Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 mei 2017 om 16:44
maandag 1 mei 2017 om 16:49
maandag 1 mei 2017 om 16:52
quote:S-Meds schreef op 01 mei 2017 @ 14:09:
[...]
Misschien worden we vaker dan gemiddeld gestaft omdat we in de irritatiezone zitten van sommigen.
Ik kom weer eens random binnen vallen, maar ik gok zo maar dat dat geen grote groep is hoor. Jullie posten recht voor zijn raap ja, dat wel. Net als Moi, LV, Kia en nog meer mensen. Zouden er meer moeten doen IMHO.
Beter schrappen ze hun slogan eindelijk eens. Voor vrouwen met een mening, ja ja.
[...]
Misschien worden we vaker dan gemiddeld gestaft omdat we in de irritatiezone zitten van sommigen.
Ik kom weer eens random binnen vallen, maar ik gok zo maar dat dat geen grote groep is hoor. Jullie posten recht voor zijn raap ja, dat wel. Net als Moi, LV, Kia en nog meer mensen. Zouden er meer moeten doen IMHO.
Beter schrappen ze hun slogan eindelijk eens. Voor vrouwen met een mening, ja ja.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 1 mei 2017 om 17:15
quote:ThunderassMan schreef op 01 mei 2017 @ 15:14:
[...]
Nou, ik maakte eens een vergelijk tussen Mods en Noord-Korea. Mocht niet, kreeg ik een waarschuwing voor. Dus dan zal de mods uitmaken voor racisten ook niet mogen, denk ik zo. En terecht.
Geinig, ik ook. Op het modtopic. Ik werd alleen gewist en kreeg een waarschuwing wegens 'off-topic'.
Terecht? Ik weet het niet.
[...]
Nou, ik maakte eens een vergelijk tussen Mods en Noord-Korea. Mocht niet, kreeg ik een waarschuwing voor. Dus dan zal de mods uitmaken voor racisten ook niet mogen, denk ik zo. En terecht.
Geinig, ik ook. Op het modtopic. Ik werd alleen gewist en kreeg een waarschuwing wegens 'off-topic'.
Terecht? Ik weet het niet.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 1 mei 2017 om 17:28
Niet om het een of ander hoor, natuurlijk is het vreselijk erg om als mod uitgemaakt te worden voor racist. Het zal je maar gebeuren, verschrikkelijk. Maar als je als mod zo'n post meteen bestraft met een ban terwijl je allerlei uitingen van het allooi 'dobbernegers' en 'Sylvana is een aap' wel rustigjes laat staan, dan moet je natuurlijk niet raar opkijken als mensen die vreselijke beschuldiging aan het adres van de mods nog serieus gaan nemen ook.
maandag 1 mei 2017 om 17:51
quote:Oudblond schreef op 01 mei 2017 @ 17:32:
LV de mod werd niet uitgemaakt. FV vroeg zich af of...
Andersom zou dat niet geaccepteerd worden, terecht overigens.
Je openlijk afvragen of pietje niet ook een terrorist is omdat hij zich niet uitspreekt tegen de aanslagen van zijn medemoslims of het ergens kan beargumenteren, is onacceptabel, dan de andere kant op ook vind ik.
LV de mod werd niet uitgemaakt. FV vroeg zich af of...
Andersom zou dat niet geaccepteerd worden, terecht overigens.
Je openlijk afvragen of pietje niet ook een terrorist is omdat hij zich niet uitspreekt tegen de aanslagen van zijn medemoslims of het ergens kan beargumenteren, is onacceptabel, dan de andere kant op ook vind ik.
maandag 1 mei 2017 om 17:54