Napraattopic deel 82
woensdag 3 mei 2017 om 13:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 3 mei 2017 om 18:49
woensdag 3 mei 2017 om 18:50
quote:Nouschi schreef op 03 mei 2017 @ 18:47:
[img]http://www.animaties.com/data/media/928 ... e-0022.gif[/img]
Pas op of ik plak een plaatje van een kitten!
Daar houd jij zo van
[img]http://www.animaties.com/data/media/928 ... e-0022.gif[/img]
Pas op of ik plak een plaatje van een kitten!
Daar houd jij zo van
woensdag 3 mei 2017 om 18:53
Ik snap dat wat FV zei niet leuk is om te lezen voor de mods. Maar kom op zeg. Beetje hand in eigen boezem, we hebben toch verdorie deze discussie niet voor niets. Het kern-probleem is dat er niet streng genoeg gemodereerd wordt op racisme, dan geeft ze een paar hele concrete voorbeelden en dat mag dan niet.
Als het niet zo sneu was zou het grappig zijn.
Als het niet zo sneu was zou het grappig zijn.
woensdag 3 mei 2017 om 18:56
woensdag 3 mei 2017 om 18:57
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2017 @ 18:55:
[...]
Jou een ban geven ook niet
Hoe kom je nou toch weer op het forum?Naar aanleiding van het gesprek werd mijn ban opgeheven. Maar ik begin nu het donkerbruine vermoeden te krijgen dat dat niet van lange duur zal zijn en dat ik, naïef als ik ben, weer eens met open ogen ergens in ben gestonken. My bad.
[...]
Jou een ban geven ook niet
Hoe kom je nou toch weer op het forum?Naar aanleiding van het gesprek werd mijn ban opgeheven. Maar ik begin nu het donkerbruine vermoeden te krijgen dat dat niet van lange duur zal zijn en dat ik, naïef als ik ben, weer eens met open ogen ergens in ben gestonken. My bad.
Am Yisrael Chai!
woensdag 3 mei 2017 om 18:59
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 18:57:
[...]
Naar aanleiding van het gesprek werd mijn ban opgeheven. Maar ik begin nu het donkerbruine vermoeden te krijgen dat dat niet van lange duur zal zijn en dat ik, naïef als ik ben, weer eens met open ogen ergens in ben gestonken. My bad.Je gaat niet!
[...]
Naar aanleiding van het gesprek werd mijn ban opgeheven. Maar ik begin nu het donkerbruine vermoeden te krijgen dat dat niet van lange duur zal zijn en dat ik, naïef als ik ben, weer eens met open ogen ergens in ben gestonken. My bad.Je gaat niet!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2017 @ 18:56:
[...]
Je gaat?
Het ga je goed, meissie. Liefs.
Ik vrees met grote vreze dat ik net als Sylvana niet geheel vrijwillig straks wordt uitgezwaaid.
Snap ook niet waarom, want ik ben me oprecht van geen kwaad bewust en me dunkt dat iedereen heeft kunnen lezen dat ik mijn vingers blauw heb zitten tikken om enerzijds animo op te wekken om de mods het voordeel van de twijfel te geven, en anderzijds geheel vrijwillig en voor niks geprobeerd heb hen echt te helpen om een maatschappelijk probleem dat ook bij hun speelt aan te pakken.
[...]
Je gaat?
Het ga je goed, meissie. Liefs.
Ik vrees met grote vreze dat ik net als Sylvana niet geheel vrijwillig straks wordt uitgezwaaid.
Snap ook niet waarom, want ik ben me oprecht van geen kwaad bewust en me dunkt dat iedereen heeft kunnen lezen dat ik mijn vingers blauw heb zitten tikken om enerzijds animo op te wekken om de mods het voordeel van de twijfel te geven, en anderzijds geheel vrijwillig en voor niks geprobeerd heb hen echt te helpen om een maatschappelijk probleem dat ook bij hun speelt aan te pakken.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 18:55:
Ik neem maar vast afscheid, lieverds.
Het waren bijna 20 fantastische jaren. En dat meen ik nog serieus ook.
Kom op FV we zijn het bijna nooit eens op actueel maar het zou heel raar zijn als jij wegblijft. Niet doen! Op andere pijlers en onderwerpen ben ik het gewoon vaak wél met je eens..
Zou raar voelen als jij ineens niet meer op dit forum zou zijn.
Ik neem maar vast afscheid, lieverds.
Het waren bijna 20 fantastische jaren. En dat meen ik nog serieus ook.
Kom op FV we zijn het bijna nooit eens op actueel maar het zou heel raar zijn als jij wegblijft. Niet doen! Op andere pijlers en onderwerpen ben ik het gewoon vaak wél met je eens..
Zou raar voelen als jij ineens niet meer op dit forum zou zijn.
woensdag 3 mei 2017 om 19:00
quote:MaryCrawley schreef op 03 mei 2017 @ 18:53:
Ik snap dat wat FV zei niet leuk is om te lezen voor de mods. Maar kom op zeg. Beetje hand in eigen boezem, we hebben toch verdorie deze discussie niet voor niets. Het kern-probleem is dat er niet streng genoeg gemodereerd wordt op racisme, dan geeft ze een paar hele concrete voorbeelden en dat mag dan niet.
Als het niet zo sneu was zou het grappig zijn.Ze heeft de pijnpunten blootgelegd. De omissies.
Als het niet zo sneu was zou het grappig zijn.Ze heeft de pijnpunten blootgelegd. De omissies.
woensdag 3 mei 2017 om 19:01
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 18:59:
[...]
Snap ook niet waarom, want ik ben me oprecht van geen kwaad bewust en me dunkt dat iedereen heeft kunnen lezen dat ik mijn vingers blauw heb zitten tikken om enerzijds animo op te wekken om de mods het voordeel van de twijfel te geven, en anderzijds geheel vrijwillig en voor niks geprobeerd heb hen echt te helpen om een maatschappelijk probleem dat ook bij hun speelt aan te pakken.Exact. Jou valt niets te verwijten.
[...]
Snap ook niet waarom, want ik ben me oprecht van geen kwaad bewust en me dunkt dat iedereen heeft kunnen lezen dat ik mijn vingers blauw heb zitten tikken om enerzijds animo op te wekken om de mods het voordeel van de twijfel te geven, en anderzijds geheel vrijwillig en voor niks geprobeerd heb hen echt te helpen om een maatschappelijk probleem dat ook bij hun speelt aan te pakken.Exact. Jou valt niets te verwijten.
woensdag 3 mei 2017 om 19:01
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 18:57:
[...]
Naar aanleiding van het gesprek werd mijn ban opgeheven. Maar ik begin nu het donkerbruine vermoeden te krijgen dat dat niet van lange duur zal zijn en dat ik, naïef als ik ben, weer eens met open ogen ergens in ben gestonken. My bad.
Ze hebben drie posts van je gemodderd en zelfs een die heeeeel erg over de mods ging laten staan. Je bent onsterfelijk, onbanbaar, de excuus negerin van het forum.
dit was een grapje. Staffen hoeft niet. Multiquoten ook niet.
[...]
Naar aanleiding van het gesprek werd mijn ban opgeheven. Maar ik begin nu het donkerbruine vermoeden te krijgen dat dat niet van lange duur zal zijn en dat ik, naïef als ik ben, weer eens met open ogen ergens in ben gestonken. My bad.
Ze hebben drie posts van je gemodderd en zelfs een die heeeeel erg over de mods ging laten staan. Je bent onsterfelijk, onbanbaar, de excuus negerin van het forum.
dit was een grapje. Staffen hoeft niet. Multiquoten ook niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.