Lijf & Lijn alle pijlers

String is uit?

14-06-2007 19:00 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het onderwerp stringbikini. Daar werd namelijk de opmerking gemaakt dat strings helemaal uit zijn. Nu draag ikzelf, ja hoe erg kan je achter lopen, bijna uitsluitend strings. Hoewel ik toe moet geven dat ik de laatste maanden ook een aantal hotpants gekocht heb. Als ik in de kleedkamer van mijn sportschool rondkijk moet ik constateren dat strings nog niet helemaal uit zijn hoor. Hoever zijn jullie met het afscheid nemen van je strings?
Ow ik draag ook nog gewoon altijd strings hoor! Heerlijk. Ik zal er ook niet snel vanaf stappen. Zit gewoon comfortabel. Een onderbroek / hotpants is niet echt aan mij besteed. Maakt mij overigens niet uit of ze in (of uit) zijn of niet.
Ik droeg ook strings, vond ze mooi onder een broek staan. Eigenlijk omdat ik geen slipje kon vinden die niet tussen mijn billen kroop.

Maar nu heb ik dus wel zulke slips gevonden die fijn zitten, niet naar "binnen"kruipen en ook niet te zien zijn onder een lange broek. Ideaal! want eigenlijk vind ik gewone slips toch fijner zitten mits ze aan de eerder genoemde voorwaardes voldoen. Ik heb ze gevonden bij het kruidvat: Anni Rolfi
Draag momenteel liever hotpants of heupslips. Vind die toch prettiger zitten.
Ik draag vrijwel altijd heupstrings, ik vind ze heerlijk zitten.
Wat maakt het in godsnaam uit of het in of uit is?!
quote:Wat maakt het in godsnaam uit of het in of uit is?!Er zijn bijkbaar mensen die dat belangrijk vinden. Daar ben ik er overigens niet 1 van.
Ik draag alleen strings wanneer je de randjes van een onderbroek door je broek/rok kunt zien. Bij spijkerbroeken draag ik meestal geen string want dat zie je toch niet. Of het in of uit is boeit me niet zo.
Ach strings, hipsters....het liefst ga ik commando.
Fleurtje we eren je om je subtieliteit. Fijn dat jij lingerie op commando draagt!

Verder prettig om te zien dat er gewoon ook gewone ontspannen reacties zijn.
Hoi Ann

Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt: het dragen van strings onder de kleding en het dragen van een string op het strand. Het eerste hoeft toch niet in of uit te zijn? Het is maar net wat je comfortabel vindt, niemand ziet het. Maar: strings op het strand zijn wel te zien, en die zijn uit, tenminste, als ik de bladen mag geloven. De badmode anno 2007 is: back to het badpak en bikini's MET bovenstukje. Wel zie ik veel van die broekjes waarbij je billen half te zien zijn (zoals die blauwpaarse bikini op het C&A billboard, best mooi - als je mooie billen hebt dan). Maar een string..? Dat is toch meer iets voor op de Brazilliaanse stranden. En nogmaals: dit is wat ik in de bladen lees he, iedereen maakt het natuurlijk lekker zelf uit.
quote:

Fleurtje we eren je om je subtieliteit. Fijn dat jij lingerie op commando draagt!

Verder prettig om te zien dat er gewoon ook gewone ontspannen reacties zijn. Het was anders wel een serieuze reactie.
Ik begin me nu af te vragen of je hem wel snapte (en nee, da's niet lullig bedoeld)....
Het was anders wel een serieuze reactie. (fleurtje)

Van mij niet, was alleen maar een flauw grapje.
quote:

Het was anders wel een serieuze reactie. (fleurtje)

Van mij niet, was alleen maar een flauw grapje. Ah, gelukkig maar.
Hulde aan de emoticon in dit geval? ;)
quote:

Verder prettig om te zien dat er gewoon ook gewone ontspannen reacties zijn. Met commando gaan bedoelt Fleurtje dat ze géén ondergoed draagt. Kortom je snapte haar opmerking niet.

(foei Fleurtje, had ik van jou nooooit verwacht:P)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Bij mij zijn strings nooit in geweest. Ondingen waar je alleen maar koude billen van krijgt.Ik draag altijd van die boxers van de Hema. Wie heeft eigenlijk bedacht dat het maar niks is om randjes van je ondergoed te zien? Dat is toch onzin? Je bh zie je toch vaak ook door je kleren heen? Of gaan we over een jaar of wat massaal aan de onzichtbare bh?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:

(foei Fleurtje, had ik van jou nooooit verwacht:P)Haha, heeft niks met erotiek of zoiets te maken hoor, vind het vaak gewoon niet lekker zitten:D
Ik droeg jaren strings... niet omdat het 'in' was maar omdat ik geen stepen wilde in een strakke broek... Op een gegeven moment overgegaan op strakke boxershorts/ hotpants. Niet omdat het 'in' is maar omdat ze toch veel lekkerder zitten dan een string en je alsnog geen strepen ziet.
mijn vriend en ik zijn helemaal voor kante zwarte strings.....maar onder een lage broek trek ik toch meestal wel een boxershortje aan...
quote:

mijn vriend en ik zijn helemaal voor kante zwarte strings.....maar onder een lage broek trek ik toch meestal wel een boxershortje aan...

bij mezelf dan he, niet voor hem
Eerlijk gezegd zou het me weinig kunnen schelen als de strings uit zijn. Ik vind ze namelijk erg lekker zitten en daarom draag ik ze. Al hoewel ik ook steeds meer hotpants in m'n la heb liggen, die zitten ook lekker. Maar onderbroeken, sorry dat ziet er gewoon niet uit onder een strakke dunne broek. Laat iedereen lekker dragen wat ze mooi vindt, de enige die het ziet ben jij en je vriend/man als het goed is.
Ik draag vrijwel altijd strings. Ik vind het mooier staan. Overigens begon ik vrij laat met strings, kon me niet voorstellen dat het lekker zat. Nu merk ik het niet eens meer, al zal ik er nooit mee slapen want dan irriteert het wel.

En who cares of het uit is? Niemand ziet het toch;) Wel vind ik mijn ass mooier in een broekje, maar met string mag 'ie er ook best wezen.

Overigens is een string nooit uit in mijn beroepstak:P 

Fleur, ik ga ook heel vaak op commando trouwens. Vind het gewoon fijner.
quote:Ach strings, hipsters....het liefst ga ik commando.Fleur, ik ga ook heel vaak op commando trouwens. Vind het gewoon fijner.

Ik zeg soms tegen mijn man dat dat een mannen fantasie is, maar dat het in werkelijkheid niet zo vaak voorkomt. Dat blijkt dus niet zo te zijn.  Draag zelf altijd wel ondergoed onder mijn kleren, hoewel... een BH niet altijd, string wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven