Stamcafé XXX
vrijdag 12 mei 2017 om 10:21
Facebook werkt wel!
Fijne vakantie!
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 12 mei 2017 om 11:12
Hello!!! Een kat vindt zijn eigen jongen hier niet meer!
Heeft al iemand uitgevlooid hoe je je voorkeuren aan kan passen? Ik wil het laatst geplaatste bericht op pagina 1 hebben, maar vind niet waar ik dit aan kan passen. Hoop niet dat die functie weg is?
En vallen bij jullie de titels van actieve topics ook over een uitgerekt plaatje van de pijler?
*mopperdemopperdemopperdezeur*
Heeft al iemand uitgevlooid hoe je je voorkeuren aan kan passen? Ik wil het laatst geplaatste bericht op pagina 1 hebben, maar vind niet waar ik dit aan kan passen. Hoop niet dat die functie weg is?
En vallen bij jullie de titels van actieve topics ook over een uitgerekt plaatje van de pijler?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 12 mei 2017 om 11:14
Helaas ja, die functie lijkt weg te zijn. En nog zo wat handige functies als 'naar beneden'. Enzo.Oudblond schreef: ↑12-05-2017 11:12Hello!!! Een kat vindt zijn eigen jongen hier niet meer!
The owls are not what they seem
vrijdag 12 mei 2017 om 11:16
vrijdag 12 mei 2017 om 12:16
Ik hoop dat die 'omgekeerde' volgorde nog terug komt want dit 'praat' gewoon niet lekker. Ik ken trouwens geen enkel forum waar je de meest recente reactie moet gaan zoeken op pagina 122...
vrijdag 12 mei 2017 om 12:55
Vooral dat MOET; ik ben zo'n watje dat wel altijd en overal topicreacties van oud naar recent wil lezen. Maar bij alle andere fora die ik ken is dat een keuze en geen verplichting...
vrijdag 12 mei 2017 om 13:56
[/quote]
Vooral dat MOET; ik ben zo'n watje dat wel altijd en overal topicreacties van oud naar recent wil lezen. Maar bij alle andere fora die ik ken is dat een keuze en geen verplichting...
[/quote]
Ik lees meestal ook braaf het hele topic, maar als je eenmaal gereageerd hebt en wil volgen is het fijn als je gewoon op pagina 1 kan blijven.
[/quote]
Ik lees meestal ook braaf het hele topic, maar als je eenmaal gereageerd hebt en wil volgen is het fijn als je gewoon op pagina 1 kan blijven.