Stamcafé XXX
vrijdag 5 mei 2017 om 20:46
Wat fijn, Jane
Ik heb vanmiddag de bovenkant van onze treurwilg in 30.000 stukjes gehakt, gescheurd, gebroken, geknipt & gesprongen. Daarna zes Jamie-burgers in elkaar gezet en bataten gepoft. En nu ben ik kapot. Ik voel elke spier in m'n lijf.
Mijn vriendin heb ik afgezegd voor vanavond. Ik ga lekker in bad! Voor de 2e keer sinds ik 3 jaar geleden epilepsie kreeg. Niet verstandig, maar de deur blijft open en de jongste gaat op de gang zitten gamen.
Hij laat me niet verzuipen
Ik heb vanmiddag de bovenkant van onze treurwilg in 30.000 stukjes gehakt, gescheurd, gebroken, geknipt & gesprongen. Daarna zes Jamie-burgers in elkaar gezet en bataten gepoft. En nu ben ik kapot. Ik voel elke spier in m'n lijf.
Mijn vriendin heb ik afgezegd voor vanavond. Ik ga lekker in bad! Voor de 2e keer sinds ik 3 jaar geleden epilepsie kreeg. Niet verstandig, maar de deur blijft open en de jongste gaat op de gang zitten gamen.
Hij laat me niet verzuipen
vrijdag 5 mei 2017 om 20:47
quote:Jane-Ice schreef op 05 mei 2017 @ 20:41:
[...]
Voordat jij SaNabelle riep had ik hem al besteld, ik las op Zooplus veel goede recenties
en toen jij dat zei, moest het wel goed zijn!
En jaaaa hij heeft een plasje gedaan!
Hij is wel moe en kijkt nog heel suf maar het komt goed!
Hoe gaat het met jou?
Gelukkig! Als de draak nu braaf zijn goede brokken blijft eten en blijft plassen komt het vast goed.
Met mij goed hoor, fijne week gehad met EHBO examen gehaald en nu een hele week vakantie. Morgen naar Ierland.
[...]
Voordat jij SaNabelle riep had ik hem al besteld, ik las op Zooplus veel goede recenties
en toen jij dat zei, moest het wel goed zijn!
En jaaaa hij heeft een plasje gedaan!
Hij is wel moe en kijkt nog heel suf maar het komt goed!
Hoe gaat het met jou?
Gelukkig! Als de draak nu braaf zijn goede brokken blijft eten en blijft plassen komt het vast goed.
Met mij goed hoor, fijne week gehad met EHBO examen gehaald en nu een hele week vakantie. Morgen naar Ierland.
vrijdag 5 mei 2017 om 20:54
quote:Jane-Ice schreef op 05 mei 2017 @ 20:51:
Gefeliciteerd met je EHBO examen!
Ik heb een bhv, is dat hetzelfde?
Oh wat lekker! Vakantieeeeee! Neem mij mee
Nee niet hetzelfde. BHV had ik ook al. EHBO is uitgebreider en nu voel ik me nóg zekerder als ik zou moeten ingrijpen.
Ik ben ook BHV-er op mijn werk (groot bedrijf) en voelt toch fijner nu.
Koffer zit vol, je past er niet meer bij En wie moet er dan op je draak passen?
Gefeliciteerd met je EHBO examen!
Ik heb een bhv, is dat hetzelfde?
Oh wat lekker! Vakantieeeeee! Neem mij mee
Nee niet hetzelfde. BHV had ik ook al. EHBO is uitgebreider en nu voel ik me nóg zekerder als ik zou moeten ingrijpen.
vrijdag 5 mei 2017 om 21:01
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 05 mei 2017 @ 20:54:
[...]
Goed dat je zekerder door voel met je EHBO! Goedzo!
Maar...er komt niet vaak voor dat je moet ingrijpen geloof ik toch?
Niet quoten aub, ik haal het later weg
***Miaw**
[...]
Goed dat je zekerder door voel met je EHBO! Goedzo!
Maar...er komt niet vaak voor dat je moet ingrijpen geloof ik toch?
Niet quoten aub, ik haal het later weg
***Miaw**
Prrrr, mauw miawwwww.
vrijdag 5 mei 2017 om 21:06
Bij ons is regelmatig wat hoor. Ik denk dat er gemiddeld 700/800 man in het pand is.
De laatste jaren hebben we véééél onwelwordingen gehad, hyperventilatie, brandwonden, epileptieaanvallen, hypo's, brandalarm (en dan 9 verdiepingen ontruimen)
Ik heb een pieper en kan naar alle afdelingen gestuurd worden als er iets is.
Gelukkig geen toeristen onder invloed hier
De laatste jaren hebben we véééél onwelwordingen gehad, hyperventilatie, brandwonden, epileptieaanvallen, hypo's, brandalarm (en dan 9 verdiepingen ontruimen)
Ik heb een pieper en kan naar alle afdelingen gestuurd worden als er iets is.
Gelukkig geen toeristen onder invloed hier
vrijdag 5 mei 2017 om 21:12
quote:Filee___ schreef op 05 mei 2017 @ 21:07:
*sluipt naar binnen om te vertellen dat ze een huisje heeft gevonden* *stormt als olifant met overgewicht door porseleinkast kroeg en brult:*
gefeliciteerd, wat fijn voor je!
*sluipt naar binnen om te vertellen dat ze een huisje heeft gevonden* *stormt als olifant met overgewicht door porseleinkast kroeg en brult:*
gefeliciteerd, wat fijn voor je!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.