Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kraaienpootje schreef:
12-05-2017 15:22
:O Dat moet echt terug!!!!! Ik heb geen zin in constant scrollen!!!

Ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kraaienpootje schreef:
12-05-2017 14:44

En ook ik wordt steeds uitgelogd :-(
Ik ga ook even een quote doen omdat mijn berichten anders vaak niet geplaatst worden.

Hier mijn irritaties/problemen etc.

- oudste berichten staan bovenaan bij mijn reacties e.d. Dit moet echt omgedraaid worden.
- niet zelf kunnen/mogen beslissen welke pijlers je onder de negeer zet.
- geen "direct naar boven/beneden" knop, je scrollt je rot.
- Als ik bij mijn account kijk staat daar mijn emailadres en de optie om mijn wachtwoord / gebruikersnaam / emailadres te wijzigen. Echter, ik kan alleen mijn wachtwoord wijzigen, waarom zie ik geen optie voor het emailadres?
- Ik kan vaak geen reactie plaatsen zonder te quoten, zoals heel veel anderen ook.
- het quote in een quote in een quote in een quote systeem is onoverzichtelijk en verwarrend.

Vanuit de moderatoren blijft het oorverdovend stil. Wanneer gaan jullie nu eens reageren?
Ik quotte net iemand in Napraat, en kreeg ik ineens in beeld dat ik uitgelogd was en niet kon posten?
_Marana_ schreef:
12-05-2017 15:38
Ik quotte net iemand in Napraat, en kreeg ik ineens in beeld dat ik uitgelogd was en niet kon posten?

Dat heb ik sinds een paar minuten ook. word er constant uitgegooid.
Ik kom wel weer terug als het weer functioneert :) .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon schreef:
12-05-2017 15:45
Ik kom wel weer terug als het weer functioneert :) .
CU2030
Waarom kan ik niet meer de volgorde van de posts aanpassen?
tomcat schreef:
12-05-2017 16:06
Waarom kan ik niet meer de volgorde van de posts aanpassen?
Als dat het enige is, dan werkt hij best goed bij je :)
ik zie geen melding dat ik ongelezen PB's heb..ze staan er wel
Komt er nog een pijl met -------> Naar beneden/onderaan de pagina?

-> Naar beneden
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Misschien handig om de optie instellingen onder voorkeuren in te vullen met wat opties/mogelijkheden/persoonlijke voorkeuren. Valt weinig in te stellen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Cateautje schreef:
12-05-2017 11:36
Ik post het hier ook maar even: Ik kan geen plaatjes posten.
Als ik quote kan ik het wél. Zie iig het symbooltje staan

(hoop ik)

Mislukt! :cry:

Eigenlijk vind ik het gewoon een grote bende.
anoniem_291573 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 16:43
74.86% gewijzigd
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
regenhaag schreef:
12-05-2017 12:54
Ik forum mobiel î. E. En kan niet op de tabbladen actieve topics en nieuwe topics drukken. Ze doen het niet...
Ik ben er nu achter dat als je op je mobiel via Google Chrome naar Viva gaat dit wel werkt. Dus i.p.v. de normale internet-app.
Waarom zitten jullie bugs te posten in het bugtopic van het vórige forum?!

(Op zich al lachwekkend genoeg trouwens, dat dit topic überhaupt nog loopt. ;-D )
_Beeldig_ schreef:
12-05-2017 16:43
Waarom zitten jullie bugs te posten in het bugtopic van het vórige forum?!

(Op zich al lachwekkend genoeg trouwens, dat dit topic überhaupt nog loopt. ;-D )

Omdat dat omhoog kwam. En omdat ik niks anders zie dan de lijst met 3 topics waarin ik heb gereageerd.
Niet aan gedacht om verder te zoeken, omdat het allemaal zo bagger werkt.
Er is een nieuw topic dus?
Ja, er is een topic over dit forum. Het heet iets met dat het live is.
Voilá:

http://forum.viva.nl/overig/het-nieuwe- ... ges/381352
Lijkt op alsof een afstudeerder zijn eindverslag inlevert, maar de titel ontbreekt, de inhoudsopgave klopt voor geen meter, er missen hoofdstukken, verwijzingen naar verkeerde pagina's, conclusie is er niet, het rapport zijn losse blaadjes en niet op volgorde, en hij heeft er een kan koffie overheen geknoeid,en vraagt of ik nog wat puntjes zie ter verbetering.
Oh ik dacht dat ik de enige was die het nieuwe forum verschrikkelijk vind..... :whip:
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Oh ik dacht dat ik de enige was die het nieuwe forum verschrikkelijk vind..... :whip:
I can explain it to you, but I can't understand it for you
En mijn vorige bericht werd niet gepost.
World of Warcraft: Legion
Ik vind dat het invoeren van het nieuwe forumsysteem haastig en zonder voldoende organisatie voor de forummers is ingevoerd.
World of Warcraft: Legion
soetkees schreef:
12-05-2017 17:24
Nee. Er zijn er nog 2
soetkees schreef:
12-05-2017 17:24
Jeetje, wat een ellende.
Forummen is echt niet leuk meer zo.
Wat onwijs irritant dat je steeds opnieuw moet inloggen, en dat de pagina tijdens het lezen gewoon wegschiet.

Knudde!

(En ik plaats mijn bericht maar onder een quote, omdat het anders niet eens geplaatst wordt. Ook zo waardeloos.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven