Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Ja Barrel! Heb ik ook. Het is een begin....

Nog geen nieuws van Ringel?? Spannend spannend. Het kan alle kanten op met die slijmprop, maar in combinatie met de krampen en het strippen gaat het vast dit weekend gebeuren!

Hier weinig bijzonders. Menstruatiekrampen, steeds pijnlijker, maar geen weeën of slijmprop. Vorige keer had ik ook krampen en verloor vanaf een dag of vier van tevoren steeds stukjes slijm, dus daar wacht ik eigenlijk een beetje op...

Ik vind al die weeëndansjes bijzonder gezellig. Als we dit de rest van de maand nog gaan doen heb ik in no time mijn conditie terug!

Oh, en mogen de mensen 'in het veld' ook chocolademelk? Graag dan, mét slagroom!
Hee chica, ik wil wel chocolademelk met slagroom!!!

nog maar een dansje voor Ringel en NJB

Barrel zijn het geen indalingsweeen??

Kom op dames!!! huphuphup!!

Ik blijf hier gewoon zitten tot het eind hoor, t'is hier gezellig en veel digitaal voer!!
Ik vind het ok hoor als 'dames in het veld' lekker mee-eten!!! Ik heb alleen nog maar wat knoflookolijven, moet nog boodschappen doen
quote:Lijnes schreef op 31 januari 2009 @ 12:58:

Ik vind het ok hoor als 'dames in het veld' lekker mee-eten!!! Ik heb alleen nog maar wat knoflookolijven, moet nog boodschappen doen

Mmmmmm dan wacht ik toch maar tot je boodschappen hebt gedaan

Nou indalingsweeen kan ik het niet echt noemen. Het is een steek en weg is het weer. Het houdt niet aan (zo bijna helaas zeggen )
Het is nu al weer eventjes stil bij Ringel dus wie weet heeft het nu echt doorgezet. Spannend hoor!!

En njb ook de slijmprop verloren dus de bevalling kan ook ieder moment starten. En dan ook nog Floortje die vandaag uitgerekend is...begint nu echt te kriebelen hier. Echter dan dit kan toch niet

Zal (met mijn laatste restje energie want ben echt muffins aan het bakken ) ook even een weeendansje doen want vind de laatste dag van januari wel een mooie dag voor een nieuwe baby.

Go for it meiden!!!!!

Ik denk dat ik nu wel een nesteldrang krijg maar dan meer eentje waarbij ik narcissen, hyacinten en blauwe druifjes in grote bakken in huis wil hebben en de geur van muffins in de oven. Vriend vind het helemaal ok haha
Spannend zeg! Floortje vandaag uitgerekend, ik doe mee met een weeendansje voor jullie allemaal. Zet 'm op!

Gaan jullie morgen ook voor mij dansen? Ben ik uitgerekend.

Ga strakst nog naar een verjaardag maar hou het forum in de gaten.

Engel
Pfff, wat heb ik een pesthumeur...(véél te laat gaan slapen dus wel eigen schuld )

Gelukkig vrolijk ik wel een beetje op van al die dansjes en van chocomelk met slagroom en muffins...

Bluestar ik ga straks ook maar naar de bloemist om mezelf te verwennen! Klinkt ook heel erg fijn voorjaarsbloemen!

Heb al wel wat staan maar ik ga m'n slaapkamer en de babykamer maar opvrolijken!

Floor, NJB en Ringel, hier ook nog een dansje van mij voor jullie!

Floor bij mij begon de bevalling op de uitgerekende datum, wet dus (nog) niet hoe het is om overtijd te lopen! Maar hopelijk helpt m'n dansje en hoef je niet tot woensdag te wachten!

Mara ik had beter je taart verhaal niet kunnen lezen, werd spontaan misselijk... Maar alsnog gefeliciteerd en toch heel knap en lief dat je als vegetarier je hond dan tóch een taart met vlees geeft

Konela hoe gaat het met je?!

En Bagheera jij mocht ook weer snel naar huis zeg! Doe je wel rustig aan?!

Duik lekker m'n bed in!
Wat is het hier een gezellige boel!!
Ja heel gezellig, jammer dat ik niet mee kandoen, want het zet nog steeds niet door. OOOOOOOOH ik begin zo stierlijk de balen te krijgen.

Ik weet ook dat het geen garanties voor in de toekomst geeft dat je binnen een x aantal uur gaat bevallen als je de slijmprop bent verloren enook dat strippen dat niet doet. Mar blijf slijmpjes verliezen (dus dat opnieuw aanmaken doet het wel) en verder......ik weetdus ook niet hoe het is om overtijd te lopen, bij MAyte bgon de bevalling op de nacht van de uitgerekende dtum op de volgende dag. En ik hop eerlijk gezegd deze keer ook niet over tijd te lopen.

maar het rommelt en doet bij meerdere dames (oooooo die spanning die je dan toch stiekem opbouwt he)

We zijn vanochtend naar de rommelmarkt in Eelde geweest. lopen, lopen lopen lopen. Best een stom idee dat je daar 2 dagen voor je uitgerekende dtum nog loopt. En het eerste uur gaat het wel, maar darna echt een waggelende walvis ............

the story continues.............
ja lopen hier ook niet favoriet. Eerst vanmorgen weer last van schoonmaakdrift; wc gedaan, bedden verschoond, de wasmachine aangezet en gezogen. later met manlief ramen gezeemd en toen boodschappen doen. Nou je kan me bij elkaar vegen. Ik voelde me zo ellendig en stikchagarijnig natuurlijk. Manlief dacht ook direct: gezellig weekend wordt het.

Ik wil te veel en eigenlijk wil ik maar 1 ding! Grr.

Nou, ja nu dus op de bank liggen met harde buik en een boek. Lekker koekjes eten. hahahaha
Jeetje zeg, het gaat bij jullie ook best snel. Februari moet nog beginnen en al 4 baby's geboren. En bij 3 meiden waar het rommelt. Spannend hoor.

En Ringel, overtijd lopen is idd niet fijn, maar ook dat komt uiteindelijk goed. Dat zie je aan mij. Al een dikke week aan het genieten van mijn kleine, grote man.

Voor iedereen die rommelt en speciaal voor Ring: succes. Ik duim voor jullie!

Groetjes Marianne (januaritopic en nu bij jullie op de tribune met pompoenen in de hand )
Barrel, die steken herken ik. Heb er ook een paar keer per dag last van, net alsof ze een mes er in steken... Beste is dan om even helemaal niet te bewegen en dan gaat het wel weer.. maar ik heb ze soms wel een paar achter elkaar. Weet ook niet wat het is.

Dames bij wie het rommelt; Kom op, ik hoop dat het doorzet en als het doorzet... heel veel succes...
Ook in zit op de tribune! Jullie waren zo lief voor ons op het januari topic! Ik zeg go! go! go! (en waar zijn de roze pompons?!)

(Njb, volgens mij wonen wij héél dicht bij elkaar! Beval je in B of in H? Ik ben in B bevallen op exact 4 min 30 van huis :D)
die messteken tussen de benen zijn hier al weken aanwezig, zo nu en dan. Auwie inderdaad maar heel herkenbaar.. Hoort er vast bij.

Ik ga afsluiten, vroeg naar bed en morgen weer vroeg weg.

Hopelijk heb ik de tijd om even te checken hoe het ringel vergaan is. Anders niet denken dat ik lig te bevallen, ik kom gewoon laat terug en maandag ben ik weer on the topic!

Succes iedereen.

Tribunemensen: dank je voor alle aanmoediging, ik krijg er een kleur van!
Iksluit me Floor aan wat betreft de tribune! Wauw....leif dat jullie allemaal zo meeleven.......ik durf voor dit weekend nergens meer op te hopen.

maar idd vanavond mar bijtijds naar bed en we zien morgen wel weer.
Hoiii,

Hier ook nog niks , maar wel een goed humeur weer!

NJB, als ik moet overgeven, loopt het bij mij ook in straaltjes langs mijn benen. Ik vrees toch echt dat dat urine is .

Ringel, meeeeeeeeeeeeeeen wat spannend! Lijkt me heel irritant dat je nu zo in de wachtmodus zit. Ik zat bij MIlena ook zo te wachten en het stomme was: hoe langer ik moest wachten, hoe minder ik dacht dat ze nog zou komen , terwijl de kans erop natuurlijk steeds groter werd. En dan ben ik op de uitgerekende datum bevallen, dus niet eens overtijd zoals Marianne en Sweety.

Maarreh ik wurm me ook wel in een cheerleaderpakje hoor (haha sexy!) cheer2:

Bagheera, fijn dat je weer thuis bent!! Hoe is het met je?

Messteken in vagina, check. Auww dat doet pijn. En ook af en toe heb ik het idee dat er al een hand uithangt oid want dan duwt het daar ook zp pijnlijk van onderen.

Ik had vandaag een leuke dag. Man is weer beter, jeujj, ik had goed geslapen en dochter had ook een goed humeur. Vanochtend lekker door de stad gewandeld (want ik kan iet meer fietsen, maar nog wel redelijk wandelen) en allemaal spulen gekocht,. Ook pyjamas voor kraambed, dus deze keer hoef ik niet met ploftieten en kraamverband in een te klein nachthemd . Vanmiddag beethe in huis gerommeld en naar de eendjes enzo. Gezellig hoor!

Ik heb trouwens met de baby afgesproken dat ie vanaf dinsdag mag komen. Haha vanaf dan ben ik er aan toe. Maandag komt mijn moeder nog helpen met huis poetsen, dus dan kan ik in een schoon huis bevallen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
*Zet warme koffie, thee en chocolademelk neer voor de tribune. Iemand een stukje warme appeltaart?*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans, ja ikke wel. Lekker. Graag met slagroom op de choco en op de appeltaart... Geen beter dieet dan een bevalling en die heb ik net achter de rug, dus kan wel weer wat bij, haha.

Was even aan het checken, maar verder dan rommelen gaat het nog niet, lees ik.

Moed houden hoor!
*geeft Marianne een extra groot stuk met flinke dot slagroom*
Haha, heb net mijn avondeten naar binnen geschoven dus ik laat de appeltaart maar even aan me voor bij gaan

Jammer Ringel dat het nog niet doorzet en wat ontzettend stoer dat je nog slenterend langs de kraampjes geweest bent. Zo lang lopen dat gaat echt niet meer maar daarentegen kan ik wel als de beste fietsen

Net tijdens het eten is mijn kies (die weliswaar gevuld is) door midden gebroken. Dus echt van boven naar onderen Kan ik maandag de tandarts bellen en het moet wel klaar hoor. Ik wil me nu niet bezig houden met kiespijn (het begint al te kloppen) en gevoelige tanden in mijn mond. Wil straks gewoon op mijn tanden kunnen bijten bij een wee

Verder morgen met mijn moeder naar Sunset Boulevard. Lekker over me heen laten komen. Moet wel lachen want mijn moeder denkt nog steeds dat de kans er in zit dat ik het niet ga redden...nou dat gevoel heb ik dus helemaal niet!!

Ben benieuwd naar njb want ze is nu wel een beetje stil. Je zou bijna gaan denken dat ze......
avondeten of niet.....MMMJAMMIE verse warme appeltaart, schuif maar door

NJB niet stiekem doen he!!

Ringel kom op hoor... weet je wel hoe moeilijk het is dat cheerpakje aan en uit te trekken, om al niet te praten over het cheerdansje!!! Nog even en mijn onderburen gaan klagen

Frans ik had vandaag in de AH ook even het gevoel dat er een hand/voet naar buiten wilde AUWIE..

Heb manlief gebeld of hij ajb even wilde helpen met de boodschappen (wonen nu nl boven de appie), zelfs een boodschap wordt al een ramp!

Oja loop vandaag in de Etos bij de babyspullen zegt een man van een gezinnetje die daar ook staat: " die mevrouw moet nog even wachten haha"

Dus ik: "nog een weekje"

Zegt zijn vrouw (die ook een kleintje heeft): "oh maar het kan zo 10/14 dagen langer duren hoor!"

NAJA dat zeg je toch niet!!!!!!

Heb haar maar even laten weten dat ik wat dat betreft erg in de ontkenningsfase zit!!! pffff

Frans lang leve mama's he??!!
He, jammer. Geen verse babies hier.

Ik ben benieuwd hoe het Konela is vergaan, zij mag zeker morgen naar huis?

Wij zijn supergelukkig, maar doodmoe. Ik ben helaas na de operatie ontzettend ziek geworden (kotsen, kotsen, kotsen, kotsen en kotsen en dat met niets in je maag maar wel aan een infuus en dat blijkt dus ook via je maag naar buiten te kunnen. Hierdoor heb ik de geboortedag helaas niet bewust mee gemaakt. Ik had de verwachting na een ruggenprik als een prinses in mijn bed mijn bezoek te ontvangen om zo mijn kroonprins aan het voetvolk te tonen, maar pas om een uur of tien 's avonds was ik weer tot praten in staat en heb ik helemaal niet van onze zoon kunnen genieten. Af en toe in een vlaag van bewustzijn realiseerde ik me dat ik een kind had gekregen. Maar vanaf een uur of tien dusknapte ik ontzettend snel op. En de volgende ochtend mochten infuus en katheter er al uit en kon ik lekker lopen en zoon pakken. Helaas kreeg ik van alle ellende direct een koortslip en kon ik toen ik opgeknapt was, nog steeds zoon niet lekker knuffelen.

Wij hadden alle dagen een kraamsuite ter beschikking en man mocht blijven slapen. Dat was wel superleuk. Ik heb geen andere kraamvrouw of baby gezien (ben de kamer niet af geweest) en zo konden wij heerlijk met z'n 3-tjes aantutten en langzaam maar zeker zelf de verzorging van de baby op ons nemen. Dit houdt dus wel in dat je niet slaapt want zoon houdt inderdaad zijn buikritme aan. Ik heb uiteindelijk maar een uur of twee per dag/nacht geslapen.

Hij is gezond en wel en prachtig en lief. Hij m

oet over 6 weken nog wel even naar de orthopeed ivm heupjes nav stuitligging en over 3 maanden krijgt hij nog een echo om te zien of alles goed is.

Het gaat heel goed met hem en hij is ontzettend lief. Eet, slaapt, poept zoals het hoort dus wij genieten enorm van onze kraamtijd. Ik krijg ivm rug- en bekkenklachten nog 10 uur extra kraamzorg en heb een leuke, ervaren kraamverzorgster getroffen.

Ik heb alleen de neiging om direct alles zelf te doen en moet meer rust nemen om de boel te laten genezen. En heb veel last van naweeen. Heb sommige echt weg moeten puffen. Heb ik toch nog wat gehad aan mijn yogalessen, haha. Maar dit houdt helaas ook weer in dat tussen de voedingen door (die mijn man overigens doet, ik kijk mee) amper slaap.

Al met al is de keizersnede mij overigens erg meegevallen. Het is niet pijnloos (de verdoving zit onder de navel, alles erboven is dus niet verdoofd) en ik vind de (na)pijn ook prima te doen. Natuurlijk is het vervelend en doet het zeer, maar ik had erger verwacht.

Zo, een heel lap tekst. Ik hoop dat Ringelding ondertussen haar baby heeft gekregen.....

En ik zit half in te dutten boven de laptop.
Wat een verhaal Bagheera, jeetje! Wat jammer dat je die koortslip kreeg toen je je eindelijk weer beter voelde.

Hoe is het uiteindelijk gegaan met schoonmoeder?

Barrel wat een stomme mensen heb je toch he haha!

Ringel trek je het nog een beetje?
Summerbreeze dat je nog wakker bent zeg.

Hier nog een wakkere tribune toeschouwer. Chocolademelk, appeltaart enz enz is juist voor iedereen hoor. Om de moed er een beetje in te houden.

Ik heb ook nog ananas hart en bitterlemon in de aanbieding misschien helpt het voor wat extra weeen

Zo laat in de avond maak ik wel wat warme melk voor degene die niet kunnen slapen of een bagger nacht hebben.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Chica, kom maar door met die warme melk!! Met een lepeltje honing!!

Bagheera, wat naar dat je de eerste dagen niet optimaal hebt kunnen genieten. Blij te horen dat je de schade goed aan het inhalen bent!! Fijn dat de kraamverzorgster bevalt, scheelt een hoop ergernis in je kraamtijd!!

Heb je mannetje net even op hyves bekeken, wat een stoere kop!! Een echte vent!!

Liefs Lein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven