Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Thnx voor de hug nvdp!

Ben erg benieuwd naar al je belevenissen tijdens je zwangerschap! Keep us posted!

Lekker weekendje weg!

Ik ga ook lekker een lang weekend er tussen uit, heerlijk!!
@ Akka: gewoon Loes is ook goed hoor... maarja die naam was niet meer beschikbaar dus ik moest er iets anders van maken vandaar

@ Ugglover: heel veel beterschap

@ Niet voor de poes: lijkt me wel vreemd ofniet dat je je nu helemaal aan moet passen met eten e.d... maar wel leuk lijkt me het is immers voor een goed doel

Maarre jullie zijn dus al druk bezig met kindernamen? Ik vind dat echt heel erg moeilijk hoor.... je geeft zo 'n kind wel een naam waar hij/zij zijn/haar hele leven mee verder moet. Ik heb al wel een beetje op internet gekeken maar zie eigenlijk heel veel lelijke namen (tja sorry ben een beetje kieskeurig en vriendlief ook dus vandaar).
@Loessie: Over smaak valt niet te twisten
@Yaelle, lekker! Ook komend weekend?? Ik heb een nieuwe digitale spiegelreflexcamera en de natuur moet op Rügen érg mooi zijn, dus ik verheug me er erg op! En natuurlijk ook fijn dat we even met zijn tweetjes kunnen wennen aan het idee!

@Loessie, inderdaad een raar idee dat ik ineens niet meer alles kan eten en drinken. Net al heel fanatiek mijn appel gewassen Wat wel leuk is is dat ik merk dat ik momenteel echt een afkeer heb van vet voedsel, terwijl dat normaal toch wel een zwak punt van me is.

Waar ik ook een beetje bang voor ben is mijn gewicht. Ik heb jaren overgewicht gehad. Ik woog honderd kilo en ben een paar jaar geleden 35kg afgevallen. Ben nog steeds mooi op gewicht, maar dat gaat bepaald niet vanzelf. Ik hoop door mijn zwangerschap daar niet de controle over te verliezen. Vandaar ook dat ik zo blij ben dat vet eten mij tegenstaat.
Voor een meisje hebben wij drie namen klaarliggen die niet 'raar' zijn maar ook zeker niet heel gangbaar. Vooral de tweede naam hoor je weinig, hoewel hij is Friesland wel meer voorkomt.

Voor een jongen nog helemaal niks.... Dus dan moet 't maar een meid worden stel ik voor
@ poes: Ik las een tijdje geleden ergens (volgens mij op de site van het voedingscentrum) dat je gemiddeld 12,5 kilo aankomt tijdens je zwangerschap. Mijn zus is vorig jaar bevallen van een kleintje en die was 11 kilo aangekomen en na een half jaar weer net zo slank als voorheen. Het schijnt dat je vooral niet meer moet gaan eten (dus niet voor twee zoals sommige mensen zeggen) omdat je minder beweegt tijdens je zwangerschap verbrand je ook minder.
@nvdp: Ja, ook komend weekend! Maar wij gaan helaas niet saampjes..... Het is een weekendje weg met mijn werk.

Wel ff lekker weg dus maar geen rust

Jij gaat mooie foto's maken dus, gaaf!

Mijn liefje is helemaal gek van fotografie en wij zijn ons ook aan het orienteren voor een nieuwe spiegelreflex camera.

Ik heb 1 jongens en 1 meisjes naam. Helaas hoor je allebei de namen steeds vaker terwijl ik de namen al een jaartje of 14 weet. Dus misschien dat het nog veranderd.
Maar aangezien jullie allemaal al wel leuke namen hebben zoals ik hier lees weten jullie misschien wel een leuke website voor me waar leuke namen op staan
Ik weet zeker dat ik een 'zeekoe' word!

Waarop ik dat baseer?? Geen idee! Ik heb maat 36-38 en geen aanleg om dik(ker) te worden. Ik hoop dat het allemaal nog goed komt na de zwangerschap.....
@Loessie: Op de site van de SVB staat de jongens- en meisjes namen top 10. Als je origineel wil zijn moet je daar dus geen naam uit kiezen
@Yaelle: Haha ja ik ben zelf ook bang een zeekoe te worden maarja dat moet dan maar hoor... ik heb nu ook maat 36-38 maar ben bang dat ik nadien toch wel flink moet gaan sporten enzo. Nu heb ik wel een aandoening aan mijn darmen waardoor ik wel verplicht ben om gezond te eten... misschien dat dat scheelt qua zwangerschapskilo 's.

En ja die namenlijst van de SVB die had ik al gezien maarja dat zijn nou niet echt de namen die we zoeken denk ik. Maar wel heel erg bedankt voor het meedenken hoor
Hé bij die site van de SVB kun je doorklikken naar een lijst van alle jongens en meisjesnamen van 2008 da 's handig zeg... keuze genoeg. Thanx Yaelle !
@Loessie: Alsjeblief en plezier! :-) :-)
@Akka. Muca betekent poes in zigeunertaal. Koe in Italiaans? Hmm, misschien mijn voorland (gezien de veronderstellingen van de andere meiden m.b.t. zwangerschapskilo's)?

Namen... wij hebben al heel lang een jongensnaam (eerst voor de grap, toen onze relatie net startte) en sinds een tijdje ook een meisjesnaam, maar zal misschien nog wel veranderen... is ook wel leuk om over te blijven nadenken vind ik. Ik vind wel veel meer meisjesnamen leuk. Ben wel voor beetje apart, maar niet onleefbaar.
Wow dat gaat snel hier! Ik moest ff snel 3 pagina's bijlezen.

Spannend nvdp! Ben benieuwd naar je ervaringen.

Namen kiezen wordt een ramp... Vriendje en ik hebben in niks dezelfde smaak. Maar toch, daar komen we wel uit. Als het maar eenmaal zover is!!

Ik heb volgende week vrijdag mijn laatste pil! Oei, eng hoor!

Misschien ook maar meteen aan de wonderpillen van de etos?

Hallo meiden,

Ik ben Wendy en mijn vriend en ik proberen ook om zwanger te worden. Ik ben 19 december met de pil gestopt en zou aanstaande vrijdag (6 februari) weer ongesteld moeten worden. Ik ben benieuwd en leef natuurlijk ook met jullie mee!

Groetjes Wendy
*
Ik ben niet van plan om veel te gaan eten, maar lijnen lijkt me ook niet gezond. Vandaag zalm en broccoli gestoomd en een gepofte aardappel erbij. Als dat niet gezond is

Er wordt trouwens gerekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dus officieel ben ik nu al vijf weken zwanger (niet daadwerkelijk, maar in verloskundekringen )

Gek idee hoor!
Ik wil overigens erg graag weten wat het wordt!
*
gerekend vanaf mijn laatste menstruatie is het 3 oktober
@nvdp: Super spannend allemaal, 5 weken klinkt dan wel weer lang.... hihihihi

Vind het zo cool voor jullie!

Ik denk dat ik wel wil weten wat het wordt. Kan ik wat gerichter mijn geld uitgeven
hallo allemaal,

JEETJE wat schrijven jullie ineens veeel, kan het niet meer bijhouden!

@ ugglover: Beterschap! Hoop dat je snel beter wordt! Ikzelf ben vandaag weer begonnen met werken na een zware griep van 2! weken...

@ Yaelle: bedankt voor het opzoeken over dat paardrijden.! Lief van je! ik denk trouwensd at ik daar direct mee zou stoppen als het zover is, wil geen enkel risico lopen

@ nvdp: wat spannend allemaal zeg, 5 weken al! Inderdaad goed gezond eten en volgens mij vooral normaal doen. Ben benieuwd of je straks ook gekke trek krijgt, zoals augurken met slagroom ofzo! hihi

@all:

Jullie zijn niet de enige die een beetje bang worden nu hoor, ikzelf vind het ook allemaal heel spannend. Toen ik las dat nvdp zwanger is , kwam het ineens wel heel dichtbij. Nu is het nog fantaseren en dromen, maar straks is het misschien echt. Ineens de verantwoordleijkheid voor een kind.. pfff

Namen vind ik nog steeds lastig. Voor een jonge hebben we wel een naam, maaar voor een meisje vind ik het lastig. Wij willen dat het zowel in het Engels als in het NL een goed uitspreekbare naam is, ivm engelstalige familie. Dan is de keuze al wat beperkter. Gelukkig nog even om erover na te denken..

Mijn ongesteldheid is trouwens nog steeds niet geod doorgekomen na die paar druppeltjes zaterdag. Ben benieuwd of het nog komt! Heb nog geen testje gedaan, omdat ik dacht dat ik pas 4 feb. ongesteld moest worden. Wacht het nog een paar dagen af, maar denk eigenlijk dat nog wel doorzet.

ik ga even die namenlijst doorpluizen..!
Ik zou inderdaad ook wel willen weten wat het wordt, is leuker voor het shoppen inderdaad. Ook heb ik gemerkt dat mensen leukere kado's geven als ze weten of het voor een jongen of meisje is

@nvdp: heb je al een afspraak bij een verloskundige gemaakt? Of hoeft dat nog niet/
De verloskundige hoef ik nog niet te bellen. Pas over een week of twee geloof ik.

Moet me nu al wel bezig gaan houden met kinderopvang. Best bizar. Moet opvang gaan regelen voor een speldenknopje.

Heb het net aan een vriendin verteld.. Moest er gewoon even over beppen.

En Futuremaman; je weet maar nooit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven