Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 mei 2017 om 18:09
quote:MaryCrawley schreef op 02 mei 2017 @ 18:00:
Kanonnen zeg.
De allerirritantste, zuigende, sfeerverpestende en kennelijk stalkende forummer hier komt overal mee weg maar oh wee als ZIJ een keer beledigd is Zij is ALTIJD beledigd. Maar vind het wel doodnormaal om anderen te schofferen.
Kanonnen zeg.
De allerirritantste, zuigende, sfeerverpestende en kennelijk stalkende forummer hier komt overal mee weg maar oh wee als ZIJ een keer beledigd is Zij is ALTIJD beledigd. Maar vind het wel doodnormaal om anderen te schofferen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 2 mei 2017 om 18:12
quote:Snarky schreef op 02 mei 2017 @ 18:03:
[...]
Ze laten ze iedereen even stoom afblazen, de illusie is gewekt dat er geluisterd wordt, en dan zeggen ze dat ze nu echt strenger gaan modereren. Vervolgens gebeurt er niks. Dat is al tig keer eerder zo gegaan.
Er is gewoon geen geld om goed te modereren.
Als ze ook maar een letter hadden gelezen van wat er tot nu toe geschreven is, dan had die blauwe LV vandaag niet moeiteloos een ban aan kunnen smeren.Inderdaad. Nou ze hebben ons in ieder geval bezig gehouden met dat topic.
[...]
Ze laten ze iedereen even stoom afblazen, de illusie is gewekt dat er geluisterd wordt, en dan zeggen ze dat ze nu echt strenger gaan modereren. Vervolgens gebeurt er niks. Dat is al tig keer eerder zo gegaan.
Er is gewoon geen geld om goed te modereren.
Als ze ook maar een letter hadden gelezen van wat er tot nu toe geschreven is, dan had die blauwe LV vandaag niet moeiteloos een ban aan kunnen smeren.Inderdaad. Nou ze hebben ons in ieder geval bezig gehouden met dat topic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 2 mei 2017 om 18:15
dinsdag 2 mei 2017 om 18:16
dinsdag 2 mei 2017 om 18:19
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 18:15:
[...]
Ik kan er nog steeds niet bij dat zij forummers achtervolgt en aanspoort om te staffen
Het is dat ik het net gelezen heb.
Hoe vermoeiend moet dat zijn.Ik ook niet
[...]
Ik kan er nog steeds niet bij dat zij forummers achtervolgt en aanspoort om te staffen
Het is dat ik het net gelezen heb.
Hoe vermoeiend moet dat zijn.Ik ook niet
dinsdag 2 mei 2017 om 18:25