Mode & Beauty alle pijlers

Fijne strings

10-04-2017 17:08 49 berichten
Ik ben al langere tijd op zoek naar fijne strings.

De strings van HM zaten lekker, maar die heb ik echt al 6 jaar geleden gekocht, dus zouden ze nu nog goed zitten?

De strings van Action zitten echt naar. Als ik op mijn stuitje zit, doet dat pijn.

De strings van de Zeeman zijn zeg maar te kort...

Heeft iemand ervaring met strings die niet pijn doen als je op je stuitje leunt en die niet zeg maar te kort zijn van voor naar achteren?
Ik draag ook die van de Hema
Alle reacties Link kopieren
Hema! Vaak ook in de aanbieding.
Ik heb meestal die van de HEMA in 3-pak, maar de naadloze van de HEMA (wel iets duurder) zitten nog een heel stuk beter.
Ik heb zwarte katoenen met een kant rand van de hm 3 voor tien euro zitten goddelijk ook iets hoger zitten die
Intimissimi naadloos en comfortabel. Ze verkopen ook naadloze gewone broekjes en hipsters.
quote:marjan77 schreef op 10 april 2017 @ 18:16:

Slips staan lelijk onder een broek? Mag toch hopen dat niemand mijn slip ziet zitten onder mijn spijkerbroek Als je loopt zie je 'm aftekenen op je bil die bij je achterste been hoort tenzij je echt een heel losse broek draagt. Bij dunne rokken zie je het ook.
quote:marjan77 schreef op 10 april 2017 @ 18:16:

Slips staan lelijk onder een broek? Mag toch hopen dat niemand mijn slip ziet zitten onder mijn spijkerbroek Ja die zie je dus echt wel, ook onder sommige andere modellen spijkerbroek. String vind ik zelf niet fijn, ik draag liever broekjes waarvan de achterkant van kant is zonder omgestikte randen, die zie je ook niet onder kleding.
Hunkemoller vind ik zelf erg fijn!
Oeps, klinkt wel erg blond, maar serieus nooit gedacht dat mijn slip zichtbaar was onder mijn toch wel strakke spijkerbroek

Vanavond meteen strings bestellen
Ach ja hoe vaak kijk je naar je en voel je aan eigen kont, ik soms wel als ik een skinny broek aan heb, wat niet vaak is.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:Sjarel schreef op 10 april 2017 @ 20:04:

Intimissimi naadloos en comfortabel. Ze verkopen ook naadloze gewone broekjes en hipsters.Ja die! Strings vind ik vreselijk dus ik draag naadloze (of kanten) slipjes.
Calvin Klein
Een vreselijke uitvinding die strings. Vooral als ze boven iemands broek uitkomen. Blèh!!!!
quote:vloerkleed schreef op 10 april 2017 @ 19:48:

Ik heb zwarte katoenen met een kant rand van de hm 3 voor tien euro zitten goddelijk ook iets hoger zitten die

Krimpen die veel met wassen?

Want ik heb nu die van 5 voor tien euro zwarte katoenen met een kant rand en dat vind ik echt een afrader. Die krompen na één keer wassen minimaal een maat (en nou moet er eigenlijk nog wel een paar kilo af, maar dat hoeft mijn ondergoed niet te stimuleren )
quote:Filee schreef op 10 april 2017 @ 21:41:

[...]

Ja die! Strings vind ik vreselijk dus ik draag naadloze (of kanten) slipjes.Zoveel prettiger. Sla ze steeds in in het buitenland.
Ik vind strings echt ontzettend vervelend zitten. Welke dan ook. Voor onder strakke broeken (zelfs sport-capri) gebruik ik naadloze boxers. Zie je niks van.
quote:stripverhaal schreef op 10 april 2017 @ 22:55:

[...]

Krimpen die veel met wassen?

Want ik heb nu die van 5 voor tien euro zwarte katoenen met een kant rand en dat vind ik echt een afrader. Die krompen na één keer wassen minimaal een maat (en nou moet er eigenlijk nog wel een paar kilo af, maar dat hoeft mijn ondergoed niet te stimuleren )Nee krimpen totaal niet gaan bij mij ook in de droger . Haha te klein ondergoed zit ruk
Esprit!
quote:sugarmiss schreef op 10 april 2017 @ 18:03:

Strings en prettig zitten gaat niet samen.

Trek gewoon n een slip aan.Idd, ik dacht precies hetzelfde!
quote:Pientjexxxx schreef op 10 april 2017 @ 22:21:

Een vreselijke uitvinding die strings. Vooral als ze boven iemands broek uitkomen. Blèh!!!!Ik vind ze prima zitten. En zorg er voor dat niemand ziet dat ik ze draag. Ik draag overigens altijd zwarte Hema strings. 3 voor 4€.
Always look on the bright side of life
quote:Annelleke schreef op 10 april 2017 @ 18:06:

[...]

Ik vind alleen strings lekker zitten. Slips zitten nooit goed en staan bovendien lelijk onder een broek.

Helemaal mee eens!

Slips zitten voor geen meter!

Strings zitten altijd goed!

I ? It

Ik haal ze meestal bij H&M aangezien ze daar (als 1 van de weinige) nog maat XS hebben

Ik koop altijd deze op de markt, al meer dan 20 jaar. 3 voor €1,00 ze zitten goddelijk.
Zuigstengel, ben benieuwd maar kan de link niet openen.....
quote:marjan77 schreef op 20 april 2017 @ 11:12:

Zuigstengel, ben benieuwd maar kan de link niet openen..... Ik ook niet.. Ooit kon ik plaatjes plakken, ik weet alleen niet meer hoe dat moet omdat ik zo heel af en toe nog maar hier te vinden ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven