Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
quote:Gong_Li schreef op 05 mei 2017 @ 22:02:

Ik gebruik daarnaast de Mac Strobe Cream. Een soort parelmoer crème, die je gebruikt om gezichtsdelen te highlighten. Sinds ik dit gebruik (op konen, neus, onder wenkbrauwen) krijg ik regelmatig te horen dat ik er "stralend" uit zie. Hahaha, ja me dunkt!

Ja, hier ook een tevreden Mac Strobe Cream gebruiker . Heel fijn spul om er wat stralender uit te zien.

En dat gladmakende goedje van L'Oréal gaat op het kooplijstje.

Tot nu toe tevreden over Vitis, oogcreme vind ik nog lastig te beoordelen want ik zie niet echt verschil, haarmasker van Weleda is een blijver en the Ordinary begint ook te lonken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjarel schreef op 05 mei 2017 @ 22:00:

[...]

Heb je deze? https://www.bol.com/nl/p/ ... htcreme/9200000005556990/

De andere serums van Olaz vind ik niet zoveel verschil maken maar deze wel, zeker in combinatie met vitamine c poeder. Alleen zou ik er nooit deze prijs voor betalen maar minimaal de helft.

Wel ben ik benieuwd wat je beter serums vind. Zelf vind ik de ANR van Estee Lauder fijn maar veels te duur.

Nee die serum heb ik niet maar wat jij hebt van Olaz gebruik je alleen 's nachts?

Ik heb een hele goedkope en goeie serum ontdekt bij Ali.
Prrrr, mauw miawwwww.
Gong Li, bedankt voor je tip. (Mac Strobe Cream)

Ik ga het onthouden!
Prrrr, mauw miawwwww.
[img]null[/img]quote:Jane-Ice schreef op 05 mei 2017 @ 22:16:

Gong Li, bedankt voor je tip. (Mac Strobe Cream)

Ik ga het onthouden!Je zit vast binnenkort in het team Strobe Cream
Dubbel
quote:Jane-Ice schreef op 05 mei 2017 @ 22:15:

[...]

Nee die serum heb ik niet maar wat jij hebt van Olaz gebruik je alleen 's nachts?

Ik heb een hele goedkope en goeie serum ontdekt bij Ali.

Oh, dan ben ik wel benieuwd welke, aangezien dat serum van Olaz bijna niet meer verkrijgbaar is (heb nog een klein voorraadje). Dat serum gebruik ik inderdaad alleen

's nachts en maar een paar keer per week omdat het een licht exfolierend effect heeft, gemengd met wat vitamine c poeder van Philosophy. Mijn pigmentvlekken zijn hierdoor zo goed als niet meer zichtbaar. Wel is het belangrijk om daarna uit de zon te blijven en een hoge spf te gebruiken.
quote:Gong_Li schreef op 05 mei 2017 @ 22:22:

[img]null[/img]

[...]

Je zit vast binnenkort in het team Strobe Cream En die BB Cream van Pupa klinkt op mijn gezicht geschreven. Gaat op de lijst.
quote:Gong_Li schreef op 05 mei 2017 @ 22:22:

[img]null[/img]

[...]

Je zit vast binnenkort in het team Strobe Cream

Ik heb hem gevraagd voor moederdag

Maar puberzoon is best gierig (heeft hij niet van mij he maar ook niet van zijn pa)

Dussss we zien wel of ik binnenkort erbij hoor!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Sjarel schreef op 05 mei 2017 @ 22:27:

[...]

Oh, dan ben ik wel benieuwd welke, aangezien dat serum van Olaz bijna niet meer verkrijgbaar is (heb nog een klein voorraadje). Dat serum gebruik ik inderdaad alleen

's nachts en maar een paar keer per week omdat het een licht exfolierend effect heeft, gemengd met wat vitamine c poeder van Philosophy. Mijn pigmentvlekken zijn hierdoor zo goed als niet meer zichtbaar. Wel is het belangrijk om daarna uit de zon te blijven en een hoge spf te gebruiken.Ik had deze Serum

Maar bij een andere verkoper met superveel positieve recensies.

Ik ga hem weer bestellen!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 05 mei 2017 @ 22:36:

[...]

Ik had deze Serum

Ik ga hem weer bestellen!

Ah leuk, een Chinees serum, even een screenshot van gemaakt. Ik test nu een aantal Japanse beauty producten uit en daar ben ik al tamelijk lyrisch over. Vooral de toners en maskers zijn erg hydraterend.

Vooralsnog zijn deze twee al favoriet geworden:

https://www.amazon.com/NA ... d-Ounce/dp/B008RIA4GW/ref=pd_sbs_194_3?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B008RIA4GW&pd_rd_r=FHMSKFH3NRZBTP855H89&pd_rd_w=3pFeD&pd_rd_wg=d4XJC&psc=1&refRID=FHMSKFH3NRZBTP855H89

https://www.amazon.com/Lu ... -ENTERPRISE/dp/B00QF01GFM
Grrrrrrr, ik moet hier niet meer meelezen
Prrrr, mauw miawwwww.
Sowwww Dermaroller is gerolt...

Viel me echt 100% mee

Daarna de ordinary retinod 2%

Nu voel ik het een beetje prikkelen maar niet storend.

De castorolie op mijn wimpers gedaan voor volle dikkere wimpers en gelijk mijn nagelriemen ook maar ingesmeerd ermee.

Op naar een hoofd zonder hangwangen en volle. hahaha

Stopppennnnn ik wil die strobe ook

Ja ook ik heb een gierige puber zoon Haha ik koop het zelf wel
Als je wint heb je vrienden...
[quote]TS_76 schreef op 05 mei 2017 @ 16:29:

[...]

Wat lief van je man , maar zo te horen heb je ook een complete metamorfose ondergaan .

Ben erg benieuwd naar de Mane & tail shampoo en conditioner, de meningen zijn zo verdeeld. Heb ze zojuist ontvangen en ga ze binnenkort ook proberen.

Even gemist, maar welke zelfbruiner heb je gebruikt?[/quote

Ambre soleire van garnier, bij de prijsmepper voor €2,50.

Ik vergat te vermelden dat ik ook Vitis gebruik, pas 1 week dus kan daar nog weinig over zeggen.

Heb wel alvast een vóór foto genomen.
Hoe zijn die gouden fliebertjes in dat serum? Lossen die op?
Castorolie is wonderolie en echt zo verschrikkelijk vet. Ik heb het ook ooit geprobeerd voor mijn wimpers. Hielp niets.

Ik ben erg blij met de koreaanse huidverzorging op ebay, van Benton en Mizon.
Haha heerlijk topic, niet voor de portemonnee. Alles doorgelezen en onderstaande aangeschaft, ben benieuwd!

Vitis tandpasta

Wimperserum Kruidvat

Dove regenerate shampoo/ cs

NYC lip primer

Maybelline fit me concealer

Kruidvat dragon peel off mask

Aunt Jackies curling conditioner

Weleda haver masker
quote:Arizona15 schreef op 05 mei 2017 @ 13:29:

[...]

Dank voor je bericht. Welke Tea tree olie gebruik jij, want er zijn idd veel verschillende. Van goedkoop bij Kruitvat tot iets duurder bij Holland en Barret

Jane jazeker wel, maar ik ben pas later dingen gaan opschrijven, want dit topic gaat zo snel. Ik ben benieuwd naar die Hot en Smooth spray, laat jij nog even weten hoe die bevat?

Dit topic is geweldig. Mijn man belde net, er is alweer een pakketje binnen, doe je even rustig met bestellen. Ja hoor schat zei ik - maar ondertussen -

Australian Tea tree olie van Optima bij Holland&Barret gekocht.

Nu 6,99 en 2e voor 1 euro, dat scheelt weer.

Hopelijk werkt het voor jou ook, succes!
quote:Emma95 schreef op 05 mei 2017 @ 23:38:

Hoe zijn die gouden fliebertjes in dat serum? Lossen die op?Die worden piepkleine glittertjes.
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb vorige week eindelijk mijn pakketjes van Asos en Deciem binnen gekregen. Asos deed er veel langer over dan gedacht en Deciem was sneller dan ze zelf voorspeld hadden .

Ik heb tot nu toe de vitamin C, niacinamide en de retinol 2% gebruikt; bevalt goed tot nu toe. (Ik gebruikte normaal producten van Paula'S choice met dezelfde ingredienten).

Nu had ik ook de rosehip oil besteld, maar die heb ik nog niet gebruikt.

Ik zag bij Ryan Goss (en in andere reviews) dat mensen helemaal blij worden van de foundation van the ordinary. Heeft 1 van jullie dat toevallig al geprobeerd?
Oeps 2x
quote:Emma95 schreef op 05 mei 2017 @ 23:42:

Castorolie is wonderolie en echt zo verschrikkelijk vet. Ik heb het ook ooit geprobeerd voor mijn wimpers. Hielp niets.

Ik ben erg blij met de koreaanse huidverzorging op ebay, van Benton en Mizon.

Valt wel mee dat vette..niet te dik en met een schoon mascaraborsteltje doen. Ander krijg je vette ogen en dat is idd niet lekker hoor.

Vriendin van me doet het nu 3 weken en ik zie echt verschil!!
Ik smeer nu 3 weken met het wimperserum van de Kruidvat maar ik zie nog niets. Opde verpakking staat ookdat je pas na 16 weken effect ziet, dus ik ben veel te ongeduldig
Dit weekend 20% korting op Paula's choice. Code JAN2017
quote:Jane-Ice schreef op 05 mei 2017 @ 22:36:

[...]

Ik had deze Serum

Ik ga hem weer bestellen!Doet het serum iets voor je huid , is wel erg goedkoop dus kan me er geen bult aan vallen .
quote:Grootmoeder schreef op 06 mei 2017 @ 08:52:

Ik heb vorige week eindelijk mijn pakketjes van Asos en Deciem binnen gekregen. Asos deed er veel langer over dan gedacht en Deciem was sneller dan ze zelf voorspeld hadden .

Ik heb tot nu toe de vitamin C, niacinamide en de retinol 2% gebruikt; bevalt goed tot nu toe. (Ik gebruikte normaal producten van Paula'S choice met dezelfde ingredienten).

Nu had ik ook de rosehip oil besteld, maar die heb ik nog niet gebruikt.

Ik zag bij Ryan Goss (en in andere reviews) dat mensen helemaal blij worden van de foundation van the ordinary. Heeft 1 van jullie dat toevallig al geprobeerd?

Ik zoek op Ryan Goss maar vind niks heb je een linkje toevallig ?

Ben nieuwsgierig naar the ordinary.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven