Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
voor Tony. Stoere vent!

En voor drakenkind En voor gasmetermeneer omdat daar veel te weinig voor ge t wordt.

en voor zalf!

En voor jullie allemaal omdat jullie gewoon lief zijn en ik toch bezig ben!
Ik vraag me af of ze het weet want ze bleef ratelen

Moest jij ook altijd je bordje leeg eten Erwt?

Ik ben normaal helemaal niet zo moeilijk, zit ze vol dan zit ze vol, maar bij het ontbijt al gaan lopen klieren en dan wel om lekkere dingen vragen heb ik gewoon geen zin meer in.

Soms ook wel om te lachen Kess, zo'n woeste peuter
voor de post van Eow

Straks komt er nog een woningbouwvereningingsmeneer ook, heb last van schimmel
voor Eow

Oh, ik zou woningbouwverenigingsmeneer ook gewoon overlaten aan Ceetje .

En ja, ik moest m'n bord leegeten. Maar nog erger: ik moest 's ochtends altijd zo'n dagravit-vitaminepilletje doorslikken (toen had je die kauwvarianten-met-chemisch-snoepsmaakje volgens mij nog niet) en ik kon gewoon écht Niet Goed pillen doorslikken. Dan zei m'n moeder, tsja... dan moet je maar proberen tót het lukt, en nadat dat rode laagje eraf was, was ie heel bitter en vies . Later heeft m'n moeder trouwens nog wel eens toegegeven dat ik misschien wel écht moeite had met pillen doorslikken (nog steeds) en dat ik me heeelllll misschien wel níet aanstelde
Peas on earth!
quote:Star schreef op 03 februari 2009 @ 12:54:

Soms ook wel om te lachen Kess, zo'n woeste peuter Lach maar, Star! Je vergeet even dat jouw Chuckie straks ook een Vreselijke Peuter wordt!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh Erwt! Ik heb met terugwerkende kracht echt enorm veel medelijden met je! Pillen slikken sucks! Die grote paracetamollen zijn ook echt niet aan mij besteed. Ik moet ervan kokhalzen! Ik weet dus heel zeker dat je je neit aangesteld hebt.

Inderdaad, Ceetje regelt het wel met woningbouwmeneer.
Loretta is De Mol. Punt.
Je moeder dacht gewoon dat je een geweldige actrice was

Nee hoor, mijn Chuckie wordt het liefste jongetje van de hele wereld.
Die zwangerschapsvitamines die ik heb zijn ook zo groot. En dan zitten ze soms overdwars in je strot, auuuuuuuuwwwww
Ik ben ook niet goed in paracetmollen. Die zijn zelfs het ergste, want die zijn stroef. Door de helft en dan moet ik soms nóg kokhalzen. Ik hou daarom meer van ibuprofen .

Kun je nagaan wat voor feest ik die gezellig antibioticajoekels vind

Ik ga iets Nuttigs doen. Heb als een volleerd huisvrouw zojuist al aardappels geschild en bloemkool in stukjes gehakt, en nu ga ik even boodschapjes doen en naar de bieb. Doe ik tenminste Iets (hmm das iEren-effect). En als Xan dan thuiskomt, heb ik tenminste ook iets te vertellen.

Dialoog gisteren:

X: hoe was je dag?

E: euhm... en jouw dag?

X: nou bladerblaaawerkgedoebladerbladrukbladerblaklanten, maar jij dan?

E: nou, ik ben naar de supermarkt geweest.

Zucht
Peas on earth!
quote:Star schreef op 03 februari 2009 @ 13:04:

Die zwangerschapsvitamines die ik heb zijn ook zo groot. En dan zitten ze soms overdwars in je strot, auuuuuuuuwwwwwIk slikte Gravitamon. Die zijn mooi rond en redelijk glad. Ik kon ze in ieder geval best hebben. Misschien overstappen op ander merk dus?
Loretta is De Mol. Punt.
Paramollen blijven soms zo steken en dan proef je ze ook, yak.

Je lijkt wel een heuse huisvrouw Erwt! Speaking of bieb, ik ga ook weer even lid worden eerdaags. Kijken of ik het nu wel in de hand kan houden, de schulden dus
Die had ik eerste keer ook inderdaad Kess, heb nu VSM geloof ik. Maar die zijn dus lang en niet glad
Goed gesprek Erwtje

Ik kan dan weer wél Heel Goed pillen slikken. In ziekenhuis moest ik VEEL pillen slikken en die slikte ik dan maar gewoon allemaal tegelijk (moesten ook op hetzelfde tijdstip hoor, dus niet dat ik een voorraad van 1 dag maar even ineens deed ) en had dan standaard een verbaasde verpleegster naast mijn bed...

Tot zover De Dingen Waar Eow Goed In Is. De volgende keer weer meer.....
Speaking of bieb...

Gooiende peuters zijn grappig. Juna wil nu steeds slaan als iets niet mag of als ze boos is. Is ook leuk.

En nog voor pillen/kerrie/smac trauma's. Helegaar vergeten.....
toch wel een geruststelling dat al die pillen tegelijk moesten!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind smac zo'n vies woord, dat ik het er gewoon überhaupt niet over wil hebben.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Eowynn_ schreef op 03 februari 2009 @ 13:11:

Tot zover De Dingen Waar Eow Goed In Is. De volgende keer weer meer.....Klinkt als een Sesamstraat-onderdeel.
quote:Kess schreef op 03 februari 2009 @ 13:13:

Ik vind smac zo'n vies woord, dat ik het er gewoon überhaupt niet over wil hebben.En wat dacht je van het geluid als je, met sleuteltje uiteraard, dat blikje openmaakt.
Ja, die paracetamollen blijven hangen en dan proef je die bittere smaak. Ik snap ook niet waarom ze daar niet zo'n mooi glad laagje over kunnen doen. Das veel makkelijker. Ik moet nog drie antibioticapillen. Die zijn gelukkig wel langwerpig, en als ik ze dan op de goede manier doorslik, blijven ze niet hangen (niet overdwars dus).

En ja, huisvrouwerigheid is uit verveling. Na vandaag is het gelukkig weer over .

*bekent eerlijk dat dit de eerste keer was dat Erwt en Xan 'gewone aardappels' in plaats van al geschild en verpakt in zakje gekocht hadden *

Eow heeft dus pillentalent!

Ik slaap weer beroerd trouwens. Grmpffff. Ga zo es even checken of dat slaapverwekkende ambipurding soms leeg is (want zo ja, dan was het dus géén placebo-effect )
Peas on earth!
Inad, je hebt met recht de titel meestafschuwelijkekaartenstuurster gewonnen

Aardappels heb ik wel altijd gewoon. Bloemkool daarentegen meestal voorgesneden
Oh, dus dan ben ik tóch huisvrouwerig dat ik wél zelf de bloemkool in mootjes hak

Ambipurding is nog halfvol, dus dat is het niet. Wellicht moet ik iets minder forummen, een leven hebben, geen drukke dingen doen voor slapen en weer iets meer lezen.

Op naar de bieb dus (waar ik ook goede voornemens heb na talloze boetes vanwege simpelweg Te Lui Om Boeken Terug Te Brengen).
Peas on earth!
Ambipurdingen zijn vies.
Ja, maar dit is geen echte ambipur. Wacht ik google even een plaatje.
Peas on earth!
Peas on earth!
quote:Star schreef op 03 februari 2009 @ 13:20:

Inad, je hebt met recht de titel meestafschuwelijkekaartenstuurster gewonnen

Aardappels heb ik wel altijd gewoon. Bloemkool daarentegen meestal voorgesneden

Vertel eens? Hoe afzichtelijk?

Hier ook gewone aardappels en bloemkool uit zakje!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven