Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Hij miste je ex......
quote:Splinter_ schreef op 08 april 2017 @ 22:49:

Hij miste je ex...... Ik stop je onder de negeerknop hoor met je nare praatjes.
De prinses is de hele dag al misselijk. Ze kwijlt als een malle en kijkt moeilijk..

(die hoorde bij de negeerknop)
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 08 april 2017 @ 23:22:

De prinses is de hele dag al misselijk. Ze kwijlt als een malle en kijkt moeilijk..

Oh jee

Kan ze iets gegeten hebben buiten?
Oh wacht, ik heb nog nooit alleen boodschappen gedaan met een winkelwagen Ik heb zelfs een foto van mijn eerste winkelwagen de kassamevrouw heeft me uitgelegd dat ik zo'n megaverpakking cola voortaan in mijn winkelwagen mag laten staan Op de fiets of lopend kan ik niet meer meenemen dan er in een mandje past, dus neem ik ook altijd een mandje om boodschappen mee te doen.

Geen winkelwagen in de achtertuin trouwens want die wagen kreeg ik geen kant meer op zodra ik niet meer op de gladde rechte vloer van de supermarkt was. Ik heb Lupin gebeld om me op te komen halen.

Misschien moet ik die katten hier dan ook maar eens naar buiten laten gaan. Ik wilde die zes weken aanhouden die nergens op gebaseerd is. Alle katten doen weer normaal. Komen in alle kamers en ik heb het idee dat ze wel thuis zijn. Gisteren kreeg die dikke weer een paniekaanval van de 80.000 dozen waar de nieuwe bank in geleverd was, maar dat is normaal voor haar. Toen de bank eenmaal stond was 'ie snel goedgekeurd.

Ik heb vandaag een speeltje wat het meest weg heeft van een dode fret voor ze gekocht. Als cadeautje voor in het nieuwe huis.
Het Viva forum is papaja.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 08 april 2017 @ 23:22:

De prinses is de hele dag al misselijk. Ze kwijlt als een malle en kijkt moeilijk.. nou, stom! Hoop dat het morgen weer over is.
quote:NymphadoraTonks schreef op 08 april 2017 @ 23:34:

Ik heb vandaag een speeltje wat het meest weg heeft van een dode fret voor ze gekocht. Als cadeautje voor in het nieuwe huis.

Jij bent echt maf hè.

Maarre, wat moet je nou met 18 liter cola?

Dat hoort toch niet bij de wekelijkse boodschappen, hoop ik?

De katten krijgen niet op een vast tijdstip eten, toch? Anders zou je kunnen proberen om ze buiten te laten als ze hongerig zijn. Dan komen ze vadt snel weer terug.

Oh, en Sammi is jaloers op die 80.000 dozen
quote:Splinter_ schreef op 08 april 2017 @ 23:23:

[...]

Oh jee

Kan ze iets gegeten hebben buiten?Kan me niet voorstellen. Ik heb haar net een half tablet tegen misselijkheide gegeven. Hopelijk knapt ze snel op.
Hoe is de prinses nu?
Het loopt in straaltjes haar bek uit
Heeft ze niet iets gehad als vlooien- of wormenspul? Niets om dit te verklaren?
Nee. Ik kan niks bedenken.

Vanmorgen moest ze wel hoesten maar kan ook dat ze zich verslikte door alle spuug.
Hè verdorie

Heb je al gegoogeld?
Ja maar kan van alles zijn. En in haar bek kijken mag niet.
Ik hoop niet dat het nodig is om naar de dierenarts te gaan. Dat het snel over is

Hier spreekt een trotse poezenmoeder

De zwarte en de rode zijn net al even buiten geweest. De zwarte ook al een paar keer uit de tuin. Kaatje kwam verschrikt thuis van buitenspelen omdat ze die zwarte buiten gespot had en hij zat voor een vreemde deur.

Elke keer als ik hem riep kwam hij weer de tuin in. Toen ze alle twee weer binnen waren heb ik de deur maar weer dichtgedaan.

Er komen vanmiddag mensen langs die de dikke niet kent en de buren zijn aan het schuren oid in de tuin, dus die dikke moet nog even wachten. Ik ben bang dat ze anders niet meer binnen durft te komen.
Wat stoer van de poeken Tonks! Dat Kaat even schrok kan ik me wel voorstellen.
Wij zijn buiten. Prinses ook. Bakje regenwater om med te smeren en daar zit ze veel bij.

Ik heb grote badlakens op de loungeset liggen en binnen ook. Er loopt zo een kopje water uit als ze even zit.

MO is nu met de auto naar een weiland om een grote graspol te spitten voor haar.
Hier even lezen verklaart veel. Van Prinses en de dode fret. Ik dacht ff dat ze een fret hadden gevangen of zo.

Ik hoop dat Prinses zich weer wat beter voelt na de graspol uit een weiland :-)

En dat van auto is ook fijn.

Ik heb de katten na 2 weken naar buiten gedaan toen ik in Z verhuist was. Hier in het oude huis zijn ze niet buiten geweest. En hier ook na een week of 2 de achterdeur open gedaan. Het was winter dus ze waren ook zo weer binnen.

Ik ben net terug uit Z, bij vrienden op bezoek geweest. De nieuwe hond ff bewonderd. Leuk en lief beestje. En mijn oude vriend weer gezien van 11. Ik zal op fb wat foto's plaatsen. Ik heb weer een heerlijk weekend gehad, veel gelachen en ontzettend lekker gegeten, sushi.

Wat ik nog het leukst vond was dat mijn andere vriendinnen net op weg waren naar R, en die kwam ik onverwacht nog tegen op het station! Superleuk, heerlijke verrassing.

Nu thuis met mijn eigen poekels en hondjes.
Foto's zagen er leuk uit, Dee!

Brrr, verwarming staat hier maar weer aan. Wat een kil weer!

Morgen moest ik eigenlijk om 8u in Eindhoven zijn voor werk, maar een collega belde vandaag dat de opdrachtgever 9u vroeg zat vond. Oké, heel fijn, dank u

En vandaag heb ik een viooltjes-plantje gekregen van een kandidaat. Als dank voor een succesvol traject. Dat leuk
Wij hebben de verwarming ook aan hoor. Niks lekker weer vandaag. Ik heb mijn tussenjas maar weer aan de kapstok gehangen en de winterjas weer aan.

Lief van kandidaat om je een plantje te geven. En heel fijn dat je niet zo achtelijk vroeg weg hoeft.
Het hagelt hier

Hebben jullie nog paas-plannen?

Ik niet
Maar ik heb wel een nieuw jurkje aangetrokken
Geen plannen. Ik lig in joggingbroek en trui op de bank met 2 hondjes bij me. We hebben net gegeten en het enige wat ik nog moet doen is 1 muur in de badkamer schoonmaken. Maar dat kan morgen ook nog. Of overmorgen.

Ik heb wel zin om een tukje te doen. Ben wel lui.

Hagel hebben we gelukkig niet gehad, vanochtend volop zon hier.

K wil morgen naar Ikea....
quote:Deedot schreef op 16 april 2017 @ 14:06:

K wil morgen naar Ikea.... Lekker laten gaan. In zijn up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven