Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 07 mei 2017 @ 12:20:

[...]

Je vergeet 'een beetje liefde van Rosa'. het belangrijkste ingrediënt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:-Kia-Ora- schreef op 07 mei 2017 @ 12:20:

[...]

Je vergeet 'een beetje liefde van Rosa'. In mijn geval moet er een beetje liefde van Filee in, tenzij Rosa zin heeft om op het vliegtuig te stappen
Rosa heeft andere plannen vandaag, een heleboel mannen dronken voeren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh ja, gember doe ik er soms ook door. Ik heb een gemberplant, dus da's altijd op voorraad.
quote:rosanna08 schreef op 07 mei 2017 @ 12:24:

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:rosanna08 schreef op 07 mei 2017 @ 12:24:

quote:Filee___ schreef op 07 mei 2017 @ 12:16:

Dankje dolfje en Rosanna. Ik ga het proberen te maken vandaag. Hopelijk lukt het Lukt vast, er is zowat niks simpelers
Een limoenblaadje erin kan ook lekker zijn.
Ohw. Het moest simpel zijn?

Sorry.
Dolfijntje de knoflooktaart is inderdaad goddelijk! Hele andere smaak dan je zou verwachten! Ik heb nog een halve over en hoop dat ik hem goed opgewarmd krijg zodat man ook kan proeven.

Man heeft de wafelpan en de 'geheime recepten' van mijn moeder gekregen en hij heeft vanochtend al 'galets' gebakken. Kleine, dunne, knisperige wafeltjes. Maman was geloof ik zenuwachtiger dan man of het goed zou gaan. Ze heeft wel 4 keer gebeld met aanwijzingen Maar ze zijn gelukt en superlekker!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Aza, kat oogt redelijk goed en gaat op de bak...hij plast nog geen hele grote plassen.

Gisteren moesten we op controle en zijn blaas was niet helemaal leeg dus we moeten hem goed

in de gaten houden. Zijn eet en drinklust is ook niet geweldig dus ik spuit zo nu en dan wat water in zijn bekje.

Bedankt voor het vragen

Hoe gaat het met jou?

Oudblond & Sssst, bedankt voor jullie uitleg over Sjoerd!

Vanmorgen kwam een reclame voorbij op FB van AH en daarin speelt een Sjoerd mee...

Ik dacht echt ahaaaa, over deze Sjoerd hadden ze het al die tijd
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjoerd:

Jane, ik heb een beetje terug gelezen en volgens mij heb ik foto's van je poezels (haha, autocorrect maakte er poepies van, dat zijn het vast ook) gemist. Ik hoop dat zieke kat snel opknapt en dat de andere poes (snel) lief voor hem is.
Ik wil die knoflooktaart wel eens proeven! (maar ik heb geen zin om 'm te maken, dus jammer voor mij)
quote:-Kittens- schreef op 07 mei 2017 @ 15:31:

Sjoerd:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dus Sjoerd is ons Stammieduiffie?
Prrrr, mauw miawwwww.
Ja Jane en hij wordt goed verzorgd door Ren, maar hij is niet heel goed in berichten overbrengen. Laatst vond Ren 3 postzakken vol berichten aan de mods. Vandaar dat die nooit antwoorden. Ze kunnen er niets aan doen want Sjoerd is onbetrouwbaar. Ik heb hem net naar Watervrouw gestuurd. 't Zal me benieuwen!
quote:-Kittens- schreef op 07 mei 2017 @ 15:34:

Ik wil die knoflooktaart wel eens proeven! (maar ik heb geen zin om 'm te maken, dus jammer voor mij)Je kan een bladerdeeg bodem klaar-af kopen Poesje, dat scheelt een slok op een borrel qua werk. Maar ik vond het leuk om te doen en echt superlekker. Volgende week hebben we een feestje en dat serveer ik een punt knoflooktaart als voorgerecht met een beetje groene sla erbij en daarna pasta met ragu bolognaise. Desserts zijn man zijn afdeling. De kaas volgt toch wel
quote:Jane-Ice schreef op 07 mei 2017 @ 15:39:

[...]

Dus Sjoerd is ons Stammieduiffie?Ja en onze postduif. Kittens geeft hem eens in de zoveel tijd cursussen om nog beter te worden
Oeh leuk!! :-).
Ik heb de beste vriendin ooit! Houd zondagavond vrij, had ze gezegd. Ik kreeg een enveloppe en een reisbeschrijving. Enveloppe mocht ik pas openmaken als ik op het eindpunt van de reisbeschrijving was. Daar wachtte mijn beste vriend op me en in de enveloppe zaten twee kaartjes voor Depeche Mode.

Concert was ook echt super!
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 mei 2017 @ 00:01:

Ik heb de beste vriendin ooit! Houd zondagavond vrij, had ze gezegd. Ik kreeg een enveloppe en een reisbeschrijving. Enveloppe mocht ik pas openmaken als ik op het eindpunt van de reisbeschrijving was. Daar wachtte mijn beste vriend op me en in de enveloppe zaten twee kaartjes voor Depeche Mode.

Concert was ook echt super!

Oh wat gaaf!

Je hebt echt een superleuke vriendin.
Zo da's nog eens een leuke verrassing, GG!
Ooh gaaf GG!!
Wat ontzettend gaaf voor je GG!!!

Vandaag dagje vergaderingen en kantoor maar ik hoop wel rond 15.30 naar huis te kunnen.

Voet doet nu weer ontzettend pijn terwijl toen ik gisteren naar bed ging nergens last van had. Denk dat ik toch maar de fysio ga bellen waar ik een paar jaar geleden shockwave heb gehad. Dat hielp toen goed.
Vandaag werken, maar ik ben gebroken. Verhuizen kost veel energie. Werd vanmorgen ook ineens heel verkouden.

Komt allemaal goed :-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven