smakeloze reclamespot
dinsdag 27 januari 2009 om 10:32
Iedere keer als ik het reclamespotje van een autoverzekering langs zie komen erger ik me. Het is een filmpje met mensen die uit flatgebouwen springen.
Ik kan dat spotje niet zien zonder aan 9/11 te denken, toen wanhopige mensen uit de Twin Towers hun dood tegemoet sprongen.
In mijn ogen kan dit reclamespotje echt niet.
Zijn er reclames waar jullie je aan ergeren ?
Ik kan dat spotje niet zien zonder aan 9/11 te denken, toen wanhopige mensen uit de Twin Towers hun dood tegemoet sprongen.
In mijn ogen kan dit reclamespotje echt niet.
Zijn er reclames waar jullie je aan ergeren ?
dinsdag 27 januari 2009 om 16:44
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 27 januari 2009 @ 12:58:
[...]
Ik wilde het net schrijven.... have a happy period. Heb je ooit wel is een vrouw horen roepen dat ze zo gelukkig was dat ze weer ongesteld MAG zijn!?
(afgezien van vrouwen die opgelucht zijn dat ze niet zwanger zijn, maar dat is een uitzondering)
Ai ai ai ik kan niet tegen die bloemen en snelwegen van `maandverband`. Zó irritant!
De hele omgeving verandert in maandverbandjes en een vrouwfiguur zweeft rond op verbanden.
:puke:
Ik heb geklaagd op de site van Always, maar daar krijg ik geen reactie op.
[...]
Ik wilde het net schrijven.... have a happy period. Heb je ooit wel is een vrouw horen roepen dat ze zo gelukkig was dat ze weer ongesteld MAG zijn!?
(afgezien van vrouwen die opgelucht zijn dat ze niet zwanger zijn, maar dat is een uitzondering)
Ai ai ai ik kan niet tegen die bloemen en snelwegen van `maandverband`. Zó irritant!
De hele omgeving verandert in maandverbandjes en een vrouwfiguur zweeft rond op verbanden.
Ik heb geklaagd op de site van Always, maar daar krijg ik geen reactie op.
Viva naar de knoppen.
woensdag 28 januari 2009 om 09:39
quote:honnieponnie schreef op 27 januari 2009 @ 11:12:
Mogen radio-commercials ook??
Hoest...hoest.....hoest....hoest.......Radio-commercials vind ik heel wat irritanter dan tv-reclames, eerlijk gezegd. Rondom het nieuws zet ik 'm altijd even uit (om die reden). Kan er werkelijk niet eentje bedenken die ik leuk vind, terwijl dat op de tv nog wel lukt.
Mogen radio-commercials ook??
Hoest...hoest.....hoest....hoest.......Radio-commercials vind ik heel wat irritanter dan tv-reclames, eerlijk gezegd. Rondom het nieuws zet ik 'm altijd even uit (om die reden). Kan er werkelijk niet eentje bedenken die ik leuk vind, terwijl dat op de tv nog wel lukt.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 28 januari 2009 om 10:53
Ik vind die spring-reclame eigenlijk wel meevallen. De meeste mensen duiken met een 'mooie' sprongduik het raam uit, waardoor ik de associatie met 9/11 wat vergezocht vind. Er is misschien 1 tel een beeld te zien dat ergens iets weg heeft van 9/11, maar verder zie ik weinig overeenkomsten. Maar goed, gezien de klachtenstroom zal ik wel een van de weinigen zijn.
woensdag 28 januari 2009 om 13:01
vrijdag 30 januari 2009 om 15:12
quote:Schravelvot schreef op 27 januari 2009 @ 11:36:
Ik krijg altijd de kriebels van de consument&veiligheid commercial, over de valwijzer
Zou die muziek (Clapton-Tears in heaven) een bewuste of ongelukkige keuze zijn? Ik krijg er een naar gevoel van door het verhaal dat achter het nummer (schijnt te) zit(ten).
Eh nee, ik vind dus precies hetzelfde en dacht dat ik de enige was. Niet dus. Ik weet zeker dat ze het met opzet hebben gedaan en ik vind het zeer, zeer ongepast.
Edit: Ok, ik heb wat meer uitleg erover gelezen en begrijp het nu iets beter. Helaas is het doel van een reclame nou juist dat je 'm begrijpt zonder uitleg. Plank helemaal mis geslagen wat mij betreft.
Ik krijg altijd de kriebels van de consument&veiligheid commercial, over de valwijzer
Zou die muziek (Clapton-Tears in heaven) een bewuste of ongelukkige keuze zijn? Ik krijg er een naar gevoel van door het verhaal dat achter het nummer (schijnt te) zit(ten).
Eh nee, ik vind dus precies hetzelfde en dacht dat ik de enige was. Niet dus. Ik weet zeker dat ze het met opzet hebben gedaan en ik vind het zeer, zeer ongepast.
Edit: Ok, ik heb wat meer uitleg erover gelezen en begrijp het nu iets beter. Helaas is het doel van een reclame nou juist dat je 'm begrijpt zonder uitleg. Plank helemaal mis geslagen wat mij betreft.
vrijdag 30 januari 2009 om 16:21
Die van die jonge moeder die dan een oud hollands jachtpannetje kookt voor haar gezin. Van Knorr geloof ik. Ze heeft geen juspan, en die moet ze dan bij haar moeder ophalen. En (nu komt het..) dat haar moeder dan zo hoofdschuddend haar nastaart als ze weer weggaat met die pan. Echt zo stom!!!! :puke:
vrijdag 30 januari 2009 om 16:23
Ik vind die reclames voor het WSPA veel te schokkend, over zwerfhonden in de wereld en beren die mishandeld worden.....echt vreselijk. Is dat nu nodig?? Ik ben al lid van de dierenbescherming, en onze eigen dieren worden goed verzorgd! Ook voor de kinderen die kijken vind ik het veel te erg om te zien..
vrijdag 30 januari 2009 om 16:25
quote:ingmagh schreef op 27 januari 2009 @ 15:58:
[...]
en dan heet je zelf lammy???
(mag niet he, lachen om je eigen grapje..)whahahaha ingmagh.... van mij mag je wel lachen om je eigen grapje hoor... ik vind hem ook errug leuk!
[...]
en dan heet je zelf lammy???
(mag niet he, lachen om je eigen grapje..)whahahaha ingmagh.... van mij mag je wel lachen om je eigen grapje hoor... ik vind hem ook errug leuk!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 1 februari 2009 om 10:09
"Ik gebruik mijn stem, dus ik gebruik Isla"
Isla, voor kortdurende kriebelhoest of hoest.
Tja, dat kun of hoef je dus nooit gebruiken. Eerst af wachten of de (kriebel)hoest kort duurt. Was het kort, dan is het over en hoef je het niet meer te gebruiken.
Duurt de hoest toch langer dan mag je het niet gebruiken...
Tja, dat kun of hoef je dus nooit gebruiken. Eerst af wachten of de (kriebel)hoest kort duurt. Was het kort, dan is het over en hoef je het niet meer te gebruiken.
Duurt de hoest toch langer dan mag je het niet gebruiken...

zondag 1 februari 2009 om 13:45
quote:Groll schreef op 27 januari 2009 @ 11:21:
Ik haat reclames waarin mensen akelige geluiden maken zoals snurken. Een of andere vliegmaatschappij. Ik zap dan onmiddellijk weg en kom zonodig terug als ik denk dat het afgelopen is. Maar soms vergeet ik dat en zit ik op de verkeerde zender op een programma te wachten.Mijn ma vind hem juist geweldig. Komt omdat mijn pa ook giga snurkt, dus ze herkent dat gevoel.
Ik haat reclames waarin mensen akelige geluiden maken zoals snurken. Een of andere vliegmaatschappij. Ik zap dan onmiddellijk weg en kom zonodig terug als ik denk dat het afgelopen is. Maar soms vergeet ik dat en zit ik op de verkeerde zender op een programma te wachten.Mijn ma vind hem juist geweldig. Komt omdat mijn pa ook giga snurkt, dus ze herkent dat gevoel.
zondag 1 februari 2009 om 13:57
quote:Ourse schreef op 01 februari 2009 @ 10:09:
Tja, dat kun of hoef je dus nooit gebruiken. Eerst af wachten of de (kriebel)hoest kort duurt. Was het kort, dan is het over en hoef je het niet meer te gebruiken. Duurt de hoest toch langer dan mag je het niet gebruiken...Die vind ik dus ook echt verschrikkelijk. Dan zitten erook allemaal mensen in die een verschrikkelijk irritante stem hebben.
Tja, dat kun of hoef je dus nooit gebruiken. Eerst af wachten of de (kriebel)hoest kort duurt. Was het kort, dan is het over en hoef je het niet meer te gebruiken. Duurt de hoest toch langer dan mag je het niet gebruiken...Die vind ik dus ook echt verschrikkelijk. Dan zitten erook allemaal mensen in die een verschrikkelijk irritante stem hebben.
zondag 1 februari 2009 om 14:06
Ik heb een hele tijd www.afvalwijzer gelezen in plaats van www.valwijzer, en begreep de hele reclame dus niet.
Die van die vrouw die door de vriezer kruipt om een pan spinazie te stelen, is echt vreemd.
Die nieuwe met die krakende patat vind ik wel weer leuk
Die van die vrouw die door de vriezer kruipt om een pan spinazie te stelen, is echt vreemd.
Die nieuwe met die krakende patat vind ik wel weer leuk
zondag 1 februari 2009 om 14:09
Wat ik echt vreselijk vind is de autoverzekering voor vrouwen: Queens of the Road.
Waarom in vredesnaam een autoverzekering voor vrouwen?
Die site alleen al, alsof we als vrouwen alleen van roze en houden en een gewone verzekering niet snappen?
Ik erger me kapot:
http://www.queens.nl/Algemeen/Home.aspx
Waarom in vredesnaam een autoverzekering voor vrouwen?
Die site alleen al, alsof we als vrouwen alleen van roze en houden en een gewone verzekering niet snappen?
Ik erger me kapot:
http://www.queens.nl/Algemeen/Home.aspx

zondag 1 februari 2009 om 15:36
Die reclame van allsecur is de enige waar ik me de laatste tijd aan heb gestoord, vooral omdat ik bang ben dat het kinderen op rare ideeen brengt.
Verder vind ik Lactacyd een belachelijk product want niet alleen is het totaal overbodig, ook dit spul brengt de vagina uit balans. Het dagelijks dragen van inlegkruisjes is ook slecht. Deze reclames dragen idd bij aan het achterhaalde beeld dat vrouwen vies tussen de benen zijn, wat ervoor zorgt dat nog steeds veel vrouwen moeite hebben met hun lichaam!
Verder vind ik Lactacyd een belachelijk product want niet alleen is het totaal overbodig, ook dit spul brengt de vagina uit balans. Het dagelijks dragen van inlegkruisjes is ook slecht. Deze reclames dragen idd bij aan het achterhaalde beeld dat vrouwen vies tussen de benen zijn, wat ervoor zorgt dat nog steeds veel vrouwen moeite hebben met hun lichaam!
zondag 1 februari 2009 om 15:50
Nou idd foebie die reclame vind ik ook walgelijk. Dat je kinderen niet naar een film mogen kijken vanwege veel gevloek in de film is aan de ouder om te bepalen maar, deze reclame word wel even zo de schoot in geworden en voor je in de gaten hebt dat het reclame is is het al weer over. Echt walgekijke reclame.
De tweede van dat gezin wat aan tafel zit te eten en de zoon begint op zijn ouders en zus te schieten met een banaan. Lugubere gedachte brrr....
bubbles
De tweede van dat gezin wat aan tafel zit te eten en de zoon begint op zijn ouders en zus te schieten met een banaan. Lugubere gedachte brrr....
bubbles