Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
vrijdag 12 mei 2017 om 18:03

Mijn gezicht gedaan retinol 2% van the ordinary prikte minimaal maar merkte weinig de volgende dag...
Wat doekkkk verkeerd???
Wil ook volle

Bestaardigopzich schreef: ↑12-05-2017 17:02Ben benieuwd wat je van de dermaroller vind! Ik heb hem pas 2x gebruikt maar heb nog steeds echt, serieus vollere lippen en na lang zoeken en lezen denk ik dat eens in de 6 weken genoeg is/moet zijn. Omdat ik een gevoelige huid heb doe ik het liever niet te vaak maar ik geloof niet dat je huid er op den duur van achteruit gaat. Ik neem aan dat je het ook vanavond gaat proberen zodat de roodheid 's nachts weg kan trekken en hoop op een review van je!! *smiley*
pff.. wat een ellende die nieuwe 'verbeterde' versie van dit forum...
Alsof ze met een dermaroller met 2mm naalden hebben gebruikt om de boel op te leuken![]()
Als je wint heb je vrienden...

vrijdag 12 mei 2017 om 18:17
Ah.. ik kwam wel ergens op YT de waarschuwing dat die met 540 naaldjes niet werken omdat het teveel naaldjes op elkaar zijn... je moet die met 192 (of 194, weet ff niet zeker) naaldjes hebben.
Ik heb geen aandelen in die dingen maar ben echt enthousiast over het effect voor mijn lippen vooral. Hoopte dat het ook fijne rimpeltjes weg zou poetsen maar dat is niet gebeurd. Wel waren de grove poriën op mijn kin ook verdwenen bijna. Dat komt nu wel terug maar ik wil hem niet té vaak gebruiken.
Zal volgende keer weer even verslag doen

vrijdag 12 mei 2017 om 19:57
Oh shit ik heb volgens mij ook 540 naaldjes. Ik dacht 'hoe meer hoe beter' hihi. Nou als het effect niet bevalt koop ik wel een nieuwe.Bestaardigopzich schreef: ↑12-05-2017 18:17Ah.. ik kwam wel ergens op YT de waarschuwing dat die met 540 naaldjes niet werken omdat het teveel naaldjes op elkaar zijn... je moet die met 192 (of 194, weet ff niet zeker) naaldjes hebben.
Ik heb geen aandelen in die dingen maar ben echt enthousiast over het effect voor mijn lippen vooral. Hoopte dat het ook fijne rimpeltjes weg zou poetsen maar dat is niet gebeurd. Wel waren de grove poriën op mijn kin ook verdwenen bijna. Dat komt nu wel terug maar ik wil hem niet té vaak gebruiken.
Zal volgende keer weer even verslag doen![]()
Bestaardigopzich jij hebt er een van Bol.com toch? Ik van de Duitse Ebay.
Ik ga idd vanavond testen (als het niet te laat wordt met borrelen hihi) voor het geval mijn huid idd erg rood wordt. En doe morgen zeker verslag!

vrijdag 12 mei 2017 om 20:01
Vandaag ook nog bij de Etos de eight hour cream gekocht. Die wilde ik al jaren, dus ben heel erg benieuwd. Heb hem nu op mijn altijd droge lippen gesmeerd. Sowieso geeft hij een supermooie glans, dus alleen dat is al positief!
En ook bij de Kruidvat het masker gekoxht dat hier meerdere keren is genoemd. Die wil ik na de dermaroller opdoen en daarna een serum van Olaz.
En ook bij de Kruidvat het masker gekoxht dat hier meerdere keren is genoemd. Die wil ik na de dermaroller opdoen en daarna een serum van Olaz.

vrijdag 12 mei 2017 om 21:13
Ik heb de biodermal couperose creme ook, en het lijkt idd wel te werken! Maar het geeft wel een trekkerig gevoel, vooral op m'n wangen... hebben jullie dit ook?

vrijdag 12 mei 2017 om 21:47
Ik heb inmiddels dit hele topic doorgeploegd en de vitis tandpasta lijkt me wel wat om te proberen. Maar scheelt het nou echt veel qua resultaten tussen poetsen met vitis + oral b borstel of poetsen met vitis + normale elektrische tandenborstel?
Ik heb een elektrische tandenborstel van kruidvat eigen merk en ga er vanuit dat die oral b whitening borsteltjes daar vast niet op passen... En om nou een compleet nieuwe te kopen om een tandpasta uit te proberen, vind ik ook weer zo wat.
Ik heb een elektrische tandenborstel van kruidvat eigen merk en ga er vanuit dat die oral b whitening borsteltjes daar vast niet op passen... En om nou een compleet nieuwe te kopen om een tandpasta uit te proberen, vind ik ook weer zo wat.

vrijdag 12 mei 2017 om 22:26
Ik zou niet een nieuwe elek. tandenborstel kopen. Lijkt me niet echt wat uit te makenVerhip schreef: ↑12-05-2017 21:47Ik heb inmiddels dit hele topic doorgeploegd en de vitis tandpasta lijkt me wel wat om te proberen. Maar scheelt het nou echt veel qua resultaten tussen poetsen met vitis + oral b borstel of poetsen met vitis + normale elektrische tandenborstel?

vrijdag 12 mei 2017 om 22:43
Er schiet mij nog nog een product binnen waar ik heel blij mee ben!
Kruidvat Nail Care Quick & Easy Nagellakremover zonder Aceton
Het is echt Quick & easy
Geen watjes nodig. Potje open, vinger erin, klaar! Het stinkt ook niet zo wegens geen Aceton. Nagels lakken vind ik echt een gedoe maar dit maakt het net even wat makkelijker.
Kruidvat Nail Care Quick & Easy Nagellakremover zonder Aceton
Het is echt Quick & easy

anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 22:48
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
7.88% gewijzigd
zaterdag 13 mei 2017 om 07:18
ik heb nu zowel de L'oreal hot straight spray als de vita tandpasta+oral-borsteltje een tijdje in gebruik. Beide geven mij niet het resultaat waar ik op gehoopt heb. Mijn haren zitten nog net zo pluizig als daarvoor. En ik zie niet echt een groot verschil bij de Vitis. Ik merk wel dat mijn tanden wat gladder blijven, dat is wel fijn. Maar veel witter geworden, nee.
Jammer!
Ik heb gister de olaz gel gekocht, ben benieuwd. 40% korting bij de Etos dus het was goed te doen. Ik wilde ook even de revitalash kopen maar die hadden ze niet bij de etos. Dus op internet opgezocht en oei dat is duurder dan ik had verwacht. Ik vind het te veel geld voor wat langere wimpers.
Jammer!
Ik heb gister de olaz gel gekocht, ben benieuwd. 40% korting bij de Etos dus het was goed te doen. Ik wilde ook even de revitalash kopen maar die hadden ze niet bij de etos. Dus op internet opgezocht en oei dat is duurder dan ik had verwacht. Ik vind het te veel geld voor wat langere wimpers.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters

zaterdag 13 mei 2017 om 07:37
Koop dan Nanolash. Scheelt de helft en bij mij, en anderen in mijn omgeving, zeer goede resultaten.gruffalo schreef: ↑13-05-2017 07:18ik heb nu zowel de L'oreal hot straight spray als de vita tandpasta+oral-borsteltje een tijdje in gebruik. Beide geven mij niet het resultaat waar ik op gehoopt heb. Mijn haren zitten nog net zo pluizig als daarvoor. En ik zie niet echt een groot verschil bij de Vitis. Ik merk wel dat mijn tanden wat gladder blijven, dat is wel fijn. Maar veel witter geworden, nee.
Jammer!
zaterdag 13 mei 2017 om 08:00
zaterdag 13 mei 2017 om 08:40
Naar aanleiding van dit topic heb ik een maand geleden ook een aantal dingen gekocht:
Vitis tandpasta, ik dacht dat ik geen verschil zag qua kleur tot mijn schoonzus (tandartsassistente) vroeg of ik m'n tanden had laten bleken, dus het werkt wel echt. Ik gebruik niet die speciale borsteltjes.
Superlash van Kruidvat, ik heb wel het idee dat m'n wimpers iets voller en langer zijn geworden maar niet heel spectaculair.
Nivea aftershave balsem als primer werkt ook heel goed, ben er zeer tevreden over, m'n make-up blijft echt veel langer zitten.
Main and tail shampoo, daar wordt m'n haar echt touw van, dus die gebruik ik niet meer.
Clinique anti redness creme, een paar dagen gesmeerd maar ik zag niet echt verschil, ik wil nu de biodermal couperose creme maar eens proberen.
Verder lees ik dit topic met veel plezier!
Vitis tandpasta, ik dacht dat ik geen verschil zag qua kleur tot mijn schoonzus (tandartsassistente) vroeg of ik m'n tanden had laten bleken, dus het werkt wel echt. Ik gebruik niet die speciale borsteltjes.
Superlash van Kruidvat, ik heb wel het idee dat m'n wimpers iets voller en langer zijn geworden maar niet heel spectaculair.
Nivea aftershave balsem als primer werkt ook heel goed, ben er zeer tevreden over, m'n make-up blijft echt veel langer zitten.
Main and tail shampoo, daar wordt m'n haar echt touw van, dus die gebruik ik niet meer.
Clinique anti redness creme, een paar dagen gesmeerd maar ik zag niet echt verschil, ik wil nu de biodermal couperose creme maar eens proberen.
Verder lees ik dit topic met veel plezier!

zaterdag 13 mei 2017 om 09:42
Nee dat heb ik biet. Krijg er gewoon schoon haar van met volume