Yess! Zwanger!?!!

20-04-2017 13:08 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb even wat positiviteit nodig. Mijn dochter is 10 maanden en ik ben er net achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Gepland! Bewust gestopt met anticonceptie, omdat het meer dan welkom is. Daarnaast ben ik 34, dus wilden mijn vriend en ik ook geen jaren tussen de kinderen laten.

Allemaal super dus, maar nu ik ook daadwerkelijk zwanger ben, vliegt het me even naar de keel. De oudste is dus zo'n anderhalf als nr. 2 komt.

Ik WEET dat dit flink druk zal worden en dat is ook helemaal oké, maar heb het dus na de eerste blijheid even heel benauwd.

Iemand die me wat moed in kan spreken? ;)
Mijn zus is 11 maand ouder dan mij, bij 2 maand terug zwanger dus !

Toen ik kwam zat ze met 2 kindjes die nog niet konden lopen en beide zware reflux hadden ... MAAR, ook hier kwam alles goed !

Kinderen hebben dan heel veel elkaar, ze had niet anders gewild!
Hi!

Zo herkenbaar hier ook net weer zwanger terwijl dochter nog niet eens een jaar is. Bij ons gaan ze (als alles goed gaat) zo'n 18 maanden schelen. Heel leuk dat er weer een baby'tje komt maar t zal ook enorm druk zijn en ik voel me ook best wel schuldig naar m'n dochter omdat zij al heel jong de aandacht moet gaan delen.

Maar zoals de kraamzorg zei, liever te vroeg dan te laat en er is geen enkel kind dat later zegt had ik maar nog 3 jaar geen broertje of zusje gehad ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven