Striptease, maar dan door een man...

02-02-2009 01:23 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo forummers, ik dacht laat ik laat op de avond/vroeg op de ochtend nog eens een topic plaatsen...

Ik ben nu redelijk vast met een meisje aan het daten (zo'n 2 maanden jaja, een nieuw record)... Soms als we seksen dan doe ik voor de gein een striptease, maar omdat ik daar niet zo handig in ben maak ik er maar een onhandig potje van Heel leuk, maar niet zo geil...

Nu wil ik haar een keer verassen met een fijne geile striptease, maar als ik google laat het Internet alleen maar tips voor vrouwen zien, niet zo handig voor mij dus ;)

Dus de vraag, hoe kan je als man geil strippen? Hebben jullie tips? Weten jullie toevallig een website met instructievideo's? Wat zijn leuke muziekjes om te draaien? (You can keep your hat on van Joe Cocker heb ik al ;)).

Alvast dank ;D
ik ben niet zo visueel ingesteld, dus ik zou er niet warm of koud van worden, hoe sexy je dat ook doet. Maar misschien ligt dat voor andere vrouwen anders?

Ik wordt veeel gezelliger van een heerlijke erotische massage (waarbij je dan natuurlijk niet alleen de "leuke" stukjes doet!)
quote:sharra schreef op 02 februari 2009 @ 03:35:

ik ben niet zo visueel ingesteld, dus ik zou er niet warm of koud van worden, hoe sexy je dat ook doet. Maar misschien ligt dat voor andere vrouwen anders?

Ik wordt veeel gezelliger van een heerlijke erotische massage (waarbij je dan natuurlijk niet alleen de "leuke" stukjes doet!)Daar vraagt TO niet om, komt hij met een eerlijke vraag geef jij een opmerking uit je eigen verhaal. Zit ie denk niet op te wachten
Ik denk dat het voor TO wel van belang is om te weten of zijn meisje het idee op zich leuk vindt , anders kan het - hoe goed bedoeld en uitgevoerd ook - wel een knots van een afknapper zijn .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
heb je op Youtube al gezocht ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En het is misschien ook handig om te weten of vrouwen uberhaupt wel zitten te wachten op een striptease van een man. Ik persoonlijk ook niet (heb dan ook inderdaad liever een massage), dus aan video's kan ik hem niet helpen.

Maar wellicht een cursusje paaldansen? Daar leer je volgens mij wel de basisbewegingen die je kunt gebruiken voor een striptease.
Een striptease van een man?

Wat een afknapper!

Ik zou een vent meteen dumpen. Het is net zo erg als mannen die gedichten schrijven...
Het ligt er denk ik een beetje aan hoe het gaat. Als hij zichzelf te serieus zou nemen en echt van mij zou verwachten dat ik er van in de mood zou raken......dan heeft ie misschien pech. Vrouwen zijn minder visueel ingesteld dan mannen, en om haar op te geilen lijkt een massage me een stuk beter idee dan een striptease.

Idem dito met gedichten. Als je een gedicht alleen maar krijgt om indruk te maken, dan vind ik het een afknapper.

Maar goed, als het je leuk lijkt om te strippen, waarom dan niet?
Ik denk persoonlijk dat je haar blijer maakt wanneer je jezelf uitstalt op haar bed met een lading bonbons over je heen en haar zo verrast wanneer ze thuiskomt .

Ik heb zelf niks met stripteasende mannen dus geen tips. Ik vind het wel lief van je dat je er zo serieus mee bezig bent. Maar idd, misschien eerst even checken of zij het nou zo enorm opwindend vindt. Er zijn een hoop andere leuke dingen die je ook kunt doen waar zij van kan genieten .
Ik zou ook niet zitten wachten op een geile striptease, zo'n spontane onhandige striptease zou nog wel grappig kunnen zijn. Maar inderdaad, check eerst bij de dame in kwestie of zij het wel opwindend zou vinden. Vrouwen zijn hierin toch wel iets anders dan mannen

Ik heb een keer een jongen meegemaakt die bloedserieus een (overigens goede) striptease deed en ik vond het allesbehalve opwindend. Eerder een enorme afknapper.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Ik zou gigantisch in een deuk liggen als mijn man opeens een striptease zou houden. Ik ben daar echt veel te nuchter voor.

Geef mij ook maar zo'n massage: eerste even chocofondueen met aardbeien
ik krijg ook altijd de slappe lach als een man voor me stript. het ziet er in mijn ogen altijd lachwekkend uit. Ook van een professionele stripper! En ook toen van de Chippendales. Wellicht is dat het niet voor mij... Kan je dus ook geen tips geven!

Misschien is dat wel wat veel vrouwen denken en zijn er daarom ook geen tips op internet! :-D
Volg je hart. Dat klopt.
Geweldig!!!! Ik denk er precies zo over. Kan er niet warm of koud van worden, eerder de slappe lach van krijgen.

En die mannen maar denken dat we het leuk of geil vinden. Duhhh ;)
ghehehe

Vinnik nou al grappig.
Ja, dat vind ik echt.
Hier idem dito: een strippende man vind ik ook niks. Ten minste: ik zou er niet geil van worden. Ik zou het wel grappig en schattig vinden
een strippende man vind ik inderdaad ook niet geil.
quote:Raldy schreef op 02 februari 2009 @ 07:50:

[...]

Daar vraagt TO niet om, komt hij met een eerlijke vraag geef jij een opmerking uit je eigen verhaal. Zit ie denk niet op te wachtenwat de rest zegt bedoel ik ook: lang niet elke vrouw wordt geil van een man die een striptease doet. De meeste niet zo te zien. Dus ik dacht, ik geef even een tip:)
Ik vind een strippende man lachwekkend en ik zou persoonlijk op de klok gaan liggen/zitten/staan kijken met de gedachte wanneer we nou eens wat nuttigs/echt geils gaan doen

Vraag haar dus eerst of ze het wel geil zou vinden..
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ik sluit me aan bij (bijna) alle voorgaande spreeksters; mannen die strippen zijn niet opwindend. Helaas. Zelfs 'professionele' strippers vind ik alleen maar beetje lachwekkend.

Ik vind het wel heel erg aandoenlijk..! Man denkt: ik vind het geil als zij stripts, dussss... dan zal het ook wel omgekeerd zijn.

Vriendin dus maar op een andere manier gelukkig maken op Valentijnsdag
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven