Ben ik zwanger?
dinsdag 11 april 2017 om 18:42
dinsdag 11 april 2017 om 18:44
quote:botanietje schreef op 11 april 2017 @ 18:37:
Waarom is het zo ingewikkeld? Je laatste menstruatie is meer dan een maand geleden en nu zegt de test: positief. Wat is daar zo vreemd aan dat je nu twijfelt?
Gefeliciteerd!
Ja, daar ben ik het met je eens maar nu zit ik
met de hcg.. wil niet te vroeg juichen. Vroeg daarom om ervaringen zelf ook al onderzocht. Bel morgen mijn verloskundige. Bedankt.
Waarom is het zo ingewikkeld? Je laatste menstruatie is meer dan een maand geleden en nu zegt de test: positief. Wat is daar zo vreemd aan dat je nu twijfelt?
Gefeliciteerd!
met de hcg.. wil niet te vroeg juichen. Vroeg daarom om ervaringen zelf ook al onderzocht. Bel morgen mijn verloskundige. Bedankt.
dinsdag 11 april 2017 om 19:12
quote:Fairytalelover schreef op 11 april 2017 @ 18:37:
Ja, drieling
Jeetje wat flauw....
Dat soort opmerkingen maak je bij onzekere meisjes die geen test durven doen.
Dit is iets heel anders.
@to; het lijkt me logisch dat je nu wel zwanger bent hoor. Als je al een menstruatie hebt gehad is het oude hcg echt wel uit je lijf. En als er al iets was blijven zitten had dat zeker geen goed zichtbare streep gegeven.
Dus nu duimen dat het dit keer wel goed gaat en je over een maand of 8 jullie kindje mag verwelkomen.
Ja, drieling
Jeetje wat flauw....
Dat soort opmerkingen maak je bij onzekere meisjes die geen test durven doen.
Dit is iets heel anders.
@to; het lijkt me logisch dat je nu wel zwanger bent hoor. Als je al een menstruatie hebt gehad is het oude hcg echt wel uit je lijf. En als er al iets was blijven zitten had dat zeker geen goed zichtbare streep gegeven.
Dus nu duimen dat het dit keer wel goed gaat en je over een maand of 8 jullie kindje mag verwelkomen.
dinsdag 11 april 2017 om 19:22
Snap dat je na een missed abortion onzeker bent hoor (heb er zelf 2 gehad), misschien kan de verloskundige je dan gerust stellen. 31 januari is al een poos terug, al lijkt het misschien nog niet zo.quote:xKim schreef op 11 april 2017 @ 18:44:
[...]
[...]
Je moet niet alles geloven wat je denkt
dinsdag 11 april 2017 om 19:29