Begin januari 2018 uitgerekend

06-05-2017 18:39 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd (v/m)KindUDGeslachtAfsprakenBlauwe_stoel33/341e7 januari7 juni eerste echoXkussie25/281e10 januari30 mei eerste echoNx333/?4e3 januari22 mei intake + eerste echoLissjay7/8 januarihappyapple2e5 januari2 juni eerste echoRosalieCalvert28/?3e5 januariMaanroosvis26/341e8 januari26 mei intakeASP?/?1e3 januari24 mei eerste echoLotte_joy?/?2e5 januari17 mei eerste echoGettingEver30/401e1 januari29 mei eerste echoBelle8829/281e4 januari25 mei eerste echoDoortje_1636/362e10 januari31 mei eerste echoAnais_3434/342e7 januari26 mei echoAutumn_8729/3110 januari29 mei eerste echoMotanah34/?2e2 januari18 mei intake 9 juni echoMamarjan?/?? januari24 mei eerste echoUkkePuckje201731/332e? januariXinsia27/322e7 januari22 mei eerste echoBorboletas29/331e5 januari31 mei eerste echoWolkje8532/321e10 januari26 mei eerste echo
Onze eerste echo staat 31 mei gepland, spannend hoor! Even wachten inderdaad.

@happy apple, leuk je hier ook te zien!
Welkom Doortje_16 jij staat ook in de tabel.

Ik heb nog niet eens gebeld voor een intake en/of eerste echo. Morgen maar eens doen.

Welke zwangerschaptesten hebben jullie gedaan? Ik had er 1 van Wehkamp besteld. Goedkoopste wat er is. Kreeg ik 2x heel vaag streepje. Toen maar clearblue gekocht en die was heel duidelijk..
Ja, ik heb direct gebeld.. Kon niet wachten ik weet t niet meer. Gewoon eentje uit t schap gepakt clearblue ofzo

@depje een vaag streepje is ook een streepje hoor!

Hebben jullie al klachten/ kwaaltjes? Voel mezelf nog best goed eigenlijk. Echt geen zin in die misselijkheid.. Bleh!
@ Depje eerst een goedkope van de kruidvat. Die gaf een plusje aan. Vervolgens de digitale van clearblue. Die gaf 2-3 weken aan.

@Doortje hier ook nog geen kwaaltjes. Een mini kwaaltje zou wel fijn zijn voor een extra zeker gevoel.
Hoi Doortje! Ik had je al een beetje verwacht hier. Leuk

Bij mijn 1e afspraak wordt gelukkig wel gelijk een echo gemaakt, werd me verteld.

Ik heb een test van etos huismerk gedaan en daarna nog clearblue. Beiden waren al meteen duidelijk positief op mijn nod zelf. Heb er nog 1 van clearblue liggen. Misschien doe ik die volgende week nog om te kijken of die mooi oploopt.
Wat leuk dat het hier steeds drukker wordt. Gefeliciteerd allemaal!

Hier eerst de goedkope kruidvattest gedaan, daar waren de controlestreep en de teststreep even dik. 'S middags voor de lol nog even een clearbluetest gedaan. Die gaf aan: zwanger 2-3 dat klopte precies. Dus het heeft voor mij geen zin om verder te testen, de teststreep kan niet duidelijker. Is trouwens ook helemaal niet nodig...... hier zijn de kwaaltjes al duidelijk merkbaar (gevoelige borsten, hoofdpijn, misselijk)
@maanroosvis, is het 'storend' dat de appa in het engels zijn? Ik heb nu de app van ouders van nu. Die houdt bij in welke week je zit, dat vind ik wel fijn om n beetje te zien hoe ver de ontwikkeling is.

Fijn dat er meer zijn die eigenlijk geen klachten hebben en te horen dat dat ook kan bij een goede zwangerschap

Zijn jullie al aangekomen? Ik schommel zelf een beetje tussen mijn gewicht wat ik had en plus 1 kilo. Vorige keer kwam ik redelijk snel aan.

Nu heb ik eigenlijk ook in vrij weinig trek, vorige keer lustte ik bijna alles
quote:Doortje_16 schreef op 07 mei 2017 @ 11:21:

Ja, ik heb direct gebeld.. Kon niet wachten ik weet t niet meer. Gewoon eentje uit t schap gepakt clearblue ofzo

@depje een vaag streepje is ook een streepje hoor!

Hebben jullie al klachten/ kwaaltjes? Voel mezelf nog best goed eigenlijk. Echt geen zin in die misselijkheid.. Bleh!

Ik kon t niet geloven daarom maar die clearblue gedaan en daarrond ook meteen zwanger.

Streep is streep idd en het is allemaal nog pril vorige keer deed ik een test met 8 weken die streep was dikker dan de controle lijn.
@depje, groot gelijk het is ook nog pril allemaal.

@maanroosvis, er zijn vrouwen die hun hele zwangerschap geen kwaaltjes hebben hoor. Ik teken ervoor :-)

@happy Apple, ja leuk. Spannend weer he zo'n tweede keer!

@asp volgens mij ben ik nog niet echt aangekomen, klein beetje denk ik. Maar we hebben ook geen fantastische weegschaal. Al wel meer trek!
Oh.. Dat wachten voor die eerste echo.. Geduld meiden
e.
anoniem_345221 wijzigde dit bericht op 23-03-2018 16:12
98.85% gewijzigd
Hey meiden, is er nog plek om aan te sluiten? Had 1 mei al een positieve test. Mijn uitgerekende datum is 10 januari. Wij zijn nu een jaar bezig en heb het afgelopen jaar al 2 vroege miskramen gehad.

Tot nu toe gaat alles goed, ook ik heb weinig kwaaltjes. Vooral moe en wat pijnlijke borsten. Van de week de verloskundige maar eens bellen voor een afspraak.

Ik ben 29, mijn vriend is 31.
De essentiële dingen in het leven zie je niet met je ogen, maar enkel met je hart. - De Kleine Prins
Dag dames,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.

Ik zou ook graag meekletsen in dit topic. Mijn uitgerekende datum is 2 januari en 18 mei hebben we de intake bij de vk, eerste echo pas 9 juni.

Van kwaaltjes heb ik nog geen last, behalve dat ik de hele dag trek heb en veel opgeruimder ben dan gewoonlijk.

Ik ben 34 en dit wordt ons tweede kindje
Wat een drukte al. Gezellig

Welkom en gefeliciteerd allemaal.

@Anais fijn he die gebroken nachten. En soms slaapt dreumes keurig en ben ik zelf toch wakker

@doortje ja ik vind het inderdaad ook weer erg spannend allemaal
Zo wat gaat het hard hier! Ben het overzicht een beetje kwijt .

Ik heb woensdag de 2e echo, ben wel heel benieuwd. Herkennen jullie de angst ook een beetje? Dat het misgaat? Of hebben jullie er wel het volste vertrouwen in?

Mijn vriend is trouwens 32.
Ah kijk daar is mijn veel beloofde topic voor de januari moeders!

(sorry durfde m zelf niet aan te maken doordat mijn eerste zwangerschap niet goed is afgelopen)
Wanneer ik precies ben uitgerekend weet ik nog niet, ben namelijk bij mn eerste zwangerschap ook teruggezet, dus wil even de eerste echo afwachten. Het zal in ieder geval tussen de 5 en 10 januari zijn.

Ik ben zwanger van mn tweede kindje en ik ben 31 jaar en mijn man 33.

Ik ga morgen pas bellen met het ziekenhuis voor een afspraak.

Volgens mij wordt de echo nu eerder gemaakt of niet? vorig jaar mocht het pas met 9 weken, liever nog later, nu zie ik echt al vroege data voor een eerste echo afspraak.
Rosaliecalvert; wanneer had je de eerste echo? En was daarop al wat te zien? Bij de komende kan het zijn dat er net een hartslag is toch? Spannend!

Ukkepuckje; ik durfde m zelf ook niet te openen doordat de vorige fout ging. Hoe ver was jij de vorige keer?
quote:ASP schreef op 07 mei 2017 @ 14:02:

Ukkepuckje; ik durfde m zelf ook niet te openen doordat de vorige fout ging. Hoe ver was jij de vorige keer?30 weken
Rosalie ik kan me wel voorstellen dat je wat angstig bent als je net een miskraam hebt gehad. Zelf heb ik die angst nu nog niet, ik denk omdat ik nog geen echo heb gehad, af en toe voelt het nog wat onwerkelijk. Bij de vorige zwangerschap had ik wel van die vlagen waarop ik me meer zorgen maakte dan nodig, dat is gebleven tot aan de geboorte.

Ukke ik mocht van de assistente ook niet eerder dan met 8 weken een afspraak maken voor de echo, liever zelfs 9 weken.

Had liever eerder gewild, ivm vakantie planning van manlief die eind mei aangevraagd moet zijn maar ik kreeg het echt niet voor elkaar.
Jeetje Ukke, 30 weken, dan ben je echt al heel ver, wat een verlies moet dat zijn geweest.
quote:MontanaH schreef op 07 mei 2017 @ 14:10:

Jeetje Ukke, 30 weken, dan ben je echt al heel ver, wat een verlies moet dat zijn geweest.

Ja dat is een understatement, dat was behoorlijk zwaar, vooral de bevalling.

Ik ben dus wel heel erg blij dat het ons zo snel weer gegund is, maar zonder zorgen zal ik niet zijn deze zwangerschap.

Tot ik bevallen ben en ik ons kind levend in mn armen houd.
Ukkepuckje; dat lijkt me erg heftig! Wanneer was dat? Lijkt me ook extra moeilijk om nu dan te genieten van je zwangerschap zonder bang te zijn dat het fout gaat.
quote:ASP schreef op 07 mei 2017 @ 14:18:

Ukkepuckje; dat lijkt me erg heftig! Wanneer was dat? Lijkt me ook extra moeilijk om nu dan te genieten van je zwangerschap zonder bang te zijn dat het fout gaat.Ik ben in januari van dit jaar trotse moeder geworden en hoop ik januari van volgend jaar een broertje of zusje aan de wereld te kunnen tonen zodat mensen eindelijk aan mij kunnen zien dat ik ook moeder ben!
O wat heftig ukkepuckje

Weet niet goed wat ik moet zeggen.

@ echo's fijn dat ik toch niet de enige ben die pas een echo krijgt tussen de 8 en 9 weken.

Gedeelde smart...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven