Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Is dat erg dan, als je moeder je op maandag of woensdag een keer belt?
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2017 @ 20:07:

Is dat erg dan, als je moeder je op maandag of woensdag een keer belt?Ik denk dat het confronterend is als je moeder niet meer weet welke dag van de week het is.
Alle reacties Link kopieren
Nou, op die dagen moet ik toevallig 's avonds weer de deur uit. Maar op zich niet, natuurlijk. Maar echt elke avond, zoals de laatste week, en dan 100 keer hetzelfde vragen (zoals welke dag het dan wél is) is best vermoeiend.
The owls are not what they seem
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 april 2017 @ 20:09:

[...]

Ik denk dat het confronterend is als je moeder niet meer weet welke dag van de week het is.En dat.
The owls are not what they seem
Sint Salaria liet hier nogal op zich wachten en toen kreeg ik mail dat het uitgesteld is naar morgen. Dat de eenmalige uitkering erbij zit, geen idee welke, maar is bruto 500 euro voor een fulltimer die tenminste een jaar in dienst is. Alle anderen krijgen en omgerekend bedrag. Ben benieuwd hoeveel dat dan voor mij is.

[...]

Ik denk dat het confronterend is als je moeder niet meer weet welke dag van de week het is.Dat denk ik ook.
Sint Salaria , duurde bij mij ook even voor het kwartje viel

De ikea bezoekers hebben mij overleefd, we gingen voor een kussen voor mijn ligstoel buiten en kwamen verder nog thuis met een kapstok, 3 voorraadpotten en van die opbergbakjes voor in een la (voor je sokken etc).

[...]

Ik denk dat het confronterend is als je moeder niet meer weet welke dag van de week het is.Ja snap ik, maar om je dan te gaan zitten ergeren? Nou ja, laat ook maar.
Nou die tip van mij dan maar bewaren voor je volgende afreageerbezoek aan Ikea Dolfje. Werkt ook prima in de supermarkt btw.

Ik kreeg trouwens 4 gratis staatsloten en vriend ook voor de bijzondere trekking voor benadeelde spelers van vroegah.

Ben benieuwd. We delen de buit hebben we afgesproken.

Zo maar even een rondje op Funda doen. Jammer dat jouw huis al verkocht is Ink.
Haha, die vier staatsloten heb ik ook gehad Boots.

En mijn sint salaria komt morgen, altijd eigenlijk de 25ste. En als het goed is zit er ook nog een extra-tje bij. Heb ik ook hard nodig want overmorgen komt een grote rekening. Mag ook niet veel uitgeven helaas, want ben nog aan het bijsparen van mijn skoet en moet nog een cursus die ik ga doen betalen.

Maar......ik ga wel een museumkaart kopen heb ik besloten. Er zijn zo vaak leuke treinaanbiedingen, dan haal ik de kosten van een museumkaart er wel uit.
Ik heb net mijn loonstrook bekeken. Het is geen vetpot, maar ik mag niet klagen...

Loon komt hopelijk morgen binnen. En geen extraatjes voor mij, heb net een dure laptop gekocht
quote:-Kittens- schreef op 24 april 2017 @ 20:36:

Ik heb net mijn loonstrook bekeken. Het is geen vetpot, maar ik mag niet klagen...

Loon komt hopelijk morgen binnen. En geen extraatjes voor mij, heb net een dure laptop gekocht De mijne doet het gelukkig nog, maar als ik een nieuwe moet wil ik er eentje die wat beter geschikt is voor fotobewerking. Zal wel een lieve duit kosten. Op de opleiding hebben ze Eizo beelschermen, die zijn zo fijn. Maar mijn hemel, schrikbarend duur.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 april 2017 @ 20:23:

Nou die tip van mij dan maar bewaren voor je volgende afreageerbezoek aan Ikea Dolfje. Werkt ook prima in de supermarkt btw.

Ik kreeg trouwens 4 gratis staatsloten en vriend ook voor de bijzondere trekking voor benadeelde spelers van vroegah.

Ben benieuwd. We delen de buit hebben we afgesproken.

Zo maar even een rondje op Funda doen. Jammer dat jouw huis al verkocht is Ink.Ik kan de verkoop misschien nog stopzetten
Nog een maandje dames en dan is het weer vakantiegeld maand.
quote:Oudblond schreef op 24 april 2017 @ 17:46:

Dank voor de felicitaties! Feow: ik heb Maman gefeliciteerd van die 'mensen in mijn computer' zoals zij de Stammers noemt Vond ze heel speciaal, de lieve schat.

LV ik zie je helemaal 'redderen' of eigenlijk als een stoomwals door de toko opgaan De Dijk - wat een vrouw
Perzikje
Het kwartje viel hier nog wat later. Toen ik in de boekwinkel stond wist ik gelukkig nog niet dat het Sint Salaria was.....

Nu morgenvandaag maar die boeken voor mij voor familielid kopen. Nooit te vroeg om een Sintkado in huis te halen toch?
quote:dolfje schreef op 24 april 2017 @ 18:03:

[...]

Jawel maar dat hielp dus niet.

Het is gelukkig wel gezakt en bij ons op het werk ging er ook van alles niet goed en hadden we stress en ik en een collega nogal last van een kort lontje daardoor (niet tegen elkaar maar we vinden nu ons werk even niet zo leuk).

Net gegeten en zo gaan we even naar Ikea, kijken of ik daar nog een paar mensen tegen de grond kan beuken
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:_Inkie_ schreef op 24 april 2017 @ 21:30:

Nog een maandje dames en dan is het weer vakantiegeld maand.
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen.
Goedemorgen, wat een fijne vakantie.

Heerlijk storm en regen hier. Vroeg op ivm werkende kinderen. Vanavond in drie etappes eten ivm diezelfde werkende kinderen en sporten van ander kind en man.

Gewone schoolweek is soms rustiger.
Goedemorgen allemaal!

Dolfje, je hebt een pb.
Gelezen en gereageerd
Joejoe!
Hoi

Felicitaties en knuffels van Spuit 11.

Ik ben niet vooruit te branden vandaag. Zelfs verzinnen wat ik wil doen, lukt niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven