gezocht: gezelligheid in rotterdam..

19-08-2007 14:17 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!

Ik ben net verhuisd naar rotterdam, heb al in meerdere steden gewoond.. Toch merk ik naar mate ik ouder word (27 valt best mee maar toch..)dat het lastiger is om nieuwe mensen te ontmoeten..

Ik werk in Den Haag, dus het is ook lastig om echt af te spreken met collega's..

Heb jij dat ook en lijkt het je leuk om gewoon eens gezellig wat te gaan drinken?? ik zou graag nieuwe mensen leren kennen!!

Ik ben sportief, hou van uitgaan en lekker eten..

tot snel dan maar!!

lieve groeten marloes
Chef's lunch
Creativiteit kent geen grenzen
Ben ik met 22 ook te jong voor jullie?
nee natuurlijk niet!
Creativiteit kent geen grenzen
Ik zou de volgende keer ook wel graag meewillen. Het klinkt heel gezellig allemaal. Woon zelf ook in Rotterdam. Mijn relatie is uitgegaan en het lijkt me daarom heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Hallo meiden,

Ziet er gezellig uit. Ik herken idd veel van jullie verhalen, vriendinnen die alleen nog maar kunnen bankhangen op hun roze wolk en iedereen heeft het te druk. Ik uiteraard ook, maar wil wel graag wat aan de sociale contacten blijven doen. Dus als het nog kan wil ik me graag aanmelden en ook een keer mee wat leuks doen.

Kort nog wat over moi: net 24 jaar, single, werk fulltime en ga nog een dag per week naar school en zit nu in de afstudeerfase.

Ik hoor graag wat van jullie.
ps. afstuderen is een van de dingen waarom ik het een beetje druk heb, maar zie nu pas dat ik het wat krom opgeschreven heb :-)
Hallo!

Ik zie dat dit forum al een tijdje geleden begonnen is en dat er inmiddels een grote groep is ontstaan? Uit hoeveel meiden bestaat deze groep? Ik ben sinds juli vorig jaar verhuisd naar Rotterdam vanwege werk. Ik ben 25 jaar, werk full-time en mis toch wel heel erg de gezelligheid in een nieuwe grote stad. Ik vind het leuk om mensen te leren kennen in de buurt met wie ik kan sporten, shoppen, samen eten, drinken en stappen etc. Ik zou graag van de partij zijn als er een nieuwe afspraak wordt gepland.

Of als iemand zin heeft tussendoor wat af te spreken?

Zijn jullie bijvoorbeeld bekend met de FRANK borrel de laatste vrijdag in de maand in de cruise terminal?
ja ben regelmatig bij de frank borrel.,
Ik woon ook sinds kort in Rotterdam en heb hier dan ook niet veel contacten. Ik ben 26 jaar en ben hier naartoe verhuisd vanwege werk van mijn vriend. Inmiddels heb ik zelf gelukkig ook een leuke baan gevonden maar mis de gezelligheid. Vrienden wonen allemaal iets te ver weg om regelmatig naar toe te gaan. Als er een nieuwe afspraak komt ben ik graag van de partij. Zal dit topic in de gaten houden!!!
Hallo

Is er nog leven in dit topic??

Ik zou het leuk vinden om ook gezellig mee te doen

Woon zelf in Rotterdam zuid
Ik ben ook wel benieuwd of jullie nog steeds afspreken. Ik zal eens kijken of ik die msngroup link begrijp. Het klinkt allemaal erg gezellig in ieder geval.
hallo

ik ben blij dat er een forum is en hopelijk wordt er nog op gereageerd! ik heb zelf ook weinig contacten in rotterdam en doordat ik werk en studeer (deeltijd) kom ik niet snel in contact met andere mensen die willen stappen of gezellig willen doen. Zelf houd ik van eten, terrasje, filmpje, shoppen...

tot horens!
Een goed voornemen voor 2009! Ik woon alleen in Rotterdam en heb moeite met nieuwe mensen leren kennen, want alleen de kroeg in wordt hem meestal ook niet ;) Ik werk fulltime en werk idd ook niet in Rotterdam. Ik weet niet of er momenteel nog iets gaande is hier maar het lijkt mij leuk om met een wat mensen af te spreken en te kijken of hier iets leuks uit komt!!! (ben trouwens 24 jaar)

Ben benieuwd naar reacties!
Hai Saskia,

Volgens mij zit er niet echt leven meer in dit topic, maar het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 23 jaar, woon ook in Rotterdam en werk ook fulltime.

Voeg me anders toe op msn: me.flouwtje@hotmail.com

Groetjes Monique
Hoi Saskia en Monique,

Ik heb hier net al een eigen oproepje geplaatst maar sluit me ook graag hier aan. Ik woon in Vlaardingen dus vlakbij rotterdam. lijkt me gezellig om jullie te leren kennen!
Hallo!

Ik ben 23 en woon in Rotterdam-Zuid

Ik woon sinds vorig jaar in Rotterdam (ingetrokken bij mijn vriend) maar heb altijd wat noordelijker gewoond. Mijn vriendinnen wonen in A'dam, Utrecht en Haarlem.. Het is ook niet zo dat ik helemaal geen vriendinnen heb, maar mis toch het spontaan wat kunnen gaan drinken/eten/kletsen in de buurt..

...en blijkbaar ben ik daarin niet alleen!
Hallo,

IK weet niet of dit topic nog heel erg actief is, maar ik zou ook graag nieuwe mensen leren kennen. Ik woon in Vlaardingen(hoop snel te kunnen verhuizen naar Rotterdam) ben 23 jaar en ik studeer media en entertainment management in Rotterdam.

groetjes
Hoi Lampone en moenie, ik kan er nogsteeds wel meer leuke mensen bij gebruiken dus zal jullie even als vriend toevoegen en jullie mijn msn/mail adres doorgeven.

groetjes!
Hallo hallo!

Wij hebben met een aantal nu een afspraak gemaakt om te gaan eten in de oude haven volgende week donderdag.

Als er nog mensen mee willen, stuur dan even een berichtje

Groetjes!
Hoi allemaal!

Ook mij lijkt het leuk om wat leuke mensen te leren kennen in Rotterdam! Ik ben net 24 geworden en woon op het moment nog in Tilburg in een ranzig studentenhuis :-). Maar mijn vriend woont en werkt al 1,5 jaar in Rotterdam en ben hier dan ook vaak te vinden. Waarschijnlijk trek ik over enkele weken "officieel" bij mijn vriend in. Ben namelijk net begonnen met m'n afstudeeronderzoek, dus in principe hoef ik nog maar weinig op de universiteit in Tilburg te zijn. Ook ik heb genoeg vriendinnen, alleen wonen ze allemaal verspreid door het hele land heen (en geeneen woont in de omgeving van Rotterdam) waardoor afspreken altijd een heel geregel is.

Ik ben alleen bang dat a.s. donderdag niet gaat lukken voor mij. Moet donderdagmiddag en vrijdagochtend echt in Tilburg zijn en om nou helemaal heen en weer te reizen, terwijl ik vrijdagmiddag alweer naar Rotterdam ga, gaat misschien wat te ver :-). Maar ik houd dit topic in de gaten!
He Belladonna,

Misschien een idee om volgende keer mee te gaan

Waar woont je vriend in Rotterdam?

Wij hebben elkaar allemaal zo'n beetje toegevoegd op msn en hyves. Misschien via een berichtje wat gegevens uitwisselen?

Groetjes!
Hai!

Hoe was het gisteravond? Ik ben benieuwd! M'n vriend is verhuisd/aan het verhuizen van Kralingen naar Blaak. Daar kom ik dan over een tijdje bij wonen :-). Hoe kan ik een persoonlijk berichtje versturen met mijn gegevens? Ik kan het niet vinden!

Groetjes!
Hoi meiden,

Graag zou ik ook met jullie in contact willen komen...ben 25, woon in Papendrecht en kom oorspronkelijk niet uit deze regio.

Mijn vriend wel hier vandaan en samen zijn we erg happy.

Zou het alleen ook wel erg gezellig vinden om wat leuke meiden te leren kennen om gezellige dingen mee te ondernemen.

Groetjes
Heey meiden,

Ik ben ook op zoek naar gezelligheid in rotterdam. Zelf woon ik in ridderkerk bolnes, maar dat is vlak naast rotterdam en goed bereikbaar;)

Ik kom officieel uit purmerend, das bij amsterdam. En ben hier een jaar geleden gaan samenwonen met mijn vriend. Heel gezellig en leuk. Maar mn vriend werkt veel s avonds en dingen in je eentje ondernemen begint op een gegeven moment te vervelen.Ik mis het spontane contact, even s avonds kletsen op de bank, terrasje pakken of na het werk naar het strand ofzow,lekker shoppen.

dus als dit je aanspreekt mag je me toevoegen op msn; heyou7@hotmail.com

liefs Linda
Meiden!!! Laat even je mailadres achter (Belladonna en Lins) Dan voeg ik je toe aan de mailcontacten!

liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven