Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
quote:bloempje146 schreef op 29 januari 2009 @ 21:43:

Wat vinden jullie van de naam Cian?

Ik weet dus nooit hoe je dat uitspreekt.

met een S of een K?
quote:bloempje146 schreef op 29 januari 2009 @ 21:43:

Wat vinden jullie van de naam Cian?

Hoe spreek je het uit? Ik vermoed als [Kiejàn]?

Ik vind het niet zo'n hele leuke naam, iets te amerikaans.

Maar als jij hem mooi vindt!? Er zijn vast genoeg mensen die hem ook mooi vinden en er hele andere gedachten bij krijgen...
quote:Catooo schreef op 28 januari 2009 @ 09:07:

Wat vind je anders van Fabio??

Fabio is:

Sorry Catooo, ik waardeer altijd je creativiteit, maar Fabio kan echt niet... Dat kun je een gewone, bleke Hollandse jongen gewoon niet aandoen. Ik voel me nu echt geroepen de toekomstige generatie daar tegen te beschermen. (Vandaar deze belachelijk grote foto, ter afschrikking. )
hahaha die Iduna, heel goed, dat heb ik nou ook met de naam Fabio

@ Bloempje, ik zou Kian zo schrijven, dan is de uitspraak ook duidelijker, vind het een stoere naam.

@ Sje, het bestaat wel allebei en het komt van Arnout, dus ik zou persoonlijk voor Nout gaan, combi van jullie 2 opties dus maar die is volgens mij het duidelijkst.
Uiteraard nog steeds bezig met de perfecte naam voor ons. Wat vinden jullie van :

-Marti

-Aiden

-Lenny?

Verder op ons lijstje nog steeds

-Mauro

-Fabian
quote:Sje schreef op 29 januari 2009 @ 22:14:

[...]

Hoe spreek je het uit? Ik vermoed als [Kiejàn]?

Ik vind het niet zo'n hele leuke naam, iets te amerikaans.

Maar als jij hem mooi vindt!? Er zijn vast genoeg mensen die hem ook mooi vinden en er hele andere gedachten bij krijgen...Ik zou het uitspreken als Kiejen. Is geen Amerikaanse, maar een Ierse naam . Ik vind Kian niet zo mooi staan, bovendien ken ik twee Cians die je dus gewoon met een C spelt dus .
@ 1984 Ik hou niet zo van de namen die jij noemt, sowieso heb ik het niet zo op namen die eindigen op -i of -y dus Lenny en Marti vind ik niets. Aiden en Fabian van ik wel ok, Mauro is mijn smaak ook niet. Maar goed het gaat er niet om wat ik mooi vind, maar wat jullie mooi vinden, het is tenslotte jullie kindje
quote:bloempje146 schreef op 30 januari 2009 @ 11:12:

[...]

Ik zou het uitspreken als Kiejen. Is geen Amerikaanse, maar een Ierse naam . Ik vind Kian niet zo mooi staan, bovendien ken ik twee Cians die je dus gewoon met een C spelt dus .

Maf, ik constateer dat ik een ander jongetje voor me zie, als je zegt dat het een Ierse naam is... Een veel leuker menneke dan een amerkikaans jochie... Ik heb dus last van vooroordelen Zoals je misschien wel door hebt ben ik meer van de Hollandse namen.

Heb je een Ierse inslag/ invloed in familie? Of ben je meer van de Ierse namen?
Oh en bij Fabio dringt er bij mij een beeld op van een aapje?

En het heeft ook iets Italiaans?
@ 1984: vind Fabian de enige leuke naam. Bij Lenny zou ik eerder voor Len gaan. Dat vind ik weer een gave naam!

Moeilijk, hè? Hoe meer je na gaat denken over namen, hoe meer twijfel...
haha ja volgens mij heb ik dat al eerder gehoord bij de naam fabio.... ik ken een leuke fabio, dus heb een andere associatie, maar ok iduna ik zal mn kind zo nooit noemen....

1984; aiden vind ik heel erg gaaf! wel heel engels, maar goed daar ga je dan ook voor als je die naam geeft aan je kind.

en ik ken idd ook een jongen die Len heet, wel stoer! Zijn broertje heet overigens Noud haha hebben we alle namen besproken.

Verder ken ik een Cían die je uitspreekt als Tsjan.. weer heel anders dus. De naam schept in ieder geval verwarring, maar is dan ook wel weer apart. Vind het zelf mooier als je meteen weet hoe je een naam moet uitspreken, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Succes allemaal!
quote:Sje schreef op 30 januari 2009 @ 11:47:

[...]

Maf, ik constateer dat ik een ander jongetje voor me zie, als je zegt dat het een Ierse naam is... Een veel leuker menneke dan een amerkikaans jochie... Ik heb dus last van vooroordelen Zoals je misschien wel door hebt ben ik meer van de Hollandse namen.

Heb je een Ierse inslag/ invloed in familie? Of ben je meer van de Ierse namen?Geen Ierse inslag, wel verliefd op het land! Maar goed, ik woon in the UK dus dan is er sowieso al minder verwarring over de naam lijkt me . Zou wel graag naar Dublin willen verhuizen ergens in de verre toekomst
Het lijkt wel steeds moeilijker te worden!

Nog een paar namen van ons lijstje:

- Lucas

- Aron

- Mads ( heb zelf altijd het idee: Ik mats je wel)

- Koen

- Moos

- Chris

Wat vinden julie van bovenstaande namen?
Mauries

Fabian

Florian

Pelle

Klees

Maud

Leo

Lars

Rijn

Remco

Sil

Aron

Adam

Alek

Qins

Teun

Ties

Tjerk

Simon

Boaz

Yaron

Yesse

Ivo

Tijm

Dean

Zias

Geo

Ido

Sjoert
quote:1984 schreef op 31 januari 2009 @ 21:38:

Het lijkt wel steeds moeilijker te worden!

Nog een paar namen van ons lijstje:

- Lucas

- Aron

- Mads ( heb zelf altijd het idee: Ik mats je wel)

- Koen

- Moos

- Chris

Wat vinden julie van bovenstaande namen?

Lucas, Chris en Koen wel leuk.

Aron niet zo, Mads geef je zelf al aan zou ik dus niet doen, vind hem ook niet heel mooi.

Dan vind ik persoonlijk Fabian mooier.
Ik vind Aron juist leuk. . En Koen ook. De rest iets minder.
Thanks again! We blijven zelf toch ook steeds weer terugkomen bij Fabian! Maar goed, we hebben nog even dus ik blijf meelezen!
Hee Dames!

Wat vinden jullie van Hugo en David? Is dat een leuke combi...? Ik weet het nog niet zo, maar mijn vriend vind het leuk..Ik moet erg wennen aan de naam David..weet niet waarom. Ik vind Lars ook een erg leuke naam!Maar m'n vriend weer niet..:(

Gijs vind ik nog steeds erg leuk, maar we hebben al iemand in de familie die zo heet...beetje jammer dus..dus daarom twijfel ik zo..

Poehee, wat een gedoe..die namen...

Sje: Noud vind ik een erg stoere naam!En zeker niet oudbollig!
@ Vall:

Hugo en David past goed bij elkaar, David vind ik ook een leuke naam! Alleen de uitspraak he, ik ken namelijk een David die je uitspreekt op zn Engels dus Devid en dat vind ik toch een stuk minder... ik neem aan dat jij voor de Nederlandse David wil gaan en zo zal 99% het ook uitspreken dus dan is er geen probleem.

Persoonlijk vind ik Gijs wel leuker maar ja, als die al in de familie zit houdt dat op. Lars is ook erg leuk maar wel een stuk populairder, wat dat aan gaat pas David gewoon beter bij Hugo.
Vall; Hugo en David vind ik hélemaal geweldig!!!!!

Echt een topçombi en twee topnamen!! Dus ik zou het wel weten

Gijs is ook leuk, Lars vind ik dan weer ietsje minder gaaf...

smaken verschillen..maar ik zou dus wel gaan voor david!
quote:Catooo schreef op 04 februari 2009 @ 20:31:

Vall; Hugo en David vind ik hélemaal geweldig!!!!!

Echt een topçombi en twee topnamen!! Dus ik zou het wel weten

Gijs is ook leuk, Lars vind ik dan weer ietsje minder gaaf...

smaken verschillen..maar ik zou dus wel gaan voor david!

Hihi..leuk! Ja ik begin er steeds meer aan te wennen..kijken of we het volhouden(het leuk vinden van de naam)..mijn vriend vindt de naam David leuk, omdat je hem niet zo vaak hoort.

@Anouk:

Ik spreek het natuurlijk gewoon uit als David(NL) ik ben TOTAAL niet van de engelse uitspraak..hou echt niet van Engelse namen, of Engels klinkende namen..hihi.. De combi vind ik ook erg mooi!
vall; op het meisjesnamentopic staan nog wat opties voor je, weet niet of je daar al hebt gekeken...

heb nog twee nieuwe namen om je mening op te geven:

Zali en Numa
o stom... jongensnamentopic... :P

nou twee jongensnamen dan:

Caemen en Noval
Hai!

Wat vinden jullie van :

- Fabian of

- Mats of Mads?

Wat voor jongentje zie je dan voor je etc?

Alvast bedankt!
Hi, weten jullie een mooi 2 de naam bij Koen?

Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven