Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Die baard scheren in het vliegtuig he... Wij zouden op het vliegveld al een toilet induiken weet je nog?
yep, das waar ook.

flikker mijn rugzak in de aankomsthal, sleur het wchok in,

jij steunend met je handen op toiletpot en ik sta achter jeen hou je vast bij je heupen.
Nog zoiets, het is 4 uur rijden vanaf het vliegveld naar mijn bed. Ik stel voor dat we daar 2 dagen voor uittrekken met al die noodzakelijke tussenstops...
Wow --- het is hier niet bij te houden, wat zijn jullie allemaal druk Ik probeer wel bij te lezen iedere dag, maar reageren is niet te doen quote:toytje schreef op 30 januari 2009 @ 10:55:

*Bovendien, als hij geen moeite voor mij wil doen waarom zou ik dan nog wel moeite voor hem willen doen? Dat zie ik niet zo...

Toy.... eentje om in te lijsten inderdaad. (ff spijkers kopen straks) maar.... als je constateert dat hij geen (of niet zoveel) moeite (meer) wil doen voor jou.. voel je je dan niet afgedankt? Of rot omdat hij mss op jou is uitgekeken?

Kortom, is dat geen aanslag op je zelfvertrouwen?

Zo te lezen niet --> what's your secret? Ik wil dat ook van me af kunnen laten glijden

Hoe lang ga je al met hem om? Ik bedoel de sex dan, niet het samenwerken..
quote:geheim1972 schreef op 30 januari 2009 @ 14:53:

Jeetje Thang, kun je die coach ook even naar mij sturen?

Die kan ik ook wel gebruiken.

Deze coach is tevens mijn PA, en die kan toch niet zomaar gaan uitlenen....

*reageert wijselijk niet op het onderonsje tussen DMJN en Geheim...*
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@ Dwaallicht: Ik geloof niet dat daar een formule voor is. Je kan het of je kan het niet. Ik denk dat Toy, en ook Thang bv, dit heel goed kunnen. Het gewoon van zich af laten glijden.

Ik kan het niet, ik ga zitten stressen, ik word gek van de onzekerheid, en ik ben bang dat het voor jou hetzelfde is.

Ik weet dat het hebben van een sv niet echt iets voor mij is, ik kan het niet loslaten, maar ja, er dan echt mee stoppen is ook zoiets...

@ Thang: Jeetje, een echte PA. Dat klinkt nog zoveel beter dan een coach.
Geheim.. wrong note to yourself.. NO need to dump boyfriend.. You wont be used up.. all the way anyway.. haha
quote:geheim1972 schreef op 30 januari 2009 @ 16:13:

Nog zoiets, het is 4 uur rijden vanaf het vliegveld naar mijn bed. Ik stel voor dat we daar 2 dagen voor uittrekken met al die noodzakelijke tussenstops...

laat dat fucking bed van jou maar zitten............4 uur rijden, jij naast mij...............en ik jou niet kunnen Ne*****

dat gaat niet lukken.

ik zal in een dermate opgewonden staat zijn dat mijn begroeting zo heftig zal zijn dat je spontaan klaarkomt.
@geheim...het word druk in kiwiland
@ Geheim.... ik vrees het oook...het kan maanden goed gaan, maar zodra het toch iets TE close wordt, betrek ik iedere hapering, so to say, op mezelf en word ik onzeker.. gggr..

en ja, ik had de quote die je voor mij aanhalde op maandag 14:16u, goed gelezen.... zoveel waarheid zit daarin. En zo vermoeiend.. (machtsstrijd)

en inderdaad.. er mee stoppen... doe je ook niet als je 1maal verslingerd (lees: verslaafd) bent.

ik ben ook weer in de 'fout' gegaan ondanks alle negatieve adviezen. En het gekke is; het beviel heel best. En nu heeft hij uit zichzelf gevraagd of ik vanavond ook weer kom...

Ik overwoog nee te zeggen, maar da's nog (ff) een brug te ver..

dus Dwaallicht gaat los vanavond!

en daarna zien we wel weer waar het schip strandt...

--------------------------------------------------------------------------------
Miss thang:

Eindelijk heb ik hem dan gesproken hij had me erg gemist en we spreken elkaar maandag. Heb er nu al zin in helemaal weer blij.

Ik vroeg nog gaan we elkaar nog zien dan? Maar ja hij was niet van gedachten veranderd. Tja je weet nooit wat zn vakantie doet...
mensen mensen mensen

@ Miss T.....en coach aka PA....dat doe je goed zeg. En wat fluistert die jou in dan voor goede afviezen? kunnen wij miss ook nog wel van leren...

@ Dwaallicht....denk je om jezelf?

@Briggie goed van jou dat je hem de eerste stap laat zetten!

@Geheim.....Wat een aandacht wijffie...jammer dat je zover woont!

@ Rec nog van harte met je nieuwe functie/ baan!
@Dwaallicht (en Geheim) Ik moet dat van mezelf zo, vertik het echt om in een hoekje te gaan zitten treuren om zoiets/zo iemand. Voel me best rot nu maar val nog liever dood neer dan dat ik dat laat merken.
Toy, ik geloof dat ik dat ook heb, dat ik het echt niet zou laten merken. Wat denkt ie wel!?

Geheim, volgens mijn coach ben ik toch wel iets gevoeliger dan op het eerste gezicht lijkt. Ik kan het inderdaad allemaal goed van me afzetten. Voor mij is het leuk zolang het leuk is, en als het dat niet meer is, dan is het ook klaar, moving on.

Maar mijn coach zei net nog tegen me dat ik blijkbaar toch wel een soort van band heb met mijn sv, waardoor er dus toch gevoelens ontstaan. En als ik daarover nadenk, dan zijn die er ook, maar ik realiseer me ook dat dat geen verliefde gevoelens ofzo zijn. Mocht hij nu besluiten ermee op te houden, dan is het wat mij betreft ook echt klaar, en zal ik er geen nacht minder om slapen. Dan ben ik een leuke ervaring en een herinnering rijker. Die gevoelens zijn toch gebaseerd op het feit dat ik met hem iets spannends deel, en iets wat deels 'verboden' is. Inmiddels hebben we geleerd elkaar met blikken veel te vertellen, en dat is iets wat ik heel speciaal vind tussen ons. (Coach, lees je mee??)

Ben trouwens benieuwd naar de verhalen van Dwaallicht....
Ik lees al enkele weken mee achter de schermen (is hard werken overigens want er wordt hier veeeeeel geschreven!) en vind het nu wel tijd worden dat ook ik wat van mijzelf laat horen/zien.

Zelf ben ik single en lover/sc heeft thuis een nr 1. We hebben elkaar sinds enkele maanden 'ontdekt' en ik kan niet anders zeggen dan dat ik niet weet wat mij overkomt: Damn, wat is ie lekker (in bed)! Gelukkig vindt hij het geheel wederzijds :-D

Ga nu poging doen wat uurtjes slaap te krijgen (lig nog na te genieten zullen we maar zeggen).
En toen was mijn kuttekst weg, dus ik doe nog eens een poging :

Ik kom terug op wat ik hier ongeveer een jaar geleden schreef ...

Lange leve de ONS ! Je geeft het beste/je krijgt het beste en je hebt achteraf geen gedoe of emotionele tweestrijd.

Eerlijkheidshalve moet ik vertellen dat ik gedurende een aantal jaren 2 SV's had waarmee het ook allemaal vlotjes liep, maar we spraken wel maar matig af, zo om de maand en half ...

Uiteindelijk is het gestopt, verzadigd, zullen we maar zeggen.

Maar ik denk dat ik terug voor de ONS formule ga tekenen.

Zeer oppervlakkig dat wel, maar uiteindelijk is het geen les zedenleer.

@ZV : nog veel genot met de lover ...
natuurlijk
Wat natuurlijk ?
BM - Hulde!

ZV - welkom!
and Miss T...coach van het forum?
hoezo denk jij dat de coach van het forum zou kunnen zijn
Ik heb geen coach nodig
ik heb ook geen coach nodig.

ik zie het al voor me, staat er z'n vent aan het voeteneind van het bed te roepen.

ander standje...............harder, ja harder, nog even volhouden.

en wisselen!!!!!!!!!!!!!!! nu op zijn hondjes............en goed zo jongen, zo gaat ie goed!!!!!!!!!!!

en dat ie roept als ik klaarkom...........goed gedaan ventje

doelpuntje...........en hoe voel jij jezelf nu...........geeft een goed gevoel he.........ik ben trots op je hoor, goed gedaan hoor...ik wist het..........je bent in topvorm.....en nu gaan we voor de volgende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry dames............slaat nergens op ik weet het, maar kon het even niet laten.
hahaha dmjn lekker verfrissend weer!!!

ik vroeg t omdat miss t vroeg aan coach of die meelas!
quote:datmeenjeniet schreef op 31 januari 2009 @ 15:21:

ik heb ook geen coach nodig.

ik zie het al voor me, staat er z'n vent aan het voeteneind van het bed te roepen.

ander standje...............harder, ja harder, nog even volhouden.

en wisselen!!!!!!!!!!!!!!! nu op zijn hondjes............en goed zo jongen, zo gaat ie goed!!!!!!!!!!!

en dat ie roept als ik klaarkom...........goed gedaan ventje

doelpuntje...........en hoe voel jij jezelf nu...........geeft een goed gevoel he.........ik ben trots op je hoor, goed gedaan hoor...ik wist het..........je bent in topvorm.....en nu gaan we voor de volgende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry dames............slaat nergens op ik weet het, maar kon het even niet laten. Ik zie het voor me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven