Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
MP; wat is er mis met grijs borsthaar? Lijkt me best sexy :-) (zolang het geen twintiger is). Enja; het is een duidelijk een date cq afspraakje.

Zo te zien zijn de wonderen de wereld nog niet uit..... :-)

TP: al iets terug meis? Het is inderdaad best desperate. Ik ben even kwijt hoe deze communiatie-break tussen jullie is ontstaan; hadden jullie ruzie ofzo?

Ik heb ooit eens een paar desperate smsjes gestuurd naar toemalige vriend (was verder niets bijzonders voorgevallen), kreeg daar toen ook niets op terug. Maar zijn verklaring was: "doe eens normaal, op zo'n smsjes ga ik toch niet reageren'. Anyway; sterkte ermee !

Xen: oew wat een lelijke verstandshouding heb je met je zus..... Zit niet helemaal lekker in jullie familie he ? Knuf meis!

Pop; lekker geslapen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ing, het gekke is, dat er helemaal niets is voorgevallen, niks geen ruzie, dus schiet mij maar lek!...

Nog niks terug, maar ga daar vanavond m'n avond niet door laten vergallen, ga lekker met vriendin naar Bløf, en laat m'n telefoon thuis, zie het vanzelf wel of ie nog wat stuurt..

Zoniet, kan ik het hierbij laten, of woensdag nog een allerlaatste sms sturen, wat m'n vriendin al zei met; Ok duidelijk! Succes verder....maar daar ben ik nog niet helemaal over uit!

MP; je hebt misschien wel gelijk, het feit dat ik me kut voel, dat hij dit niet doet, maar ikzelf, maar je kan niet ontkennen dat het ontzettend laf is toch? En voor mannen misschien wel de makkelijkste weg, maar mij zou het niet lekker zitten, als ik iemand zo behandel, maar ben dan ook een vrouw.
MP als jij het druk hebt en je ontvangt zulke smsjes van je vriend ? Hoe zou jij reageren ?

Ik zou net zo reageren als Ing al zei: Doe eens normaal , op zulke smsjes ga ik niet reageren.

En ik vermoed dat dat mannetje van jou er precies het zelfde over denkt.

Komen steeds meer kriebels voor a.s weekend nog 3 nachtjes slapen brrrpp
Nou Vleer, wát hij nu ook terugstuurt, het is toch niet goed. Dus nee, ik zou inderdaad niet reageren. TP, wanneer zie je hem weer?
Ooh ik bedoelde TP en niet MP hahaha
quote:tefalpannetje schreef op 03 februari 2009 @ 12:35:

Ing, het gekke is, dat er helemaal niets is voorgevallen, niks geen ruzie, dus schiet mij maar lek!...

Dus; als ik het goed begrijp vreet je je helemaal op omdattie niet reageert of niet gesmst heeft, terwijl alles koek en ei was ?

Ik denk dat ik enorm afgeschikt zou worden als mijn vriend ineens zo wanhopig ging smsen. Wellicht moet je even een paar uur gaan uitwaaien, bij hem langs gaan en je excuses aanbieden?

Of zie ik het verkeerd?
MP, wanneer ik hem weer zie? Das een goeie vraag....

Maar moeilijk te beantwoorden, als hij niet opneemt als ik bel, of terugsmst....
Hm je hebt niet vooruit gepland TP? Dan zou ik lekker mijn fietsje pakken en naar hem toe rijden op een tijd dat je wel redelijk zeker bent dat ie thuis is... niet boos worden, niet huilend in zijn armen storten maar gewoon even checken wat er is.
Vind ik te stalkerig MP, baal er al van dat ik me gisteravond niet kon beheersen, en me zo kwetsbaar opstel in m'n sms!

Voor nu geef ik het op, 2 avonden waarop m'n telefoontje niet beantwoord wordt, en geen reactie op sms, vind ik voor nu wel ff genoeg! Laat het nu aan hem over....( zei ik dat gister ook niet?)....
Hoop dat dat lukt, TP. Zoek iemand gezelligs om tegen te kletsen vanavond, ga samen sporten of zo, en geef die ander je telefoon in bewaring. Succes!
Hey,

Sorry dat ik hier even binnen het gesprekje kom, maar ik voel een beetje mee met TP. Ik ben namelijk ook zo een dom wicht die kan overreageren en daardoor de boel simpelweg verknal.

Ik stuurde ook naar een 'vriend' een nogal een fout sms en uiteindelijk deed ik een foute telefoon. Een half uur later kwam ik tot inzicht dat het fout was en excuseerde me. Ik heb me ook nog eens persoonlijk geexcuseerd. Doch, het mocht niet baten...sindsdien hebben we geen contact meer.

Dus TP ondanks ik zelf zo dom ben, zou ik het je toch sterk afraden om zo te reageren. Mannen vinden die inderdaad angstaanjagend en opdringerig. Ik denk dat je een tegengestelde reactie krijgt. En t feit dat je nog steeds geen reactie krijgt zegt genoeg. Anderzijds ben ik ook van mening dat een man die je wel graag heeft en aan je denkt steeds zijn telefoon binnen handbereik heeft (net als wij vrouwen) en onmiddellijk zou reageren bij een smsje. Het hard-to-get spel vind ik soms wel bullshit, we zijn toch geen kinderen meer.

Maar ik vrees dat uw vogel is gaan vliegen, de mijne jammergenoeg ook. En ik weet niet hoe jij u voelt, maar ik kan enkel verdomd kwaad zijn op mezelf. ...
Hoi! Wat hebben jullie veeeeeeel getypt! En dat in maar twee dagen!

@Appel: Leuke update! Jammer van de afstand als je zulke chemie met G/A had, maar gelukkig vind je het wel prima zo, en geinig dat er nog wat contact is. En nu dus even rust in date-land?

Dank voor je mail! Ik ga zo eens uitgebreid kijken

@LM: nog steeds geen uitslag van de testen? Vind het echt goed dat je nu contact met FBM helemaal gestopt hebt. Je komt heel rustig over nu. Echt fijn om je te beseffen dat je eindelijk sterk genoeg was en bent om ermee te kappen. En wie weet gaat het qua gezondheid daardoor straks ook een stuk beter. Toch altijd verbazend hoeveel je hoofd invloed kan hebben op je lijf.

@Indi: lijkt me ook moeilijk zeg, je ouwe huis op Funda. En met je zus alweer een beetje beter? Ging je nou met haar wat drinken? Succes met je vriendin ook, erg naar nieuws als iemand zo jong overlijd.

@Xen: alweer bijgekomen van de ex-mail? Is wel emotioneel lijkt me, als je na zoveel jaar toch hoort dat hij je niet meer overal de schuld van geeft. Is je haar goed gelukt zonder kapper?

@WM: jij gemenerik! Geheimzinnig doen over een man en er dan wel meteen mee op vakantie gaan? Ik wens je in ieder geval veel plezier en hoop dat je van hem kunt genieten. Heb je wel verdiend! (Maar wij hebben wel wat info verdiend hoor, na al dat meeleven )

@TP: Wat ontzettend stom dat V ineens niet meer reageert!!! Hoe kan dat nou? Kan me je smsjes best voorstellen ook al is het natuurlijk niet 'slim' enzo. Die onzekerheid en die stilte is ZO ERG! Dan wil je gewoon weten hoe het zit!

Shit zeg, herken het gevoel, en ben gewoon plaatsvervangend boos op V. voor jou. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit vreet je op. Goed afleiding zoeken he, ook al helpt het maar half. Is dan nog meer dan niks.

@Vleer: hoe ging het vannacht met de afkickverschijnselen? Lastig zeg, dat je lichaam zo zeurt om die sigaretten.

Hou je het nog uit, de spanning totdat je je sneeuwman weer gaat zien?

@Pop: Hoe gaat het nu? Las dat je leuk weekend had gehad en ook weer goed gegeten. Hoop dat het steeds bergopwaarts blijft gaan nu. Je zal je dipjes wel hebben, maar fijn om te lezen dat je geniet van leuke dingen (applaus voor je rapporten)

@MP: Jij hebt gewoon een date! Met een man met grijs borsthaar! Enne... als ik je zo lees en je kaartje zie is er heus wel meer gaande dan 'zomaar' afspreken. Leuk toch! Veel plezier!

@anderen: sorry dat ik niet op iedereen reageer, was ook zo veel geschreven!
Helloo.. vannacht weer bagger geslapen , maar vanmorgen toch maar ff wat langer in bed blijven liggen en toen uiteindelijk geslapen tot uurtje of 10.

Heeeeeel veeeel geur dingen in mijn auto gestald om die rook geur er uit te krijgen.

Nog wat extra groente en fruit gehaald. Lekker gezond eten.. Ik snap het dat je wat aankomt als je stopt met roken , maar tis niet de bedoeling dat ik tientallen kilos ga aankomen. Dus beetje gezond eten is wel een vereiste.

Verder drink ik veel witte en groene thee, dat schijnt ook goed te helpen bij t stoppen met roken. Ben benieuwd..

Verder wanneer ik zin heb in een sigaret eet ik een appel of neem een volkoren biscuitje.

Dag 6 alweer !! Klinkt best heel stoer , tot nu toe vind ik het niet moeilijk.. nu al de 2e dag dat ik geen pleisters meer op heb geplakt.. Ik vergat het weer vanmorgen. Kan dus tot nu toe ook prima zonder die pleisters stoppen.. Cold turkey..
Goed zeg Vleer, zelfs zonder pleisters!

Appels zijn inderdaad goed. Had daar ooit eens een 'spreekbeurt' over, en kwam toen ergens tegen dat daar eens stofje in zit dat het makkelijker maakt van sigaretten af te blijven. Of het waar is, geen idee. Maar allicht beter dan je vol te stoppen met koekjes o.i.d. Geef je jezelf een beloning als je het een week/maand of andere mijlpaal hebt volgehouden? Of pas als je echt zeker weet dat je noooooit meer een sigaret gaat aanraken?
Goed hoor Vleer; al bijna een week !

Moz; hoest met jou ?
Lief van je Mozz! Vind het ook stom dat V. niet reageert, maar door reacties van jullie, begrijp ik het misschien ook wel, als ik begin met dat soort smsjes haha, beetje desperate wel, geef het toe! Hij heeft zondag nog wel gereageerd op mijn weinig subtiele sms; leef je nog? Kreeg als reactie; ja, ik leef nog hoor, en dat ie avond ervoor dvd had gekeken, en lekker uitgeslapen had! En of met mij alles goed was? Ik dacht, dat over koetjes en kalfjes geneuzel ben ik nu wel beetje moe, en dat "rustig aan" ben je na 4,5 maand ook wel beetje beu, dus tijd voor verhelderend gesprek, maar gaat beetje moeilijk als hij de telefoon niet opneemt...

Ben er vandaag gelukkig minder mee in m'n hoofd bezig dan gister, gefrustreerde kwaadheid en onmacht is ook minder. Heb nu zoiets van, je zal er wel je redenen voor hebben, maar begrijpen doe ik het niet! Ik weet wat ik waard ben, en als hem dat niet aanstaat, is dat jammer voor hem!...
Lief van je Mozz. Ja voel ook echt meer rust, blijkbaar was dit het moment om er echt mee te stoppen. Hopelijk gaat het ook snel weer bergopwaarts met mijn gezondheid! Hoe is het met jou?
Hai allemaal!

Tjeetje, PV, ik zei je nog zo om op TP's handen te blijven zitten...nu zie je maar weer wat er van komt...

TP, vind het echt heel sneu, maar eerlijk is eerlijk (been there done that) als hij niets meer laat horen, kun je dat echt alleen jezelf verwijten. Ik snap je wanhoop hoor, maar ik herinner me ook dergelijke smsjes van R en ik liet ook niets meer horen...werkt echt averechts bij mij en vooral bij mannen. Maar ok, hij is ook niet aardig/eerlijk bezig....

Iig veel plezier vanavond en goed dat je je foon thuislaat!

Mozz, is PD weer veilig thuisgekomen?

Vleer: ontzettend goed dat je gestopt bent met roken..you go gril! en nog een paar daagjes en dan weer een spannend verhaal voor jou en ons! ben benieuwd!

LM; nog steeds geen uitslag?

WM; ik hoop dat je snel wat laat horen..of ben je bang dat je hier van die roze wolk afgeschoten wordt?

Met mij alles ok, weer lekker gewerkt vandaag!
nu hebben we laatste dagen toch 3 nieuwelingen (hartelijk) verwelkomd, maar ze posten niet meer..snappen jullie dat nou?
Ja WM is wel heeeeel erg verdacht stil

Vleer, succes met je stoppoging, lijkt me enorm lastig, maar je bent op de goede weg!!

TP, ik begrijp dat je misschien niet de meest handige smsjes hebt gestuurd, anderzijds mag hij ook best weten dat jij er op deze manier ook geen zin meer in hebt, dus zo'n ramp vind ik het nog niet. Als hij echt voor je wil gaan, dan komt hij echt wel bij je terug. Maar veel plezier vanavond, hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten!

MP, je hebt zo te horen toch wel kriebels voor deze onbekende meneer? Spannend je kaartje!

Xen, zo te horen heb jij een fijne dag gehad, goed zo!

Uitslag komt morgen, ben wel benieuwd of er iets uitkomt. Hoop op geruststelling dat er niks is, maar dan vraag ik me wel af waarom het herstel zo lang duurt. Even afwachten dus maar.
quote:Xenia66 schreef op 03 februari 2009 @ 18:57:

nu hebben we laatste dagen toch 3 nieuwelingen (hartelijk) verwelkomd, maar ze posten niet meer..snappen jullie dat nou? Denk dat ze een beetje bang voor ons zijn
Tja dat was ik ook voor jullie, met name voor vleer (maar ze valt zooooo mee :-), maar je moet gewoon duik nemen...(dus nieuwkomers, dit is de tip!)
Hahaha, Xen, echt waar??!

Inderdaad, iedereen is hier welkom, dus schrijf gerust mee (als jullie nu meelezen )
Ik ga mijn bank weer even opzoeken, misschien kom ik straks nog wel even om de hoek kijken! Anders fijne avond iedereen!
TP gelukkig dat je meer rust heb tnu.

En Vleer - al een week gestopt bijna!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven