Lijf & Lijn alle pijlers

Zelfbruiner

26-04-2017 10:13 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand tips wat betreft een zelfbruiner?

Heb momenteel mooie (not) witte melkfles benen.

Ga binnenkort trouwen en hoop dan op wat warmer weer zonder panty.

Alvast bedankt.
Ik vind die van het kruidvat wel fijn
http://www.boots.com/palm ... oisturiser-250ml-10121588

Dit is mijn favoriet, weet alleen niet zeker of je die ook in NL kan krijgen. Maar dit is de enige bronzer tot nu toe waar ik geen vlekken/strepen van krijg, maar wel een heel natuurlijke teint.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Kruidvat heeft net een nieuwe lijn uitgebracht en de reviews zijn erg lovend! Niet duur ook.
Internagelaktisch
Welke je ook probeert, begin niet met uitproberen op het laatste moment.

In cirkels aanbrengen en heel goed opletten. Liefst vooraf scrubben. En meerdere dagen achter elkaar doen. Als je de gewenste kleur hebt, bijhouden door 2x per week te smeren.

Op deze manier heb je de minste kans op pandavlekken of zebrastrepen. (Als je ze wel krijgt wordt dat in de smeerdagen daarna wel opgelost).

Vermijd het zwembad.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
De Kruidvat notenmelk zelfbruiner is heel goed. Sinds vorig jaar is ie wel veranderd. Je wordt er nu bruiner van na 1 keer smeren. Voor je benen is dat niet erg, maar met je gezicht zou ik oppassen.
Ik vind deze http://m.yves-rocher.nl/control/product ... t_id=32326 heel fijn. Wel iets over je voeten leggen als je je benen sprayt
St Moriz! Blijft bij mij altijd wel 6 dagen zitten, is geheel streeploos en brengt makkelijk aan. Wel 8 uur laten intrekken van tevoren en dan afspoelen. Daaronder zit de definitieve kleur.
Ik zou een spraytan nemen. 2 weken van te voren, om het eens te ervaren, dan 2/3 dagen voor je huwelijksdag nog een keer. Goed schubben en smeren, ruim een week pret van ern mooi tintje.
Always look on the bright side of life
St Moritz inderdaad werkt goed! En gebruik een speciaal washandje voor het aanbrengen.
Ik dacht dat Lidl vanaf vandaag ook allerlei zelfbruinende producten in de folder had.

Ik ga straks ff kijken en wat proberen.

Ik gebruik nu (dure) spraytan van Marc Inbane voor mijn gezicht en hals maar een goedkopere voor op de benen erbij zou wel fijn zijn.

gevonden:

Inderdaad die van Yves Rocher.

Let wel op het het verschil tussen 'bruin zonder zon' en 'instant bruin'. Sommige zijn make-up voor eenmalig gebruik en anderen trekken meer in de huid. Ik heb beide soorten gebruikt en het nadeel van die meteen-bruin is dat je dus niet nat mag worden. Vind ik toch altijd een beetje een risico.
Als je echt heel bleek bent, lijkt mij een bodylotion met geleidelijke bruiner misschien een beter idee.

Ik gebruik Dove Derma Spa Summer Revived. Tot verleden jaar heette dat Summer Glow. Dat zie je niet meteen en geeft dus ook geen strepen maar je wordt er langzaamaan een beetje bruiner van. Ik gebruik dat eigenlijk het hele jaar door, dan ben ik altijd net niet zo heel wit.
Ik zou een spraytan doen. Nu alvast testen om te zien hoe donker of licht je de kleur wilt (als je huid heel licht is, is het raar om ineens walnotenkleurig in je trouwjurk te staan) en dan een dag of twee voor je gaat trouwens nog een keer. Blijft een week tot 10 dagen mooi.
Wat eten we vanavond?
Hier gebruik ik het vernieuwde huismerk van Kruidvat .

smeert goed en ruikt ook nog een s lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven