Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Compu, geen tijd joh, om er lang bij stil te staan. Vorige week vier dagen gewerkt (geen hele dagen hoor), ouderdienst op de Kita, naar de Kinderarzt, jarig etc. Vandaag lange dag werken, maar morgen vrij! Vervelend dat je er niet heel er in gelooft, in de "behandeling" van compuvent. Ik duim snel voor het beste!

Cin, hoe gaat ie bij jullie?

Amalia, oh wat akelig, en dan te bedenken dat hier ook longontsteking was........ Brrr, wordt heel akelig van je bericht. Fijn dat het de hond zo goed gaat!

Mal, he, weer een aanval, niet leuk zeg. Maar jee, wat wordt er een geld geboden op dat shirt! Wow.
Heeft iemand van jullie trouwens Jonathan een boek gestuurd via bol.com, want hij kreeg dat opgestuurd voor zijn verjaardag maar er stond niet bij van wie het was.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh Amalia... wat erg!

Zit op werk dus later meer. Groetjes allemaal!

(Hel, helaas, ook hier helpen de zetpillen niet)
Suus, leef met je mee, balen dat je zo beroerd bent. Ik zeg gembercapsules, sterkt de maag. Je kan het altijd proberen

Amaal, welkom bij de maffia

Grappig dat Laurens dat zo goed wist te vertellen.

Jin, hoe is het daar?

Mal, gelukkig hoeft tandje er niet uit, zo'n naar gezicht zo'n tijd zonder tandje.
Ja Mal, ik heb dat boek gestuurd, is het niet lief?

Nee grapje. Slim zonder kaartje ha ha.

Jin hoe is het met Simon? En heeft Thomas nog 'weggaanangst' of is dat al minder?
Mamax, leuk, naar de bios. Een tijd geleden, moeten wij ook maar weer eens een keer doen...

Oh Amaal, wat erg! Zo hoorde ik vorige week van mijn ouders over een goede vriend van mijn moeders broer. Hij was met flinke diarree in het ziekenhuis opgenomen, 's nachts overleden. Weg. Virus. Het is onbegrijpelijk.

Hel, zo, je meisje is ook lekker verwend.

Lianne heeft 'de plastic stekeltjes' ook. Ik ken het als ministeck (net als Star) maar op de doos staat mozaiekspel. Ze heeft er veel plezier van.

Star, ha, ha die Ceetje. Prachtig!

Mal, oh gelukkig dat 'ie er niet uit hoefde.

Suze, hoi! Hoe gaat 'ie in je casa?
Iemand behalve Kokos vanmorgen nog iets van Bam gehoord? Heb haar tijdje terug een smsje gestuurd, maar nog niks gehoord. Vind het maar niks.
Bah, nee ik heb ook niks gehoord. Misschien heeft ze d'r telefoon niet gehoord? Dat hoop ik tenminste.
Mamax, nope, niks nog!
Mamax, hier maar verder

Zint me ook niks, niks voor Bam om niet op haar telefoon te zitten.
misschien voelt ze zich nu echt té beroerd om te sms-en? Weet Rissie niks?
ik heb nu net een sms gestuurd. Rot man voor haar. Dit schiet echt niet op zo... Hopelijk doen ze nu wel even net wat meer. Misschien toch opereren en dan maar hopen dat er geen infecties komen ofzo... Hopelijk horen we snel hoe het met haar gaat!
Vind het ook heel naar voor Julian...
Kwam nog even kijken of er al nieuws is. Nog steeds niet dus.
Nou idd, dat arme ventje, weer zijn mama niet thuis
krijg ook geen reactie van bam. Hoop dat dit betekend dat ze geopereerd is. Maak me wel zorgen... Heb al op internet gezocht naar nummer van hun thuis, maar kan niks vinden...
Jeeeeeeeeej, Bam weer in het zhuis? Pfff, niet leuk! Arme Bam, Bamman en Juul! Hoop dat er snel goed nieuws komt uit het ziekenhuis!

Laurens en Tobias, nog gefeliciteerd!

Gijs heeft een hele leuke verjaardag gehad! Dankjewel voor alle kaarten! We hebben het in 2 dagen gevierd en hij is erg verwend met vooral veel auto's.

Hier gaat het verder wel goed. Vorige week was heel bruut voor Eduard (iedere dag pas om half 3 naar bed en om half 7 er weer uit) omdat hij het oude huis moest opleveren maar nu is dat klaar en hebben we echt nog maar 1 huis. Dat geeft ook rust.

Ok, even de wereld draait door kijken! (veel meer kan ik ook niet meer kijken )

Cin

Gets Ris, hoop ook dat het betekent dat ze geopereerd is!

Heeft niemand hier haar thuisnummer?

hier is ik, geen zorgen
wel een beetje de balen er in en mot met de arts. ze willen me weer een nieuwe drain geven en ik heb duidelijk te kennen gegeven dat me dat niks zind. De twee drains die ik nu gehad heb doen ook niet wat ze behoren te doen, dus zie niet in waarom een derde drain het wel zou doen.. Dus ik heb er goed het smoor in.

Hier dus beetje pesthumeur, en zal zo braaf alles lezen, herriner me dat ik wel iemand heb teruggesmst?
van de sms bedoel ik
al lig ik op de ok, ik zal iets aan iemand laten weten oke. Roep ik Stoppp ik moet eerst sms-en ;) ( beetje humor erin hoor)
Wat wordt er eigenlijk gedraind? Gal? Dat is toch dat gele/groene spul wat ik altijd uitkotste tijdens m'n zwangerschappen?
Ik vergeet echt alles, sorry hoor.

Amalia: Fijn dat de hond het zo naar zijn zin heeft, dat zal je een boel goed doen

Jemig wat vreselijk nieuws zeg, dat verwacht je niet, sterkte voor haar ouders en familie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven