Valentijnsdag! Wat doen jullie?

02-02-2009 19:56 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoop niet dat er al een topic is.. maar ben op zoek naar leuke ideeen voor valentijnsdag.. Ik heb er eigenlijk nooit echt iets aan gedaan, lief tegen elkaar zijn kan altijd.. maar wil dit jaar iets speciaals doen, nu het zo op een zaterdag valt. Alleen geen idee wat.

Ik ben wel een paar dingetjes tegen gekomen.. Ik dacht,, een dagje antwerpen.. Je kan met z'n tweeen een prive sauna huren,, (ipv naakt tussen een boel andere mensen).. en de rest van de dag ontspannen antwerpen bekijken en 's avonds uiteten..

offfee een nachtje in een echt kasteel..met een thema kamer en een jacuzzi ;) die heb je in Nederland en Belgie.. leek me ook wel leuk..

Mijn vraag: Wat doen jullie met valentijn?
Hoeveel geld mag het kosten ?

En je mag wel opschieten als je iets wilt boeken , denk ik .

http://www.romantisch.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://surprisetickets.nl/reizen/romantisch-dagje
http://www.romantischcadeau.nl/uitgaan- ... deeen.html
Ik stap die dag op een vliegtuig richting de zomer....kan je dus helaas niet helpen.
Ik ben van plan te bevallen en mijn man als ultiem kado een zoon te schenken, maar ik denk dat het nu voor jou te laat is om die romantische geste voor te bereiden. Misschien iets voor volgend jaar?
Nietsssss.

Oh, sorry, had alleen de titel gelezen. Maar wij doen er iig niets aan, lijkt me wel erg leuk om als verassing een nachtje of weekendje weg te gaan. Heerlijk. Maar dat is sowieso altijd leuk, niet per se voor valentijnsdag.
Wij gaan lekker uit eten en that's it. Ik heb al wel vast gereserveerd. Want op zo'n dag is het natuurlijk altijd extra druk in de restaurants.
Ik zoek nog een lekkere/lieve/leuke vent om mijn valentijns/pasen/kiespijn/kerst/druilerige dinsdag ideeën op te kunnen botvieren...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:MissMara schreef op 02 februari 2009 @ 20:32:

Ik ben van plan te bevallen en mijn man als ultiem kado een zoon te schenken, maar ik denk dat het nu voor jou te laat is om die romantische geste voor te bereiden. Misschien iets voor volgend jaar? haha Geweldig! Gefeliciteerd.. dat het maar een mooie dag mag worden voor jullie
Wij gaan denk ik skieen in snowworld en dan daar een hapje eten.

Al verwacht ik dat vriend ook wel met wat moois aan komt zetten (of ik mag iets uitzoeken)

Owja idd MissMara veel succes/geluk! Had je al een dochtertje dan?
Gewoon, lekker 's avond naar het voetballen

Net als anders op zaterdag.
quote:baaihaai schreef op 02 februari 2009 @ 21:06:

Owja idd MissMara veel succes/geluk! Had je al een dochtertje dan?Nee, een zoon. Maar een kind dragen en baren is toch wel het ultieme kado (eentje dat ik zelf ook heel graag wil overigens ), het gaat niet om het geslacht.
2 Jaar geleden zijn we een weekendje naar Praag geweest. Leuk hotelletje en een hele mooie stad. En s'avonds lekker uit eten.
Wij zijn vorig jaar 'getrouwd voor een dag' in Amsterdam.

http://www.wedandwalk.com/

Aanrader!
Meestal hang ik op Valentijnsdag doorlopend met mijn hoofd boven de pot, door al die poppenkast om me heen maar ach, met z'n tweetjes heeft dat ook wel weer wat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Niks, ik vind het echt klinkklare onzin. Wie bepaalt dat ik die dag romantisch moet gaan doen? Ik vind Valentijnsdag iets voor middelbare scholieren.
wat voor dag is de 14de?

Aha, zaterdag. Toevallig ben ik die dag vrij, maar het zou goed kunnen dat ik me toch laat inroosteren. Dan kan deze dag vlekkeloos aan me voorbijgaan.
Ik bedoel, je draagt heel leuke ideeën aan, maar waarom moet dat speciaal op 14 febr. en niet op 21?
Wij gaan met 4 andere vrienden brunchen bij een gezellig tentje aan het water. Vieren we onze liefde en onze vriendschap tegelijkertijd....:-)
quote:coucou303 schreef op 02 februari 2009 @ 23:11:

Ik bedoel, je draagt heel leuke ideeën aan, maar waarom moet dat speciaal op 14 febr. en niet op 21?precies, ook omdat je op 14 feb. meestal extra veel betaald omdat het een 'valentijnsdagarrangement' is.
quote:Starshine schreef op 02 februari 2009 @ 23:18:

[...]

precies, ook omdat je op 14 feb. meestal extra veel betaald omdat het een 'valentijnsdagarrangement' is.Het is juist vaak andersom. Heel veel vliegmaatschappijen bieden rond die dag juist goedkope vliegtickets aan.
Zoete: Wed and walk Wat een leuk idee!! Ik weet alleen niet of we al zover zijn haha..zelfs voor een nep huwelijk, maar ga hem zeker onthouden!

Weekendje weg is natuurlijk ook heel leuk, maar dan neem ik liever de ma en vrij ook vrij. Daar is het nu te laat voor.

coucou: Dat mag je ook best vinden. Dit topic was meer bedoeld voor mensen die er wel wat aan doen, maar misschien had ik wat duidelijker moeten zijn. Zoals ik al zei in mijn openingspost. lief zijn tegen elkaar kan altijd.. maar nu wil ik dat graag op deze vrije zaterdag doen.
quote:Very Cherry schreef op 02 februari 2009 @ 23:03:

Meestal hang ik op Valentijnsdag doorlopend met mijn hoofd boven de pot, door al die poppenkast om me heen maar ach, met z'n tweetjes heeft dat ook wel weer wat.Ach meid dan kom ik toch gewoon gezellig samen met jou boven de pot hangen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven