Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
13-05-2017 19:24
De zitplaatsen waren sneller weg dan de staanplaatsten, maar het is dan ook zo'n oude band :proud:
Nog ouder dan the rolling stones? :biggrin:
dolfje schreef:
13-05-2017 19:26
Nog ouder dan the rolling stones? :biggrin:
Dat dan weer net niet. Is ook errug lastig met minder mensen. Hoewel ik qua individuele leeftijd ff zou moeten googelen hoe dat is vergeleken met een ander muziekuitstapje dat ik voor het najaar gepland heb......

Maar wel een band waar sommigen al zolang fan kunnen zijn als ik oud ben en ik ben ietsje ouder dan LV-Dochter :mrgreen:
Haha ben nu wel erg benieuwd wat dat dan is.
Ik heb een poging gedaan Sjoerd te sturen.

Een grijze gitarist en een grijze drummer en de aanhang die ze daar nog bij verzonnen hebben.
En een Caribische oude heer.
Ik heb een poging gedaan Sjoerd te sturen.
:mail:

Sjoerd wel in enkelvoud hoop ik anders wordt het zo ingewikkeld
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 19:45
56.03% gewijzigd
Sjoerd is aangekomen!
Watervrouw333 schreef:
13-05-2017 19:24
Ik ga in het najaar een zitplaats bezetten bij een concert. Zal mij benieuwen of ik andere zitters ga irriteren, maar heb geen zin om een paar uur tevoren aanwezig te zijn voor een poging om een goede staanplaats te kijken.

Ik ga gewoon beuken tot ik vooraan sta. Dochter zal dat wel niet kunnen waarderen, maar ik ga ervan uit dat ze netjes achter me aanhobbelt :D
Lady_Voldemort schreef:
13-05-2017 19:54
Ik ga gewoon beuken tot ik vooraan sta. Dochter zal dat wel niet kunnen waarderen, maar ik ga ervan uit dat ze netjes achter me aanhobbelt :D
Allebei twee drankjes halen bij de bar en dan door de massa naar voren lopen alsof daar twee mensen staan voor wie jullie een drankje hebben gehaald.
Ik zou er het lef niet voor hebben........
Lady_Voldemort schreef:
13-05-2017 19:54
Sorry sorry sorry roepend naar de mensen die jij opzij ploegt en stiekem heel blij dat moeders haar naar een goede plek brengt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Succes LV!
Ik had ook grootse mep, maai & kauwgom-in-haren plannen tijdens mijn laatste concert, maar om nou kutpubers van anderen onderuit te trappen ... ging wat ver.

Hier is jongste dochter net thuis uit Frankrijk. Djeez wat heb ik een chaotisch groot gezin @(
Ik vind concerten en festivals geweldig maar vooraan staan hoef ik niet, ik wil gewoon naar de wc kunnen en drinken kunnen halen.
Ga ook het liefste met zo min mogelijk mensen. Jaren en jaren geleden waren we met verschillende groepen en het was constant '' waar sta jij en oh ik kom er aan" en elkaar dan telkens mis lopen etc. Zwaar irritant.

Ik kan nog steeds niet uit over die aap...
dolfje schreef:
13-05-2017 20:42
Ik vind concerten en festivals geweldig maar vooraan staan hoef ik niet, ik wil gewoon naar de wc kunnen en drinken kunnen halen.
Als DOE MAAR on stage is? Echt niet. En je moet maar denken: als je niks drinkt hoef je ook niet te pissen. Met die stelregel redde ik het op mijn dertiende al en nu nog steeds.
Ja zelfs bij Doe maar!
Juist. Drinken doe je alleen als je plek gewaarborgd is. Of vantevoren
Wat een kutforum zeg.
Ik ben het nu alweer zat.
:cheer2: Hey deze is best leuk!
Prrrr, mauw miawwwww.
Zo dat was leuk het ESF kijken en het posten op het forum lukte best. Ondertussen ook twitter in de gaten houden en appen met vriendinnen.
Man is onderweg naar huis vanuit de arena maar het staat er nogal vast dus of ze echt op pad zijn weet ik niet.
Ach ik kan naar bed maar zit nog lekker met een drankje en jaren 80 muziek (Wham!) op de tv nog lekker te chillen.
Goedemorgen
Oudblond schreef:
13-05-2017 17:06
We zijn de kittens gaan bezoeken. Wow zo lief, knuffelig en mooi! Ik had aan de DA gevraagd wat we moesten vragen en waar we op moesten letten en alles klopte! Ze zijn in een heel fijn huis bij een katgek gezin. De eigenaar is erg bezig met verschillend voer aanbieden, kammen, aan de pootjes komen, oogjes schoonmaken en heel veel kroelen. Ze komen uit een nestje van 3 en onze 2 trekken erg naar elkaar toe. Fijn dus dat ze samen kunnen verhuizen. Half juni is het zo ver! Blijblijblij!
:cheer2: :cat:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Haai, weer terug in NL. Wat is Ierland mooooooi!
Ik wil nog wel een keer terug.

OB wat fijn van de jongens dat het door gaat. Heb je al een plaatje? (of lukken plaatjes nog niet op het nieuwe forum?

Jane hoe is het met kater?
Even proberen of het lukt:

Geen plaatjes mogelijk dus. Nah :wtf:
Nee plaatjes lukken niet en bij mij is het forum nu zo traag als dikke shit.
-Puss-in-Bootz- schreef:
14-05-2017 13:21
Geen plaatjes mogelijk dus. Nah :wtf:
Ha Boots, wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad in Ierland.

Wat is het nieuwe forum ruk hè.

Blondie, wat fijn van de kittens!

Verder niet bijgelezen, ben alleen maar soms even hier. Vooral om aan te geven dat het forum voor mij echt heel slecht werkt, moet bijv. constant opnieuw inloggen.
Soms lukt het en heel vaak niet om een post te plaatsen zonder quote.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven