Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
En Savannah....Haaaaiiiii! Welkom!!
Dank jullie voor jullie aardige welkomstwoorden. En ja, 10 jaar..... 1e paar jaar wat scharrels, daarna heel bewust happy single voor een jaar of 7 en nu niet echt op zoek, hoewel ik het wel weer leuk zou vinden.....
welkom Savannah..

Mennnnnnnnnnnn wat heb ik keihard gewerkt zeg.. 2 slaapkamers ook maar gelijk van top tot teen schoongemaakt en het toilet helemaal in de chloor gezet.. NU alleen nog de was opvouwen WHOEHOEEEEEEE

Morgen de keuken, wasmachinehok en voorraadkast uitmesten.

Badkamer is voor vakantie nog gedaan , maar misschien als ik morgen zin en tijd heb ga ik daar ook nog ff mee aan de slag. Morgenavond met dinnetje naar een tuincentrum we gaan mijn balkonnetje opfleuren. Gezellig..

Xen: ik kon net ook wat dingen weggooien uit de koelkast.. Vergeet gewoon die datums altijd + veel dingen zijn er niet in klein verpakking en een grootverpakking duurt altijd zo lang voor t op is.

Pop: lekker gevoel dat alles klaar is nu wat betreft de rapporten.. Succes met kopietjes maken en in mapjes stoppen.
Hallo! Ik ben ook weer thuis..

@Savannah: Welkom hier!

@Xen: Lekker genoten van je vrije dag? Ik lees dat je best druk geweest bent! Ik moet ook altijd van alles weg gooien wat over datum is..zonde!

@Vleer: Ook al zo hard gewerkt!! Pff...Wel lekker zo'n schoon huisje!

@Pop: Fijn dat de rapporten af zijn. Dat geeft vast een tevreden gevoel!

@PV: Wat een gedoe he als je een eigen huisje gaat kopen. Bij mij liep het ook alles behalve vlekkenloos. Ik hoop dat je het snel voor elkaar hebt!

@TP: Wat een rare situatie! Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om zo lang niets van hem te horen..Laat het nu maar eens van zijn kant komen en bedenk eens goed wat je nu wil..Moeilijk hoor!

@WM: Zo..dat gaat ineens snel! Een nieuwe liefde en al samen op vakantie? Dat doe je goed! Heb je tips voor me?

Kun je ons wat meer vertellen over je nieuwe lover??? Of is het nog geen liefdesrelatie?

@MP: Ik zwaai gewoon maar even naar je..;-)

Hier alles wel ok..De hele dag toch wel bezig geweest met de ellende waar die vriendin in zit..Werkt niet echt mee aan een goed huneur. Verder ben ik het ineens zo zat om alleen te zijn..

Zo..nu eerst maar eens eten.
Thanx Indi, ben er nu veel mee bezig wat ik nou precies wil, maar weet het niet goed, het idee, om 'm vanaf nu nooit meer te zien, vind ik niet leuk. Dus houden we nog maar alles even open, om geen knopen door te hoeven hakken, maar leuk is anders! Verder probeer ik wel gewoon door te gaan met leven, en m'n eigen dingen te doen, om er niet teveel aan te denken. Laat het nu een beetje aan hem over, of ie nog iets laat horen vanavond, of van de week, en als dat zo is, denk ik dat het hoog tijd is voor een verhelderend gesprek, niet zijn favoriete ding, want hij houdt het liever "gezellig" en praat liefst over koetjes en kalfjes, vooral lekker luchtig houden, maar dan heeft ie pech! Ik heb nu gewoon behoefte aan duidelijkheid, dus probeert ie 't maar..

Wat je zegt dat je het zat bent om alleen te zijn, herken ik maar al te goed, zoals ik al zei, voelt dit niet als een relatie, dus dan kan je je ook knap alleen voelen...
Net klaar met werken pffffff...valt ff niet mee. Mag zeker niet zeggen dat ik aan vakantie toe ben?

Als ik hier een dag niet kom, dan loop ik al ver achter met de ontwikkelingen hier

dusssss....een hele dikke grote knuffel voor degene die het nodig heeft!! en voor de rest

Heb geen tijd gehad om te eten en te drinken dus ga ik dat eerst eens doen!
Ho; ik heb de afgelopen 9 pagina's niet teruggelezen, maar ik zie dat ik belangrijks gemist heb: WM een nieuw lover ?!? Kan iemand me vertellen op welke pagina dat te lezen is of hoe dit zo gekomen is? Dat is nog eens een verassend wendig zeg WM ! Leuk hoor!

TP; gaat niet zo lekker met V lees ik?

Wie was er zenuwachtig voor vrijdag? Wat is er te doen?

Xen een mail van ex? Zin om even te herhalen hoe en wat?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Bij VDL was het erg gezellig; lekker gegeten, gehangen en geknuffeld (ja, tis nog steeds met een L).

Zojuist met vriendinnen even gesnel-shopt; petje, jasje, shirt, oorbellen, pyama. Ben weer goed bezig !
Indi

Ingelke: nog steeds geen N??? hoe kan dat nou, je had toch een familieverpakking meegenomen?

Ik had mn ex (die nu in Zweden woont) gemaild vanwege mn diplomas en andere papieren die nog in Gr.land zijn, waar zijn inboedel en onze kantoorinventaris nog opgeslagen is. Krijg ik een lieve mail terug, wat ik eigenlijk niet verwacht had. Op zijn manier toch wel excuses dat het zo naar gegaan is tussen ons en dat ik hem altijd mag lastigvallen omdat ik toch een deel van zn leven was..nog paar mailtjes heen en weer over hoe t nu met ons gaat en t rakelde toch wel weer het een en ander op, vandaar even emo...

ik hoop dat WM ons snel verder komt updaten, alhoewel..misschien is ze al aan het verhuizen

TP; ik vond je vorige avatar leuker!
[quote]appeltje72 schreef op 02 februari 2009 @ 18:19:

Net klaar met werken pffffff...valt ff niet mee. Mag zeker niet zeggen dat ik aan vakantie toe ben?

Ach Xen..ik vergeet je nog een knuf te geven omdat je zo verdrietig was/bent! Ik kan me voorstellen dat zo'n mail je even van de wijs brengt
quote:Xenia66 schreef op 02 februari 2009 @ 18:39:

Ingelke: nog steeds geen N??? hoe kan dat nou, je had toch een familieverpakking meegenomen?

Haha, nee. Ondanks mijn duo verpakking alleen wat handwerk verricht. Had het er nog met vriendinnen over vanmiddag. Ben nooit iemand geweest die overal bovenop springt of aan de One night stands doet. En heb ook nog het zware vermoeden dattie nog maagd is..... Houdt me op de een of andere manier ook nog een beetje tegen volgens mij.

Anyway, twas evengoed enorm relaxed. Hij heeft een heerlijk bed

En ksluit me bij Indi aan wat jou betreft Xen!
ben er ook wel blij mee Indi, hij was gewoon kwaad op mij omdat ik terugging naar Ned., ik het volgens hem te snel opgaf en hij wilde maar niet toegeven dat hij fout zat daarmee en dat hij mij veel pijn en verdriet heeft gedaan door zich zo tegen mij af te zetten. Nu geeft hij dat wel min of meer toe (hij is dus paar maanden na mij definitief vertrokken naar zn vriendin in Zweden). Dus hij is nu ook zover dat hij mij het geluk gunt (dat gunde ik hem allang, ik heb hem zo vaak gezegd te kiezen voor zn vriendin).

Hij vroeg ook of ik al een vriend had en ik antwoordde dat ik even bewust alleen was. Hij vond dat goed, omdat ik al te veel in relaties gevlucht was en t goed van me was om bepaalde issues te verwerken (daar weet hij alles van natuurlijk).

Anayway, er kwamen gewoon even wat pijnlijke herinneringen boven, maar ook fijn gevoel dat hij nu ook bepaalde dingen inziet (al zal hij nooit toegeven dat ik toch wel gelijk heb gekregen in veel dingen, daar is ie echt te arrogant voor).
haha Ingel, is ie nog maagd? maar het was toch wel v.v. handwerk he?
tjee wat is er veel geschrevennnnnnnn!!

Hou jullie niet bij hoor??!!

TP, meid ik denk echt dat je om duidelijkheid moet vragen bij je vriendje, ik krijg toch een heel vervelend gevoel hierbij. Na 4,5 maand verdien je wel duidelijkheid!

Xen, snap je emo-bui helemaal! Maar toch ook wel fijn datje een lieve mail terug kreeg?!

Ingel, jammer dat het geen N is geworden Ah een maagdelijk vriendje? Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom hij nog geen directe actie heeft genomen?

En dan de klapper van vandaag... WM een nieuw vriendje met wie ze op vakantie gaat??? Wow dat gaat snel...
Geen N. Nahja, blijft het spannend

[opbiechtmodus]

Ik heb vrijdag een etentje met géén date (ma gik nu nog inde sekte) wat ik toch wel spannend vind...heb zelfs mijn beentjes al geëpileerd en dat doe ik niet als ik puur voor vriendschap ga.

[/opbiechtmodus]
Haha MP, ik zeg altijd: niet scheren niet scheren (en hou me er ook nooit aan). Maar waarom nu al geepileerd? dat doe je toch op dag zelf?

Nou je mag van de biechtstoel af hoor!
Nee joh epileren krijg je bultjes van! Die moeten dan weer een dagje bijtrekken. En dan is het daarna wééééken zacht. Gister had ik lekker de tijd.
goed om te weten!
Een man moet gewoon harsen hoor!
Hahaha..Pv! Hoezo droog
Deze ouwe vrijster gaat haar haar in de verf gooien....moest vanmiddag een muts op (okok ook vanwege de kou). Met scheren ben ik erg lui geworden in de sekte :-) op naar de zomer!
Xen: wat is 'v.v.' ? Ik mis iets volgens mij....

Toch best een 'mooi' verhaal over je zweedse ex en jij. Fijn dat het dan nu goed voelt.

LM: je bloeduitslag al binnen? Voel je je al iets beter ?

MP: met wie heb je GEEN date? Leuk hoor !
nederlandse ex Ingelke, we zijn samen geemigreerd...hij heeft nu dikke 4 jaar een zweedse vriendin. Haha, ik heb t ook nog wel gedaan met Nederlanders hoor :-)

V.v. = vice versa :-) tweerichtingsverkeer

Ja LM al nieuws van de dokter?
Vice versa toch Inkie? Hij bij jou en andersom, effe plastisch?

En ik heb geen date met een meneer van m'n msn. We kletsen al sinds vorig jaar, smsen, bellen. En nu gaan we eten, Maar het is géén date want we willen beiden niet verliefd worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven