Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:Corona74 schreef op 05 april 2017 @ 18:05:

Hahaha Chero...you're on a roll!

Heb jij je insta trouwens gelinkt aan Tinder? Had ik een tijdje gedaan...vind het ook leuk bij anderen, maar vond het wel eng mbt privacy.Ja ik heb t gelinkt aan Tinder. Ik ben een open boek Nee,ik heb er geen echte prive dingen op staan ofzo.
quote:Noor226 schreef op 05 april 2017 @ 19:19:

Eens met Eva. Mijn vriend was ook vooral op zoek naar een date voor alleen de lusten op Tinder en heeft nu ook de lasten erbij Haha. Tis te hopen voor hem dat jij een niet te grote last bent dan
Alle reacties Link kopieren
Zowat 3 matches achter elkaar... en allemaal erg dichtbij. Maar gesprekken verlopen moeizaam. Merk dat ik niet op oudere mannen val qua verschillende levensfases of hun eerdere ervaring zoals langdurige relaties achter de rug mij niet erg aanspreekt, en sommige mannen zijn jonger maar zien er dan weer ouder (niet positief) uit, alsof ze mijn vader kunnen zijn en dat al op die leeftijd. Ik zat eind vorig jaar echt in een goede datingflow, steeds nieuwe en leuke dates. En momenteel echt helemaal niks of kost erg veel moeite. En ik heb wel geleerd om niet meer te daten met mensen waar ik vooraf al geen goed gevoel bij heb, zowel qua karakter als twijfelen over uiterlijk. Dat maakt het nu wat lastiger, maar uiteindelijk levert ook dat niet veel op als je steeds dates hebt waar niks uit voortvloeit.
quote:greenbean schreef op 05 april 2017 @ 20:58:

Nou, met de filmmaker hou ik het even open. Hij vroeg wanneer we elkaar weer konden zien, waarop ik schreef dat het de komende 2 weken lastig wordt aangezien eerst hij en dan ik een week weg ben. Dus ik heb geschreven dat we daarna wel weer zien.

Ik kon het gewoon nog niet, dit definitief afkappen. Stom hè? Maar ik denk ook dat er in 2 weken een hoop kan veranderen en tegen die tijd zie ik dan wel weer verder. Wie weet bloedt het gewoon dood. Ik heb in ieder geval weer een paar matches die leuk klinken dus hopelijk heb ik deze week nog een date. Volgende week zit ik dan in Mallorca waar ik aanvankelijk dus met mijn ex heen zou gaan. Heb een hele fijne accomodatie geboekt, met zwembad en bij het strand dus ik ga er lekker van genieten. Was iets boven mijn budget maar ik denk dat het niet verkeerd is mezelf in deze situatie even te verwennen.Ik denk dat jij net als ik bang bent om weer terug bij af te zijn. Dus geen lopende dates of matches en nu heb je nog een soort garantie op een date. Je gaf aan dat je eigenlijk niet op hem zit te wachten, dus ik zou gewoon eerlijk zijn tegen mezelf. Je schiet er niks mee op om het nu open te laten, want grote kans dat hij gewoon verder date met andere dames in de tussentijd, op vakantie of niet.
Hmm
Ik heb trouwens een match met een erg leuke jongen, helaas stelt hij niet uit zichzelf voor om wat af te spreken. Hij is nieuw op Tinder en heeft nog geen enkele keer gedate. Meestal wacht ik af tot een man mij uitnodigt en dat moet wat mij betreft ook niet te lang duren. Als mannen daar te lang mee wachten haak ik af. In dit geval echter moet ik hem misschien een handje helpen en wat hints geven dat het op Tinder niet echt de bedoeling is dat je tot in de eeuwigheid met elkaar zit te chatten
Lijkt mij dat er zo energie in blijft zitten, iets waarvan je weet dat het voor jezelf niet handig is. Hij geeft je kruimels.

Waar ben je bang voor als je het definitief afkapt?

Vind je zelf niet dat je meer verdient?
Haha echt? Ik nodig meestal de man uit voor een date. Ik heb geen geduld voor dat gechat. Als ik iemand interessant begin te vinden stel ik een date voor.
Ja
Ik heb in een overmoedig bui iemand op Facebook gevraagd om een keer koffie te doen. Vond hem al leuk voor mijn "ik ga wel eenzaam dood" beslissing.

Kans is natuurlijk groot dat hij nee zegt. Dan ga ik weer terug in mijn fase.
quote:greenbean schreef op 05 april 2017 @ 22:28:

Ik hou het open omdat ik stiekem geloof dat hij meer voor me gaat voelen als ik me op een afstandje hou. Ik neem zelf geen contact met hem op, stel zelf niet voor om elkaar weer te zien maar laat het allemaal van hem uitkomen.

Maar inderdaad blijft het in mijn hoofd zitten zolang ik het niet definitief afkap. Door het open te laten laat ik de beslissing toch weer van hem afhangen. Wacht ik onbewust toch weer op een berichtje van hem. Hij had het erover dat we elkaar na pasen dan weer konden zien en toen heb ik geantwoord met: ja, we zien wel.

En toen kwam er helemaal geen reactie meer, wat ook altijd gebeurt. We appen echt niet veel en lang, het gaat om hooguit 5 berichtjes over en weer, maar het laatste berichtje is altijd van mij. Is iedere keer een soort open eind, dat er ineens geen reactie meer van hem komt. Best irritant.

Lees nou eens wat je zegt.

Hoe komt het dat je jezelf dit gunt? Wat is er nou zo leuk aan deze man.

Ik zie dit als een spelletje en jezelf voor de gek houden. Jezelf onafhankelijk opstellen terwijl je je niet zo voelt.

Daardoor kan hij ook niet echt contact met je maken omdat je niet jezelf bent. Lijkt me zeer vermoeiend voor jezelf en ik vind het echt rot om te lezen dat je dit voor jezelf zo wilt
Ik heb mijn date voor morgen afgezegd. En nu begin ik te twijfelen of dat wel een goede beslissing is geweest. #wispelturig
quote:greenbean schreef op 05 april 2017 @ 22:28:

Ik hou het open omdat ik stiekem geloof dat hij meer voor me gaat voelen als ik me op een afstandje hou. Ik neem zelf geen contact met hem op, stel zelf niet voor om elkaar weer te zien maar laat het allemaal van hem uitkomen.

Maar inderdaad blijft het in mijn hoofd zitten zolang ik het niet definitief afkap. Door het open te laten laat ik de beslissing toch weer van hem afhangen. Wacht ik onbewust toch weer op een berichtje van hem. Hij had het erover dat we elkaar na pasen dan weer konden zien en toen heb ik geantwoord met: ja, we zien wel.

En toen kwam er helemaal geen reactie meer, wat ook altijd gebeurt. We appen echt niet veel en lang, het gaat om hooguit 5 berichtjes over en weer, maar het laatste berichtje is altijd van mij. Is iedere keer een soort open eind, dat er ineens geen reactie meer van hem komt. Best irritant.Bij mij zijn veel van die gesprekken waar je niks meer hoort ook écht stukgelopen, gewoon niet interessant genoeg denk ik dan. Je moet gewoon heel duidelijk naar jezelf zijn: wil je uberhaupt wel met hem verder of doe dit je puur omdat je weer eens een soort van relatie wilt voelen? Want uiteindelijk ga je dan toch van een koude kermis thuiskomen omdat je elke keer jouw lot in zijn handen legt.
Niet te doen, op je telefoon alles lezen en proberen te reageren. Zal morgen op de laptop wel even uitgebreid lezen en reageren.

Maar bedankt voor jullie advies, ik ben ook echt veel te moeilijk. Ik heb volgende week met meneer suffe date een date, we gaan gewoon ergens wat drinken dus dat is prima.
quote:Eva- schreef op 05 april 2017 @ 22:37:

[...]

Lees nou eens wat je zegt.

Hoe komt het dat je jezelf dit gunt? Wat is er nou zo leuk aan deze man.

Ik zie dit als een spelletje en jezelf voor de gek houden. Jezelf onafhankelijk opstellen terwijl je je niet zo voelt.

Daardoor kan hij ook niet echt contact met je maken omdat je niet jezelf bent. Lijkt me zeer vermoeiend voor jezelf en ik vind het echt rot om te lezen dat je dit voor jezelf zo wilt
Zo, even een update van mij.

Zou vanavond een date hebben met zuid amerikaan. Zou me gisteren nog contacten, niks gehoord. Vanavond pas en toen had ik er niet echt veel zin meer in om zijn kant op te gaan dus afgekapt.

Mijn instagram/tinder match is wel erg leuk hij wou me alle hoeken van de kamer laten zien dus die zie ik dit weekend voor een sex date. Woont ook vlakbij dus dat scheelt!

En ook nog leuk contact met een engelsman, die zie ik vrijdag in Amsterdam. Maar dan heb ik ook nog de Amsterdammer maar goed,die woont daar dus die date verplaats ik naar een andere keer.

Heb ook nog contact met een Braziliaan voor vrijdag maar de Engelsman is leuker dus die cancel ik.

Oh en nog een andere man waarmee ik voor dinsdag heb afgesproken.

Is toch wel wat veel nu ik t zo lees
quote:lola712 schreef op 05 april 2017 @ 22:40:

[...]

Bij mij zijn veel van die gesprekken waar je niks meer hoort ook écht stukgelopen, gewoon niet interessant genoeg denk ik dan. Je moet gewoon heel duidelijk naar jezelf zijn: wil je uberhaupt wel met hem verder of doe dit je puur omdat je weer eens een soort van relatie wilt voelen? Want uiteindelijk ga je dan toch van een koude kermis thuiskomen omdat je elke keer jouw lot in zijn handen legt.100% mee eens. Blijf bij jezelf GB!
Probeer het anders te zien GB, als je het afkapt met filmmaker kies je voor jezelf. eindelijk.

Weer een stapje verder in jouw ontwikkeling (of klinkt dit heel zwaar)

Wat jij wil/zoekt is niet raar of onmogelijk dus waarom zou je blijven hangen in iets wat het net niet is?

Want zoals ik het lees gaat het met hem niks serieus worden en dat is juist wat je graag wil. Zolang hij in je hoofd/leven blijft is er niet genoeg ruimte voor anderen.

Je zou open kaart met hem kunnen spelen, over wat jij wil/zoekt want je hebt niks te verliezen (al voelt dat misschien anders nu) en dan haal je er meteen een mooi leermoment voor jezelf uit.

Namelijk hardop uitspreken wat jíj wil en kiezen voor jezelf. Knapt hij daar op af, prima want dan weet je zeker dat je gevoel goed zat. Je verdient iemand die jou ruimte geeft voor jouw gevoel en wensen.

Mooi dingen gedeeld hier Bedankt voor de insight in jullie ervaringen
quote:greenbean schreef op 04 april 2017 @ 17:21:

Ow ik ben ook ZO blij dat ik niet all the way ben gegaan zaterdag. Het was een beetje een gekke situatie, want we hadden elkaar tijdens die wandeling helemaal op zitten geilen en ik geloof dat filmmaker er heel erg uit van was gegaan dat we "echte" seks zouden hebben. Ipv daarvan zei ik ik op het moment dat hij een condoom wilde gaan halen dat ik dit nog niet wilde. Waarop hij me echt aankeek alsof hij water zag branden. Ik moest het zelfs 2 keer zeggen want hij geloofde het niet of verstond me niet of deed net alsof.

Hij maakte er niet echt een punt van, mompelde iets van dat hij geen dingen zou doen die ik niet wilde. Ik ben nu ZO bij dat ik dat gezegd heb. Was ik wel all the way gegaan dan had ik nu nog een veel grotere kater gehad. Ipv daarvan heeft hij me heerlijk verwend, ben ik klaargekomen en hij uiteindelijk niet vanwege de spanning of stress of het feit dat hij tijdens de seks teveel nadenkt of weet ik wat.

@cherokee Je moet mij toch eens leren hoe je dat zomaar doet dat afkappen. Ik ben daar echt slecht in (geworden).

Ik ben zelfs jaren geleden wel eens op een date geweest met een jongen, die an sich wel leuk was, maar ik had geen zin om te daten. Maar hij was erg volhoudend. En ik heb uiteindelijk 'ja' gezegd, en vervolgens op die date echt alle mindere dingen in mijn leven en in mij op zitten sommen zodat het bij die ene date zou blijven.

Deze week ga ik lekker met mijzelf daten trouwens. Fijn relaxen. Of de jongen waarmee ik een tweede date heb gehad, zou met mij af willen spreken, maar vanuit mij gaat het even niet komen deze week.

(Andere jongen, die erg leuk was, en die ik had teruggevonden op de datingsite, is niet in Nederland de komende weken, maar wil wel op date, als hij weer terug is. Dus dat is fijn! (Hoop Ik!))
1maal is genoeg
Nou, heb hem geappt hoe ik erin sta
Lieve Greenbean, neem nou eens het heft in eigen handen...je zwalkt van de ene naar de andere kant. Hij wordt je te gevaarlijk? Je staat er zelf ook dubbel in (en ook dat waag ik te betwijfelen). Hij ook. En toch niet. Hij zei toch dat hij geen relatie wilde? Wat zou jou conclusie dan moeten zijn? Zo kan dit spelletje lang duren. Je laat je teveel in de kaart kijken.

Ik snap dat je je zo voelt, maar je schiet er niks mee op. Natuurlijk vindt hij je spannend en interessant, het jachtseizoen is nog steeds geopend. Hij heeft ook kutsmoezen gebruikt waarom hij nog niet openstaat voor een relatie, maar dat gedeelte verdwijnt steeds meer naar de achtergrond. Van het weekend was je nog blij dat je niet all the way was gegaan (maar hij heeft je wel laten klaarkomen), volgens mij houd je jezelf echt een beetje voor de gek.

Je hebt met je bericht nog steeds een deur open gehouden. En hij doet hem dicht met zijn opmerking en je voelt m als dubbel. Make up your mind woman! Hij gaat het niet voor je doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven