Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 april 2017 @ 23:02:

[...]

Moet je zelf even kijken. Ik heb alreeds gekleurde benen, weliswaar geel, na de winter, maar toch, dat scheelt wel.

Ik heb nooit strepen gehad en ik draai rondjes en gebruik één doekje per been. Vouw het doekje uit, leg het op mijn hand en masseer dan in rondjes over mijn been.

Het kleurtje is op mijn witte pootjes prima - ik heb het wel eens gebruikt. Alleen niet zorgvuldig genoeg, want ik leek op een zebra

Ik zal jouw manier eens proberen, hopelijk zie ik er dan uit alsof ik op vakantie ben geweest en niet in Blijdorp thuis hoor
quote:Tobbert schreef op 08 april 2017 @ 23:24:

[...]

Het kleurtje is op mijn witte pootjes prima - ik heb het wel eens gebruikt. Alleen niet zorgvuldig genoeg, want ik leek op een zebra

Ik zal jouw manier eens proberen, hopelijk zie ik er dan uit alsof ik op vakantie ben geweest en niet in Blijdorp thuis hoor

Je kan het nog even uitwrijven met je blote handen, maar je handen wel goed wassen, anders krijg je bruine handpalmen.

Als het je niet lukt, dan kom ik je wel oud brood voeren.
quote:Bestaardigopzich schreef op 08 april 2017 @ 20:59:

[...]

+1

Ik ook niet..

(en te laat anyway, ik heb geen voor-foto gemaakt, geen seconde aan gedacht ook eigenlijk)Jammer, had graag de voor-foto's willen zien en het shocking white effect van Vitis tandpasta..
Wie weet een goede zonbeschermer voor je haar voor op vakantie. Ik heb donkerbruin haar met bruine highlights. Ik zoek een spray ZONDER alcohol, die niet vet maakt.
Wat een leuk topic!
Heb er vast overheen gelezen maar waar op je de vitis tandpasta?
quote:Bestaardigopzich schreef op 08 april 2017 @ 20:46:

[...]

Mss heb ik het gemist maar iemand anders vroeg ook al waar koop je zo'n ding? En wat kost het? Voor mijn gevoelige couperosegezicht zal ik het niet proberen maar heb ook de nodige krasjes en littekentjes op mijn benen en met de zomer voor de deur zou het leuk zijn als ik die weg kan 'poetsen'.

Mag niet in de zon of met factor 50 dus erg bruin zal ik niet worden; zelfbruiner is me teveel gedoe tenzij ik hier lees over superspul wat er snel opzit en niet duur is Als zelfbruiner smeren te veel gedoe is: ik ben heel blank en gebruik standaard factor 30. Ik spray regelmatig even kort (!) met een zelfbruiner over mijn gezicht en hals. Natuurlijk gezond kleurtje, vind ik fijner dan smeren (strepen, vlekken). Echt een aanrader!
Ik voel me zo moedellooos
quote:jacjac schreef op 09 april 2017 @ 08:06:

Heb er vast overheen gelezen maar waar op je de vitis tandpasta?Bij een DA of DIO en anders online.
quote:mOnstur schreef op 08 april 2017 @ 22:59:

[...]

Ja dat past beter bij me, nooit gloss op ofzo. Voor die prijs kan je t niet laten. Is de rest van sleek ook goed? Eer ik aan de 50,- zit.... Dat redt ik niet met de lipgloss alleen

Superfijn topic! Ik kan nog veel leren naast wat goed werkt (zoals de doekjes van Kruidvat, nooit m'n benen een kleur gegeven zonder zon, maar klinkt goed!)Ze noemen het wel gloss wat vreemd is want hij glanst niet ;)
Biocura waszeep van Aldi, erg goed voor eczeemhuid. Gebruik dit voor man en zoon al 22 jaar, opaanraden van kraamhulp destijds. Ook goed om makeupkwasten mee te wassen.
quote:Bblientje schreef op 17 maart 2017 @ 16:33:

De dermaroller. Was een tijdje geleden in de aanbieding dus had er gelijk ook één voor mijn moeder gekocht. De fijne lijntjes op haar voorhoofd zijn zo goed als weg." en ze ziet er frisser uit. Mij heeft het geholpen bij kleine littekentjes op mijn benen(was een ruig kind). Je ziet er nu niks meer van.Waar koop je dat en wat kost het?
quote:tjjjjjemig schreef op 09 april 2017 @ 08:17:

[...]

Als zelfbruiner smeren te veel gedoe is: ik ben heel blank en gebruik standaard factor 30. Ik spray regelmatig even kort (!) met een zelfbruiner over mijn gezicht en hals. Natuurlijk gezond kleurtje, vind ik fijner dan smeren (strepen, vlekken). Echt een aanrader!

Welke gebruik je?

Ik heb sinds 2 weken de spray van Marc Inbane. Vond 'm wel duur maar is mooi en stinkt niet en ik kan er 60x gezicht en hals mee doen volgens de verkoopster.
Wat een geweldig topic dit.

Ik heb een vraagje, ik heb kort haar, en gebruik momenteel de klei of de wax van de hema. Mijn haar lijkt hier vet van, ook als ik weinig gebruik. In het verleden ook al eens fudge, keune en sebastian gebruikt. Maar nog steeds heb ik niet de juiste gevonden.

Wie heeft ook kort haar en wat gebruik je? Wil het er in de ochtend in doen, en het moet wel de hele dag zitten.

Oh ja, ik heb erg dun haar
het is zoals het is
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 09 april 2017 @ 14:12:

[...]

Welke gebruik je?

Ik heb sinds 2 weken de spray van Marc Inbane. Vond 'm wel duur maar is mooi en stinkt niet en ik kan er 60x gezicht en hals mee doen volgens de verkoopster.Jet set sun tanning spray, koop ik bij een kapper, 17,95 dacht ik
[quote]tjjjjjemig schreef op 09 april 2017 @ 15:41:

[...]

Jet set sun tanning spray, koop ik bij een kapper, 17,95 dacht ik. Mooie, natuurlijke tint (voor mij). Marc inbane zou ik denk ik te duur vinden. Doe er een half jaar mee (niet elke dag en alleen op gezicht, hals en schouders).
quote:Meauve01 schreef op 29 maart 2017 @ 15:44:

Heeft er iemand goede ervaringen met Tea Tree producten van De Tuinen? Ik ben aan het overwegen om straks de facewash, cleansing lotion en dag/nacht-crème te kopen omdat het erg goed zou werken bij een onzuivere huid.Ik heb daar een paar maand geleden een flesje puur tea tree olie gekocht, en op mijn ontstoken tragus, en navel piercing gesmeerd. Na 1 nacht was het al bijna weg!!!
quote:Meauve01 schreef op 06 april 2017 @ 14:43:

[...]

Ik vond van wel, heb een Catrice primer gekocht en die werkt ook super. Basismakeup (aangebracht om 06.45 uur) zit er om 22.00 uur nog steeds op:

Catrice

Ook versies tegen roodheden geloof ik.

Nee joh die Nivea Balsem is echt geniaal!!

Je ruikt er helemaal niks van hoor!
De Settingsprayvan NYX, te koop bij douglas.

Je make-up blijft gegarandeerd de hele dag zitten!
quote:jacjac schreef op 09 april 2017 @ 08:06:

Heb er vast overheen gelezen maar waar op je de vitis tandpasta?Volgens mijn tandarts ook bij de apotheek.
quote:MonicaG schreef op 05 april 2017 @ 19:33:

[...]

Ik heb gisteren deze binnen gekregen, kan ineens een aantal van hun producten uittesten

[img]https://optiphar.com/uploads/products/i ... -large.jpg[/img]

Hee kreeg vanmiddag een proefje van rêve de miel hand- en nagelcreme van Nuxe toen ik de Clinique redness solution creme ging kopen (jaja update volgt tzt ) en wat een fijn spul is dat!

Dus mijn vraag: hoe kom je aan dat pakket, wil ik ook wel hebben om eea uit te prbberen. Als je dat ergens kan bestellen hoor ik het gráág!
Voor iedereen die gezeik heeft met venusheuvel scheren: ik heb gisteren eens de Gillette Mach3 gekocht ipv die vrouwenmesjes. Werd helemaal gek van de wondjes en irritaties.

Ik heb er vandaag mijn venusheuvel mee geschoren, en wat een verademing! Het scheren zelf deed al geen pijn (was bij andere goede mesjes wel zo, ondanks 1 week laten groeien), geen sneetjes terwijl het een vlijmscherp mesje is, scheert gewoon lekker en het belangrijkste: weinig irritaties.

En bij het Kruidvat lagen ze gisteren in een voordeelpack: mesjeshouder inclusief 6 kopjes voor maar 10 euro. Ik ben fan
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:bossanova schreef op 09 april 2017 @ 05:57:

[...]

Jammer, had graag de voor-foto's willen zien en het shocking white effect van Vitis tandpasta..

Is op zich helemaal geen gek idee, ik had dat best willen doen op zich; foto van alleen gebit heb ik geen problemen mee.

Maar geloof het gerust: zat vanmiddag even op terrasje en om er nog een schepje bovenop te gooien: buuf van paar huizen verderop die soms met me meeloopt als we de hond uitlaten vroeg of ik mijn tanden had laten bleken en in 1 adem door of dat zeer deed, wat het kostte en waar ik het had laten doen.. Met de schoonmaakbeurt van de mondhygieniste -zal zeker ook gescheeld hebben- is het verschil dus echt overduidelijk (en nee, ze had niks van me nodig ) maar ik had een keer gezegd: als ik gestopt ben met roken ga ik mijn tanden laten bleken van het uitgespaarde geld..

Ze lette er dus ws op, dat dan weer wel maar toch

Wel een idee om een foto te maken van mijn rode wangetjes voor- en straks na het gebruik van een hele pot Clinique Redness Solutions Dagcreme (zag al verbetering na een proefje; dus gekocht ook op aanraden van iemand in dit topic, bij IciParis met 25% korting dus vooruit maar!) Zal het morgenochtend doen zonder spoortje make-up, ook voor mezelf wel leuk om te zien of het echt werkt.

Wordt vervolgd!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 09 april 2017 @ 14:12:

[...]

Welke gebruik je?

Ik heb sinds 2 weken de spray van Marc Inbane. Vond 'm wel duur maar is mooi en stinkt niet en ik kan er 60x gezicht en hals mee doen volgens de verkoopster.

Zoek meer iets voor benen vooral maar niet stinken is wel heel fijn! Ben vanmiddag nog niet verder op zoek gegaan, lange rij bij het Kruidvat, wilde gaan voor de bruinebenendoekjes maar het terras riep B. hierrrr! Morgen is het weer koud, genoeg gewinkeld

Gezicht en hals een kleurtje is ook wel fijn! Maar vond het altijd té erg stinken, rook het de hele dag das ook niks
ik heb vandaag voor het eerst Vevina creme gebruikt voor schurende bovenbenen en ik ben niet enthousiast. Het voelt nog net zo irritant. Misschien volgende keer nog meer opbrengen? ik had beide bovenbenen 2 keer ingesmeerd, zou toch voldoende moeten zijn. Of misschien niet direct na het douchen? hmm..
The past may be in tatters
But today is all that matters
quote:Frietmetmayo schreef op 08 april 2017 @ 21:35:

[...]

Zonder strepen??Ja, écht zonder strepen. Met ronddraaiende bewegingen opbrengen en daarna nog even met lange, rechte bewegingen na strijken. Ik ga daarna nog altijd even met een vochtig wattenschijfje over de bovenkant van mijn tenen, knieën en hielen. En natuurlijk heel goed je handen met zeep wassen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven