Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Cadance schreef:
12-05-2017 22:45
Oh heb je dan zo'n oranje snor?

Haha nee, wordt gewoon blond, en gebruikte het voor de bovenbenen voordat ik het epileerde, maar het werkt wel als een trein!
Nou daar ben ik weer, gisteravond voor het eerst de dermaroller gebruikt. Ik ben er positief over, maar (nog) niet lyrisch. Misschien te hoge verwachtingen? Of niet genoeg/juist gerold? Of toch een roller met teveel naaldjes zoals ik ineens voorbij zag komen. Of niet het juiste product gesmeerd erna? Wie weet. Hieronder de details.

Gisteravond uitgebreid mn gezicht + lippen gerold in alle richtingen, met een dermaroller met naaldjes van 0.50 mm. Qua pijn was het heel goed te doen. Niet pijnlijk te noemen, voelt gewoon echt als prikjes. Ik las overal dat je geen druk hoeft te zetten maar toen ik dat deed had ik het idee dat er niets gebeurde, ben toen toch maar iets druk gaan zetten. Na het rollen van 1 'gebied' dit gebied direct ingesmeerd met een serum. Daarbij prikte de huid een beetje. Het serum trok heel snel in de huid. Toen ik mijn hele gezicht gedaan had, heb ik het nog ingesmeerd met mijn gebruikelijke nachtcrème. Ik, vind een rijke crème na het reinigen altijd heel fijn op mijn huid. Mijn lippen ingesmeerd met Eight Hour cream. Ik had sowieso een heerlijk zacht huidje daarna!

De huid was wel behoorlijk rood, en voelde alsof deze flink verbrand was. Prikkelend en heel warm gevoel. Denk dus toch iets te hard gerold :-O$ Vanochtend ook nog een beetje prikkelend, maar wel nog steeds superglad. Heb toen nog een masker opgedaan omdat ik daar zin in had en gisteravond geen tijd meer voor. Daarna was de huid ook nog weer rood en nu ziet ie er goed uit.

Mijn lippen zijn misschien een ietsiepietsie voller, maar niet het effect waar ik op gehoopt had. Ik heb ook wel gezien dat je moet proberen je lippen zo 'strak' mogelijk te houden zeg maar en dat lukte niet zo goed. Dus denk dat ik dit nog een keer moet oefenen, in de hoop dat het dan wel meer resultaat oplevert?

Al met al heb ik dus wel echt het gevoel gehad dat de serum en crème goed in de huid konden trekken, en dat vind ik erg positief. Ik ben ook benieuwd wat het effect op de lange termijn zal zijn.

Dan nog 2 andere dingen:

- Ik heb het peel-off masker van Kruidvat met Dragonfruit gebruikt, dat hier al best vaak genoemd is. Niet echt mijn masker. Ik houd nou eenmaal niet zo van de structuur van een peel-off masker. Heb liever een vol, romig masker. Maar zal het ook nog een keer proberen als ik niet de dermaroller heb gebruikt, om goed te kunnen beoordelen wat het effect ervan is.

- Vitis gebruik ik nu een week of 2 en ik zag er eerst niets van (zoals sommigen hier die meteen na 1 keer poetsen een wow-effect ervaren) maar nu lijkt het erop dat mijn tanden toch wat witter lijken te worden. Ik poets gezellig door en zal straks ook mijn man z'n tanden nog eens goed bestuderen :-D

Fijn weekend allemaal!
Ben begonnen met de Olaz eye gel.
Had meteen ook de Olaz anti wrinkle dag- en nachtcrème gekocht.
Die nachtcrème een paar nachten gebruikt en die bevalt niet. Huid voelt trekkerig aan. Kan wel de bedoeling zijn, maar ik vind dat niet prettig. Ook 's ochtends zo'n witte waas.
Maak het op als hals/decolleté crème.
De klassieke Olaz beautyfluid vind ik
(Kon niet verder tikken)
De gewone fluid vind ik wel fijn.
Nu gekocht: L'Oreal triple active, hydraterende dag- en nachtcrème.
Alle reacties Link kopieren
Hier een review voor de vitis. Geen idee meer wie het vroeg (en scrollen is geen doen), maar ik heb van mezelf relatief witte tanden en had er teveel van verwacht. Evengoed moet ik zeggen dat ik nu, na drie weken, toch wittere tanden heb. Het effect is subtiel en het duurde even, maar het helpt dus wel degelijk, alleen niet meteen als je geen notoire koffieleut of roker bent.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Gebruik nu 3-4 weken wimperserum van de Kruidvat. Wimpers lijken wel degelijk langer, maar lijkt wel echt alsof mijn oogleden ook wat rood en opgezwollen zijn. Het viel me ook op dat ik laatste tijd vaker gesprongen andertjes in m'n oogwit (tja,hoe heet dat eigenlijk?)heb, maar weet niet of het hiervan komt.

Denk dat ik maar eens ga minderen om te zien of het verschil maakt.
anoniem_72754 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 22:58
Reden: Taalfouten/autocorrectie-fouten eruit...
0.26% gewijzigd
Maan86 schreef:
13-05-2017 22:51
Gebruik nu 3-4 weken wimperserum van de Kruidvat. Wimpers lijken wel degelijk langer, maar lijkt wel echt alsof mijn oogleden ook wat rood en opgezwollen zijn. Het viel me ook op dat ik laatste tijd vaker gesprongen andertjes in m'n oogwit (tja,hoe heet dat eigenlijk?)heb, maar weet niet of het hiervan komt.

Denk dat ik maar eens ga minderen om te zien of het verschil maakt.
Bedankt voor het melden! Ik ben gisteravond hiermee begonnen, ben benieuwd of dit ook bij mij gebeurd. Wel leuk om te lezen dat het lijkt te werken!
Ik merk toch ook verschil dankzij de vitis tandpasta. Ik heb niet echt vlekken door roken of koffie maar wat geligere tanden (zou door antibiotica komen in kindertijd, jaren zeventig...). Nu zijn ze toch precies wat witter. En zeker ook gladder. Ik gebruik ook het whitening borsteltje van Orql dus het is een combinatie.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Mijn wimpers lijken ook langer en voller si ds ik het kv wimperserum gebruik!
Ik ben gestopt met het serum, ook mijn oogleden werden rood en heel schilferig. Geen idee of het door het serum komt maar nu al een paar dagen niet gebruikt en gelijk minder klachten.
Ik vond deze pagina pas gisteravond laat en heb alle 80 blz gelezen, pfff. Ik heb ook al een heel lijstje gemaakt. Ik wil de washandjes van de action, het wimperserum van het kruidvat, de Vitis tandpasta van de Etos. De dermaroller had ik al en was ik totaal vergeten. Ik heb net in bad na het reinigen druk mijn gezicht en lippen gerold en daarna ingesmeerd met serum en 8 hour cream. Die laatste was ook weer een beetje achterin mijn kast verdwenen. Zonde want het is heerlijk spul om 1 keer in de week mijn hele gezicht in te smeren en af en toe mijn lippen en wenkbrauwen. Ik heb ook al een paar produkten van The Ordinary besteld. Wat zijn die produkten goedkoop!

Ik ben een enorme fan van l'Occitane. Ze hebben vaak leuke aanbiedingen, produkten met korting maar vooral dat je er leuke probeerformaten bij krijgt, vaak in een mooi toilettasje. Ik koop dit ook vaak op Marktplaats. Wel alleen produkten die nog niet geopend zijn, ik heb hiermee nog nooit pecht gehad.

Momenteel gebruik het het serum en de creme van de duurste serie van l'Occitane. Bij elkaar kost het iets van 350 euro. Belachelijk natuurlijk, ik heb het voor 80 euro samen gekocht. Ik doe daar minimaal 3 maanden mee, dan valt het wel weer mee. Ik heb eerst een monster in de winkel gehaald om te zien of ik het een fijn produkt vond. Het bevalt heel goed maar ik heb een makkelijke huid en kan veel hebben. Ik zal als het op is geen nieuwe potten in de winkel halen, veel te duur.

Verder weg van de reinigingsolie met sheabutter. Puur op een droge huid aanbrengen en met de vingers over het gezicht, daarna de handen nat maken en nog een keer rondjes over het gezicht maken. Ik dacht dat mijn huid daar erg vet van zou worden maar dat is niet zo. Het reinigt heel goed.

De creme die ik wel altijd koop van l'Occitane is de rich sheabuttercreme. Die kost 28 euro en daar doe ik ook 3 maanden mee. Gebruik wel altijd een schoon spateltje. Heel kleine hoeveelheid in stipjes op het gezicht, de handen nat maken en dan inwrijven. Gaat heel goed, anders gebruik je veel te veel en dat is helemaal niet nodig.

ook heel erg lekker:

- de handcreme (wel die met 20% sheabutter)
- de voetcreme
- de handscrub, daar worden je handen heel erg zacht van. Je hoeft ze daarna niet in te smeren, mag wel.
- de geuren Verbena, rozen en Arlesienne.

Je kan ook altijd proefmonsters vragen in de winkel.
Is er ergens een site oid waar meer uitleg gegeven word (in nederlands) over de producten van the ordinary? Ik kan er niet echt wijs uit worden wat nou waarvoor is en voor welk huidtype etc.
Dit is wel in het Engels, maar links kun je zoeken naar je huidtype/probleem.
Als je het niet snapt, roep maar, dan vertalen we wel even.

https://www.beautylish.com/b/the-ordinary/about#acne
van de concurrent, over rosacea https://marieclaire.nl/beauty/dit-alcoh ... or-je-huid

wat ik gisteren dacht, als je een alternatief wil voor de dermaroller, vraag dan of je vriend even niet scheert :idee:
Lorem Ipsum
Ik gebruik het wimperserum van Kruidvat nu iets langer dan 2 weken.
Gisteren had ik weer een keer mascara op. Normaal vraagt mijn dochter (van 6): heb je mascara op? Gisteren vroeg ze of ik nepwimpers had. Ik zag zelf nog niet een groot verschil, maar schijnbaar viel het haar op.
Ik heb inmiddels ook weer een tip, voor zonnebrand: Altruist dermatelogist sunscreen. Ik had erover gelezen op een blog.
£8 op amazon for 2 x 200ml (SPF30), echt een schijntje. Je kunt hem ook in SPF50 krijgen, die gaat per 2 x 100ml, die heb ik ook gekocht. Heb ze allebei de afgelopen week getest, zonder en met makeup eroverheen en echt superfijn spul. Trekt snel in, niet plakkerig.
En van elke verkochte fles gaat er ook wat geld naar een goed doel (albinism in Tanzania).

Zojuist een Remington krultang gekregen voor mijn verjaardag, is hier volgens mij eerder over geschreven. Heb het meteen even geprobeerd. Eerste indruk is top! Dikke bos krullen. En ging best snel! Nu kijken hoelang ze blijven zitten. Heb hem op 200 graden gezet.

Ik moet nog wel even oefenen om er handigheid in te krijgen maar ik heb dan ook nog nooit een krultang gebruikt dus dat is niet zo gek.

gebruikt.
Gefeliciteerd met je verjaardag vlammetje.
Ik kwam bij het googelen op huidverzorging met vit. C en A terecht bij het merk medik8, dat merk werkt naast de genoemde vitamines ook met een dermaroller bij de behandelingen in de salon. Heeft iemand hier wel eens zo'n behandeling met medik8 gehad?
Veensteker, heeft de dermaroller nog een positief effect op jouw lippen?

Toen laatst bij drogistplein 50% korting op Olaz was en ik de ooggel wilde bestellen, heb ik meteen nog wat bijbesteld om geen verzendkosten te hoeven betalen en om van deze fikse korting te profiteren. Ik heb o.a. dit https://www.drogistplein.nl/verzorging/ ... Am-D8P8HAQ serum erbij besteld:

Ik heb het in 1,5 week tijd een keer of 4 gebruikt en ik heb echt het idee dat mijn huid er 'egaler' uitziet. Niet in de zin van 'minder vlekjes' maar alsof alle huidtinten in m'n gezicht zijn samengesmolten. Het lijkt ook een beetje alsof ik op vakantie geweest ben en een mooi tintje gekregen heb. Ben er dus zeer tevreden over!
Ik heb redelijk volle lippen maar had vanmorgen t idee dat ze echt voller waren.
Is er nog een low/no shampoo die jullie kunnen aanraden? Moet wel online te bestellen zijn vanuit België. Die van Garnier blijkt na een paar keer toch te voedend voor mijn haar. :-(

Ik ben trouwens een huismerk van Kruidvat aan het testen sinds zaterdag. Een roller tegen wallen.
Ik heb nu al het idee dat mijn donkere kringen lichter zijn. Maar ik wacht even af voor ik helemaal victorie kraai. :proud:
ainne schreef:
15-05-2017 12:20
Ik heb inmiddels ook weer een tip, voor zonnebrand: Altruist dermatelogist sunscreen. Ik had erover gelezen op een blog.
£8 op amazon for 2 x 200ml (SPF30), echt een schijntje. Je kunt hem ook in SPF50 krijgen, die gaat per 2 x 100ml, die heb ik ook gekocht. Heb ze allebei de afgelopen week getest, zonder en met makeup eroverheen en echt superfijn spul. Trekt snel in, niet plakkerig.
En van elke verkochte fles gaat er ook wat geld naar een goed doel (albinism in Tanzania).
Wat leuk! Dat ga ik (proberen te) bestellen! :)
Jitsie wat voor roller is dat ? Ik heb ook donkere kringen en nooit iets gevonden wat hielp.
Tvp
turquasi schreef:
15-05-2017 09:54
van de concurrent, over rosacea https://marieclaire.nl/beauty/dit-alcoh ... or-je-huid

wat ik gisteren dacht, als je een alternatief wil voor de dermaroller, vraag dan of je vriend even niet scheert :idee:
Hahaha! Ik dacht laatst precies hetzelfde!
Hips, hopsakee en pierlala.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven