Wanneer beste klussen?Net paar dgn voor eisprong?
donderdag 5 februari 2009 om 11:22
quote:Ring1981 schreef op 05 februari 2009 @ 11:19:
[...]
Don't shoot the messenger... NOD betekend: Niet Ongesteld Dag. De dag waarop je hoopt niet ongesteld te worden.
OMG... (eh, da's Oh My God ), ik dacht dat het Nieuwe Ongesteld Datum was. Ofzoiets. Of Nogmaals Opnieuw Douwen (om ontopic te blijven).
[...]
Don't shoot the messenger... NOD betekend: Niet Ongesteld Dag. De dag waarop je hoopt niet ongesteld te worden.
OMG... (eh, da's Oh My God ), ik dacht dat het Nieuwe Ongesteld Datum was. Ofzoiets. Of Nogmaals Opnieuw Douwen (om ontopic te blijven).

donderdag 5 februari 2009 om 11:29
donderdag 5 februari 2009 om 11:29
Precies, op je NOD bloedt je òf als een rund en moet je opnieuw gaan klussen. Òf je bent in blijde verwachting en kan het nieuws gaan delen met anderen. Leuke manieren van vertellen:
- Stamppot maken voor je hele familie met daarin de test verborgen
- Champagne serveren met daarin de test als roerstaafje
Wie biedt er meer?
- Stamppot maken voor je hele familie met daarin de test verborgen
Wie biedt er meer?
donderdag 5 februari 2009 om 11:31

donderdag 5 februari 2009 om 11:32

donderdag 5 februari 2009 om 11:32
quote:Ring1981 schreef op 05 februari 2009 @ 11:31:
Overigens hoef je tegenwoordig niet eens meer te wachten op je NOD. Je hebt testen die je al kan doen een week voor je NOD is. Net na het klussen, zeg maar. Het zaad borrelt nog achter je ogen terwijl de test dan al weet dat je zwanger bent.Nou moet je me toch eens vertellen waar die vent van jou zijn puddingbuks stopt?
Overigens hoef je tegenwoordig niet eens meer te wachten op je NOD. Je hebt testen die je al kan doen een week voor je NOD is. Net na het klussen, zeg maar. Het zaad borrelt nog achter je ogen terwijl de test dan al weet dat je zwanger bent.Nou moet je me toch eens vertellen waar die vent van jou zijn puddingbuks stopt?
donderdag 5 februari 2009 om 11:34
quote:Ring1981 schreef op 05 februari 2009 @ 11:29:
Wie biedt er meer?Wij gaan voor de champagneglazen, met pies in plaats van drank. Vervolgens mag iedereen prijsroeren met een predictor en wie het eerst een streepje heeft, mag niet alleen bij de bevalling zijn maar ook de eerste tien poepluiers afhandelen. Wat een feest! Ik heb er nu al zin an
Wie biedt er meer?Wij gaan voor de champagneglazen, met pies in plaats van drank. Vervolgens mag iedereen prijsroeren met een predictor en wie het eerst een streepje heeft, mag niet alleen bij de bevalling zijn maar ook de eerste tien poepluiers afhandelen. Wat een feest! Ik heb er nu al zin an

donderdag 5 februari 2009 om 11:34