Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
fase 1: stoel in auto is klaar
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
RTL is er gewoon zelf niet zo blij mee en dan zorgen die voorstukjes dat niemand kijkt en dan kunnen ze hem van tv halen
Wélk voorstukje?

Erwtje Wat een ellende, nog meer kwalen erbij. Beterschap!

En Vish is dapper! Niet eens vanwege naar buiten en stoel en krabben, maar wél vanwege S&G.

Wij hebben gezwommen. Juno vond het prachtig, vergat alleen af en toe dat hij niet kan lopen of zwemmen

Vanmiddag even babysnuffelen.

Grmpfffffffff

Jaaaaahooor.... naast ontstoken bijholtes, hoestbuien waar ik bijna in stik soms heb ik nu óók nog eens twee ontstoken ogen! . Nóg meer antibiotica dus. Grmpftssskkkkmopper.

Moesten dus eerst naar huisartsenpost 25 minuten verderop, toen naar apotheek 15 minuten verderop en toen weer naar huis. En nu ben ik dus sjagerijnig.

Hans Klok mag zichzelf wel iets knapper toveren, want zonder schmink ziet ie er meteen een stuk minder appetijtelijk uit
Peas on earth!
Aaah, Vish. Eens met Eow, stoel en krabben peanuts vergeleken bij S&G

Juno, haha

Hier ook zo'n kind dat denkt dat ze kan zwemmen.Die laat me dus ook gerust los of springt zelf, als ik niet uitkijk het water in

En Juna, hoe vond die het?

Erwt,

Misschien is het een reactie op de AB? Of op de Codeïne? (rot spul ook)

Chico was hier net voor Chica. Ze zijn even naar speeltuin geweest en hebben hier gespeeld. Blij dat ie weer op kwam dagen, ze vond het leuk. Ik heb appelflappen (bladerdeeg, geen oliebol deeg) in de oven staan en we gaan zo Chica's nieuwe roze gordijnen ophangen. Ze had vrij donker blauwe, maar die maken haar kamer zo donker. Die gaan wij dus in slaapkamer hangen, waar nu soort ierendekbedhoezen net doen alsof ze gordijnen zijn. Ooit gaat het er vast verkoopbaar uitzien
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Appelflappen! Lekker!

Juna vond het ook leuk, maar is een beetje voorzichtiger. Had ook wel vaker gezwommen, maar voor Juno eerste keer.

Maar uiteindelijk kwam Juna ook wel los en wilde ze niet meer naar huis

Fijn dat Chico langskwam voor Chica. Gaat wekelijks afspreken een beetje ok?
Erwtje. Dat zijn genoeg ontstekingen voor de rest van het jaar. Wat vervelend zeg. Ritje naar HAP en apotheek klinkt ook niet erg leuk, vooral niet als je ontstoken bent.

Ik vind dat Xander zijn verpleegsterspakje aanmoet...
Eow

Erwt, nog meer beterschapsstralen en nog meer van dat soort internetoverdraagbare shit jou kant op!

Zwemmen met twee kinderen, stoere Eow. Fijn dat het leuk was.

Inad, fijn voor Chica dat Chico geweest is.
Ha, fijn dat Chico is gekomen voor Chica

Leuk voor Chica!

Zwemmen klinkt leuk Eow!

Hoest met de studie-overwegingen?

Xan is lieve verpleegster hoor. Heeft huis gepoetst, zen-achtig gesprek emt Erwt gevoerd over het Accepteren Van Ziekzijn (want volgens die theorie blijf ik langer ziek omdat ik niet accepteer dat ik ziekben ) én hij is kippensoep aan't maken

Vanavond verjaardagsfeessie van XanZus en XanNichtje. En ik ga mee. Omdat ik gék word in dit huis na TIEN dagen en Iets Leuks wil. Ook al zie ik er écht verrot uit (imagine Erwtje met vlekkerig hoofd, rode waterige ogen en een rochelend hoestje)
Peas on earth!
Erwtje. En vanwege zengesprek en vlekkerig erwtje

Hoest met Star? Nog gekotst?
Nee dat niet, maar wil die vrij onwetende man van eerste zwangerschap terug. Deze zet me een bord eten voor en zegt dat ik het op moet eten.
Ziek Erwtje

Er is zelfs een liedje bij:

Kleine lieve zieke Erwt, heb je al ontbeten? Kleine lieve zieke Erwt, wat heb je gegeten? Tien bekers appelsap, snoep en marsepijn. En daarom doet mijn buik vreselijk pijn
Lief liedje

Kun je die kerel niet ruilen dan?

Heb vanmiddag babygesnuffeld. Wat een klein humpie. Was maar 2500 gram nu, dus echt inimini. Had pakje aan dat Juna en Juno ook beiden aan hebben gehad
Ohhh Erwtenliedje is lief

Hehe, onwetende man . Dan had je een nieuwe moeten nemen voor nummer 2

Lief, ieniemienie-baby

Wij gaan zo kippensoep eten! Mét zelfgemaakte kruidenboter enzo. Lekker. Jammer beetje van deze griep/verkoudheid/ellende dat m'n eetlust optimaal is . Maar heb vanochtend op de weegschaal gestaan en score blijft best redelijk. Ben sinds 1 januari 4, 5 kilo afgevallen
Peas on earth!
Ziekzijn hééft zo z'n voordelen Erwtje...

Luxe hoor, zelfgemaakte kippensoep en zelfgemaakte kruidenboter....

Oh, lees net dat je eetlust wel optimaal is, dus schrap mijn eerdere opmerking maar

Ik heb vandaag voor het eerst zelf Oud-Hollandsche Erwtensoep gekookt. En hij was lekker!
Whaha, ziek zijn helpt goed bij afvallen. Ik kon door griep ook -2 kg noteren. Maar wat rot dat je nu ook nog oogontsteking hebt, zeg! Denk wel dat Xan emt zijn zennerige gesprek gelijk heeft hoor! Je hebt best een heftig jaar achter de rug, en nu je ziek bent, ben je ook écht flink ziek, zodat je gedwongen wordt om even echt rustig aan te doen. Je moeder heeft dus gelijk: Goed Uitzieken.

Hmmm, ik lijk nu zelf wel je moeder, geloof ik....

*moedermodus uit*

Leukkkk dat babysnuffelen, Eow! En vertederend om dat poppeke dan in Juna/Juno-outfitje aan te treffen. Brings back memories, of niet? Nog een paar jaar wachten, dan mag jij ook weer los!

Het gaat de goede kant op met niet-misselijk-zijn, heb ik het idee, of niet Star? Fijn hoor! Hoe is het verder met buikje? Groeit het al? Heb je je zwangerschapsbroeken al weer tevoorschijn gehaald?

Ik had een aardappel/bloemkool/gehakt/roomsaus-ovenschotel gemaakt en ik mag nog steeds blijven!
Loretta is De Mol. Punt.
Ieuwwww! Cross met Eow! Snert is Smérig!!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja kerel ruilen voor een ongeinteresseerd exemplaar. Ook eigenlijk niet zo leuk natuurlijk

Weer blij dat Juno al zo groot is Eow of aan het klapperen?

Kess, lijkt inderdaad minder te worden (en daar maak ik me dan weer zorgen over ), denk dat het ergste achter de rug is. Al lees ik 'erwtensoep' en voel meteen een golf

Buikje 's avonds echt een buikje, dan moet knoop ook open. Broeken nog niet nodig dus, bh wel :-S

Heeft Don ovenschotel ook al geproefd dan?
Snert Snokt. O ja.
Nou ja, zeg! Van mijn Vito-pufclub zijn er 3 van de 6 zwangerT. Het lijkt wel een epidemie ondertussen. Komende lente/zomer wordt een enorme babyboom!
Loretta is De Mol. Punt.
Wow, das dan snel alweer Kess, want Vito pas bijna twee.

Snert is yummmmmmmmm lekker

Wij aten vandaag weer Herderstaart (ik schrijf het geloof ik steeds fout in het Engels, dus dan maar zo )

Lied, Eow, kleine baby met JunoJunapakje

Is ze dan te vroeg geboren ook? Of gewoon normale tijd maar mini?

Hm, wat wilde ik nog zeggen? Oja, Erwt,

En lief liedje over ziek Erwtje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Over datum geboren, dus haske klein.

En vooral blij dat Juno groot is

Ik ga slapen!

Trusten!
Shepherd's Pie

Over datum geboren

Kind ligt met dekentje en koorts op de bank en heeft heel veel zelfmedelijden. Wel grappig maar ook zielig.
Goedemorgen

Jajajajjaa, jullie/Xan/m'n moeder... iedereen heeft natuurlijk gelijk . Heb nu bedacht dat ik gewoon in ieder geval nog maandag en dinsdag thuisblijf, en als 't dan beter gaat woensdag weer werken. In maandag en dinsdag thuisblijven, kan ik me wel berusten

Gisteren lekker op verjaardagsvisite geweest en was heel gezellig. Deed wel even goed, zo na tien dagen in m'n joggingbroek weer een jurkje aan .

Snert is lekker

Zelfgemaakte snert is stoer!

Hehe, ziekzijn helpt in mijn geval dus níet met afvallen, want wel eetlust en de hele dag lekkere dingen voor handen. Das gevaarlijk .

Voel me wel beterderderder. Alleen die ogen nog even oplossen met vier keer daags vies zalfje (yegh, das ranzig om in oog te smeren).
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven