Geld & Recht alle pijlers

Waterschapsbelastingen 2016

16-04-2017 16:31 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg notabene nog een brief dat ik nog 4,31 euro moet betalen voor de waterschapsbelastingen 2016.

En dat terwijl ik die betaald heb.

(Momenteel betaal ik me in 10 termijnen alweer blauw aan de waterschapsbelasting van 2017)

Bellen kan natuurlijk pas weer dinsdag ivm de paashaas.
quote:Rusticaa_ schreef op 16 april 2017 @ 17:16:

[...]

Ja die kun je zeker krijgen.oke
quote:Tickel schreef op 16 april 2017 @ 17:20:

Betalen in 10 termijnen? Zo hoog is die waterschapsbelasting toch niet? Je hebt het toch niet over honderden euro's?Mijn waterschapsbelasting was 400 nog wat euro. Dus het kan oplopen tot in de honderden euro's.

Betalen in 10 termijnen? Zo hoog is die waterschapsbelasting toch niet? Je hebt het toch niet over honderden euro's?Fijn voor je dat jij je er niks bij kunt voorstellen, maar voor veel mensen is het maar goed dat die termijnregelingen er zijn.

Betalen in 10 termijnen? Zo hoog is die waterschapsbelasting toch niet? Je hebt het toch niet over honderden euro's?Nou en?
Je bent zelf een theepot
quote:Rusticaa_ schreef op 16 april 2017 @ 17:21:

[...]

Mijn waterschapsbelasting was 400 nog wat euro. Dus het kan oplopen tot in de honderden euro's.Zitten daar niet veel meer heffingen bij?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
@ Tickel

Wij betalen ook in 10 termijnen van bijna 34 euro per keer. Vind dat toch best veel geld om in 1 keer te betalen...
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 april 2017 @ 17:22:

[...]

Fijn voor je dat jij je er niks bij kunt voorstellen, maar voor veel mensen is het maar goed dat die termijnregelingen er zijn.Nou en?
quote:leenav schreef op 16 april 2017 @ 17:27:

@ Tickel

Wij betalen ook in 10 termijnen van bijna 34 euro per keer. Vind dat toch best veel geld om in 1 keer te betalen...Welke heffingen zitten daar dan in? Even voor de beeldvorming.
quote:Tickel schreef op 16 april 2017 @ 17:27:

[...]

Zitten daar niet veel meer heffingen bij?Nee. De gemeenteheffingen waren 700 nog wat bij elkaar. Helaas woonde ik in een van de duurste gemeentes van Nederland.
quote:Tickel schreef op 16 april 2017 @ 17:27:

[...]

Nou en?Jij ook een vrolijk pasen he

Betalen in 10 termijnen? Zo hoog is die waterschapsbelasting toch niet? Je hebt het toch niet over honderden euro's?Eh, ja? Hier €450
Hier ook hoor. Waterschap 8x 40 euro, gemeentebelastingen 10x 75. Daar zouden we ook wel voor kunnen sparen, maar ik vind die termijnen echt veel handiger.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 april 2017 @ 17:31:

[...]

Jij ook een vrolijk pasen he

Dank je

Hoop dat jij je ei nu ook kwijt bent.
quote:Lariba schreef op 16 april 2017 @ 17:36:

Hier ook hoor. Waterschap 8x 40 euro, gemeentebelastingen 10x 75. Daar zouden we ook wel voor kunnen sparen, maar ik vind die termijnen echt veel handiger.

Termijnen zijn ook handig, maar hier gaat alles bij elkaar via bsgr waardoor de termijnen vrij hoog zijn.

Als ik dan kijk naar het stukje waterschap, dan valt dat juist wel mee. De rest niet.
quote:miedo schreef op 16 april 2017 @ 17:09:

[...]

Omdat ik er geen bericht over heb gehad en omdat ik het een beetje vreemd vind dat ik nu nog over vorig jaar waterschapsbelastingen moet betalen.En echt, er zijn hier ergere topics op viva hoor

Van mij mag je gewoon een topic openen hoor

Stuur anders een mailtje met de vraag om uitleg, dan heb je dinsdag waarschijnlijk antwoord.
quote:minnimouse schreef op 16 april 2017 @ 17:54:

[...]

Van mij mag je gewoon een topic openen hoor

Stuur anders een mailtje met de vraag om uitleg, dan heb je dinsdag waarschijnlijk antwoord.

nee, heb betaald omdat ik hier ook gelezen heb dat meerdere mensen naslag van waterschapsheffingen hebben gehad.Het was wel netjes geweest als ze hier eerst een brief over hadden gestuurd.

En ik woon alleen, en betaal dus voor 1 persoon.
Heb je de aanslag van toen inmiddels al vergeleken met je betaling?
quote:gizzmo-returns schreef op 16 april 2017 @ 18:04:

Heb je de aanslag van toen inmiddels al vergeleken met je betaling?die heb ik volgens mij al weggegooid
quote:miedo schreef op 16 april 2017 @ 18:07:

[...]

die heb ik volgens mij al weggegooid Je kan ze zo inzien op de website van de gemeente met je digid gegevens.

Betalen in 10 termijnen? Zo hoog is die waterschapsbelasting toch niet? Je hebt het toch niet over honderden euro's?Sommige mensen denken echt dat iedereen het breed heeft he..Ik betaal ook gewoon in termijnen.Geld groeit helaas niet op mijn rug!Wat voor jou waarschijnlijk niks voorstelt,is voor een ander veel geld.
Naheffing mag hoor.. kan tot een jaar of vijf geloof ik. Gewoon betalen. Krijg je ook geen boetes enzo erbij.
quote:miedo schreef op 16 april 2017 @ 18:07:

[...]

die heb ik volgens mij al weggegooid Da's best wel dom eigenlijk. Zou dat soort dingen toch zeker een aantal jaar bewaren of je moet weten waar je het digitaal makkelijk kan vinden.
quote:Mutsie2017 schreef op 16 april 2017 @ 18:09:

[...]

Sommige mensen denken echt dat iedereen het breed heeft he..Ik betaal ook gewoon in termijnen.Geld groeit helaas niet op mijn rug!Wat voor jou waarschijnlijk niks voorstelt,is voor een ander veel geld.
quote:Mutsie2017 schreef op 16 april 2017 @ 18:09:

[...]

Sommige mensen denken echt dat iedereen het breed heeft he..Ik betaal ook gewoon in termijnen.Geld groeit helaas niet op mijn rug!Wat voor jou waarschijnlijk niks voorstelt,is voor een ander veel geld.Ik ben nog steeds opzoek naar een geld boompje. Helaas niet gevonden

Betalen in 10 termijnen? Zo hoog is die waterschapsbelasting toch niet? Je hebt het toch niet over honderden euro's?Fijn dat jij het blijkbaar 'ff' kan betalen. Beetje begrip voor mensen met iets minder zou je sieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven