Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
Wij krijgen net bericht dat de 2 kittens waar we verliefd op werden, iets langer bij hun moeder en vader mogen blijven. Waarschijnlijk hebben we dus onze nieuwe gezinsleden gevonden!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 08 mei 2017 @ 12:17:

Wij krijgen net bericht dat de 2 kittens waar we verliefd op werden, iets langer bij hun moeder en vader mogen blijven. Waarschijnlijk hebben we dus onze nieuwe gezinsleden gevonden!
Ik krijg de foto's niet geupload via TinyPic, maar ze zijn echt te cute! Geboren in een gezin, vader en moeder wonen beiden in dat gezin. Ik kan niet wachten om te gaan kijken. Zo even de DA bellen met de vraag wat we moeten vragen en waar we op moeten letten!

Wij krijgen net bericht dat de 2 kittens waar we verliefd op werden, iets langer bij hun moeder en vader mogen blijven. Waarschijnlijk hebben we dus onze nieuwe gezinsleden gevonden! Wat een feest OB
Ik val even binnen

Wat een leuk nieuws Blond! Veel voorpret gewenst

En GG wat heb jij een geweldige vriendin!
The owls are not what they seem
Lief, Blondie, twee van die bollekes erbij.

GG, wat een lieve verrassing!

Aza, wel goed geslapen?

Heerlijk weekend gehad! Eerst een prachtige opleidingsdag, vrijdag. De paarden gingen met de andere cursisten mee de bak in en ik bleef me mede-cursist bij de paddocks voor een ontspanningsoefening. Toen ik na een klein half uurtje mijn ogen open deed, stonden er naast me heel relaxed drie koeien te grazen en waren er twee schapen bij komen liggen

Verder lekker in de tuin gewerkt, met paard gespeeld en even het Spookhuis ingegaan met dochter, nichtje + man. Ach, altijd leuk als er een met een kettingzaag op je afkomt....

En kijk nu nieuwe serie: Taboo. Kent iemand die?

Wij krijgen net bericht dat de 2 kittens waar we verliefd op werden, iets langer bij hun moeder en vader mogen blijven. Waarschijnlijk hebben we dus onze nieuwe gezinsleden gevonden! wat leuk!
Klinkt als een fijn weekend Hunniebunnie! Die serie nog niet gezien maar staat op de watchlist.

Was het wat?

Beterschap Azarole.

Mijn oren tuten van al het vergader vandaag. Moet nog wat dingen oppakken maar dat doe ik morgen. Nu even verstand op 0 voor de buis en straks eens kijken wat we eten. Heb nog soep en kan vast wel een salade bouwen met wat er nog in de koelkast ligt.
quote:dolfje schreef op 08 mei 2017 @ 15:54:

Klinkt als een fijn weekend Hunniebunnie! Die serie nog niet gezien maar staat op de watchlist.

Was het wat?

Beterschap Azarole.

Mijn oren tuten van al het vergader vandaag. Moet nog wat dingen oppakken maar dat doe ik morgen. Nu even verstand op 0 voor de buis en straks eens kijken wat we eten. Heb nog soep en kan vast wel een salade bouwen met wat er nog in de koelkast ligt.Lekker rielekst Dolfje, geniet even van de rust!
Ja moet ff. Had eigenlijk willen sporten nu maar ik gun mijn voet even rust.
quote:dolfje schreef op 08 mei 2017 @ 16:20:

Ja moet ff. Had eigenlijk willen sporten nu maar ik gun mijn voet even rust.

Groot gelijk!

Taboo is wel wat, geloof ik. Ik heb altijd even tijd nodig om me aan een figuur te hechten...
Hoi allemaal!

GG, idd je hebt een topvriendin maar volgens mij ben jezelf ook een geweldige man!

Oublond!Ik type vaak perongeluk Oudblind in

Wat fijn voor jullie en de kittens! Ben echt blij voor jullie!

Dolfje, ik heb het gemist maar wat is de oorzaak van de pijn aan je voet?

Aza, jaja verhuizen kost heel veel energie...maar dan heb je straks ook wat mooist en

het belangrijke rust voor terug. Even doorzetten, beterschap!

Hun, wat fijn zoveel dieren om je heen! Woon je op een boerderij?

***Ik moet weer terug naar de DA, kat eet en drinkt amper en plast kleine plasjes.

Volgens mij heeft hij geen pijn dus voor de zekerheid gaan we toch maar even met hem.

DUIM AUB VOOR KAT.

(Ben gelukkig niet zo verdrietig als vorige week)
Prrrr, mauw miawwwww.
Aaah, Sjoerd wou me komen opzoeken in Frankrijk, de schat...
Ik duim voor kat, Jane!!!
Jane ik heb al jaren geleden last gehad van hielspoor en peesplaat ontsteking. De laatste 3/4 jaar geen klachten en nu ineens dus heel heftig wel weer. Vooral als ik net uit bed ben.
*Duimt mee voor Jane-kat*
The owls are not what they seem
*duim duim duim* Jane ik heb Sjoerd even naar je toe gestuurd.
quote:Hunniebunnie schreef op 08 mei 2017 @ 16:39:

Aaah, Sjoerd wou me komen opzoeken in Frankrijk, de schat...Ah dat verklaart waarom hij afgelopen weekend zo moe en lusteloos was: Ver gereisd en de post was te laat want Konijntje was alweer thuis!
quote:Hunniebunnie schreef op 08 mei 2017 @ 16:39:

Aaah, Sjoerd wou me komen opzoeken in Frankrijk, de schat... Is het leuk daar, Hunnie?
quote:LadyL0101 schreef op 08 mei 2017 @ 13:40:

Ik val even binnen

Wat een leuk nieuws Blond! Veel voorpret gewenst

En GG wat heb jij een geweldige vriendin!

+1

(en de eerste youtubehit van die band levert gewoon een bekend deuntje op ik ben nogal een vergiet qua bandnamen blijkbaar)
*duimt voor Jane-kat*
Afspraak voor kittensvisite staat voor zaterdag! Heel fijn gesprek met de eigenaresse gehad, flink doorgevraagd en het klinkt allemaal goed. *smile tot achter mijn oren*
quote:Oudblond schreef op 08 mei 2017 @ 19:58:

Afspraak voor kittensvisite staat voor zaterdag! Heel fijn gesprek met de eigenaresse gehad, flink doorgevraagd en het klinkt allemaal goed. *smile tot achter mijn oren*Veel plezier ermee!
Net heerlijk in bad gelegen met een historische jeugdroman. Lekker ontspannen.
Ik vind in bad gaan ook zo fijn Dolfje. Goed voor mijn lijf, maar zeker ook goed om te ontspannen.

Die oude kwetsuur die nu opspeelt... dat gebeurt natuurlijk niet zomaar. Je lijf stuurt je morsetekens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven