December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
De keelontsteking zit er nog wel, vooral 's avonds nog last. Gistermiddag had ik het weer koud en was verkouden en kreeg spierpijn en dacht... onee toch niet weer. Ben lekker in een warm bad gegaan, vroeg gaan slapen en vanochtend was het gelukkig al weer een stuk beter.

Boyd heeft nog nooit last van doorkomen tanden gehad, maar maandagmiddag was hij toch wel ziek van de tandpijn. Steeds handen in mond, veel kwijlen en koortsig. Nu is hij weer opgeknapt.

Het is niet zo druk op het werk, dus ik kan rustig inkomen. De hoofdpijn is gelukkig niet meer geweest. Toch even de spanning van het beginnen werken. Ik zit er nu al weer helemaal in.

Opvoeding

Tot nu toe vind ik het nog niet zo heel moeilijk. (behalve toen Boyd een tijdje terug van die driftbuien had, maar die zijn al heel lang niet meer geweest)

Ik ben gezegend met hele makkelijke kinderen (dat wil niet zeggen dat andere kinderen moeilijk zijn hoor). Boyd vindt heel veel dingen best, laat heus wel weten als hij iets echt niet wil. Als hij 's ochtends onder zijn pyama zijn schoenen wil ipv zijn pantoffels, nou dan krijgt hij schoenen aan. Ik ga in best wel veel dingen mee met de kinderen, heb gewoon een aantal dingen die ik consequent toepas (ummm, welke waren dat ook alweer?)

En Eize is helemaal een makkelijk ding. Als die op tijd zijn eten krijgt en met hem gespeeld wordt, hoor je hem niet. Nou ja, hij maakt wel heel veel leuke geluiden met zijn stem.

Ach, wij zijn gewoon ook heel makkelijk. Wil Boyd niet meer aan tafel, dan mag de slab af en dan gaat hij maar weer spelen. Of we leiden hem af met wat speeltjes zodat hij wat langer aan tafel zit. Of hij mag met de lepel in de pan roeren. Oja, in onze pannen kan je heel goed jezelf zien en daar kan Boyd heel lang zoet mee zijn

Yora

Nee hoor, het is zeker niet gek dat Nils tranen heeft. Maar het is altijd zo'n nuchtere vent die zich nergens druk om maakt, dat ik altijd toch weer 'verbaasd' ben dat er tranen bij hem komen.

Knorretje

Een collega van mij heeft mijn mailbox steeds opgeschoond en de meest relevante bewaard. Idee voor jou misschien?

Falxon

Ctrl x voor knippen, kende ik nog niet, dank. De hoofdpijn komt niet van het soort werk dat ik doe, daar ik heb me gelukkig een beetje bij neergelegd. Ben wel aan het kijken in de krant en hoop nog dat er intern wat voor me is. Dus voorlopig zit ik er nog, maar ik heb hele gezellige collegás, dus dat doet een hoop goed hoor.

Onze kindjes lijken wel op elkaar denk ik, qua makkelijkheid. Boyd is ook geen drammer in dingen. Ik bied altijd alternatief aan.

Mette

Wij hadden ook nog een tuigje in de stoel. Boyd wilde die ook altijd vast. Nu is hij te groot en hebben we hem eruit gedaan. Ook omdat ik het soms eng vind dat hij vast zit, als hij uit de stoel wil kruipen.

Mainecoon

Ik weet niet of het financieel haalbaar is, maar is ouderschapsverlof niet iets voor je?
Oja Nurse als ik Yora los de winkel mee in neem... dan trekt ze dingen uit het rek, loopt steeds weg, rent weg... gaat pak me dan als je kan spelen om van die 'graaibakken' heen.

Gaat brullen, dreien en janken... of liggen of zitten... over de grond heen dweilen... of haar benen optillen als ik haar handje vast wil houden of laat zich meesleuren... dus vaak verlaat ik het pand weer met een spartelende Yora onder mijn ene arm en in mijn andere arm al de aangekochte troep... (en stoom uit mijn oren)

Winkelen met loslopende Yora? Nee bedankt.

Maar ik kan er dan ook echt niet tegen als ik gewoon even volledig mijn aandacht op winkelen wil richten en daar kan ík gewoon geen zeurende koters bij gebruiken

Ik heb hoe jij winkelen met Roxanne beschrijft nog even opgegeven iig.
Hihi, Yora, sorry mag dr eigenlijk niet om lachen hè? dat klinkt idd niet echt als relaxt winkelen en dan zou ik dr ook zo klaar mee zijn.

En thanks voor je reclame praatje maar ik denk dat ik M. niet ´omgeluld´ krijg, alles wat ze op hem smeerde vond ie alles behalve lekker ruiken (die ene sesamcreme wás ook écht ranzig! ) en hij wilt t gewoon zn nivea for men houden

Falcon:

Ja idd, stelselmatig mishandeling/verkrachting en dergelijke door iemand die eigenlijk een vertrouwens persoon zou moeten zijn is nog een graad erger... en het idee dat er nog veel kinderen in deze situatie zitten is hartverscheurend....

...

Even over Hm, alle reacties waren hartsikke positief hoor! je bent iig van harte welkom op HM

Enne, foei! forummen op t werk!;-)

Tinus;

Kan me indenken dat je moeite hebt met drift buien... als ik t ooit zie bij een ander, poeh, ga dr maar aanstaan!

...

En ik weet zeker dat het een jongen was van 17 jr. hij woonde sinds zn 14e met zn jongere broertje bij zn stiefvader in, (tot zn 14e maakte de jongen t goed) samen kregen zijn moeder en haar nieuwe man nog 2 dochters.

Z´n stiefvader pakte de jongen erg hard aan...

Ook is er een rechtzaak aangespannen (of dat willen ze gaan doen) tegen de directe omgeving, die hebben nooit ingegrepen terwijl ze de jongen hoorde kermen enz.

Hopelijk worden de andere kinderen uit de handen van deze geschifte personen gehaald.

Joni:

Ooh, jaaaaah zo kan ik t ook

Dat is namelijk een situatie waar Roxanne boos over kan worden; als ze van tafelaf wilt en dat mag niet van ons.

Ze moet netjes wachten totdat iedereen klaar is met eten.

1 van de dingen die wij namelijk irritant vinden, halverwege van tafel afgaan om verder te gaan spelen oid.

Speeltjes worden hier ook niet op/aan tafel gehaald, ´s avonds wordt er gegeten aan tafel en niet gespeeld, dan maar even strijd (hoewel ze het nu inmiddels wel door heeft)

Nu ik het zo opschrijf, vind Boyd spelen zowiezo niet leuker dan eten en kan zn slechte eten er niet mee te maken hebben?

(liever spelen dan eten)

Ga even met de meiden de geitjes hooi geven

Doeiii!

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 28-01-2009 16:24
Reden: vet gedrukt vergeten
% gewijzigd
Oef; dat zag ik op hyves ohnee op hm. Ben natuurlijk gelijk even gaan kijken.

Heb net even een paracetamol genomen. Ik zag het even niet meer zitten. Overal (spier) pijn, hoofdpijn, kop vol snot, hoesten, niet weten waar je met jezelf heen moet. Blegh.

Tinus; volgens mij kan dit ook wel heel lang duren hoor. Hoe klote het ook is.

Floortje stortte vanavond ook weer in. Ligt al een poosje op bed. Veel hoesten en huilen om water of speen. Lijkt ook zichzelf in de weg te zitten.

Oh gaat ze weer............
Hè jasses, Flodder; Sterkte ermee
Ohja, enne Mette, we hebben heeeel veel van de stad gezien hoor!

Niet alleen de hotelkamer

Hebben veel lopend gedaan (hotel lag aan t centrum) en niet zoef zoef met de taxi
Falcon meld je maar aan bij HM. Ik heb nog geen idee hoe ik je moet toevoegen aan onze groep maar als je je gewoon ook weer als Falcon aanmeld dan vraag ik het wel aan een beheerder oid.
Zo dan, jullie hebben weer aardig doorgebept!

Mette, en smaakte het afgekloven hapje??

Heb Amber gisteren niet echt met een ander gevoel naar het kdv gebracht, maar je denkt natuurlijk wel aan hoe de beveiliging bij jou op het kdv is.

Jeetje he dat die ouders het dus al wel hebben aangegeven...wat zullen zij zich ongelofelijk onbegrepen en machteloos voelen zeg.

Jeetje balen dat je weer zo'n pijn hebt....

Lekker dat Tris zijn diploma binnen heeft, gefeliciteerd!

tinus, lekker zeg die weekendjes! Hoop dat je vrijdag weer een beetje bent opgeknapt dan!

geweldig zo'n gesprek met manuel over het eten!

Hoe heeft Manuel het de rest van de dag gehad? Balen dat het wegbrengen zo'n drama blijft...

Wow he een achtling, had het nog niet gehoord, maar ga gelijk googelen!

Mainecoon, nou ja zeg, dat ze jou nou ook nog met die extra landen opzadelen.....ik hoop dat het dan in iedergeval gaat lukken om de uren te minderen!

Floddertje, beterschap voor jullie 2-tjes!

Yora, het is inderdaad triest dat het zo heeft moeten lopen, zeker omdat zijn ouders het dus wel degelijk hebben aangegeven...

Amber heeft al maat 24-25! En ik probeer toch maximaal zo'n 50 a 60 euro uit te geven.

Het mega mindy pak is nog steeds aardig hot! Amber heeft hem nu ook regelmatig aan, hij is dus al aardig afgeracht!

Troost je een poosje terug zag het winkelen met Amber er ook zo uit, en ik kreeg haar dan ook met geen mogelijkheid in de wagen gestampt....maar sinds kort gaat het ineens een stuk beter! Zeker als ze zelf een karretje of mandje mag! er is dus hoop!

Falcon, leuk dat je volgende week gaat beginnen bij je nieuwe baan, met echte collega's en vergaderingen!

Oef, hoop dat het lukt om het thuis zo te regelen!

Nou ja mag Peet niet eens meer naar India van jou

A1mee, lekker dat jullie weer hebben doorgeslapen! Hoe gaat het nu met de voedigen?

Knorretje, jeetje balen zeg, dan denk je thuis te komen bij alle leuke nieuwe spulletjes en dan klopt er allemaal niks van...

Fijn dat alles weer goed was met smurfin! Dat maakt inderdaad een hoop goed!

Is het vanmiddag nog gelukt met shoppen?

Nurse, fijn dat alles weer goed was met uk!

Joni, ook nog steeds aan het uitzieken dus, hoop dat je er snel helemaal van af bent!

Zo he he, ben weer bij!!

Ik had van de week een wildkroon (rek om op te hangen in de keuken, voor potten pannen e.d.) besteld in dei is vandaag binnen gekomen!! Staat erg leuk!
een wildkroon?? wasda? om geschoten wild aan op te hangen?

Ik heb me aangemeld bij HM maar moet nog geaccepteerd worden door de beheerders, kan nog niet inloggen. hoe het dan verder gaat weet ik ook niet, want het topic is toch niet eens te zien?

Ik schrijf wel een berichtje in het wel zichtbare topic van twee jaar geleden, of wat Oef zegt, dat zij de beheerders inlicht.

Naja, dat komt later dus.

Flodder, heel veel beterschap, bweh dat gaat niet lekker he.

Dit is hem, en dan hangen er dus oude pannetjes, koekvormen, lepels e.d. aan, maar officieel zal het dus wel voor wild bedoeld zijn ja!
aha. maar dan is die zeker oorspronkelijk bedoeld voor wild? leuk, echt zo'n gezellige ouderwetse keuken krijg je daarvan.
zo, lekker op een luie stoel bij mijn ouders. we zijn aan het klussen bij mijn broer en logeren dus bij mijn ouders, vanavond een avondje rust, en de hele familie zit achter de computer...

over die gek in belgie, ik las dat de ouders hem 3 jaar geleden hadden willen laten opnemen en dat hij toen niet verplicht is opgenomen (in nederland met IBS), maar vrijwillig is behandeld. maar het blijft een schrikbarend verhaal. Ik las maandag in de metro of zo'n krant, dat de kinderen die het gezien hebben er zelf niets aan over zullen houden, maar voor de ouders is veel professionele begeleiding nodig, begrijpelijk, is ook verschrikkelijk...

verder nog veel zieken hier en nog geen verse babies..

wat een lush verhalen allemaal. zoveel moeite om het allemaal te gebruiken.. blijf het apart vinden... en die prijzen.

wij kopen schoenen vaak in de aanbieding, laatst was het 2 halen, 1 betalen, dus renske en casper kregen beide nieuwe schoenen, hij had nu geloof ik 23...

oh, nu moet ik aan het werk, doktertje spelen bij mijn moeder. ik moet altijd naar haar oren kijken en de bloeddruk meten...
Marloes: Wat geestig dat ding... lijkt zo lekker burgertruttig

Ben heel benieuwd naar het resultaat in jullie keuken.

Draag je trouwens ook een schort tijdens het koken?

Of krijg ik nu van je
Yora,

Nee , krijg je van mij:

Trusten!

xx
Yora, pas op he jij!

anoniem_43816 wijzigde dit bericht op 29-01-2009 10:26
Reden: typ fout
% gewijzigd
Morgguuhh!!
Môgguh!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Zo....daar ben ik dan weer eens....

Gister hebben vriendlief en ik maar iets heel anders besteld voor de slaapkamer want de houten jaloeziën waren dus totaal niet verduisterend en er zou licht doorheen blijven komen. Heb wel een idee voor de vitrostatic-leverancier (met behulp van staticiteit plastic op het raam plakken) om verduisterende dingen te produceren! (dan hadden wij nl gewoon die jaloeziën kunnen nemen en dat erachter kunnen plakken als het echt donker moet zijn)

Nu hebben we van sunway de duette shades (hier)

We hebben verduisterend en de kleur bruin.

Ben benieuwd..tis ook meteen warmtewerend. Was wel weer duurder, maar goed!

Kidsfactory gebeld en ik wordt straks teruggebeld over hoe ang het kan duren eer de bovenkant van de kast er is... ook afwachten dus...

Mijn moeder gaat vandaag verder met schilderen in onze slaapkamer en gaat proberen deze zsm af te maken zodat we de vloer kunnen leggen....dat za ook al een heel ander gezicht zijn als die gelegd is!

Ben ik ook heel erg benieuwd naar!

Nu dit maar eens posten en dan eens netjes reageren!
Even snel. Manu is vandaag gelukkig weer lief en gezellig! Goh, wat een verademing zeg! Hij zit alweer te gapen, dus ik ga alvast een boterham voor hem smeren.

Ik kom zo nog even terug!
Ah Nurse komt zich weer even melden op Viva....

Was da nou om alleen maar goedemorgen te komen zeggen?

Yora is bij de gastouder... Ik zou naar de Vu gaan maar kreeg een smsje dat collega-student niet zoveel zin had...

wat moet ik nou toch doen met mijn tijd'?

Sannie: Ik betwijfel dat hoor of die kinderen er niets aan over zullen houden... Ik denk dat het toch wel iets kan veranderen bij ze.

Knorrie: Wat raaar trouwens dat het allemaal zo'n gedoe is met die kidsfactory...

Fijn dat je moeder vandaag gaat schilderen!

Oef: Heb jij ondertussen geen MELDPLICHT? Ik vind van wel hoor.... en hoe gaat het met LOEWYZ?

Sannie: Dat is altijd fijn schoenen in de aanbieding... ik schijn aanbiedingen altijd mis te lopen op schoenengebied.

Nou Marloes nou heb je nog steeds geen antwoord gegeven over wel of geen schort dragen
quote:Yora schreef op 29 januari 2009 @ 11:19:

Ah Nurse komt zich weer even melden op Viva....

Was da nou om alleen maar goedemorgen te komen zeggen?

Jij was anders nog helemaal niet geweest....

Yora is bij de gastouder... Ik zou naar de Vu gaan maar kreeg een smsje dat collega-student niet zoveel zin had...

Wat dacht je van die gore melktietspetters van je muur afkrassen?

Nou Marloes nou heb je nog steeds geen antwoord gegeven over wel of geen schort dragen

Zegt genoeg lijkt me Oohhhhh, ons mam belde vanmorgen ofdat ik even langs wilde komen, ze had een verrassing...

Wat blijkt nou, ze hebben de zondag toen wij weg waren een fotograaf aan huis laten komen en hebben een foto-reportage laten maken van onze meiden

Moet alleen nog even kijken samen met M. welke we afgedrukt willen hebben.

Zo, de dames zitten Nijntje te kijken, ga even de vaatwasser uitruimen en dan een boterham eten met ze

Kuss!

Wat dacht je van die gore melktietspetters van je muur afkrassen?

Ik vond het eigenlijk wel een gigantisch pluspunt voor mezelf om zo een date te krijgen.. dan staan ze toch in de rij voor mij

En wat verschrikkelijk lief zeg van je ouders... ben heel benieuwd naar de foto's ook!
Zo, nu ga ik eens even goed de tijd nemen om te reageren....MET smileys dit keer! (dat is luxe, doe ik anders bijna nooit!)

Yora

Wat goed van je 7!!! Geen idee wat statistiek inhoudt maar als jij het stiekem leuk vindt zal het wel moeilijk zijn!

En wat een verschil met de prijzen van de Lush en hier in Nederland !!!

Geniet van je laatste collegevrije dagen! Ik zal mijn moeder eens de tip geven van de biologische winkel in Haarlem! ZIj vindt het soms wel belangerijk en het smaakt meestal wel wat beter...

Waar had je de schoenen vandaan? Ik ben lid van jongegezinnepas en dan krijg je met een bon 10% korting geloof ik bij dolcis... Joeri heeft maat 23 of 24 geloof ik....

Heb je wel eens geprobeerd voor jongens leuke schoenen te vinden? Voor meiden heb je veel en veel en veeeeeel meer keus!

Tinus

Balen dan je nog teeds zo verkouden bent! EN Manu onder de kots en zijn badje, agossie! :puke:

Gelukkig dat hij dan lekker naar oma kan en zij hem dan kan wassen en poedelen :angel:!

En wat een lieve baas dat hij je naar huis stuurde en dat je dan even lekker bij je mamsie hebt gezeten de hele ochtend! Heerlijk dat je dan ook alles hebt kunnen vervrissen verversen zonder Manu om je heen! Moeders rules!

Joeri slaapt trouwens prima zonder ons, hij mist ons niks! Hij was gisteren wel erg vroeg wakker (06:30 uur)O_o maar vanmorgen pas weer om 07:30 uur gelukkig! Ik mocht van hem blijven liggen tot 07:50 uur en toen was het Mama, mama, mamaaaaaaaaa! Dus toen ben ik maar uit bed gegaan! Hij op de bank zijn boterham gegeten, ik snel onder de douche, ook snel een boterham naar binnen geschoven en toen heb ik Joeri naar het kinderdagverblijf gebracht... zodat ik even rustig kan

Lekker dat je het weekend weggaat! Ik hoop dat je je lekkerder voelt!!

Playdoh klei is heel fijn (stoppen ze ook niet gauw in hun mondje, is heeeeel erg zout nl)

Balen van het huilen bij het wegbrengen, kan je moederhart ook zo van breken...

Wel fijn dat je daarna hoort dat ie lekker aan het spelen is! 9ook al is het met zijn speen en knuffel) Wilde hij 's middags wel weer met je mee naar huis?

Dat verhaal wat jij had gelezen zal wel op nu.nl geweest zijn, daar had ik ook iets gelezen over een meoder die voor poging tot moord op haar dochter veroordeeld werd....net zo'n verhaal, te gek voor woorden....

Mette

Kleien doen we hier ook zo af en toe, moet het eigenlijk nog wat vaker doen! Ik denk dat ik de keuzes hier onbewust ook wel doe of het echt aan Joeri vraag of hij iets wil... Als ik vraag wat hij op brood wil zegt hij altijd pindakaas, maar als ik hem dan zeg nee, worstje, dan is dat ook goed. (zegt ie: oh, oké)

Hier ook het dank je wel en alsjeblieft! Gister in de winkel kreeg Joeri en ballon en ik vroeg wat zeg je dan? Joeri: ballon! Ik: en? Joeri: dankjewel.... Mensen waren verbaasd! (Ikzelf vindt het eigenlijk niet meer dan normaal dat hij er nu al mee begint)

Sjees Mette, om 4 uur snachts posten!? Ik dacht dat Loewyz misschien al bezig was! Gefeliciteerd met Tris! Kan me voorstellen dat je trots op hem bent!! Geef hem maar een extra dikke knuf van jou! En ik hoop dat je gauw van je pijn af bent!

Marloes

Ja, ik dacht ook blij te zijn dat alles dinsdag zou komen.....niet dus... Maar goed, even geduld hebben maar!

Leuk webwinkeltje! Staat gelijk bij mijn favo's! Wildkroon hebben wij ook in de keuken, als ik tijd heb zal ik er eens een foto van plaatsen, ding hangt en ligt vol! Als ik meer ruimte zou hebben zou ik ook een kruidenrekje willen hebben! Heb ook al twee houten latjes hangen voor als ik verse pasta maak! (al welgeteld 2 keer gedaan of zo, maar goed, de mogelijkheden heb ik hier wel!)

Mainecoon

Jeeminee, 36 van de 52 landen? Das veul!

Floddertje

Hele dag in bed saampjes? Heerlijk! (jammer alleen dat jullie er ziek bij zijn... )

Falcon

Ben wel blij met de babykamer alleen niet met de levering.,.... Maar goed, nog even geduld en dan is het "dak" er ook...

Joeri vindt tekenen ook hel leuk en op zo'n wegveeg-speelding (weet even niet hoe ik het moet omschrijven)

Ik ben ook gek van rainbowbabys!!! Joeri had een hele leuke blauwe met groene viltletters! Die van njilreM klinkt ook heel leuk!

Spannend volgende week!

Jaja, je bent met vlag en winpel door de ballotagecommisie heegekomen!

Oef

Hoe flodder weet welke wijk je woont? Je adres staat op hangmoeder! Fijn dat de kids al richting de 2500 gram gaan! Toppie! Dat is volgens mij de couveusegrens! En vanaf nu alleen maar dikker worden!! (en zwaarder!)

Ik duim voor je bloeddruk! Ik kan me voorstellen dat het rauw op je dak komt terwijl je in je hoofd hebt dat je normaal gaat bevallen. Zou ik ook hebben... Fijn dat Peet kan regelen dat hij eerder naar huis komt , alleen jammer van zijn baas! Nou, pech gehad, als jullie kids willen komen als de baas weg is dan is peet maar mooi bij jou! Oh zo! Ik duim ook voor de thuiszorg dat dat gaat lukken!!!

A1mee

Balen van de nieuwe pc dat ie al kuren had! Toch geen Vista?

Lekker dat Yahnoa weer doorgeslapen heeft!

Nurse

met bekkenklachten kun je eventueel wel doorverwezen worden naar mensendieck hoor! (wilden ze met mij ook maar heb er gewoonweg de tijd en de rust niet voor)

Wat lief van die fotosessie!!!

Joni

Balen dat je nog last hebt van je keelontsteking! Doe maar rustig aan! Warm bad....heerlijk!!!

Je hebt bij ons allemaal een eigen onlogcode en het is niet de bedoeling dat iemand je code krijgt...tja, streng hoor bij ons...maar bedankt voor het meedenken!

sannie

Gezellig met zijn allen achter de !!

Klinkt als een hele goede aanbieding, 2 schoenen halen 1 betalen! Kom ik nou nooit tegen! (ja of het zijn dus van die schoenen die ik niet mooi vind...)

Doktertje spelen met je moeder, hahaha! Klinkt leuk!

Zo, en nu snel posten voor het weer eens *POEF* zegt!
Dat ziet er vrolijk uit! Hihihi!
Knorretje: Mooi die jaloeziën die je hebt uitgezocht! Daar hebben wij ook nog naar gekeken voor het nieuwe huis. Wel balen van die meubels zeg, lijkt de Babydump wel haha!

Marloes/Yora: Ik draag ook weleens een schort als ik iets doe wat zooi geeft (taarten, pannenkoeken, mixen etc.)

Misschien was een schort wel wat voor jou, Yora, tijdens het borstvoeden?? Had tenminste een hoop vlekken op de muur gescheeld.

Nurse: Wat leuk van je ouders zeg!! Ben wel heel benieuwd naar het resultaat!

Falcon: Dus jij was ook nog zo lang aan het nalummelen van de griep? Ik heb vandaag voor het eerst niet meer dat zware gevoel op mijn borstkas, maar nog wel knallende koppijn. Hardnekkig virusje hoor!

Zo wat ben ik blij dat Manu weer zichzelf is. Gisteren op de crèche heeft hij een paar driftaanvallen gehad, maar tussendoor had hij ook wel wat leuke momenten. De leidsters vinden het ook maar lastig geloof ik.

Vanmorgen werd hij al vrolijk wakker. Hij riep mama, in plaats van dat ie meteen begon te huilen wat ie al dagenlang deed 's morgens. En we hebben lekker gespeeld, samen de was opgevouwen en ons bed verschoond. En daarna nog even tv gekeken. Vanmiddag gaan we even bij een vriendin langs.

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven