Verliefd maar voelt niet goed... of overdrijf ik

31-01-2009 21:52 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar
Tja goeie vraag, ik vond hem ongelooflijk leuk totdat hij zich zo ging gedragen. Maar goed ...

Tja, hij heeft inderdaad een hond en katten maar ook nog wat onder de noemer van geen huisdieren valt: 2 paarden.

Daar heeft hij het elke dag erg druk mee. In de weekenden is hij veel bezig met de paardensport. Het is niet mijn ding maar vond het wel leuk om hier een deel van te zijn. En begrijpelijk in eerste instantie dat ik die kant op moet reizen. Hij compenseerde het voor mij door zo duidelijk te laten blijken hoe graag hij wilde dat ik zijn kant op kwam. Maar dat is dus de laatste weken helemaal verdwenen. En nu ben ik het beu.

Bedankt voor de adviezen!! Die ik zelf al wel aanvoelde.
na 3 maanden al ruzie en zoveel ergernissen? WEGWEZENNNN... voor hem 10 anderen hoor,die wel graag met je gezien worden op een feest en je trots aan hun vrienden voorstellen..geen handvolmaareenlandvol!
quote:mindpower schreef op 01 februari 2009 @ 11:22:

Vooral luisteren naar je onderbuikgevoel!!!That;s it!!!!!!!!!Mijn collega (relatietherapeut) zei vandeweek tegen me, bij het koffie-apparaat: "Een onderbuikgevoel is net zo'n betrouwbaar feit, als dit bekertje met koffie hier in mijn hand"
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:yette schreef op 31 januari 2009 @ 22:37:

Ik vind dat nogal wat dat je elke week een paar nachten logeert bij je prille liefde. Alsof je al half samenwoont. Misschien moet je toch nog even een stapje terug doen en eens een weekeindje je eigen leven in je eigen woonplaats leven?

Ik zit hier met een grote glimlach. Mijn lief (we zijn 5 mnd samen) slaapt hier ook veel nachten. Vanaf het begin (date 1 duurde bijna 48 incl. 2 nachten achter elkaar) zijn we meer bij elkaar dan zonder elkaar. We doen ook wel meteen vanaf het 3e weekend zeg maar ons eigen ding. Afzonderlijke afspraken met vrienden, sporten, boodschappen, familiebezoek, etc gaan gewoon door. Maar wij ergeren ons niet, zijn superverliefd en brengen gewoon graag veel tijd met elkaar door.

Ontopic. Hoe kun je én verliefd zijn (wat een prettig gevoel geeft alsof je op een wolk zweeft) én op je tenen lopen (wat stress en onbehagen oplevert) met iemand die zich aan je ergert en geen tijd voor je wil vrijmaken? Je moet niet lang samen gaan zitten als je elkaar daardoor belemmert (jij hem om zijn ding te doen, hij jou omdat je eigen leven hele weekenden stil ligt). Het lijkt me geen gezonde situatie en omdat dit nu pas 3 maanden duurt zou ik me heel gauw uit de voeten maken.
quote:Thunderforce schreef op 31 januari 2009 @ 22:45:

[...]

Nou ik ging naar hem toe en zei dat ik moe was en naar huis wilde, op de fiets barst ik los over mijn teleurstellingen ... het gevoel niet echt gewaardeerd te voelen.

Dat klinkt echt als het ideale moment. Ik zie jullie fietsen, windtegen, schreeuwend om boven het geluid van buiten te komen, geen mogelijkheid om elkaar rustig aan te kijken.

Dat je losbarst geeft aan dat je het hebt opgekropt. Twee hele foute dingen. Het lijkt nogal ongecontrolleerd dus (waardoor ik een bepaald beeld krijg bij zijn ergernis aan het praten over zomaar gedachten).

Waarom blijf je bij hem als je dingen moet opkroppen? Als je iets bespreekbaar wilt maken, waarom wacht je dan niet tot jullie rustig tegenover elkaar zitten? En wat ik me vooral afvraag, waarom vind je iemand waar je zo kort mee bent het waard om je zo rot over te voelen en "je leven op de kop te zetten".
quote:superstar_2 schreef op 01 februari 2009 @ 09:00:

Eens met de anderen deze relatie klinkt nou niet echt eh gezellig.Maar relaties zijn er toch ook niet om gezellig te zijn Suup? Die zijn om, ....eh, om eh... toe zeg het es...
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven