Ik word er gek van...

06-01-2009 22:13 426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb echt mn hoofd zitten breken of ik wel of geen topic moet aanmaken. Heb hier al dagenlang zitten lezen en veel interessante dingen gelezen ook. Maar ik word er gek van en schrijf het toch maar op.

Het zit zo.

Heb sinds kort een vriendje. Ga ongeveer 2,5 maanden met hem om en zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend. Allemaal leuk en aardig. Maar er is een probleempje: hij is heel gesloten, belt en smst heel weinig en weinig initiatief van zijn kant. Heb van een vriend van hem gehoord dat hij vroeger heel erg door zn ex is gekwetst, gescheiden en kinderen... en hij bevestigt ook dat dit zn karakter is.

Denk dat ik het moet accepteren en leren ermee om te gaan.

Als ik niet bel/sms, duurt het gerust 2 dagen ofzo voordat ik wat van hem hoor. En heel vaak ben ik degene die vraagt of we gaan afspreken. Ik heb me al wel voorgenomen om met hem te praten, probeer het alleen niet op een zeikerige manier, alleen jaag ik hem alleen maar weg haha.

Zijn er hier mensen die ook zo'n vriendje hebben? Of ben je zelf zo? Wil het graag horen, want ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Voor alles is een eerste keer he!
mee eens hoor very cherry,het is geen liefdesbetuiging inderdaad en ik loop echt niet jubelend door het huis nu,haha.maar goed,had eerlijk gezegd ook helemaal geen mail meer verwacht van hem.

maar we hebben een gezellige 1e date gehad,dus waarom zou ik niet nog een 2e keer afspreken? en ben zeker niet van plan om meneer a la minute terug te mailen of hem zeer geboeid te houden. sowieso had ik dit weekend ook al volgepland. maar als hij echt helemaal niet meer geinteresseerd zou zijn in een 2e date had hij helemaal niet meer gemaild, zeker niet een dergelijk mailtje met een "x" enzo. hij had ook nog naar mijn weekend gevraagd en nog wat andere dingen zeg maar,wat persoonlijke dingen (die ik vanwege herkenbaarheid niet noem) dus best leuk mailtje.maar nogmaals,ik verwacht er niet meer van dan wat het is,gewoon een 2e (hopelijk gezellige) date....of is dat raar gedacht van mij?
Helemaal niet schat, ik vind jou ook niet raar, ik vind hém raar

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja..mannen, ik krijg er soms geen hoogte van hoor,haha! Net als dit exemplaar..op het moment dat je niets meer verwacht,mailt hij ineens weer..er was echt wel aantrekkingskracht op onze date..maar goed, moeten elkaar gewoon snel weer keer zien, het is geen man met wie je mailcontact moet hebben zeg maar..uiteindelijk moet hij ook wel bereid zijn tijd vrij te maken mocht het eventueel tot iets meer gaan leiden zeg maar..dat heb ik wel voor ogen. Maar goed,zo ver wil en kan ik ook nog niet eens denken nu..eerst maar eens kijken of er een 2e date komt,haha! Jij zou niks meer terugmailen?
O jawel hoor. Ik zou me alleen niet druk maken over of dat nu zou zijn, of over 2,5 dag, lekker belangrijk. Voor iemand die zelf niet hard loopt. Ik bedoel, tactiek is prima, maar hij moet de tactiek wel waard zijn, zeg maar
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Is ook zo inderdaad..moet zeggen dat ik op dit moment ook helemaal geen zin heb om terug te mailen, heb vooral zin in weekend! ik kijk over paar dagen wel even wat ik ga terug mailen.
Ben benieuwd hoe t verder gaat summergirl.

Geniet maar lekker van t weekend :D.

Ik heb wel een fijne werkdag gehad dus voel me alweer een stuk blijer. Ik moet zeggen dat mn attitude wel wat veranderd is voor mijn gevoel. Ben wel klaar met al het gedoe. Wil het vooral leuk hebben! En ik hoop echt dat mn vriend er voor me is dit weekend, anders heb ik 't echt wel ff gehad.

Hoop dat t een leuk weekend word, vast wel want we gaan lekker weg zaterdagavond. Moet helaas nog wel hard aan de slag met een werkstuk maargoed, dat komt ook wel goed.

Hebben jullie plannen voor het weekend?

Veel liefs
Trouwens, ik vind de nummers van Adele (album 19)

- melt my heart to stone

en

- make you feel my love

echt supersupersupermooi, van die nummers word ik echt happy

En cold shoulder is ookwel mooi.

Ben echt in de mood voor die muziek pfff.

Welke muziek maakt jullie happy of draaien jullie als je denkt aan gedoe met je vriend bijv?
@ Karin,

Als het goed met me gaat, dan zing ik alles mee, en sommige nummers extra hard, al de hele week eigenlijk... hihi

Maar toen het 2 weken geleden minder tussen mijn vriend en mij ging, kan ik zulke liedjes dus helemaal NIET horen....

O, en komen jullie nog zwaaien en koekhappen op mijn verjaardag vandaag?? :-)
Hey trixy: gefeliciteerd!!!!!!!!! Ben erbij hoor met koekhappen

Hele fijne dag!

Karin: geniet van je weekend, gaat helemaal goedkomen volgens mij! En blijf ook lekker je eigen ding doen, erg belangrijk (onafhankelijk zijn van een kerel!). Ben gisteravond lekker wezen stappen met vriendinnen,vandaag schoonmaken en vanmiddag stad in, naar kapper en lunchen met vriendinnen..vanvaond weer stappen en morgen weer 2 afspraken staan..dus gaat helemaal goedkomen met mijn weekend :-). En daarbij is het ook nog eens superlekker weer,dus ga veel naar buiten,lekker wandelen enzo!

Bedenk volgende week wel wat ik naar hem ga mailen..tips zijn welkom!

Goed weekend!
Trixy: Happy birthday!

Ohh ik wil wel koekhappen hihi.

Ja lekker om mee te zingen op nr's mmmm luister altijd van die love songs, maar voor elk moment weer anderen.

@ summergirl:

Je eigen doen is erg belangrijk idd! lekkere weekendplanning hihi :D ben gister ook naar de kapper gwst, vandaag mn haar geverfd. Maandag afspreken met n vriendin en donderdag ook. Voelt wel lekker, zo'n vooruitzicht.

We hebben nu alweer ruzie

Wordt er helemaal ziek van hier.

Ben bij hem thuis en smorgens hadden we het over vertrouwen. Toen hadden we t erover en toen zei ik dat ik bepaalde dingen niet kon voorstellen en dat ik het gevoel had dat hij erover loog, of dat ik er niet van op zou kijken iig.

Niet lullig bedoeld zegmaar, maar gewoon, dat ik me bepaalde dingen niet kon voorstellen.

Toen vertelde ik over mn onderbuik gevoel en toen werd hij helemaal gefrustreerd. Ik zei, ik heb gwn het gevoel dat er iets niet klopt en ik weet niet wat, niet persé over dit vertrouwen enzo maar dr is gewoon iets.

Toen heb ik m gezegt dat hij niet boos/gefrustreerd/whatever moest zijn en dat we gwn moesten praten.

Nou hij was dus boos (hij noemt t zelf niet boos)

maargoed, toen ben ik naar boven gegaan, mn haar geverfd en gezegt dat ik had gehoopt dat ik met m kon praten enzo.

Toen gedouched etc.

Toen kwam ie naar me toe dat ie zich zo verveelde enzo.

Dacht ik (????) t is je eigen huis, daar kun je je toch wel vermaken?

Nouja ik moest dus mn excuses maken kwam t op neer.

Nou vergeet 't.. dat vond ik dus echt niet redelijk en ik bleef gewoon rustig want ik zat op t bed me op te tutten enzo.

Nouja dat frustreerde hem blijkbaar ook dus ging hij weg.

Toen heb ik m eten gebracht maar ik morste melk

dus baalde ik, zei hij; je maakt het nu minder lief wat je doet.

Vond ik echt kut van m, hoe hij erover deed zegmaar.

Focussen op dat ik baalde ipv op het lieve wat ik deed.

Nou goed, toen wilde ik praten maar wilde niet dat hij me ging knuffelen want hij zei: nu stil zijn.

Niet op n lieve manier maar commanderen terwijl ik aan t praten was over hoe en wat. (niet onredelijk ofzo zegmaar)

nou dat vond ik gewoon echt niet leuk, ik moet altijd mn mond houden.

Ik zei dat ik t jammer vond dat we niet konden praten en dat ie boos werd om zoiets.

Nouja discussie blablabla, toen zei ie muts.

Hem gezegt dat hij me niet zo moet noemen, respectloos gwn.

Discussie blabla, zei ie dat ik n debiel was ofzo.

Toen liep ik weg uit de kamer, zei ie: kutwijf.

Liep ik naar m toe, zei ik; zeg t dan ook ff in mn gezicht als je me uitscheld..?

Zei ie sorry.

Ik zei; je hebt me 3x uitgescholden in 5min. Je hebt gwn t record van (ex) verbroken, goedzo.

Ben toen weggelopen, wat denkt ie wel niet.

Later zei hij dat ik geen reden had om me gekwetst te voelen, toen zei ik iets van; nee, je hebt me 3x uitgescholden o.a, heb dus helemaal geen reden.

Pffff ben t helemaal zat, moet ook nog n belangrijk werkstuk maken dit weekend als ik weer n onvoldoende heb kom ik echt in de problemen.

Zei m ook dat als ie ruzie blijft maken (overdrijven, zeggen dat ik alles zelf moet oplossen enzo) dat ik dan naar huis ga want ik vind t gewoon niet oké, wilde gwn met m praten

en dat t me speet als ik dingen niet helemaal zei zoals t misschien klopt (over vertrouwen enzo) en dat hij dat rot vind maar dat ik echt mn best deed om alles goed te verwoorden maar dat ik ook foutjes maak en dat hij daar niet gelijk gefrustreerd van moet worden maar gewoon met mij moet proberen om me te begrijpen zegmaar, wat ik voel.

Hij vond t niet leuk dat ik dat zei van onderbuik gevoel.

Hij keek me later kwaad aan, zegt hij; ik heb ook een onderbuik gevoel over jou,

was erg kwetsend, ik zei; je hoeft me niet te kwetsen omdat ik jou gekwetst heb, je hoeft niet terug te doen om een ander te laten voelen hoe jij je voelt, als je me gewoon verteld hoe jij je voelt begrijp ik je heus wel, hoef je niet te overdrijven.

Zegt hij; je begrijpt me niet als ik niet overdrijf.

Ik zei: ik begrijp je niet als je boos/gefrustreerd doet, als je open bent over je gevoelens begrijp ik je echt wel.

:( wat vinden jullie

ik probeer me niet rot te voelen maar ik vertrouwde er, door t telf. gesprek, op dat ik met m kon praten over dit gevoel want toen vertelde ik m ook van mn onderbuik gevoel en dat ik er ook van baal enzo..

En toen was hij niet kwaad..
@Karin,

Wat een frustraties weer....

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik je moet schrijven, maar misschien toch wel als een paar dagen geleden is geadviseerd; las even een pauze in.....

En dan NIET bellen, sms-en, mailen or whatever.

HELEMAAL NIKS.........

Ik wens je heel veel sterkte!

Veel liefs!

O en nog even over die muziek: wat dacht je van dat liedje van Jordy van Loon, Verliefdheid is een toverbal...... lalalaaaaaaaaaa
dubbel
anoniem_72322 wijzigde dit bericht op 01-02-2009 20:22
Reden: dubbele post
% gewijzigd
Hi karin, lees net je posts, klinkt weer heftig meid...wat rot voor je. Hoe gaat het nu?Heb je nog met hem gepraat?Nog wel een beetje leuk weekend gehad? Dit moet niet lang zo doorgaan, daar ga je helemaal aan onder door lijkt me..hoop dat het nu weer wat beter gaat..er is in elk geval leuke tv (the Holiday op RTL 4)

Trixy, heb je nog een leuke verjaardag gehad?

Ilse: hoe is het met je? Meneer nr 2 nog gezien?
Karin, ik sta versteld van je doorzettings/uithoudingsvermogen. Van je incasseringsvermogen ook. Hoelang hebben jullie het ook alweer leuk gehad samen? En verwacht je serieus dat het weer leuk wordt, en dat je deze periode achter je kunt laten? Volgens mij zijn jullie al lang genoeg op een rotmanier samen dat je dit niet zomaar naast je neer kunt leggen en vergeten zodat dit geen invloed meer gaat hebben.

Stel het gaat dadelijk plotseling (want dat lijk je te hopen) heel erg goed tussen jullie. Dan komt er een keer een discussie en val je daar weer zo erg over, omdat het herinneringen terugbrengt over deze periode. Het lijkt me niet dat je hier nog ontspannen en relaxed tegenover kunt staan, knap als je dat wel kunt. Wil jij dat? Waarom gun je jezelf geen geluk(kige relatie)?

Ik was er maanden terug al mee gestopt, maar als jij hier gelukkig van wordt.....

Oh en Trixy, nog gefeliciteerd!!!
Karin, hoe is het nu? Het wordt er allemaal niet eenvoudiger/leuker/ontspannener op toch?

Summer; heb je inmiddels al gemaild (en zo ja wat???) En hoe voel je je erbij?

Trixy; nog steeds lekker blij?

Hier alles ok, meneer 2 verleden week gezien. Was gezellig.

Werkse allemaal vandaag!
Hey Ilse...heb leuke meneer nog niet gemaild, goed he! Maar heb ook druk weekend gehad en ook nog niet de behoefte gevoeld..had zoiets van, ik ga niet a la minute terugmailen...denk dat ik hem vandaag of morgen ofzo even mailtje stuur. Denk eerlijk gezegd dat het nu niet zoveel uitmaakt of ik nou vandaag of morgen mail. Even verzinnen wat ik ga mailen, denkgewoon gezellig luchtig mailtje..maar denk dat ik niet over afspreken begin, daar moet hij maar mee komen. of moet ik toch maar balletje opgooien, zo van " laat maar even weten wanneer het uitkomt om af te spreken"?

Gezellig hoor Ilse, dat het goed gaat met date 2..je klinkt alleen nog niet helemaal verliefd,maar wie weet komt het nog!

Karin..hoe gaat het met je? Je hebt al een tijdje (voor jouw doen) niks gepost,hoop alles ok....?
nog maar een pril begin en dan al toestanden....

ik denk dat het verstandig is om er mee te stoppen....

deze man is niet klaar voor een stabiele relatie...en moet eerst nog genoeg dingen verwerken!

Dus eerlijk zijn over je gevoel, zodat hij er iets mee kan doen, en anders... AANPASSEN OF OPKRASSEN.....;-)
Hi labrador....weet niet op welke post je reageert, die van karin?
Ja iets luchtigs kun je vandaag wel sturen. Ik zou ook zoiets hebben dat hij met een voorstel mag komen. Aan de andere kant laat je het dan ook weer bij hem liggen en wat als hij dan niets voorstelt... baal je daar weer van

Het maakt denk ik niet zoveel uit wat je mailt.. je merkt aan de reactie wel hoe de pet staat....

Nee ik ben inderdaad niet verliefd. Vind het contact wel leuk en eerlijk is eerlijk; aandacht vind ik ook wel leuk... I
Hi Ilse,

Heb nog niks gemaild, nog geen inspiratie..morgen maar een mailtje..nu mag hij lekker even wachten,hihi. Hij heeft deze dagen volgens mij buitenlandse collega´s op bezoek,dus druk zat daarmee.En ik ook genoeg te doen.Maar ga denk ik wel wat concreters voorstellen inderdaad,wat jij ook zegt, anders duurt het misschien wel weer tijden..dus geef gewoon aan wanneer ik komend weekend kan (dat is maar 1 dag) en weekend daarna anders.

Aandacht is altijd leuk inderdaad :-). Bij bij loopt er momenteel,behalve deze meneer,maar dat ligt nu nog eventjes stil niets..beetje saai,haha! Hoewel..vind trouwens nog wel een kerel erg leuk,daar heb ik ooit tijdje mee gedate,jaren geleden...kom hem regelmatig nog tegen,zitten beetje in zelfde wereldje,wonen sowieso in zelfde stad,dus tijd gekletst met hem in kroeg.Was erg gezellig..en paar weken geleden weer leuk gekletst..maar weet het niet,wat hij van mij vindt,leek erop dat we elkaar nog steeds wel leuk vonden..maar ja,of hij evt nog meer zou willen..dat weet ik niet! Lastig! Hopelijk zie ik hem komend weekend weer met stappen!
Hoi iedereen, was zaterdag en zondag nog erg druk met mn werkstuk, moest het vandaag inleveren..stress.

Maar ik heb t kunnen inleveren en vanmiddag even de stad in geweest met n vriendin :D erg gezellig!

Zal even op jullie posts reageren:

Trixy:

Pff ja lastig..het is hem wel duidelijk waar ik mee zit, denk niet dat niets van me laten horen iets opleverd omdat hij nu wel duidelijk heeft wat ik voel zegmaar. Wat ik wel fijn vind.

Als ik hem nu zou negeren of niks van me zou laten horen maak ik hem misschien wel erg onzeker ofzo en dat wil ik ook weer niet.

Summergirl:

Voel me nu wel oké, heftig weekend achter de rug.

Zaterdag nog tot 6uur ofzo ruzie gehad, duurde erg lang omdat hij me veel met rust liet zodat ik aan mijn verslag kon werken. Wat goed bedoeld was van hem. Maar dan kwam hij beneden en begon hij weer ergens over waardoor er weer een kleine discussie ontstond en dan begreep ik echt niet waarom hij daar over begon..

Zondag was t wel ok, ben toen erg veel met school bezig geweest. Hij zag wel hoe sip ik was.

Heb geprobeerd met hem te praten over boosheid in de relatie. Hij begon er toen over dat ik er op t werk/dagelijks leven ook mee moest om kunnen gaan en blabla. Terwijl ik gewoon zei dat ik niet zo goed kan omgaan met boosheid binnen een relatie. Op het werk vind ik het ook niet leuk als iemand me omlaaghaalt/boos is ofzo maargoed, logisch..wie wel?

Werd er wat geirriteerd van omdat het over ons ging en niet over het werk of in het dagelijks leven ofzo.

En op het werk is dat sowieso anders, maargoed, alsof hij alles zo goed weet..waarom wordt hij dan zo boos op me als hij t allemaal zo goed weet..

Heb Zaterdag geen film meer gekeken :( zou wel een film kijken maar hij sliep op de bank en dan vind ik t niet zo gezellig om n film te kijken dus heb maar tv gekeken :-S

Madhe:

Je hebt gelijk hoor, er is zoveel gebeurd, als er weer een discussie ofzo is denk ik weer aan de periode ervoor, ruzie's ofzo toen hij bijvoorbeeld net zo deed. Ik kan dat niet vergeten.

En hij denk ik ook niet want hij wil ook dat t goed gaat.

We zijn in sommige dingen anders, hij zei dat hij er misschien niet zoveel rekening mee houdt dat ik gevoelig ben enzo.

Ik onthoud gewoon alles wat hij tegen me zegt en in welke situatie dat was. Ik vind dat ook niet leuk, het liefste zou ik t allemaal vergeten maar dat lukt me niet.

En het doet me allemaal heel erg veel pijn. En ik wil hem ook niet kwetsen in ruzie's ofzo, vind t heel erg.

Ik twijfel heel erg en dat weet hij ook.

Hij heeft soms zo'n verkeerd beeld van me.. hij zei zaterdag wel 5x dat ik wil dat hij alle schuld op zich neemt.

Terwijl ik dat helemaal niet wil. Het enige wat ik wilde is dat hij ook nadenkt over wat hij tegen mij zegt en wat dat met me doet, dat me dat verdrietig, gekwetst en boos maakt. Dat hij dat begrijpt. Dat wilde ik alleen maar... alleen dat begreep hij niet.

Maargoed, ik gun mezelf een gelukkige relatie, het liefste met hem alleen ik kom er steeds meer achter dat, dat misschien niet lukt. We hadden het er ook over dat hij niet altijd 100% voor me gaat en dat ik dat merk en hier ook onzeker van wordt. Dit begreep hij gelukkig wil.. Wil het liefste met hem gelukkig zijn/worden.

Maar ik heb mezelf beloofd, zo'n ruzie als zaterdag vind ik niet kunnen. Dus de volgende keer als we zo ruzie maken en ik zo verdrietig ben enzo, en boos wordt omdat ik hem niet begrijp en hij mij niet en t allemaal zo ingewikkeld word, dan weet ik dat het nooit zal veranderen. En misschien maak ik hem wel kwaad alleen ik begrijp zelf soms niet zo goed waarom, ik heb t niet altijd door dat hij t verkeerd vind wat ik zeg ofzo, maar ik wil ook niet op mn tenen lopen omdat ik niks mag zeggen omdat hij dan kwaad wordt.... bah, allemaal zo ingewikkeld.

Ilse777777: Nee het wordt er niet leuker op nee. Kreeg vandaag wel weer leuke smsjes en heb vandaag zelf ook wel leuke smsjes gestuurd. Wil gewoon die boosheid niet meer.

Wil zelf ook weer gelukkig zijn. Ga me deze week niet teveel op hem concentreren, wil gewoon positief zijn, ook naar hem toe.

Ik denk trouwens niet dat de reactie van labrador voor mij was.. maar hoe en wat weet ik ook niet :P.

@ Summergirl:

Als ik jou was zou ik wel iets concreets voorstellen in de mail, wat ilse zegt, anders ligt het balletje weer bij hem. Neem controle over de situatie, hoef je ook niet af te wachten en weet je snel genoeg of hij wel of niet kan

Oeh nog een andere man! Leuk, ben benieuwd hoe dat gaat haha misschien komt er wel een leuke romance uit voort (A)

Ja sorry dat ik n tijdje niks heb gepost, had t erg druk en was bij mn vriend thuis, wilde niet dat hij zou ontdekken dat ik op viva post zegmaar. :$ Dus was wat voorzichtig met posten.

Het gaat nu wel weer wat beter maar ik baal van de hele situatie. Als ik naar m kijk wil ik m echt niet kwijt. Maar sommige dingen die hij zegt of doet doen me echt pijn.. moeilijk moeilijk..

Ilse777777:

Wanneer gaan jullie weer afspreken denkje?

Positieve aandacht is altijd leuk :-D

:$ doordat viva vastliep en ik meerdere vensters open had, heb ik perongeluk mijn verhaal getypt in een ander topic en daar gepost :$ gelukkig ben ik nu weer in t goede topic haha.
quote:Karin24 schreef op 02 februari 2009 @ 19:09:

Madhe:

Je hebt gelijk hoor, er is zoveel gebeurd, als er weer een discussie ofzo is denk ik weer aan de periode ervoor, ruzie's ofzo toen hij bijvoorbeeld net zo deed. Ik kan dat niet vergeten. Hoe verwacht je dan door te kunnen gaan?En hij denk ik ook niet want hij wil ook dat t goed gaat.

We zijn in sommige dingen anders, hij zei dat hij er misschien niet zoveel rekening mee houdt dat ik gevoelig ben enzo.

Ik onthoud gewoon alles wat hij tegen me zegt en in welke situatie dat was. Ik vind dat ook niet leuk, het liefste zou ik t allemaal vergeten maar dat lukt me niet.

En het doet me allemaal heel erg veel pijn. En ik wil hem ook niet kwetsen in ruzie's ofzo, vind t heel erg.

Ik twijfel heel erg en dat weet hij ook.

Hij heeft soms zo'n verkeerd beeld van me.. hij zei zaterdag wel 5x dat ik wil dat hij alle schuld op zich neemt. Dat haal ik ook uit je posts, dus ik snap wel hoe hij op dat idee komt. Alles komt goed als hij maar dit, en hij maar dat, en hij maar begrijpt, en hij maar snapt, en hij maar toegeeft, en hij maar..... maar dat zit er geloof ik niet zo in, wel?Terwijl ik dat helemaal niet wil. Het enige wat ik wilde is dat hij ook nadenkt over wat hij tegen mij zegt en wat dat met me doet, dat me dat verdrietig, gekwetst en boos maakt. Dat hij dat begrijpt. Dat wilde ik alleen maar... alleen dat begreep hij niet.

Maargoed, ik gun mezelf een gelukkige relatie, het liefste met hem alleen ik kom er steeds meer achter dat, dat misschien niet lukt. We hadden het er ook over dat hij niet altijd 100% voor me gaat en dat ik dat merk en hier ook onzeker van wordt. Dit begreep hij gelukkig wil.. Wil het liefste met hem gelukkig zijn/worden.

Maar ik heb mezelf beloofd, zo'n ruzie als zaterdag vind ik niet kunnen. Dus de volgende keer als we zo ruzie maken en ik zo verdrietig ben enzo, en boos wordt omdat ik hem niet begrijp en hij mij niet en t allemaal zo ingewikkeld word, dan weet ik dat het nooit zal veranderen. En wat ga je er dan aan doen? Ga je het dan wel accepteren, of een nieuw termijn stellen. Je doet het jezelf aan. Het werkt blijkbaar niet tussen jullie, jij blijft verlangen naar het verleden en oogkleppen ophouden. Je kunt niet terug naar het verleden, en hoe het nu gaat is een goede indicatie voor de toekomst. En misschien maak ik hem wel kwaad alleen ik begrijp zelf soms niet zo goed waarom, ik heb t niet altijd door dat hij t verkeerd vind wat ik zeg ofzo, maar ik wil ook niet op mn tenen lopen omdat ik niks mag zeggen omdat hij dan kwaad wordt.... bah, allemaal zo ingewikkeld. Jij maakt het jezelf ingewikkeld door hiermee door te gaan. Harde woorden, maar wel waar.

Ilse777777: Nee het wordt er niet leuker op nee. Kreeg vandaag wel weer leuke smsjes en heb vandaag zelf ook wel leuke smsjes gestuurd. Wil gewoon die boosheid niet meer.

Wil zelf ook weer gelukkig zijn. Ga me deze week niet teveel op hem concentreren, wil gewoon positief zijn, ook naar hem toe. Dus je moet afstand van hem nemen om positief te kunnen zijn? En waarom denk je dat het nu wel lukt, vorige week was je ook al van plan om positiever te zijn. Je zei zelfs dat je dat al was. Het lijkt erop dat jij jezelf heel erg hard voor de gek aan het houden bent meisje. Stop daar toch mee, en werk eerst aan jezelf. Nu ben je zo hard bezig om het goed voelen uit hem te halen, maar jij bent de enige die jou gelukkig kan maken.

Ik denk trouwens niet dat de reactie van labrador voor mij was.. maar hoe en wat weet ik ook niet :P. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij was die wel voor jou. Voor de anderen valt die reactie echt niet in te passen. Niemand hier heeft verder moeilijkheden in een pril iets. Karin, ik heb hier heel hard geprobeerd om je advies te geven, een andere kijk op de dingen, maar het lijkt allemaal niet tot je door te dringen. Jij bent ervan overtuigd dat het allemaal goed komt. Ik stop hier nu uiteindelijk toch met reageren. Ik praat tegen een muur geloof ik, dus richt ik mijn energie weer op anderen. Het is heel frustrerend voor mij om iemand zichzelf zo voor de gek te zien houden. Ik hoop dat je me dat niet kwalijk neemt. Het is niet als l#llig negeren bedoeld als ik niet meer op je reageer, maar beter dan dat ik nog lomper tegen je ga spreken, denk je ook niet? Ik hoop dat je gauw weer gelukkig voelt, en wens je veel wijsheid toe voor je toekomst.
madhe,

ik waardeer je advies hoor maar vind t zelf nogal moeilijk om dingen toe te passen.

Hoe ik dingen ga doen, geen idee, wist ik t maar.

Misschien wil ik wel te graag, hem, ons, wij..

Maar wat wil ik dan, wat vind ik dan zo leuk?

Hij kan zo ontzettend lief zijn, en dan voel ik me helemaal dat meisjemeisje dat zich veilig voelt bij d'r vriendje, dat gevoel.

Ik voel me dan gewaardeerd om wie ik ben en voel ik dat ie van me houdt.

Maar als hij in een negatieve stemming is, dan voel ik dat allemaal niet meer en voel ik me ontzettend leeg.

Ik weet het niet meer, wat ik hoop is mezelf terug vinden.

Want ik ben gelukkig als ik mezelf kan zijn.

Mijn vraag is of ik mezelf nog kan zijn in deze relatie.

En mocht er nog zo'n ruzie komen dan weet ik echt zeker dat dit niet goed voor me is, want ik kan dat niet vergeten en t doet me ook pijn dat ik hem dan kwets want dat wil ik allemaal helemaal niet.

Ik wil het niet uitmaken maar misschien heb je soms geen keuze, dan is het niet een kwestie van willen maar gewoon.. omdat het beter voor je is.

Ik hoop teveel, misschien moet ik realistischer worden.

Ik weet ook wel dat het niet goed komt als er van ons beide niets veranderd. En ik durf niet zo goed meer.. om mezelf te zijn.

En hij vroeg me ook: wil je deze relatie nog als ik blijf zoals ik nu ben? Toen zei ik nee.

Hij zal ook nadenken, hij wil ook geen gedoe meer, hij wil me gelukkig maken en hij weet dat ik hem ook gelukkig wil maken.

Wat we moeten bedenken is of we elkaar wel gelukkig KUNNEN maken..

Kga er veel over nadenken deze week...
Nog een laatste advies dan Karin. Denk eens niet na. Voel.

Ervaar hoe je je voelt, accepteer dat. Hoe voel je je;

Voordat je hem ziet

Nadat je hem zag

Als je hem spreekt

Als je hem niet spreekt

Als je bij hem bent

Voel!

En trek daar je conclusies uit.
Hi Karin,

Klinkt heftig allemaal hoor. Ben het eens met Madhe, luister naar je gevoel en trek daar je conclusies uit.Alleen jij weet wat goed voor je is. Neem even afstand van hem,gewoon evne paar dagen,of een week,geen contact, even tot jezelf komen. Dan kijk je er misschien wat nuchterder tegenaan. Maar uiteindelijk moet je doen wat je hart je ingeeft, dat kunnen wij niet voor je beslissen. Lastig hoor. Op deze manier doorgaan zou ik niet trekken denk ik..

Ik heb meneer trouwens net pas gemaild..ben benieuwd..ga nu weer twijfelen of mijn mail niet te lang was, of ik niet tot vanavond had moeten wachten,etc..maar goed,verstuurd is verstuurd..prima zo. Verwacht niet meteen wat terug,spannend dus..afwachten maar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven