Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87

naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Ik hou alleen rekening met alcohol na de eisprong, hoewel ik niet moeilijk doe over een glas als het zo sociaal uitkomt. Andere dingen eet ik toch al nauwelijks.
och ja, die kleding voor bruiloften en feestjes.. en waar je dan uiteindelijk veeeel te lang mee wacht om te kopen, zodat je op het laatste nippertje nog de stad in moet en stress hebt omdat "je niets leuks kunt vinden". Ik heb hetzelfde met werk; op dit moment ben ik aan het solliciteren en daar was ik over aan het miepen omdat ik me dan wat opgelaten voel tov een nieuwe werkgever. Wat nou als ik er nèt werk en dan zwanger ben?! Droge reactie van manlief: "schat, vorig jaar zei je precies hetzelfde". Oh ja, dat is waar
Jaa kleding is ook zo herkenbaar! Net zoals sporten ;) ik heb nog klein buikje van eerste zwangerschap maar denk telkens ja dat sporten en strak worden komt wel na de tweede ????

Nou hele nacht en dag er in Mn hoofd mee bezig geweest en elk toiletbezoek was spannend. Nog niet ongesteld geworden. Zojuist een test gedaan (Vd action, betrouwbaar?) en was negatief. Wellicht morgenochtend nog een keer in de hoop hoger hcg gehalte te hebben....

Ja zonnebloem111 ik heb ook gelezen over waterige afscheiding dat dat een symptoom zou kunnen zijn....

Als ik naar Mn lichaam kijk zou ik zo zwanger kunnen zijn, ik ben afgelopen weken aangekomen en klein buikje ontwikkeld wat een beetje op zwangerschapsbuikje eruit ziet...

We wachten nog maar even af...

En over shoppen, lekker zomerjurkjes kopen van elastisch materiaal! Die kan je als je zwanger bent nog wel de hele zomer aan! Rekt lekker mee!
Goedemorgen dames,

Vanmorgen een action test en cb gedaan beide helaas negatief. Ook nog geen menstruatie en inmiddels cyclusdag 35... snap even niks van mijn lichaam ????

Terwijl ik eerst altijd cyclussen van 28 dagen had en dat sinds 3 maanden langer is geworden...
Ah, verwarend he. Je lijf doet rare dingen als je bezig bent met zwanger raken! Hier ben ik vanmorgen erg misselijk. ik ga meteen denken of ik geen zwangerschapstest moet doen, maar ik weet vrijwel zeker dat er toch niks uitkomt.
Balen zeg HappyMamma. Maar soms is je lijf opeens in de war. Hadden we hier afgelopen cyclus bijna allemaal.

food; wanneer was jouw NOD?
quote:Yinthe24 schreef op 09 mei 2017 @ 07:28:

Balen zeg HappyMamma. Maar soms is je lijf opeens in de war. Hadden we hier afgelopen cyclus bijna allemaal.

food; wanneer was jouw NOD?over een week of twee pas, net gisteren eisprong gehad. Dus weinig zinvol te testen tenzij vorige menstruatie geen echte menstruatie was, wat ik me niet kan indenken.... dus nee, ik ga niet testen.
Oww dat duurt nog even idd! Ik dacht idd al volgens mij had je net je eisprong gevonden. Beter idd om dan even te wachten voor teleurstelling...
Oh bah happymama, echt irritant als je lijf zo raar doet en je in onzekerheid laat zitten.

Foodsandbeats, heb ik ook wel eens gehad dat ik net na de eisprong al allemaal symptomen dacht te hebben. Heel irritant want het kan nog helemaal niet..

Hier zit ik in de spannende dagen, mijn menstruatie is altijd eerder dan NOD door korte luteale fase, ik zou dan vandaag of morgen ongi moeten worden.. gisteren aan het eind van de dag pijnlijke borsten, meer dan anders maar nu valt het weer mee. We kunnen helaas alleen maar afwachten tot ik vrijdag kan testen, dan ben ik dus wel voor mijn doen al overtijd.
Dat opstandige herken ik, dat helpt me op zich ook wel. paar maanden geleden heb ik bijvoorbeeld een weekendkaart voor Pinkpop gekocht omdat ik boos was dat het nog niet gelukt was, wel met het idee in m'n achterhoofd dat ik misschien niet zou kunnen omdat ik te misselijk zou zijn, maar nu heel blij dat ik daar heen ga en lekker kan feesten en drinken (hopelijk voorlopig voor de laatste keer natuurlijk).

Wat rot en vervelend happymama. Je lijf kan inderdaad rare dingen doen. Ik zit net als foods rond mijn eisprong (deze ronde overgeslagen voor het zaadonderzoek), maar ik voel me al een week zwanger (misselijk, rare steekjes in m'n liezen). Mijn vorige menstruatie was net zo heftig en lang als altijd, dus ik mag van mezelf niet testen, dat zou nergens op slaan. Ik denk dat ik gewoon gespannen ben voor de uitslagen..

Ik duim zonnebloem!
Hier even een nieuwe status update!! Net bij de gynoacoloog geweest voor de eerste keer en ik stond helaas na 10 minuten al weer buiten. Hij vond dat we pas zorgen hoefde te maken als ik na een jaar nog niet ongesteld was..... ik kreeg even een steek in mijn hart want alles behalve dat had ik verwacht. Toch maar even met de man gepraat en gezegd dat we heel graag kinderen willen en dat ik het er zwaar mee heb. Nu stuurt hij ons een vragen formulier op en moet ik na het terug sturen weer een nieuwe afspraak maken.... waarschijnlijk dus wel weer een maand of 3 verder vrees ik ??
Arghh wat naar labgeek! Vanuit artsenoogpunt snap ik het wel, maar sommige onderzoekjes zijn relatief goedkoop en makkelijk, dus waarom niet als dat iemand zo helpt.. dat geeft in elk geval het gevoel dat er iets gebeurt.

Mijn huisarts zei dat hij eigenlijk niet met mijn voorstel voor zaadonderzoek mee moest gaan, omdat hij mij daardoor het gevoel kon geven dat ik me inderdaad zorgen moest maken (want 'als de huisarts me doorstuurt voor onderzoek dan zal die zich ook wel zorgen maken'). Daar heeft hij natuurlijk ook wel een goed punt, ik denk dat jouw gyn misschien hetzelfde gedacht heeft, maar dat had hij dan wel wat beter mogen uitleggen aan je. Verder blijf ik bij mijn eerste punt, mensen die zo'n zenuwslopende periode van hoop en teleurstelling nooit hebben hoeven meemaken weten gewoon niet hoe het voelt. Goede zorg is niet altijd strikt het protocol opvolgen..
hopelijk gaat het snel met die vragenlijst of word je in de tussentijd gewoon ongesteld, of juist niet natuurlijk
Wat frustrerend Labgeek!
Wat naar labgeek!!! Medisch gezien heeft ie wel gelijk, maar hij totaal geen rekening met je logische zorgen. Hoeveel moeite is het om meer uit te leggen en eventueel direct een onderzoek te doen???? Ik vind het wel horkig!!
Helaas vanmorgen van het wachtbankje gevallen. Op naar de volgende ronde (al is de kans dan niet zo groot omdat man net in het weekend van mijn ovulatie weg is).

Voor de tabel: NOD rond 4 juni
Balen camomila!
Balen Camomila :(

Hier nog niet ongesteld, het wordt nu wel heel spannend!! Heb nog steeds wat gevoelige borsten en echt nog helemaal geen teken van ongesteldheid terwijl ik die echt gister of vandaag had verwacht. Ik probeer niet te veel te hopen, maar dat wordt nu toch wel moeilijk!
camomila

En Zonnebloem, laten we duimen dat het zo blijft!!! Heb je al uitgedacht wanneer je gaat testen? *edit* vrijdag zie ik?
Ahh balen camomila

Spannend zonnebloem ik ga hard duimen !
Spannend Zonnebloem, ik ga ook voor je duimen!
Helaas ik ben ook van het wachtbankje af :(
Niet leuk zonnebloem

Hier hopen dat mijn cyclus weer normaal werkt en dat ik mijn eisprong kan vinden
Ahh balen Zonnebloem!

Enig idee wanneer je eisprong zou kunnen zijn Florence?
Jammer Zonnebloem.
En duim voor je Florence dat alles weer gewoon werkt.

Hier heb ik al lekker weekend. Fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven