December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Zo, we zijn weer een beetje op de been. Conditie is nog niks, kop zit bomvol snot en rug doet pijn maar verder gaat het eigenlijk wel :-)

In elk geval weer even buiten geweest vandaag. Heeeeerlijk voor 6 euri bij Zeeman een heerlijke ma Flooder broek gescoord. Dat wordt mijn volgende woning.

Maar daarna toch even gelegen op de bank. T stelt nog net niks voor zeg maar.......

Morgen is er trouwens bij de intertoys (dacht ik) een aanbieding voor de meiden (of poppen jongens). De babyborn met alles er op en er aan (potje enz) van 50 voor 25 euri. Die ga ik halen voor Floortje. Heeft ze eindelijk een pop voor in het poppenbadje. Die staat maar te staan.

Floortje vandaag voor het eerst koortsvrij. Lekker nog binnen gehouden. Wel huilerig en hangerig maar wel weer door geslapen !! Heerlijk !!

Falcon: wij hebben ook geen bad. Als oplossing hebben we een cementkuip (meer speelruimte). Is dat een idee ? Met een badring zodat ze niet om kan vallen (angst ??). Floortje zit nu wel stabiel genoeg en zit zonder maar broer past er ook niet bij met badring :-) Ik douche vaak ook er naast. Ze passen er alleen bijna niet meer in samen.......

Mette; hoe is het met Noof nu ?? Ik hoop in elk geval op een goede nacht voor jullie allemaal !!

Nurse; ohhhhhh, ik wil ook ik wil ook !!!! Heb allerlei ideeen voor de kamer maarja, moet nog ff wachten !!

De muur van Timo zijn nieuwe kamer is geverfd en P is halverwege met het laminaat. Dus er komt zowaar schot in :-)

Tinus; wat vervelend van je hoofdpijn !! Hoop voor je dat het beter gaat !! Stomen helpt ook goed. Met kamille oid, niet van die scherpe rinocaps ofzo.

Yora; wat fijn voor je dat de voldoendes binnenstromen !! Voldoende is voldoende hoor !!

Nou, rug gaat protesteren.......
he meiden,

plas was oke, als ze maandag nog zo weinig plast/stinkende urine heeft moeten we terugkomen.

Flodder; volgens mij gaat het heel druk worden bij de winkel voor de poppen. Noof heeft de pop al, zus wil er 1 voor nichtje kopen, maar gaat m bestellen via de site. Ze blijft er voor op vanavond.

o ze is weer aan het huilen...
Dat kan dus ook via de site ?? Denk alleen niet dat ik dat red :-)

Ahhhh, dus ze is nog niet lekker ?? Sneu he ?! Fijn dat de urine goed was. Ik herken die luiers ook wel van Floortje hoor van de afgelopen dagen. En het huilen. Toen ze vanmorgen weer wakker werd zonder te huilen had ik weer hoop :-)

Gelukkig bleef ze wel goed drinken. dat scheelt. Nou sterkte !!
Knorretje, ziet er inderdaad erg gezellig uit in je keuken! Zeker als je de afwas gedaan hebt en het brood hebt opgeruimd

Yora, geweldig die opmerking over ik zie ik zie wat jij niet ziet

Die papieren doekjeshouder heb ik gekocht bij hoogvliet, maar mocht die niet in de buurt zitten, volgens mij hebben ze hem ook gewoon bij blokker.

apeTinus. ja de klimop zat er nog omheen geruld vanuit een of ander oud kasteel

Ach dan heb je de klei toch nog achter de hand voor een verveel moment!

Ik hoop dat je toch een beetje kunt genieten van je weekendje! verstandig dat je toch nog even de ha hebt gebeld.

Knap dat Manu weer op het potje is geweest!

Gfeliciteerd met je voldoende!

Loewyz, lekker dat je uit kunt slapen!

Beterschap voor Merijn!

Falcon, goed dat hij weer geweest is,nu proberen door te zetten!

Nurse, succes met de muurschildering, ben benieuwd!

En op die foto kan je lang wachten!

Sannie, is het elke avond hetzelfde ritueel met dat heen en weer rennen?

Floddertje, fijn dat het bij jullie weer de goede kant op gaat!

Poppen genoeg hier, ga denk ik maar niet zomaar weer een baby born kopen....

Mette, gelukkig was het plasje goed, ik hoop dat ze verder opknapt in het weekend!

Hou het hier even bij, want Amber is het er niet mee eens dat ik hier zit....
nou Loewyz wie weet is de kleine er dit weekend. Lekker uitgeslapen gister?

Falcon ik heb ook nog niets gehoord van de HM beheerders. Had gevraagd hoe ik jou moet toevoegen.

Leuk dat jullie ook aan t kleien zijn gegaan. Geinig om te doen toch?

Best lastig angst voor t bad. Nou ja de douche of met de washand is toch ook prima?

Enig idee waar die angst nou vandaan komt?

Nursie misschien toch maar even iets rustiger aan gaan doen hoor. Met die pijn in je bekken. Er zit aan iedereen een grens ook bij jou. Ik heb ook onwijs veel last en volgens de gyn moet je juist wel blijven bewegen maar dus geen zware dingen doen (paardestal uitmesten tsssk). Zometeen zit je net als A1mee nog een hele tijd na de bevalling met de ellende.

Als de kleine geboren is krijgen we dan wel een foto van de muurschildereing?

Jeetje Tinus die Brufen 600 dat is onwijs slecht voor je weet je dat? Echt waar hoor daar moet je rustig mee doen volgens mij.

Wel balen een holte ontsteking. Ik heb het ook vaak gehad. Stomen stomen stomen dat lucht lekker op. En niet teveel met je hoofd in de zon dat activeert het meer (nooit geweten maar dat hoorde ik weer van de kaakchirurg)

Yora jeuh! weer een voldoende erbij! Hoever ben je nu eigenlijk met je studie? Ennuh meldplicht voor mij? nee joh. Ik heb van veel van jullie mobiele nummers dus ik stuur gewoon een groeps sms als t zover is. Leuk toch midden in de nacht uur of half 4. Zijn jullie allemaal tegelijk wakker.

Ik vergeet t steeds te zeggen maar ik moet soms zo lachen om die yora verhalen. Wat ze soms uitvreet en hoe ze haar mama nadoet (tas met tampon en zo). Ze is volgens mij al behoorlijk zelfstandig meisje.

Sannie hier is t ook altijd racen na het eten. Brian moet dan nog echt wat energie kwijt. Dan roept ie HEEEL HARD of HEEL NEL en dan rent hij de kamer op en neer. En dat zo'n 15 keer of zo.

Flodder balenhe die griep. Ja intertoys kan je prima online bestellen maar in het geval van zo'n aanbieding moet je wel je wekker zetten haha. Vind ik nooit de moeite.

Mette he gelukkig geen blaasontsteking. HOe is de nacht gegaan?

Ik heb mezelf net weer op de bank geploft.

Peet is met Brian op kraambezoek (nou ja kind is al 3 maanden oud maar goed). Ik ga vanmiddag eindelijk mn zkh tas maar eens inpakken. Heb zoveel voorweeen/harde buiken je weet maar nooit.

Vanmiddag gaan we even alle traphekjes monteren boven en beneden aan de trap. Brian gaat nu zo snel de trap op dat ik dat nog wel een keer mis zie gaan als ik net een baby zit te voeden oid. Dus hekjes ervoor. Het zijn wel mooie. Die rollen in in plaats van dat ze openklappen.

Ik ben ook nog steeds verkouden wordt er gek van.

Meiden fijne dag!
Hee meiden, sorry ik heb even een egopost hoor, dit is niet bepaald een bericht waarvoor ik mijn vriendinnen kan bellen....

Leah heeft gisteren voor het eerst op het potje gepiest EN net vlak voor haar dutje gewoon ook maar even gepoept, wieeehaaaaa, potty training here we come!

Maarre, hoe doe ik dat eigenlijk. Dit is nou een onderwerp waarover ik echt he-le-maal nog niets gelezen heb. Uiteraard blijf ik het subtiel aanmoedigen, maar wil ook niet te hard van stapel lopen natuurlijk. Mette, Noof is toch al vaak droog overdag, maar loopt ze dan wel in een luier of doe je het zonder?

Enne, als ze op het potje zit, blijf je erbij, of geef je haar een beetje privacy? Jajaaaa, ik ga dit weekend een boek kopen!!

Het Truusje is zo in de wolken momenteel (tja, als je mamma staat te dansen en te juichen bij je opbrengst...), dat ze nu al een half uur ligt te draaien in bed, ze kan er niet van slapen, haha. Hoop wel dat het nog lukt, vanmiddag krijgen we visite, dus een uitgeslapen kind is dan altijd fijn.

Vent en Aims zijn trouwens in Londen dit weekend, dus Leah en ik zijn lekker samen, gezellig! Misschien dat ik een pizza laat bezorgen vanavond voor ons, haha.
Yeah, vanmorgen is M gewoon een half uur in bad geweest en daarna ook nog eens onder de douche (was wel handig, want ik had zijn kop ingezeept en dat kreeg ik nooit meer uit anders). Hij was helemaal verschrompeld, hihi.

Nu zal het wel weer goed gaan tot hij weer een keer in bad poept. Het komt dus echt alleen daardoor, hij vindt bad op zich heerlijk.

Flodder, Een cementkuip past er niet in, we hebben zo'n inbouwkast douche in de keuken (jaren '30 huisje). Babybadje werkt verder ook nog prima hoor.

Ainne, dus Leah ook al op het potje. Meisjes zijn echt wel sneller.. Je doet het volgens mij ook zonder boek prima hoor, de positieve dingen toejuichen en niet aandringen. Maar ik heb er ook wat over moeten lezen, wist ook totaal niets over zindelijk worden. M is een half jaar geleden een paar keer op het potje geweest maar dat is echt verleden tijd nu. In de zomer maar weer een nieuwe poging. Het schijnt wel handig te zijn als je er fulltime bij kunt zijn en dat zijn wij niet (en jullie ook niet hè).

gezellig een dagje met 1 dochter. Ik ben vanavond ook alleen met M, en wij eten 'kliekjes'.
Dit wordt een lange....

Ik overweeg om zo'n badzitje aan te schaffen voor Eize. In zijn kinderbadje past hij niet echt meer en in het grote bad kan ik alleen met hem als ik ook in bad ga. Heeft 1 van jullie deze in het verleden gebruikt en vond je het handig?

Eize is door de kinderfysio gisteren helemaal goedgekeurd. Zijn hoofdje is nog wel wat afgeplat aan de achterkant, maar is niet zorgelijk meer. Hij is ook beweeglijk helemaal goed, alles functioneert zoals het hoor. Jippie !!

En het blijft zo'n lekker poppetje, die Eize. Hij is nog beweeglijker dan Boyd was (en die was al 'erg'). Hij beweegt zoveel dat hij gewoon rondjes in zijn box doet op zijn rug. Je legt hem zo neer en als je later kijkt, ligt hij ineens heel anders. Lachuh!

Boyd is op dit moment heel veel dingen aan het vergelijken die hetzelfde zijn. Dezelfde kleur vla als pappa en mamma, 2 dezelfde knuffels, dezelfde barbapappa zoeken in het boek op verschillende bladzijdes. Pappa;s auto in het groot voor de deur en als miniatuur in de kast. Zo leuk om dat ze zien dat hij da nu ziet.

Gisteren dus ook een spelletje met hem gedaan. Ik had met de digitale fototoestel foto's gemaakt van dingen in het huis en die liet ik hem dan in het schermpje zien en dan ging hij aanwijzen waar het was. Zelfs zijn tuitbeker van bovenaf kon hij vinden. Dit gaan we vast nog eens doen.

Morgen moet Nils weer naar het buitenland voor zijn werk tot en met vrijdag. Met de auto naar Frankrijk (buurt Geneve). Dezelfde fabriek als waar hij 2 jaar geleden dat bedrijfsongeval met zijn vinger had en daar in het ziekenhuis heeft gelegen.

Knor

Ik zie een hoop plaatjes, maar welke gordijnen heb je nu?

Bij ons mag er geen rolgordijn met van die reflecterende achterkant (zilverkleurige achterkant). Daardoor komt er teveel warmte tussen het raam en het gordijn. Dit is bij HR++ glas. De warmte moet wel weg kunnen.

Ik weet nog van vorige foto's dat jouw huis gezellig vol staat. Zou niets voor mij zijn. Ik heb ook heus wel spullen genoeg staan, maar houd toch ook wel van ruimte en overzicht.

Tinus

Boyd is de laatste paar dagen ook niet te genieten 's ochtends. Hij blijft maar huilen en weet niet wat hij met zichzelf aan moet. Maar ik denk dat hij nog wat resten heeft van de tandpijn. Wel vervelend dat Manu een temperamentje heeft, het is altijd zo energie-vretend.

Komt me bekend voor die hoofdpijn. 2 jaar geleden had dat ik ook. Als ik opstond deed mijn hoofd zo zeer dat ik hem heel langzaam omhoog moest doen, een snelle beweging was te pijnlijk. Bij mij waren het toen ook mijn holtes en heb ik antibiotica gekregen. Tjee dat was wel pijnlijk ja.

Yora

Groente uit een potje eten? Jij dus ook aan de olvarit?

Ik winkel met Boyd ook niet los aan het handje. Winkelen en mandje gaat nog wel, maar bij het afrekenen moet ik hem toch loslaten en loopt hij alsnog weg. Ik ga die uitdaging ook niet aan.

Alleen in de wandelwagen ga ik met hem winkelen of in het supermarktkarretje.

Melkspetters op je muur? Van het spugen van Yora of het foute richten van jouw tepels? (ben je altijd zo slaperig geweest?)

Jij hebt heel lang BV gegeven in de ochtend en de avond? Hoe deed je dat dan overdag? Liep je productie dan niet terug. Het lijkt mij zo dat als je alleen avond/ochtend voed er niet veel in je borsten geproduceert wordt.

Falcon

In bad gaan vindt Boyd geweldig, maar onder de douche is het huilen. Dat doen we dus gewoon niet. We hebben het al een hele tijd eigenlijk al niet meer geprobeerd, misschien maar weer eens doen.

Boyd bijt niet, maar slaat wel af en toe op het hoofd van zijn broertje, vind ik net zo erg, hoor. Boyd is niet snel driftig meer, gelukkig. Wel heeft hij heel erg zijn dingetjes die op zijn manier moeten gebeuren, anders is hij het er niet mee eens. En dan zijn het vooral dingen als ze anders staan dan dat ze voorheen staan.

Als bijv. de zonwering half naar beneden is, moppert hij, en moeten ze helemaal naar beneden. Of zijn beker moet precies op het randje staan. Het touwtje van zijn muts moet altijd vast onder zijn kin. Zijn vest moet altijd dicht. Ik vind het allemaal wel grappig en moet er om lachen en maak er met hem ook humor mee. (dan pest ik hem en doe ik express steeds zijn rits naar beneden)

Leuke badspeeltjes helpen niet?

Oef

Eize is bijna 5 maanden en nog niet is alle kraamvisite geweest. A.s vrijdag komt een goede vriendin pas langs. (heb ook wel gezegd dat ik dat niet leuk vond, dat het zolang duurde)

Dus 3 maanden valt nog wel mee, hoor.

Rollende traphekjes zijn wel handig. Nu moet ik soms uitkijken boven als dat ding half open is en ik met Eize in mijn handen loop. (Boyd is dan uiteraard beneden). Een traphekje beneden hebben wij nooit gedaan. Ik vond het eng met het naar beneden lopen en dat zo'n ding dan dicht zit. En Boyd is zo gehoorzaam, die kruipt niet zomaar naar boven. (vertrouw ik natuurlijk niet 100% op)

Flodder

Beterschap nog. Als er toch eens geen paracetamol zou bestaan.

Marloes

En nu maar jagen op eenden en konijnen om je wildrek te vullen. Staat leuk in je keuken (dat wildrek dan, niet die konijnen) Neem het niet veel licht weg, zo voor het raam?

Nurse

Nu ik er goed over nadenk, bij het avondeten hebben wij eigenlijk ook geen speeltjes op tafel. Meneer kan heel goed met zijn eigen eten spelen. Zijn aardappelen op het tafelkleed snijden, of de rijst uitvegen op het tafelkleed.

Alleen bij de pap bij het ontbijt liggen er wel een speeltjes. Maar de pap gaat er altijd wel in, dus dan vind ik het niet erg.

Boyd stapt niet zelf van tafel, hij roept gewoon "KA" (=klaar) en trekt aan het touwtje van zijn slab. Maar dan zitten we al wel een tijdje aan tafel. Als hij KA roept is het ook tijd voor zijn toetje.

Wat ontzettend lief dat je ouders foto's hebben laten maken. Mooie verassing !

A1mee

Toevallig hoorde ik gisteren van mijn kinderfysio (voor Eize) dat haar kind vroeger ook geen fles pakte en dat ze het toen oploste met pap geven. En nu hoor ik toevallig van jou.

Groeit Y. evengoed wel voldoende? En komt hij snachts nog vaak? Eize komt nog 2x.
Nou, wekker was gezet voor de pop en maar goed ook. Gingen als een jekko over de toonbank. Sterker nog, er lagen er nog maar 5 oid toen ik kwam. En ze heeft hem net gekregen. Helemaal ohhhhh !! Geweldig !! Helemaal onder de indruk !!

Joni; ik heb zo'n badring. Prima ding. Fijn dat de fysio klaar is !!

Trouwens donderdag het cb maar even gebeld. Zag steeds dat jullie waren geweest en had zelf nog steeds geen oproep gehad. Klopte dus ant het was zo druk, even vergeten.......Kan nu geloof ik ergens in maart pas......

Oef; spannend hoor !! T wordt wel echt nu he ?!

Falcon; fijn dat het vanmorgen goed ging !!

Ainne; wat goed !!! Toch gewoon luier uit en potje in de kamer ??

Ahhhh Timo is zo lief voor zijn zusje vandaag. Echt soort aan het moederen......
he meiden,

Joni; ja wij hadden ook zo'n badring, ideaal! Leuk van die zoekspelletjes met Boyd! Fijn dat Eize helemaal goedgekeurd is door de fysio. Wat ik me eigenlijk laatst nog afvroeg, heeft Eize ook zo'n gevoelige huid als Boyd of valt het bij hem erg mee?

Ainne; Noof durft niet te poepen op de wc, en dus was het nogal een smeerboel met alleen een onderbroek aan. Nova vond dat ook heel eng, om dan uit de onderbroek te stappen. Dus als tussenoplossing maar van die luierbroekjes gekocht, en dat gaat super. Ze is tussen de plasbeurten door helemaal droog, maar als ze moet poepen kan dat gewoon en kan ik haar ook gewoon verschonen en de luier vastplakken (gaat aan de zijkanten open). O ja, privacy, ze heeft graag dat ik erbij zit te juichen Plassen zonder publiek is niks an

Falcon/Ainne; mijn ervaring is juist dat als je thuis begint met het zindelijkheidsgebeuren dat het juist wel snel oppikken op het kdv. Alle grote kindjes mee bij de wcronde, dat is al vaak, zien plassen doet plassen

maar ik zou er wel thuis mee beginnen, in hun eigen omgeving, eigen wc.

Flodder; leuk dat ze zo op haar pop reageerde. Is ze alweer wat opgeknapt? Hoe is het met Timo en z'n verstopping?'

Oef; heel hard, of heel nel? Hahaha, wat een grappig kereltje is het toch!

Nursie; ik denk dat het heel erg verstandig is, om een bekkenfysio in de buurt te bellen (bij de vk weten ze wel welke). Misschien heb je aan een consult met tips en oefeningen wel genoeg. Als je nu de goede oefeningen gaat doen, ga je sterk je bevalling in waardoor je daarna ook qua bekken veel sneller zal herstellen. Je moet er rekening mee houden dat je in tegenstelling tot de vorige 2 keer, M. niet de hele dag thuishebt maar wel 3 kinderen onder de 2,5. Dus echt, probeer iig lichamelijk/qua bekken dan in een zo goed mogelijke conditie te zijn, en dat kan met goede oefeningen.

ik hou het hier even bij, we gaan zo eten. Nova hebben we in de namiddag naar m'n ouders gebracht, en ze blijft daar logeren. We hebben een feestje vanavond. Heb er zin in!

o ja, m'n moeder voelt zich weer redelijk 'de oude'. ze is ook alweer op haar werk geweest, alleen daarna wel wat moe. Ze vindt het heerlijk om op te passen. Ze heeft ook zo'n hechte band met de kleinkinderen, wij tellen echt niet meer mee voor Noof als m'n moeder er is

Vanmiddag moest ze huilen omdat wij onze jassen aantrokken. Ik vond het al raar, Tris dacht dat het was omdat ze met ons meewilde. Totdat ze zei; Nova niet naar huis, bij Oma blijven logeren... ze dacht dat ze met ons weer mee moest.

o, Tris heeft het eten klaar,

x
Ik heb een fotootje op Hyves geplaatst van M in zijn nieuwe t-shirtje terwijl hij aan het tekenen is. Hij tekent rondjes trouwens, hoe zit dat: wanneer gaan kinderen eigenlijk figuren tekenen? Weer iets waar ik geen idee van heb.

Mette, veel plezier, gezellig even een feestje zonder kinderen.

Joni, gezellig lang stuk heb je geschreven. Ik vind het wel grappig hoe jij je kinderen observeert, je denkt er wat langer over na ofzo. Ik neem de dingen meer zoals ze zijn, zo van: hij wordt vanzelf wel groot.

Nu ga ik aan het werk (goh alweer) want H is weg en M ligt op bed.

Morgen op kraambezoek, heb ik erg veel zin in!
Oh Mette; wat fijn om te lezen dat je moeder zich zo goed voelt !!!! Heerlijk voor jullie. Wat lief dat je naar Timo vraagt. Ben toevallig gister bij de ha geweest omdat ik toch verder wil kijken waar bepaalde klachten vandaan komen. Buikpijn, veel aandrang weinig ontlasting enz. Dus we gaan bloedprikken op gluten enz. Mocht het niks zijn kunnen we in elk geval wat weg strepen.

Nurse; fysio helpt in mijn geval heel goed. Maar het blijft een kwestie van luisteren naar je lichaam en niet over de grens gaan. Doe je dat toch hebben oefeningen niet zo veel zin.

Falcon; veel plezier morgen !

Volgens mij gaan ze zo rond een jaar of 4 echt figuren tekenen. Niet dat Timo dat al doet hoor. Is nu bezig met binnen de lijnen kleuren. Maar hij kan ook niet echt iets uit zijn hoofd tekenen, dat scheelt. Misschien als je kind wat meer lef of fantasie heeft dat het eerder komt.....

Zo, Timo en Floortje zijn lekker met de pop in bad geweest :-) Heel gezellig. P is werken, komt morgen ochtend weer thuis. Lekker nog een rustig dagje. Alleen in de middag even naar mijn zus. Die gaat een weekje naar Curacoa. Alleen, zonder vriend en kids. Heeeeeeerlijk daar !!!! Even gedag zeggen dus. Floortje even mee nemen, kijken hoe dat gaat. Is nog heel verkouden. Groene neuzen en had gister ook een vies oor. Verklaart gelijk de nachten van van de week weer....

Zo even hondje uitlaten en dan lekker naar bed !! Truste
Ainne: Gooooeeed hoor van Leah die op het potje heeft gepoept en geplast!!! Ik heb er ook geen boek over gelezen... maar Yora zegt meestal dat ze naar de 'Cee' moet. En dan moet ik ook opschieten... laatst liep ze even in haar blote billen omdat ik haar badje aan het vullen was en toen gaf ze even aan waar precies in de kamer ze een plas had gedaan... Ik zag trouwens gisteren iemand in de wiehier met jouw avatar!

Flodder: Leuk hoor die pop! Ik zag hem ook staan in het krantje maar ik had er eigenlijk geen geld voor en ik heb al 3 poppen in huis dus het leek me hier niet de meest noodzakelijke aankoop. Maar hij is wel leuk

Ik heb ook nog geen oproep gekregen voor Yora. Ik las hier op het forum wel eens half half dat 'risicogroepen' beter in de gaten gehouden worden (ofzo??) maar ik in ieder geval blijkbaar niet...

Mette: Leuk Mette die band van Nova met jouw moeder Wat schattig van Nova die bij oma wilde blijven. Mijn moeder vraagt Yora de laatste tijd soms of ze bij oma wil slapen maar Yora zegt meestal nee. En dat vind deze kloek helemaal nog niet erg. Grappig trouwens dat verschil.. Yora poept juist op de wc (soms dan) en plast in haar luier. Hebben jullie trouwens een leuke avond gehad?

Falcon: Leuke foto op Hyves van de tovenaar. (mijn nieuwe bijnaam voor hem is geboren ) Ik vind het een heel mooi rondje geworden. Zwaait even naar je man... *nog leuke broers in de aanbieding?*

(niet echt hoor voordat iedereen hier denkt dat ik echt wanhopig ben )

Oef: Ik zag trouwens ook een hele leuke foto van je toeter op hyves... op de foto heb je iets wits aan...

Leuk om te lezen trouwens wat je zei over Yora Ze let soms echt te goed op... ze weet nu ook hoe je moet zappen zonder de afstandbediening te gebruiken... en ze zet 's ochtends als ik nog in mijn bed lig te 'ja ik kom er zo uit Yora'en de kachel aan. Konijn krijgt een kusje voordat we weggaan en licht moet uit. (om maar even verder alles wat ik zo lief leuk en schattig vind van Yora op te noemen).

Joni: Mij krijg je niet aan de Olvashit hoor. :p en waarom kan Eize niet alleen in het grote bad? Met een klein laagje water kan dat toch best? En in welk bad past hij dan niet meer? Ik prop Yora nog steeds in de Tummy...

Rijst uitvegen over tafel en aardappelen snijden naast het bord zijn toch dingen die Yora van mij niet mag... ze heeft niet voor niks een bord gekregen vind ik

Het ligt echt meer aan mij dan aan Yora hoor... Yora weet natuurlijk precies op welke momenten ze minder in de gaten gehouden wordt en wanneer ik even met iets anders bezig ben en dat zijn precies de momenten waarop zij dus kan gaan klieren.

Yora gaat mee in de doek voor ff snel ergens langs of in winkelwagentje bij de supermarkt...

Flodder ik had zo'n cementkuip(?) nog steeds in het die moet ik ooit eens kopen rijtje staan... maar wat is een badring?

Nurse: Mijn babyfoon is weer compleet! ;) en stift??? stift op de muur? Die sesampastageur van de Lush weet ik trouwens ook nog steeds niet welk product dat dan moet zijn

Ik las juist dat zelfmaakpasta een speciaal soort bloem nodig heeft en dat het met gewone bloem minder lekker wordt... Ben heel benieuwd naar de muurschildering. We hoeven nog maar 9 weken te wachten ;) Vind het trouwens helemaal geen gek idee van Mette om die fysio eens te bellen.

Morgenochtend komt Mainecoon hier langs... ik moet nog opruimen!! Ga de wekker maar zetten voor morgenochtend... die ballenbak is een vermoeiende bezigheid... voor Yora en voor mij

...

Oja en trouwens een beetje een smerige vraag... Ik merk dat ik altijd bij Yora oren en neus enzo check... ik vind dat echt geen gezicht hoor.. zo'n kind met een dikke snotter in haar neusgat dus dan ga ik altijd peuteren... en wat ik eigenlijk best smerig vind.. half gekauwde hapjes waarvoor ze mij als vuilnisbak gebruikt eet ik ook op... dat probeert ze ook wel eens bij andere mensen maar er is geen gek die daar intrapt... Ik weet nog dat ik ooit een film zag waarin een moeder dat deed (unfaithful) en dat vond ik smeeeeeeeeerig... en dat is het ook wel maar ik doe het stiekem zelf dus ook

en fietsstoeltjes?? Ik heb zo'n voorzitje en de voetenstandaard zit nu op het laatste gaatje... denk dat ze dus binnenkort naar een achterzitje moet verhuizen... vind ik best jammer...

Ik vind het trouwens ook heel gek dat ik nu een andere achternaam heb dan mijn moeder. Vind ik toch een extra reden waarom ik heel blij ben dat Yora mijn achternaam heeft en dat toekomstige kinderen ook mijn achternaam krijgen... Ik ga het achternamentopic ooit eens doorlezen (Falcon) ipv hier te gaan zitten mekkeren over achternamen.

Nou ik vind dat ik wel klaar ben met 'even' reageren

Yora:

Ohjaaaaaa die babyfoon!! schaaaaaaam! helemaal vergeten niet meer nodig dan? Anders ga ik even zoeken voor je!

...

Enne, zolang je de snotjes die je eruit peutert niet opeet....

Hahaha!

(maarre, ik ook zorg dat dr niets in oren, neus of ogen zit...blegh)

Verder, heb heel snel bijgelezen, kwam even kijken ofdat dr babynieuws was

Wij zijn net thuis, gegeten bij mn schoonouders,schoonbroer en zus kookte. Meiden liggen daar nu op bed,worden morgenvroeg thuisgebracht om 10:30.

Morgen kom ik wrs weer sociaal doen!!

Kussss!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 01-02-2009 01:10
Reden: smiley en aanvulling
% gewijzigd
Yora; dat is zo'n ring waar Joni een plaatje van had neer gezet. Stoeltje voor in bad. Cementkuip is ideaal vind ik. Al groeien ze er hier uit. Mocht ik voor een meeting een nieuwe hebben neem ik hem mee voor je.

Wat een gezellige lap tekst trouwens :-)

T is ook jammer als ze naar achter moeten verhuizen. Weer een voordeel van 2 kids. Dan kan ze niet naar achter verhuizen :-)
Handig namelijk als je met de trein komt bedenk ik me :-)

Trouwens met 2 is gewoon nog een standaard controle bij cb.
Hoi meiden,

zo wij hadden een leuk feestje gehad, maar in een heel klein huisje waar zoveel gerookt werd dat ik vannacht eerst maar ben gaan dochen om de rooklucht uit m'n haar te krijgen.

Nova ligt hier inmiddels weer in bed, ze heeft het heerlijk gehad! Vannacht om 1.30 wakker om te plassen en om 6.10 weer wakker om te plassen. Toen had ze ook gepoept op de wc!!

Wij waren om 2.30 thuis, en dus lekker uitgeslapen. Lekker hoor, maar lijk wel brakker dan normaal, haha!

ik ga hier even gezellig doen,

x
Nils is vanochtend naar Frankrijk voor zijn werk gegaan. Vrijdag hopelijk weer terug.

Yora

Rijst uitvegen en aardapp snijden op tafelkleed mag van ons ook niet hoor. Maar het gebeurt altijd zo vliegensvlug (uitvegen) dat we altijd te laat zijn.

Als ik Eize in het grote volwassenbad doe met een laagje water, moet ik helemaal moeilijk over het bad hangen en kan ik hem niet goed schoonmaken in de plooien.

In het kleine babybadje op de verhoging groeit hij al aardig uit. En lekker trappelen met zijn beentjes waardoor alles over de rand heen spat.

Mette

Eize heeft geen gevoelige huid. Het is een heel ander jochie dan Boyd. Leuk hoor dat verschil te zien.

Falcon

Ik ben gewoon hartstikke gek op mijn kindjes en vind het heerlijk om naar ze te kijken (en te spelen) en om te zien wat ze allemaal al kunnen. Ik kan rustig een dag op de bank zitten en alleen maar naar Boyd kijken wat hij allemaal doet.
Nova en Tris zijn even naar z'n ouders op bezoek. Ik heb net even rustig kunnen werken. Nu klaar dus even lekker op de bank, met wat lekkers

Joni; Ik vond het ook veels te lastig, zo'n kleintje in een groot bad. Komt misschien ook omdat wij niet zo lang zijn, en dan zijn je armen te kort om voor het bad te zitten en je kind te wassen Aangezien jij volgens mij nog iets kleiner bent dan ik, kan ik me voorstellen dat het heel lastig is. Die badring vonden wij een uitkomst.
Maar Mette; had Nova 's nachts ook geen luier om dan of lees ik het helemaal verkeerd ??
Flodder, jawel ze had wel een luier om Maar ze werd wakker omdat ze moest plassen. Tenminste ze riep naar m'n moeder; Omi, moet plassen, gauw gauw En ook om 6.10 maar toen riep ze dat ze moest plassen én poepen.

Doet ze thuis ook niet hoor, zal mij benieuwen vannacht, of dat het gewoon truuk was om Oma te lokken, en toevallig moeten plassen en poepen

buikfoto op hyves!

ik kwam er gister na 3 jaar achter dat er ook een zwart/wit en sepiafunctie op onze camera zit, haha!

Paar foto's gemaakt, en kon alleen denken; sjee wat ben je groooooot geworden, hahaha!

zal ze even plaatsen:

anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 01-02-2009 21:44
Reden: buikfoto hier weggehaald, toch wel erg herkenbaar zo met hoofd enzo..
% gewijzigd
o ja, morgen 30 weken zwanger. Ik heb een buikfoto van 8 weken terug, en mén wat is die buik groot geworden in zo'n korte tijd.

Het is ook zo gezellig in mijn buik, Mops is lekker aanwezig en m'n hele buik beweegt al mee. Gister op het feestje ook, heerlijk om zo zwanger te zijn!
leuke foto's van Nova!

En wat een mooie buik heb je alweer. Je ziet er goed uit hoor.

(en trouwens zwart daar gaat de flits dwars doorheen heb ik vandaag ondervonden haha)
ja dat zal een stuk leuker voor je zijn dan de vorige keer. Of niet?
he Oefie,

o dus zwart heeft ook geen zin... hahaha! heb de foto inmiddels weggehaald, bedacht me ineens dat ik wel erg herkenbaar ben zo, haha!

Foto staat overigens op hyves.

Ik vind het heerlijk zo zwanger zijn, vond ik de vorige keer ook al, maar toen moest ik het rustig aan doen vanaf week 16 en vanaf week 20 echt helemaal plat.

Dus dit is zo super zoals het nu gaat. Wel natuurlijk wat last van de uitvalsverschijnselen van m'n rug en last van bekken, maar het valt me nog alles mee!

Kan me nu ook nog niet voorstellen dat het de laatste is, zo geniet ik ervan, haha! Misschien als het straks zwaarder gaat worden dat ik er heel anders over denk hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven