Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
een Lush topic.. :D

Ik ben verslaafd geraakt toen ik een maand terug in A'dam aan het winkelen was..

Toen heb ik een stuk ooh la la zeep gekocht, samen met dreamwash en ocean salt scrub. Gewoon heerlijk :D.

2 weken terug was mijn stuk ooh la la al op (zo lekker was hij!) en toen ben ik ook maar online gaan shoppen. Ik heb toen 2x ooh la la gekocht, een massagebar genaamd therapy, een stuk sexy peel soap en angels on bare skin.

Die laatste vind ik echt super! Normaal gesproken heb ik erg last van een droge huid, maar als ik dit op mijn gezicht gebruik tijdens het douchen en mij daarna insmeer met mijn eigen niet-vette creme is mijn huid echt minder droog dan wanneer ik het niet gebruik. Ook is mijn exzeem (klein stukje in mijn gezicht) een stuk minder geworden! Het is niet meer rood en het jeukt ook niet meer!

Dus: I O+ Lush :D
Net gedouched met Ultrabland, snowfairy en daarna ingecremed met

Dream Cream en voel zacht en ruik zo erg lekker nu Een douche met Lush is speciaal, naderhand voel je je niet gewoon schoon, maar ook echt verzorgd, wat ik met andere producten nog niet meegemaakt heb.

Ik heb gister een bestelling geplaatst van Ultrabland, Tea Tree Water en

Imperialis..ben heel benieuwd hoe het voelt/ruikt/werkt.

Mijn eerste aankoop was Skin Sin..was hier niet helemaal kapot van dus dacht niet dat ik een LA zou worden, maar het is nu toch echt wel aangewakkerd! (Met name door Ultrabland)

Echte aanrader trouwens, DreamCream, veelzijdige voedende creme die ook nog eens heerlijk ruikt (na er aan gewend geraakt te zijn).
Ik kwam net onder de douche vandaan toen de postbode mijn bestelling kwam brengen.... de ervaringen geef ik nog wel door.

Als monstertjes heb ik de lemslip butter cream en de violets soap gekregen. Nu heb ik een droge ipv vette huid, dus de lemslip zal ik niet echt gebruiken en ik houdt echt helemaal niet van de geur van violet ... dus helaas de proefmonstertjes zijn niet echt aan me besteed.

Vanavond ga ik lekker (hoop ik) mijn make up afhalen met mijn babyface zeepje. Ik ben benieuwd.
quote:

Ik kwam net onder de douche vandaan toen de postbode mijn bestelling kwam brengen.... de ervaringen geef ik nog wel door.

Jeetje, moest even twee keer lezen hier.. Ik dacht direct aan ervaringen met de postbode ipv ervaringen met je nieuwe Lush spullen..

Mijn bestelling is ook binnen, ligt eigenlijk al twee dagen naar me te kijken. Vanavond hoop ik echt tijd te hebben voor een goddelijk bad. Weet alleen niet met wat ik zal beginnen..

Dilemma!

;)
Wie weet wat ik allemaal gedaan heb met de postbode die mijn lushpakketje kwam brengen ..... ;) Mooi begin van een romannetje.
Hi Ladies!

Nou..net even de  (amsterdam) in geweest om wat impuls aankopen te doen..hihi..

Ben terug gekomen met:

The Olive Branch- een heerlijke douchegel.

Ocean Salt- een gezichtscrub wat je ook als lichaamscrub kan gebruiken

Jasmin & Henna Fluff Ease- een masker voor droog haar die ook veel volume creert (dit was net binnen gekomen bij Lush!)

T for Toes (met tea tree) - dit rook zo lekker, moest het hebben

Angels on Bareskin (ja weer, dit blijft een heerlijke,zachte scrub dat alle makeup goed weg haalt zodat ik heerlijk zacht mijn bedje in kan).

Als iemand nog goede tips heeft..ik hoor het graag!

Ik had ook een heerlijke dagcreme geprobeerd..ruikt een beetje naar lime..en is matererd maar weg vochtinbrengend- helemaal goed voor gebruik onder make-up, weet alleen niet meer hoe het heet...  iemand een idee?? En wat zijn de everingen van deze dagcreme
Was die creme misschien de Gorgeous? Die heb ik ook en is heerlijkl. Voor meer tips enzo zou ik op het forum van Lush gaan lezen, daar heb ik ook gepost van al mijn ervaringen.
ik heb hier eens gelezen, op het lushforum en in de online shop, en wat ziet alles er leuk uit!!

Heb nog nooit iets van Lush gebruikt!

Maar vanmiddag gaan we winkelen in Den Bosch en daar zit een lush winkel!

Dus misschien (lees: zeer waarschijnlijk ;)) koop ik wel wat!

Maar wát? mijn budget is niet zó groot.

Ik wil graag (zowieso) Angels on Bare skin, en eigenlijk ook wel imperialis, en figs en leaves, en Buffy (heb ook bultjes op de armen!)

en hoor alleen maar meer leuke dingen!

Heb een vraagje! de babyface, heeft iemand die?

Want de huid naast mijn neus zeg maar is best droog, maar een beetje een vettige T-zone (niet heel erg, maar een beetje). Maar ik las dat het een vettig laagje zou achterlaten? klinkt een beetje..viezig?
Waarschijnlijk ben je nu al heerlijk aan het shoppen in Den Bosch (een van mijn favorieten shopsteden, maar dat terzijde). Ik heb nu enkele dagen de baby face en ht werkt echt fantastisch. Mijn waterproof make-up gaat er zo makkelijk van af. Er blijft wel een laagje op je gezicht zitten, maar niet zo vet dat het glimt of er vies uitziet/aanvoelt. Ik doe er zelf altijd nog gezichtscreme overeenheen, omdat het na een tijdje toch te droog aanvoelt. Zelf heb ik een hele droge huid, maar rondom mijn neus en op mijn kin (t-zone) is het een stuk vetter. Ben benieuwd wat je gekocht hebt.
Ik heb met m'n Marshmellow Moments in bad gelegen.

Vond 'm niet zo heel bijzonder eigenlijk.

Verder vind ik Ring of Roses echt waanzinnig lekker, en kan ik melden dat Big ook heel goed schuimt zonder eerst met een andere shampoo te wassen.

Sinds Big blijven m'n krullen (Carmen set) eindelijk een dag zitten ipv twee uur!

Heeft iemand een handige tip vwb de conditioner (Jungle)?

Hoe krijg ik een stuk zeep nou in mijn haar gesmeerd?? In mijn handen met warm water erbij gaat niet zo handig eigenlijk.. Ruikt wel gigantisch lekker trouwens!

Moet wel een afsluitbaar bakje gaan kopen voor alle zeepjes, voordat het echt een kliederzooi wordt.

Ga straks nog wat dingetjes bestellen. Mis nu de bodylotion en cremes enzo nog.

Wiccy Magic muscles is echt heel fijn. Kwam gisteravond na een te sportief weekend al met pijnlijke spieren onder de douche vandaan, massage met dat spul en gaan slapen. Heb nu nergens last van. Misschien geluk of toeval, het is in ieder geval lekker spul!
Er zijn verschillende opties mbt Jungle;

-eventjes onder de (warme) kraan houden zodat het wat zachter word, en het zachte gedeelte in je haar smeren, en twee minuten laten intrekken..

- even zacht laten worden onder de kraan en dan over je haar wrijven..

- in een bakje water leggen zodat het zachter word.. bv als je onder de douche stapt een stukje in het water leggen, en tegen de tijd dat je je haar gaat wassen is het zacht genoeg om het erin te smeren..

En als je echt tijd over hebt:

Jungle in kleine stukjes snijden, water koken en dan steeds om en om in kleine beetjes toevoegen terwijl je met een garde aan het kloppen bent.

Dus: klein beetje heet water; paar stukjes jungle. kloppen tot het oplost en dan de procedure herhalen. Dit tot je genoeg hebt!

Ik gebruik meestal Veganese.. en als ik Jungle gebruik laat ik het meestal ff in een bakje water zacht worden.

ik heb zelf dus niet alle methodes kunnen uitprobeerd..

Je moet maar even kijken wat je het beste bevalt

Ik heb net zelf ook weer een bestelling geplaatst

Powdry, powder puff, white tandpasta, Ne Worry Pas bruisbal, Mask of Magnaminty, Mud flats zeep, Silky Underwear poeder, You snap the whip en The blonde..

Ik heb gemerkt dat als je online zeep besteld je altijd meer dan 100 gram krijgt.. vorige keer had ik bij een zeepje 130 ipv 100.. en je betaald gewoon voor 100..

moest me heel erg inhouden.. want ik heb nog best veel thuis liggen.. maar  tis uitverkoop..en . sja.. ik kon me niet inhouden.. =)
nou ik heb me erg (héél erg) in moeten houden, omdat mijn budget niet giga is, en ik eerst wat wil proberen voor ik een monsterberg insla!;)

Ik heb Angels on Bare Skin, en de creme Imperialis gekocht, en een proefje van Figs and Leaves gekregen! die wilde ik ook graag!

ik twijfel nog over babyface. En buffy wil ik ook heel graag!

Achteraf beetje twijfel of ik die niet toch had moeten meenemen!

Babyface, dat vettige laagje. Trekt dat in? bijv als je 's avonds je gezicht daarmee schoonmaakt, is het dan de volgende ochtend ingetrokken? en maakt het dan de vettere delen van je gezicht niet nog vetter?

Je wordt wel giga hebberig in die winkel zeg! en wat ruikt alles lekker daar!!

Heel leuk meisje trouwens ook, die mij geholpen heeft!

Jammer dat Den Bosch voor mij niet om de hoek ligt! ze moeten maar wat meer Lush winkels openen!:D

Kan niet wachten om lekker onder de douche te gaan en alles uit te proberen!
Kom net uit bad. Vandaag moest Chelsea Garden bruisbal eraan geloven.

Was even wennen dat er allerlei rozenblaadjes enzo in bad dreven, maar mmmmm... deze beviel me erg goed...

Had er een glaasje wijn bij en ik geloof dat ik nu maar totally at ease mijn bedje in duik..
Wiepie 86, het laagje dat de babyface achterlaat is hetzelfde gevoel als dat je een dagcreme aanbrengt. Even voel je dat er een laagje op je gezicht zit wat vanzelf weer intrekt. Bij zelf zo dat ik er toch nog dagcreme overheen smeer. Het maakt de vette delen niet vetter, integendeel ik heb het gevoel dat mijn gezicht nu schoner is met een week babyface gebruiken dan voorheen met mijn gezichtslotion.

Helaas moet ik vanaf vrijdag mijn babyface missen, want ik neem het niet mee op de vakantie, ik ben veel te bang dat het gaat smelten.
oh xxxjes dank je voor je antwoord!!

Daar zat ik op te hopen! hij ziet er ook zo leuk uit, dat zeepje!!
nou ik kom net onder de douche uit haha!

Ik vind Angels on Bare Skin een heeeeerlijk scrubje!!

Heb een heel zacht gezicht nu, en t was absoluut niet trekkerig of rood, wat ik met een normale gezichtsscrub wel heb!

Ruikt ook lekker! toen ik ermee bezig was, dacht ik dat het niet zoveel deed (omdat het niet zo hard scrubs waarschijnlijk). maar toen ik afspoelde kwam er een heel glad velletje tevoorschijn!:D

Daarna de Imperialis creme gesmeerd. ook heel lekker! als je em op hebt ruikt hij lekkerder dan in het potje vind ik! en ik heb idd niet zo'n glimneus als anders! trekt ook lekker snel in, en smeert goed uit!

Maar goed, dit was pas de eerste keer he!

Heb ook met de Figs and Leaves gewassen! ruikt echt heerlijk, en wast ook lekker. maar na het afspoelen had ik een hele stroeve huid!

Dat vond ik niet zo lekker. Terwijl bij de beschrijving van de zeep toch stond dat het meer een vochtinbrengend spul was dan zeep. maar daar ben ik het toch niet zo mee eens! moest daarna echt een bodylotion opdoen!

Maar mn velletje is wel heel zacht nu moet ik zeggen!

Dus toch wel lekker als je daarna bodylotion op doet!! is er niet een lekkere bodylotion ofzo die aansluit bij de geur van Figs and Leaves??
Ik vind dat het laagje van Babyface wel een erg vette laag achterlaat, bijna of je hele vette nachtcreme of olie ophebt, maar ik gebruik het alleen 's avonds en dan is het niet erg, maar ik heb dan wel de hele avond een glimhoofd of ik in de boter ben gevallen maar toch voelt het niet vervelend ofzo. Ik vind het wel een heel fijn zeepje.

De gewone was-zeepjes zegmaar, maken je huid trouwens bijna allemaal erg stroef vind ik.
Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje met jullie mee....en ben wel erg nieuwsgierig geworden naar de produkten van lush....heb nu via ebay de big shampoo en de jungle gewonnen voor 10 dollar....top toch! ik hou er niet van als mijn haar heel zacht aanvoelt na het wassen! moet goed stug zijn, zodat mijn krullen goed en lang blijven zitten! ik ben benieuwd of het wat is.

Ook bieden ze allemaal proefjes van zeepjes aan ... en de gezichtscreme gorgeous.....de verkoper/ster heeft al heeel veel verkocht...dus dat zit wel goed volgens mij!
quote:

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje met jullie mee....en ben wel erg nieuwsgierig geworden naar de produkten van lush....heb nu via ebay de big shampoo en de jungle gewonnen voor 10 dollar....top toch! ik hou er niet van als mijn haar heel zacht aanvoelt na het wassen! moet goed stug zijn, zodat mijn krullen goed en lang blijven zitten! ik ben benieuwd of het wat is.

Ook bieden ze allemaal proefjes van zeepjes aan ... en de gezichtscreme gorgeous.....de verkoper/ster heeft al heeel veel verkocht...dus dat zit wel goed volgens mij!

Het hangt heel erg van je haar af.. Ik gebruik soms alleen big om m´n haar wat stroever te laten zijn.

Dan gebruik ik dus alleen Big. geen shampoo van te voren, en geen cremespoeling..

Maar mijn haar komt tot halverwege mijn rug, en is super glad / sluik / stijl, dus eigenlijk zakt bijna alles gelijk uit..

Ik vind Big trouwens zooooooooo lekker ruiken. af en toe hang ik gewoon even met mijn neus boven het potje om te snuffelen :$
Als je van stroef haar houdt, kun je volgens mij Jungle beter laten liggen. Dit is namelijk een conditioner die bedoeld is om je haren lekker zacht te maken. Maar mischien als je er maar weinig van gebruikt en het goed uitspoelt dat het dan niet al te glad en zacht wordt.
heeft iemand van jullie wel eens in Duitsland besteld?

Las daarover op het lush-forum.

Tis wel iets duurder over t algemeen, en de verzendkosten ook. maar je schijnt er echt hele grote kadoos bij te krijgen!

Echt hele producten, geen kleine proefjes!

Kijk dat klinkt wel lekker natuurlijk!;)

Iemand hier ervaring mee?

Hee Vendelle, leuk je hier te zien!:)
ja ik had ook in Duitsland besteld en had iets van 7 nieuwe hele produkten cadeau gehad, en bij toeval ook nog echt dingen die ik wilde hebben ook of in elk geval fijn vond dus dat is mooi meegenomen.
Pluizemuis; hoeveel producten had je toen zelf besteld dan? 7 hele producten is namelijk echt heel veel.

Hoeveel zijn de verzendkosten van Duitsland naar Nederland eigenlijk?

Geloof dat er 12,95 staat op de site? Sommige producten lijken iets goedkoper te zijn, zoals AOBS, terwijl andere weer duurder zijn op de Duitse site.

Ik wacht nog op mijn TeaTree water, Imperialis en Ultra bland bestelling van NL, zal vandaag of morgen wel binnen komen!
Ik had voor ongeveer 90 euro besteld, en de porto was 10.95 geloof ik. Wat je in Duitsland vooral hebt, is als je een aantal dezelfde produkten besteld, krijg je kwantum korting. Dat kan hard oplopen.
dat klinkt wel heel lekker zeg! geloof 10,95 verzenden dat ik zag op de site.

Maar ik baal een beetje dat ze Aqua Marina niet op voorraad hebben!

Die wilde ik ook graag! en om die nou los te bestellen, vind ik de verzendkosten te duur voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven