Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik weet het echt niet. Het was provocerend en O de man. Ik heb wel grappen gemaakt, maar niet in doe categorie.
Als jij geen idee hebt met je een vete zou hebben dan is dat een raar argument van de mods. Iemand heeft je gestaft en bij de mods zitten te janken dat je haar lastig valt en overal volgt of zoiets. En de mod neemt dat dan maar voor waar aan.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 12:39:

Ik weet het echt niet. Het was provocerend en O de man. Ik heb wel grappen gemaakt, maar niet in doe categorie.Nou dan hoop ik dat diegene meeleest waar je een vete mee hebt en je een berichtje doet. Stom dit.
quote:Alixane schreef op 25 april 2017 @ 12:42:

Als jij geen idee hebt met je een vete zou hebben dan is dat een raar argument van de mods. Iemand heeft je gestaft en bij de mods zitten te janken dat je haar lastig valt en overal volgt of zoiets. En de mod neemt dat dan maar voor waar aan.ja eigenlijk heel vreemd, dan kan iedereen dat wel gaan roepen en als je het niet weet ben je dus ook niet in staat om het te veranderen.
quote:_Inkie_ schreef op 25 april 2017 @ 12:42:

[...]

Nou dan hoop ik dat diegene meeleest waar je een vete mee hebt en je een berichtje doet. Stom dit.Na zo'n achterbakse actie zou ik daar niet op rekenen.
quote:Alixane schreef op 25 april 2017 @ 12:42:

Als jij geen idee hebt met je een vete zou hebben dan is dat een raar argument van de mods. Iemand heeft je gestaft en bij de mods zitten te janken dat je haar lastig valt en overal volgt of zoiets. En de mod neemt dat dan maar voor waar aan.Dat denk ik ook. Alleen was degene om/met wie we zaten te geinen een troll die ivoor het eerst zag.
quote:Alixane schreef op 25 april 2017 @ 12:44:

[...]

Na zo'n achterbakse actie zou ik daar niet op rekenen.nee dat zal wel niet, nou ik hoop dat ze/hij misschien even gaat nadenken.
quote:_Inkie_ schreef op 25 april 2017 @ 12:43:

[...]

ja eigenlijk heel vreemd, dan kan iedereen dat wel gaan roepen en als je het niet weet ben je dus ook niet in staat om het te veranderen.Ik vind het van de zotte, iemand moet je niet en dan beschuldigt deze jou van stalking en dan bij jij het haasje. De mods zeggen niet van wie het komt dus je weet ook niet bij wie je weg moet blijven. Weer een dubieuze modactie dit.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 12:45:

[...]

Dat denk ik ook. Alleen was degene om/met wie we zaten te geinen een troll die ivoor het eerst zag.Je bedoelt die forummer die met terugwerkende kracht een perma heeft gekregen?
quote:Alixane schreef op 25 april 2017 @ 12:47:

[...]

Je bedoelt die forummer die met terugwerkende kracht een perma heeft gekregen?Ja
quote:_Inkie_ schreef op 25 april 2017 @ 12:42:

[...]

Nou dan hoop ik dat diegene meeleest waar je een vete mee hebt en je een berichtje doet. Stom dit.Nou idd stom, als je iets tegen iemand hebt kan je dat toch op een nette manier oplossing vrouw tot vrouw en niet via een ban spelen.
Kia heeft hem ook om die reden begreep ik. En BGB dan vast ook.
Vraag me altijd af waarom iemand er lol aan beleefd om een andere een ban te bezorgen.
quote:Ginerva schreef op 25 april 2017 @ 13:06:

Vraag me altijd af waarom iemand er lol aan beleefd om een andere een ban te bezorgen.Geen idee en het gebeurt op grote schaal.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Schijnbaar heb ik hele erge dingen geschreven. Net als die andere twee.

Maar een concreet voorbeeld krijg ik niet en ook niet met wie ik de vete heb.
quote:Enn schreef op 25 april 2017 @ 13:07:

[...]

Geen idee en het gebeurt op grote schaal.Echt irritant, ik ben meer van de directe aanpak. Gewoon uitpraten en klaar, werkt veel beter in mijn beleving
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 13:08:

Maar een concreet voorbeeld krijg ik niet en ook niet met wie ik de vete heb.Waarschijnlijk vanwege privacy redenen
quote:Ginerva schreef op 25 april 2017 @ 13:13:

[...]

Waarschijnlijk vanwege privacy redenen

Nee, ze gaan verder niet met me in gesprek.

Of anders gezegd: ze hebben geen enkele onderbouwing.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 13:14:

[...]

Nee, ze gaan verder niet met me in gesprek.

Of anders gezegd: ze hebben geen enkele onderbouwing.Apart
Mss was de TO een oude bekende?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 25 april 2017 @ 13:27:

Mss was de TO een oude bekende?Het ging niet om de TO.
En dan nog, ik heb nog nooit een eet gehad. Laat staan uitgevochten
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 13:08:

Maar een concreet voorbeeld krijg ik niet en ook niet met wie ik de vete heb.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 13:29:

En dan nog, ik heb nog nooit een eet gehad. Laat staan uitgevochten Eens moet de eerste keer zijn
mijn mooie genuanceerde reactie verdwenen op het www.

Het kwam er op neer dat ik het jammer voor het forum vind dat de moderators in hun pogingen om objectief te zijn trollen steeds meer ruimte geven om het forum minder leuk te maken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven