Stamcafé XXX
vrijdag 12 mei 2017 om 14:05
test
Reactie bekijken kan niet als je iemand quote. Wel als je nieuwe reactie wil plaatsen (onderaan een topic dat veld invullen dus) Met voorbeeld bekijken kom je ineens helemaaaaaal bovenaan het topic terecht en moet je weer scrollen.
De forummers zijn gratis testpanel zei iemand al in het betreffende topic............
Reactie bekijken kan niet als je iemand quote. Wel als je nieuwe reactie wil plaatsen (onderaan een topic dat veld invullen dus) Met voorbeeld bekijken kom je ineens helemaaaaaal bovenaan het topic terecht en moet je weer scrollen.
De forummers zijn gratis testpanel zei iemand al in het betreffende topic............
vrijdag 12 mei 2017 om 20:14
vrijdag 12 mei 2017 om 20:14
Balen LV!
Ssstt... dat maar een paar zinnen kunnen tikken op mobiel moet zeer frustrerend zijn voor een aantal forummers die altijd hele lappen posten!
Mijn hersenen begrijpen de leesvolgorde gewoon niet. En dat voortdurend opnieuw in moeten loggen vind ik ook idioot.
Ssstt... dat maar een paar zinnen kunnen tikken op mobiel moet zeer frustrerend zijn voor een aantal forummers die altijd hele lappen posten!
Mijn hersenen begrijpen de leesvolgorde gewoon niet. En dat voortdurend opnieuw in moeten loggen vind ik ook idioot.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 12 mei 2017 om 20:59
Ik grommel met je mee! Wat een achteruitgang. Hebben de mods eigenlijk al ergens een reactie op gegeven?Renaissance schreef: ↑12-05-2017 20:20Wat een stom, achterlijk, onprofessioneel gedoe weer van viva. Bah bah, stelletje prutsers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen gaan we op kittenvisite!!! Ik hoop zo dat alles in orde is en dat we er vertrouwen in hebben en dus snel twee dotjes in huis hebben. Man leest zowat voor het eerst in zijn leven een boek
vrijdag 12 mei 2017 om 21:18
Zonder klagen saaie dagen heb ik geleerd van een wijze vriend.Lady_Voldemort schreef: ↑12-05-2017 19:48Ah, hier ook al gemopper op alle prachtige vernieuwingen?
Ik heb ook nog een mopper: we hebben geen kaartjes voor de Stones![]()
De rodekater-smileys zijn weer bijna allemaal weg. Behalve
Marktplaats stroomt alweer vol met kaartaanbieders, maar of dat nou zo betrouwbaar is.....
vrijdag 12 mei 2017 om 21:26
vrijdag 12 mei 2017 om 22:08
http://wallpapercave.com/wp/Rw91f3y.jpg
test
test
anoniem_304205 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 22:08
Reden: test
Reden: test
2.22% gewijzigd
zaterdag 13 mei 2017 om 08:30
Mogge stammers! Het forum werkt nog steeds ruk zie ik, vooral op mobiel. Gelukkig mag ik vandaag weer naar de kinderboerderij, geiten voeren en konijnen aaien enzo. Is goed voor mijn zenmodus. T is wel te hopen dat meneer L mee kan, die ligt naast me te hoestennen proesten. Anders wordt het alsnog niet erg zen, in mijn eentje.
The owls are not what they seem
zaterdag 13 mei 2017 om 08:32
Jammer genoeg kom ik niet voorbij jouw stad poesje! Maar ik zal de nieuwe poezen ' de heren' gaan noemen, dan kan jij gewoon jezelf blijven!
Fijne dag Stammers!
oudblond wijzigde dit bericht op 13-05-2017 09:29
0.30% gewijzigd
zaterdag 13 mei 2017 om 11:58
zaterdag 13 mei 2017 om 13:06
Het wordt nu wel beter ja, met wat omweggetjes. Maar gisteren werd ik er bepaald agressief van
Weer dubbel.