Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ja zover waren we al.....is het die vriend waar je laatst mee gegeten had, een andere vriend of een heel nieuw iemand?
Nee heel nieuw iemand.....
ja die, van dat eten.........
maar hoe kom je daar zo snel aan dan? en dan zo snel samen op vakantie?
Nee niet van het eten.....trouwens dat was 10cm korter !!!! Ook wel eens over verteld!
ja, dat is apart en niet zoals ik WMetje ken, op vakantie met een vreemde?

aahhh het lijkt nu wel een kruisverhoor

enne, al gezoend ook?
lieve wm, vertel nou gewoon dan kan ik zo (rustig) slapen!
Ik ga nu slapen btw. Over 6,5 uur weer de wekker!

Ik ben er morgen gewoon weer! Kan toch niet zo heel goed zonder jullie
dit is echt niet leuk WM..vertel nou ff snel ik ben nog op voor jou!
hallloooo!!...

Waarom neemt V. niet gewoon telefoon op grrr... om 21.00 al gebeld, daarna sms gestuurd of ie effe wou bellen? noppes...

En nu ben ik frustie, en was in staat om hem vanavond te smsen, laat maar zitten, het zit er blijkbaar niet in...Maar m'n vriendin adviseerde me, er nog een nachtje over te slapen, was volgens haar zo definitief, en effe wachten tot ie morgen zelf terugbelt, met verklaring waarom ie niet terug heeft gebeld, maar vind het gewoon raar, als ik om 21.00 al heb gebeld, kan dat hij weg was, maar hij moet toch morgen vroeg op, dus moet m'n sms gezien hebben, kan daar zó niet tegen!!..

Wil duidelijkheid, en dat krijg ik niet, vorig weekend leuk weekend gehad, en dat half half gedoe ben ik beu! Voor mij voelt het oke, als we samen zijn, helemaal leuk! Vanmiddag stuurt ie dan wel oppervlakkig smsje terug, op de vraag of ie nog leeft?..maar ik ben er voor nu efffe klaar mee! Voelt voor mij meer als vriendschap nu, dan als een relatie, want vind het niet normaal, als je gewoon een week helemaal geen contact hebt in een relatie, en bij een vriendschap zou ik dat dan weer niet erg vinden....

Heb wel meegelezen hoor, reageer later op jullie goed?
Nou het is niet een vreemde, het voelt heel erg vertrouwd. Geen sex gehad of iets btw. Gewoon de goede gesprekken voerden de boventoon!
hoe heb je hem ontmoet dan? via dat andere topic?
maar wel gezoend?
ik hou op met dit kruisverhoor hoor...
Nee het is niet iemand van het forum. Maar wel die ik via ergens anders heb ontmoet.....het is geen creep. Ik weet inmiddels alles van hem. Heeft ook veel met BN'ers gewerkt. En ik luister inmiddels heel erg naar mijn gevoel. Dat heb ik wel geleerd.
ahhhh TP

Een week geen contact, dat is zeker niet normaal in een beginnende relatie. Probeer te stoppen met contact zoeken en kijk wat hij doet...of bel hem idd om te vragen wat hij wil, want dit is idd niet leuk !

sterkte !
Xen, ik ook, ik vind een kruisverhoor ook niet leuk, ik ga het er niet uittrekken hoor, WM, maar ben blij voor je

(geen creep omdat hij met BN-ers heeft gewerkt? daar zitten rare tussen hoor.......(grapje))

Ik ga nu slapen, morgen ook weer werken !!
WM, je maakt er nu een heel mysterie van en ik ga maar niet mn eerste gedachten uiten..Als je meer kwijt wilt horen we t wel, zo niet ook goed hoor! Klinkt wel heel spannend iig...:-)
Ja Miranda....ik weet niet hoe ik moet omschrijven
Dat was ook de reden dat ik belde Miran, om duidelijkheid, maar als hij dan niet opneemt, kan ik dat gesprek ook niet voeren, zucht..........
Het is nog heel pril en ik kan er ook nog niet heel veel meer over schrijven. Het is raar gelopen, helemaal zo snel na VM!
Aaah TP klinkt niet leuk hoor, hartstikke sneu voor je! Kun je hem niet mailen en zeggen dat je duideliijkheid wilt?
Heb in die week ook niks van mij laten horen, maar dan verwacht ik in het weekend toch wel teken van leven, en als ik dan zaterdag om 20.15 sms stuur, of alles goed gaat, en ik krijg pas vandaag om 14.30 een reactie daarop, dat ie gisteravond dvd had gekeken, en vandaag had uitgeslapen, en als laatste; met jou alles goed? gaan m'n nekharen overeind staan...zo oppervlakkig!!...wees duidelijk! Maar ben bang dat ik die zelf moet scheppen, door zelf duidelijk te zijn...

Was eigenlijk niet van plan om te reageren na z'n sms vanmiddag, maar kreeg opeens de kriebels, en dacht, tijd voor goed gesprek!! Waar ik dan niet tegen kan, is dat hij ziet dat ik 3x gebeld heb, en sms gestuurd of ie effe wou bellen? (komt weer zo wanhopig over) Daar ook weer spijt van, want vanmiddag was m'n idee nog, als hij een dag later pas wat terug kan sturen, kan ik dat ook, of zelfs helemaal niet, lekker kinderachtig ik weet het! Maar nu moet ik wachten of ie morgen dan terug belt, en ik haat dat!!...

Kan 'm best mailen Xen, maar ik vind bellen fijner, heb je gelijk interactie...
shit zeg TP, ik denk ook dat dit niet normaal is, zeker niet in een prille relatie.....
en nu ga ik ook slapen! Truste allemaal!

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven