M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
tsssssk

WIJ noemen dat gewoon stoffen cq schoonmaken. Ken ik t helpen dat ze in braboland van die maffe uitspraken hebben

Ik zag Indian al met een doek en fles aceton in de weer om echt iets te ontvetten.
koffie, zwart graag...
Zo, de kleine knul ligt te ronken. Strakjes wakker maken, want ik heb al bijna alles klaar voor het eten en ik wil dus voor ons doen vroeg eten. Dan hebben we de hele avond nog voor ons.

Hier eens een keertje geen last van een kleine draak. Ik denk dat Emdin de sprong alweer voorbij is. Helaas heeft hij het zindelijk worden niet opgepikt en gaat nauwelijks naar de wc. Maar als hij wel gaat, mag hij natuurlijk een sticker plakken.

Indian: jammer dat Yuma zich zo moet uitleven als hij weer thuis is. Mag hij dan niet veel bij opa en oma? Nog opgeschoten met het ontvetten van de babykamer? En het bankhangen zal zeker wel gelukt zijn.

Xop: druk met de voorbereidingen voor het huis. Zijn jullie al dozen aan het inpakken en alles klaarleggen en zo?

Frans: Nou, ik zie jou niet echt als een zwangere geit, hoor ! Wel fijn dat het kindje al ingedaald is, en dan duurt het meestal niet lang meer. Ga je thuis of in het ziekenhuis bevallen?

Merel/Juul: wanneer gaan jullie weer testen? Tis altijd zo spannend als je zo'n test doet.

Sylvester: al bij de huisarts geweest?

Tiramam: leven jullie nog?

Pips: jammer van je energie voor die baan. Het zag er veel belovend uit.

Vanochtend ben ik met Emdin naar het peuterfestival geweest, alhier in Delft in het theater. We zijn naar een voorstelling geweest, die Wielerwaai heette en erg leuk was. Emdin vond het reuze interessant, al vond hij het naar binnen gaan in het theater toch wel wat eng. Maar ik heb hem de kaartjes in zijn handen gedrukt en die mocht hij aan de mevrouw geven, die ze afscheurde. Vanmiddag weer naar de kinderboerderij geweest. Diegene met de mini kruiwagentjes en schepje/harkje/bezempje. Emdin was helemaal in zijn element. Tussendoor nog even op bezoek bij oma, alwaar Emdin zich volkomen op zijn gemak voelt.

Oma vindt het heerlijk als hij komt, maar merkt zelf wel dat ze ouder wordt en sneller moe is. Het optillen van hem lukt bijvoorbeeld niet meer (dit komt voornamelijk omdat hij best groot en zwaar is). Ach, we hebben er een oplossing voor gevonden in de vorm van een laag trapje en dit werkt perfect.

Zo, nog even de groente roerbakken en dan kunnen we aan tafel. Zal de kleine draak alvast wakker maken !

fijne avond allemaal!
Ik ontvet ook nooit, maar man zei dat ik de muren moest ontvetten, dus met St Marck aan de gang geweest. dan blijft de verf/behang of net wat je er ook opdoet beter zitten.

En Pips, op tijd onder kunnen duiken voor rondvliegende pannen??

Ik vind gastouder of KDV straks geen oplossing meer omdat Yuma, als hij naar school gaat al een drukke dag heeft gehad, en ik vind het neit fijn als hij dan naar een opvang zou moeten.

Weet ook niet of het kna bij man op het werk, een papa dag.

Maar hij moet het maar eens opperen aan het eind van het jaar. Of als er zicht is wanneer ik weer ga (kan en wil) werken.

Sorrie Syl, lig echt effe dubbel van je utispraken!!

Q, ja het bankhangen is zeker gelukt. Ook nog ruim 2uur op bed geslapen.

Hij mag denki ik best wel veel, maar misschien wat Juul schrijft, loopt hij er toch op zijn tenen. Hij doet in ieder geval erg zijn best om lief te zijn als hij bij de opa's en oma's is. Dus misschien is het dt wel.

Geen idee, ach komt wel weer goed.

Jammer dat Emdin het zindelijk worden niet heeft opgepakt.

Klinkt als een erg leuk en gezellig dagje Q.
quote:sylvester schreef op 04 februari 2009 @ 16:44:

tsssssk

WIJ noemen dat gewoon stoffen cq schoonmaken. Ken ik t helpen dat ze in braboland van die maffe uitspraken hebben

Ik zag Indian al met een doek en fles aceton in de weer om echt iets te ontvetten.
Hello,

Even snel, ga v zo naar bed brengen. Mijn cyclus is erg grillig dus ik zit vandaag op dag 28 en heb meteen maar een test gedaan, nog niets te zien natuurlijk gewoon erg ongeduldig. Kan best zijn dat ik morgen ongesteld ben geworden......voel me erg opgefokt en erg moe. Laat het jullie echt wel weten hoor!

Daaag ontvetters.

Merel
Even kort: Indian, je man kan ouderschapsverlof opnemen en zeker met 2 kinderen heeft hij dan een aardig lange tijd om 4 dagen te gaan werken. In principe kunnen ze dat niet weigeren.

Straks meer, even kijken of Lynn geen belangrijke papieren aan het verknippen is. Man komt over een kwartiertje thuis en daarna gaat Lynn op bed.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alles goed hier hoor Frans, 't is weer begin van de maand en dus facturen- en incassotijd. Maar is nu zo goed als af, nog even de herinneringen versturen.

Haha, babykamer ontvetten, ik zag Indian ook al met een vetput aan de gang

Q, Lynn gaat net zo met zindelijk worden als Emdin, ze heeft er nog niet echt zin in denk ik.

Leuke dag zo te lezen!

Lastig, Merel, zo'n onregelmatige cyclus. Wanneer ga je weer testen als je niet ongesteld wordt?
Menomen, zijn de man van Indian en ik dan de enige normalo's hier? Die snappen dat je dingen moet ontvetten eer je aan de slag gaat? (grote valse grijnz).

Ben weer met onze vakantie bezig. We kunnen met megakorting een Landalhuisje in Tsechie krijgen (Marina Lipno). Maar is met twee slaapkamers en dat vind ik een beetje een enge gedachte voor de "grote" vakantie. Want wat als de kids niet gaan slapen bij elkaar (Pipsie is nu in de ik-ga-pertinent-niet-slapen-als-jullie-dat-willen-fase, en Popsie gaat niet slapen als PIpsie in de buurt is, dat merk ik overdag ook steeds). Vandaar. Maar ja wel erg goedkoop (500 Euro, 14 dagen, luxe 6 pers. huisje). Vind het zelf eigenluks ook wat te ver (900 km. dus zal in twee dagen moeten, uh... moet niet maar ik wil niet zo lang in de auto zitten op een dag). Enfin, nu even aan het kijken naar andere locaties (zuid duitsland nu).

Juul, hoe bevalt het nu na een maandje zelfstandigen?

Hier heeft Pipsie er ook geen zin in hoor, dat zindelijk worden. Ach, ze maakt op andere gebieden wel grote sprongen dus das al wel mooi :-) Ze klimt nu ook zelf de auto in en uit en gaat dan op/in de stoel zitten, dat is toch wel erg fijn. Eindelijk van dat gesleur af :-)

Q, ik vind jouw berichtjes altijd zo genoegelijk klinken. Volgens mij hebben jullie het heel fijn samen of niet?
Frans, moeten we alvast een uitdrijfklompendans uitvoeren? Papsie en ik heb hebben beide klompen dus je geeft maar een gil.
Pips, zelfstandigen van man is pas per februari, dus net 3 dagen Maar tot nu toe bevalt het goed. Wel ver rijden, maar dat is maar 2 dagen per week, morgen werkt hij alweer thuis. Wat wel fijn is, dat hij Lynn nu weg kan brengen, dan heb ik 's ochtends wat meer tijd en hebben zij nog even lekker samen, vooral omdat papadag is weggevallen. En man krijgt zo wat meer mee van het kdv-leven van Lynn, want dat kent hij vooral uit mijn verhalen.

Kan een van de twee niet bij jullie op de kamer slapen in de vakantie? Of past dat niet?
quote:Pips schreef op 04 februari 2009 @ 21:39:

Frans, moeten we alvast een uitdrijfklompendans uitvoeren? Papsie en ik heb hebben beide klompen dus je geeft maar een gil.Lynn heeft ook nog wel ergens een paar klompjes, doet zij ook mee, helpt vast!
Haha, hier hebben we ook allemaal klompen, dus wij doen ook mee!!

Pips, ik weet wel dat je altijd meot ontvetten maar vind dat nooit leuk om te doen. (doet het altijd braaf) Ik heb het ooit 1x niet gedaan (ben niet eigenwijs hoor ) en de verf of het behang blijft dan idd minder goed zitten.

Merel en Juul, ik duim voor jullie.

Heeft man ook recht op ouderschapsverlof als ik al een gedeelte ervan heb gebruikt??

Ik denk ook niet dat ze het weigeren omdat het neit mag, maar meer omdat het niet in te plannen is. Is niet zo handig in de sector waarin hij werkt, en zeker in de drukke tijden niet!

(ook alstig als de drukke tijd begint loop ik op het eind)
Indian, jullie hebben beiden afzonderlijk recht op ouderschapsverlof.

Ik ben nu echt druk op zoek naar een autostoeltje, omdat Lynn er bovenuit aan het groeien is, het wordt de Romer Kid of de Maxi Cosi Rodi XR. Man vroeg zich af of we dat ook tweedehands kunnen kopen, maar voor deze groep stoeltjes geldt toch ook dat ze niet meer veilig zijn na een aanrijding?

Bij Prenatal zeiden ze trouwens dat alleen de haak om de hoofdsteun van de Maxi Cosi niet voldoende is als er geen kind in zit, dat je de stoel dan toch nog met de gordel vast moet zetten.
Ja, die indruk heb ik ook. Dat Q echt een super moeder is en jullie samen het echt heel leuk hebben.

Ik lees jullie verhalen altijd met een zwijmel gevoel.

Dat ontvetten ken ik wel, als je bv iets gaat schilderen zoals een deur of kozijn. Ff na t schuren afnemen met amoniak. Maar hele muren of plafond???

Vandaar dat ik wat verbaasd was, tis niet gebruikelijk namelijk.

Scoob, bijgekomen van je 2 dagen workshops geven achter elkaar??

merel, hoop dat je vd week toch nog positief test, net als juul.

Met mij gaat t nog steeds beroerd. Ben nu al een week dagelijk aan het huilen en doodmoe. Vanmiddag naar de ha en hopen dat zij mij verwijst. Had een andere verwijzing, maar heb een voorkeur. Ff overleggen vandaag.

Jasper gaat gelukkig goed. De eerste dagen zag ik dat hij niet zo goed snapte wat er met mij aan de hand was en was heel dwars. Nu is t een schatje, iets rustiger. Misschien ook de sprong voorbij?
koffie, zwart graag...
Syl ik hoop dat je vanmiddag een fijn gesprek hebt en een goede verwjzing krijgt

Wij noemen dat voorstrijken ipv ontvetten. Althans ik denk dat dat hetzelfde is *gooit toch even een pan naar Pips;-) *

Hier is wel iets gaande. Heb sinds gisterenavon om het uur/half uur een wee en verlies bloederig slijm. Doet ook pijn nu 'daar beneden". Bij Milena begon het zo, dus ik ben benieuwd. IIg ia er iets van activiteit richting uitgang :-)
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
you go Frans!!!!

Heeeeeeeeel veel succes vandaag.

Syl zit hyper op dr stoel te wachten tot minifrans er is.

Kan iemand mij smsen dan. Anders lees ik t morgen ochtend hoor, ook goed.

Je smst toch wel iemand Frans??

Tis echt ontvetten Frans, pips en indian wonen in t durp he, oude gewoontes. Wij weten allang dat voorstrijk voldoende is of gewoon heeeel goedkoop latex op de muur smeren.

koffie, zwart graag...
oeeee Frans wat spannend! Hoop dat het begint anders ga je er zo op zitten wachten!!!!

Ik heb gerommel in mn buik, denk dat ik gewoon ongesteld wordt, dus wacht nog even met testen.

Syl sterkte vanmiddag!

Wij gaan ook snel een nieuwe autostoel kopen, maar we hebben er 2 nodig dus even goed kijken hoe en wat.

Ga even aandacht aan V geven, Menomen wat een aandacht momster op het momen, nachten zijn trouwens wel weer normaal, dus goed.
hmm, geen 06 nr van Frans in ak of in mn gsm. Kan ik je niet eens stalken tijdens t puffen....
koffie, zwart graag...
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zwaai naar SYL!

Frans als het goed is heb je mn nummer nog in je telefoon dus SMS maar!
Juul, het ging om de gordels volgens mij waardoor die stoeltjes dan niet meer veilig zijn. Volgens mij kan je bv de Maxi Cosi Rodi XR makkelijk 2e hands kopen.

Ik ben iig intens gelukkig met de maxi cosi Rodi XR.
koffie, zwart graag...
Ik sms wel iemand hoor, of ik laat man posten (of ikzelf tuuk: ) .

ik ga niet zitten wachten, althans probeer van niet. Ka me ook niet voorstellen dat het begonnen zou zijn, tis nog niet de 14e.

Succes met Valentijn vandaag . Ik heb hier iemand ie als een soort sticker aan me vast geplakt zit en zich verveelt, jeujj
naar frans en merel
koffie, zwart graag...
Syl, sterkte vanmiddag bij de ha, hopelijk kun je snel ergens terecht

Frans, spannend!
oooooow kom ik ook heel even kijken, is er actie op het forum!

Frans spannuuuuuuund!!!

heb over 5 minuten rijles dus ik ga er weer vandoor, hier alles (op snot, koorts en oorpijnen na) wel ok hoor. Druk druk druk druk druk.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven