Mode & Beauty alle pijlers

Elke zonnebril is te groot!

12-04-2017 14:31 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo! Ik heb best een klein hoofd en echt elke zonnebril is te groot. Ik vind het bij vrouwen altijd heel mooi staan, helaas staat het bij mij niet. Ik verzuip in die grote glazen... Zijn er merken waar de zonnebrillen echt gericht is op kleine hoofdjes?:p Liever geen te duur merk, ik ben nogal slordig dus ik kan hem wel is kwijt raken of erop gaan zitten ofziets.

Hoeft niet een zonnebril van een 10tje ofso! Maar het liefst wel onder de 100 euro.
Een kinder zonnebril?
Rayban, ik heb de Justin en die is er in twee maten, ideaal!

Ga gewoon naar een goede opticien, er zijn wel meer merken met zonnebrillen in maten.

toevoeging: oh het moet cheapcheap, die rayban zit rond 100-130 euro. probeer anders een kinderbril
https://www.misterspex.nl ... ameter=%26%40QueryTerm%3D*%26Available%3Dtrue%26FrameWidthNorm%3D%255B0%2BTO%2B131%255D%26Gender%3Dfemale%26ItemCategoryCodeID%3D4%26OnlineFlag%3D1%26Outlet%3Dfalse%26%40Sort.Popularity%3D1

hier kan je zoeken naar smalle zonndebrillen
quote:guppekop schreef op 12 april 2017 @ 14:32:

Rayban, ik heb de Justin en die is er in twee maten, ideaal!

Ga gewoon naar een goede opticien, er zijn wel meer merken met zonnebrillen in maten.

toevoeging: oh het moet cheapcheap, die rayban zit rond 100-130 euro. probeer anders een kinderbrilAls er natuurlijk niks anders opzit dan rayban ga ik daar wel voor, ik wou eerst even de opties bekijken. Hoeft niet helemaal cheapcheap, zolang het maar niet meer dan 100 euro is .Ideaal dat ze er in 2 maten zijn, ik hou deze in gedachte.
Ik heb paar jaar geleden gewoon een kinderbril gekocht. Gewoon zwarte en niemand zag het verschil.
Je kunt naar de opticien gaan, als er geen glazen op sterkte en met bijzondere eigenschappen (denk aan ontspiegeling, extra dun) in hoeven, valt de prijs wel mee.
INVU en Polaroid hebben een aantal modellen gemaakt voor vrouwen met een kleiner/smaller gezicht, dit heet slimfit. Bij beide merken kosten de brillen rond €60.-. Als je nu op zoek gaat bij een opticien heb je nog wel keus, over een maand of 2 zijn deze modellen er allemaal tussenuit verkocht :-)
quote:MN-- schreef op 12 april 2017 @ 14:39:

Ik heb paar jaar geleden gewoon een kinderbril gekocht. Gewoon zwarte en niemand zag het verschil.Ik ben bang dat een kinderbril dan net weer te smal is? Ik kan het natuurlijk wel even proberen. Zijn er eigenlijk geen brillen voor 12-16 jarige ofso? Ik denk dat ik daar net onder val.
quote:Goudlokje84 schreef op 12 april 2017 @ 14:41:

INVU en Polaroid hebben een aantal modellen gemaakt voor vrouwen met een kleiner/smaller gezicht, dit heet slimfit. Bij beide merken kosten de brillen rond €60.-. Als je nu op zoek gaat bij een opticien heb je nog wel keus, over een maand of 2 zijn deze modellen er allemaal tussenuit verkocht :-)Dankjewel!
Rayban aviator is er volgens mij in drie maten.
quote:Oki-dokie schreef op 12 april 2017 @ 14:42:

[...]

Ik ben bang dat een kinderbril dan net weer te smal is? Ik kan het natuurlijk wel even proberen. Zijn er eigenlijk geen brillen voor 12-16 jarige ofso? Ik denk dat ik daar net onder val.Voor winkels zijn dat kinderen hé . Dit was uiteraardgeen bril voor 4 jarige. Hij was van polaroid.
ga naar een goede opticien, die kan je goed adviseren en heeft een ruime keuze.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
.
.
Bij mij staat echt geen enkele zonnebril, behalve het "standaard" Ray-Ban-model, al het andere is echt veel te groot!

En ook al gaat ie nooit kapot en raak ik hem nooit kwijt, ik koop toch altijd een merkloze zonnebril. Ik zet de bril namelijk pas zodra ik word verblind, dus eigenlijk bijna alleen maar op vakantie. En voor die paar dagen per jaar geef ik liever een tientje uit dan 100-200 euro
Ik heb ook eeb klein hoofd en bestel altijd de kleinste maat Rayban. Ik heb de Justin en meerdere aviators.
Ik heb hetzelfde probleem! Daarbij ook nog eens een hele kleine neus, waardoor elke zonnebril letterlijk van mijn neus glijdt. Ik kon vorig jaar nog wel slagen bij de HEMA, die zonnebrillen met een vierkant montuur ('hipster festivallook-brilletje noem ik het maar even ) zijn de enige die wel goed zitten. Wou er laatst nog wat bijhalen, maar allemaal ineens veel grotere pasvorm :(
Reisverzekering dekt overigens schade aan je bril. Moet je geen dure verzekering voor afsluiten hoor bij opticien. Ik had pasgeleden, mijn dure zonnebril beschadigd, heb de nieuwe glazen vergoed gekregen.
Bij de HM hebben ze piloten en andere zonnebrillen op de kinder/ puberafdeling ( ook online) voor 5/10 euro.

Die passen mij ook beter.
Te grote zonnebrillen zijn in deze zomer, statement-zonnebrillen!
quote:bossanova schreef op 12 april 2017 @ 16:09:

Te grote zonnebrillen zijn in deze zomer, statement-zonnebrillen! Ik ga er even van uit dat brillen die van je hoofd glijden niks met statements te maken hebben.
quote:Fee-de-Goede schreef op 12 april 2017 @ 16:12:

[...]

Ik ga er even van uit dat brillen die van je hoofd glijden niks met statements te maken hebben.Uhm... Zonnebril op je hoofd is tegenwoordig not meer done, dus als TO verder wel redelijk normaal formaat oren en een neus heeft glijdt die toch niet van je gezicht?
En anders met elastiekje vastzetten? Meen ik ooit ergens gezien te hebben.
Of een petje, als echt elke zonnebril te groot is. Baseballcaps zijn ook al in deze zomer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven