Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Je moet het je zus ook niet (te) kwalijk nemen, denk ik. Jouw emotie nu is een momentopname en dat los je dan niet op door zaterdag te gaan stappen. Maar gelukkig is t nu uitgepraat.
mmm..dit wordt een erg eenzame conversatie..

Ik ga slapen!

Trusten!
Hee Xen...ik zag je reactie niet..maar je hebt wel gelijk..maar we gaan toch lekker wat drinken zaterdag
oh dat is wel weer leuk van haar en voor jou natuurlijk! Ik snap jou wel hoor, maar je zus dan ook wel weer. Als een vriendin mij belt en zegt dat ze zich kut voelt en of ik zaterdag mee ga stappen, zal ik eerst doorzagen over dat kut voelen (of naar haar toegaan) en het stappen is dan niet zo belangrijk meer...snap je?
TP; hoe is het met je?
Trus lieve meiden hier! En PV ook natuurlijk!

Ik heb de nondate een kaartje gestuurd trouwens, van Boomerang

en dan erop geschreven aan de voorkant : ik ben een beetje ... en op de achterkant ; vrijdag ga ik zien, voelen, horen of je in het eggie net zo leuk bent als virtueel.

*giechel*
voelen????
Ja? Of het goed voelt?
Ik ben de weg kwijt hoor......jullie sluiten een pact om niet verliefd te worden, jij roept al weken dat je voorlopig geen man wilt, je wilt niet zoenen, walgt van sex en dan stuuur je zon kaartje?

Ik trek je erelidmaatschap van de sekte hierbij in!

quote:misspoez schreef op 02 februari 2009 @ 23:05:

Ja? Of het goed voelt?haha, denk je dat hij dat zo opvat?
Oh MP.. het klinkt als een echte date. Gelukkig heb je ons duidelijk uitgelegd dat het een nondate is, dus de sekteregels overtreedt je niet... Geintje meis, heel veel plezier!!!

Indi, jammer dat je zus dan net niet zo reageert als jij zou willen. Ik zat net ook met zus aan de telefoon en omdat het mijn zus is en we toch wel erg op elkaar lijken kan ze me weer even met beide benen op de grond zetten.

PV, ik vind ook dat je wel een beetje laat bent met je aanbod.... En ik heb het beeld al helemaal voor me: jij die op de handen van TP zit.

TP, wat moet je hier nou weer mee he? Wat stom dat V niet opneemt!!!
Wees blij met jullie zussen hoor! ik heb er eentje, maar zij was vanaf mn geboorte, ze is 6 jaar ouder, al jaloers op mij en dat is nooit weggegaan, mij nooit iets gunnen, nooit een compliment geven etc. Tot ik er niet meer tegen kon en het contact verbroken heb paar jaar geleden. Geeft me rust, maar als ik jullie verhalen zo lees, mis ik wel een zus in mn leven.....

Laatst had ze tegen mn broer gezegd dat ze mij al haatte toen ik pas geboren was, ongelooflijk he?

Ohhhh dramatisch voer zo vlak voor het slapen gaan..
Ja, nou ja...ik was er niet op dat moment

Ben altijd te laat..
Story of your life, PV?

Toch lief van je hoor, je zult t ook niet makkelijk hebben tussen al dat wijvengedrag hier...of leer je ook wel wat?
Zeker, ik las net iets over epileren, harsen en scheren.

Mijn dag kan niet stuk..
meiden en man, sweet dreams!

MP: ik plaagde je maar he? ik kijk uit naar je dateverslag zaterdag! Btw, heb je al een foto van hem gezien of is het echt een blind date? (goedmaak) kus van mij

TP, Indi en Pop, knuffel!

PV: ga je mee naar boven? mag je op mn handen zitten!

Truste!
Ooohh.. PrikVlieg, altijd te laat? Dat klinkt sip.. Knuffel!

Ik zie dat je al veel geleerd hebt op verzorgingsgebied, wat wil je nog meer op het cursusprogramma?
PS.. ik ben moe, moet naar bed, maar heb geen zin in sippe gedachtes in bed...

Strijdplan: lekker douchen, schone pyjama aan, katten lief aankijken of ze bij me komen liggen opp het voeteneind en een makkelijk leesboek mee. Moet lukken...
De les van het scheren is: als een vrouw als een bosjesman een date ingaat, rekent ze niet op/wil ze geen sex...dat houdt dan ook weer in dat ze dan misschien wel een relatie met je wil en niet een 1nite stand....

Nu maar daten in de zomer, anders is het lastig checken natuurlijk..(of in de sauna/zwembad)
Voelde me niet beledigd hoor. En het is niet een man die ik van een datesite ken of gezocht heb of zo dus dan is het geen date. Langskomende mannen mocht toch?

En, uh, PV op jouw handen Xen? Wie moet jij niet bellen dan?
En sex - nee danku. Hij heeft grijs borsthaar! GRIJS!
je kunt er van maken wat je wilt, maar het blijft een date. Geef het nou gewoon toe! heeft ie al geraageerd op je liefdesverklaring kaartje?

er mag toch wel een man op mn handen zitten, vind het wel een erotische gedachte...
hahaha, hoe weet je dat dan? webcam?
Voel me K.U.T!!..dacht dat m'n sms; is er iets? waarom bel je niet terug? misschien te dwingend was, na een uur nog 1 sms gestuurd ( was toch al doorgeslagen); Zou het fijn vinden, als je nog even belt, negeren kan ik niks mee. Vind ik ook niks voor jou, en kan me niet bedenken waarom je me niet meer wilt zien of spreken, laat je nog ff wat horen? Zou ik fijn vinden....

Nou, als dat niet wanhopig overkomt, weet ik het ook niet meer!!!;-)

Waarom stel ik me zo kwetsbaar op?? Kan er niet tegen dat een man me zo ver krijgt, dat ik pieker en wakker lig, waarom hij me nu negeert, begrijp het gewoon niet!

Heb me nu weer teveel laten gaan, met m'n smsjes, maar dat is meer m'n onmacht. Had eigenlijk al gelijk moeten doen wat m'n vriendin adviseerde, sms sturen; Oké duidelijk, ben er klaar mee! Succes verder.......maar dat harde zit niet in me...zo ben ik niet!..
Je maakt het jezelf wel heel moeilijk TPtje. Dit is niet iets wat hij doet hoor; jij doet dit zelf... Als hij het is komt ie wel terug, is ie het niet dan zal het nog wel even duren voor je weer iets van hem hoort. Lullig maar waar. Sterkte vandaag.

Nee niet webcam - hij vertelde het een keer. Huu! Tis geen liefdesverklaring, echt niet zo bedoeld. Denk dat ie dat ook wel snapt, en als ie dat niet snapt dan valt ie tegen. Denk dat ie mijn kaartje nog niet heeft gekregen ook, TNT is niet zo snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven