December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
T gaat hier erg langzaam de goede kant op. Ben gister voor hoest toch maar naar de ha geweest en heb een inhalator ventolin mee gekregen. Ben gewoon benauwd en hoest veel. Slaap nog half zittend half liggend. Maar ben het heeeel erg beu. Daar komt het gewoon op neer.

Verder druk met Timo. Kennis maken op BSO, juf is gister geweest en bloed geprikt om te kijken of hij geen allergie heeft ofzo....... En het ging perfect !! Eerst links maar die ader rolde steeds weg en daarna rechts. Die ging in 1 keer. Geen traan gelaten !!

Morgen meeting met maart meiden. Kom later wel weer even sociaal doen :-)

Truste !!
hahaha, ja, je hebt altijd een idee van hoe je vind dat ze d'r mooi opstaan, en andere mensen zien dat soms heel anders. H en ik vinden ook altijd verschillende foto's van M mooi.

Hee Yora, mooi hoor . Ik google ook wel eens op M (met achternaam) en ik vond laatst 1 link: had iemand (zwager??) zijn naam gebruikt voor een online voetbalspel
Tinus: Ik google op Yora en wat krijg ik...

(over de yora indians)
o Flodder spannend voor jullie en Timo vooral! Bijna 4? even in de tabel kijken.. o nog een maandje.

Veel plezier morgen!

(Ik snap nu trouwens ook hoe mensen een partner of vrienden via internet kunnen opduikelen, nu ik meeschrijf. Eerst was het alleen maar virtueel, een 'soap' die je volgt (maar niet zo dramatisch hoor), en nu is het een stuk 'echter').
He meiden,

Joni; he gets alweer ziek? Ik dacht dat je druk was omdat Nils er niet was. Helemaal vervelend als je én alleen én niet lekker bent Komt hij het weekend weer thuis?

Ainne; hoe is het nu met haar? Kon je nog een beetje naar huis komen in het weer bij jullie?

Nursie/Falcon; ik denk dat nursie heel gelukkig is, zo thuis. En dat het ook weer leuk is om wat te gaan werken, collega's te hebben en wat buiten huis te hebben, en wat te betekenen voor de bejaarde medemens.

Ik denk echt dat kinderen reageren op hoe jij je als moeder voelt. Sommige vrouwen zijn niet gelukkig als thuismoeder, dus lijkt me dat ook niet leuk voor de kinderen.

Ik heb geen hoogdravende ambities, ben heel gelukkig thuis, maar vind het ook leuk om een kleine baan te hebben, en ook een 'inkomen' te hebben al is het niet zoveel.

Aan de andere kant is het heerlijk als kinderen idd hun eigen ritme kunnen volgen, en als ze ziek zijn je je als ouders niet in bochten moet wringen om thuis bij te zijn, en dan zonder schuldgevoel te zitten naar je werk toe.

Maar ik denk ook dat het goed is, om kinderen vroeg te leren dat het normaal is als papa en mama werken, en samen zorgen en de taken verdelen. En om in een groep te leren spelen/leren. Maar dat kan ook op een psz.

Marloes; ik dacht al, wat werk jij veel in de weekenden, maar dat is dus niet de normale gang van zaken. Jammer dat Justin zich zo onzeker voelde over het optreden, wel fijn dat jij dan in de zaal was.

Yora; leuk zo'n boek! En ik moest even f5'en om je nieuwe plaatje te zien, maar leuk hoor.

Flodder; he get, nog steeds niet beter? Ik hoop dat je puffer wat helpt, en je wat beter slaapt 's nachts.

Veel plezier morgen met de maartmama's.

Sannie; als jij ook gaat, veel plezier!

Het is al laat, ik ga lekker naar bed!
Klopt Falcon ,

Brengt me op deze vraag voor ons allemaal; denken we van elkaar dat we elkaar ook echt kennen zeg maar??

Yora:

Je bent wel een beetje van de boeken ist niet!?

Flodder:

Beterschap meid, klote hoor.

Wel heel stoer van jullie knul trouwens! En veel plezier morgen op de meeting! Wat gaan jullie doen?

xx
He flodder, vergeet ik nog helemaal; wat ontzettend stoer van Timo met het prikken. Sjee wat zul jij trots zijn zeg! Wat een kanjer, zo lastige ader en dan nog geen traan!
Nou Nursie, ik denk dat jij wel een tobbertje bent irl..
Falcon: het is nu toch veel leuker dan meelezen?

Ik had deze week elke dag college (dacht ik) maar afgelopen woensdag kwam ik er achter dat een bepaald college maar 1x in de week is.. dus nu 4 dagen in de week college.

Hoeveel dagen werk jij eigenlijk?

Ik vond het trouwens alleen leuk voor Nurse omdat ze blijkbaar zelf zin heeft om weer aan het werk te gaan.. als ik er het geld voor zou hebben zou ik lekker in deeltijd gaan studeren... en nog een kind werpen... kan ik nuttig bezig zijn voor mezelf en nuttig bezig zijn thuis...

misschien toch eens lid worden van de postcodeloterij

Nurse ik ben natuurlijk trouwens stiekem wel bezig om Yora zo snel mogelijk te laten lezen he... meeklappen met woordjes...

kut ko nijn bijvoorbeeld dus dat boekje moet toch snel gaan lukken
nou, een tobbertje loopt toch niet assertief weg in een lunchcafe als de bediening slecht is!
Serieus?
Kennen..

Ik denk wel dat de een iets opener schrijft als de ander en je daarom iemand beter denkt te kennen.

Maar na zo'n tijd schrijven samen, zijn jullie niet meer wereldvreemd zeg maar, haha! En gaan jullie mij echt aan het hart. En vind ik het echt rot als het met iemand of met de kindjes niet lekker gaat. En kan ik echt blij worden van goed nieuws bij 1 van ons.
Jaaa laten we allemaal eens een omschrijving gaan geven van elkaar
(was een reactie op Mette)
quote:TheNurse schreef op 06 februari 2009 @ 23:10:

Serieus?

Wat bedoel je, tobbertje of het meeklappen op kut ko nijn?

Nee natuurlijk niet serieus, pff je kent me nu toch wel zo onderhand?

Sjee wat is de site weer traaaaaaaaaag...
How, wat gaat t vort snel!

Mette: ik heb t zelfde

Báál echt dat ik hier ben begonnen met die lijpe nick ´tobbertje´

Klinkt misschien heel stom maar ik vind mezelf gegroeid en tuurlijk ben ik wel eens onzeker of wik en weeg ik dingen een paar keer maar kan me toch geen tobbertje noemen

Denk dat als je aan een familielid oid vraag wat voor portret ik ben ze me alles behalve een tobbertje vinden

Maakte me toen ook ´druk´ over dingen die ik me nu niet meer kan voorstellen... al weet ik zo geen voorbeeld eigenlijk.

Tobbertje....

Wat een kut nick zeg
Yora; lees je dan uit Nijntje voor? 'Nijn is een kut ko nijn"

Zie jullie helemaal samen klappen. Dat gaat wat worden als Yora naar school mag, en ze mag lezen uit Nijntje
Ik ben traaaaag met typen/posten, t forum niet

Bedoelde met dat ik hetzelfde heb, dat jullie me ook aan het hart gaan

Zingt:

´Nijntje, Nijntje, kom erbij, met je vriendjes reuzeblij.... Snuffie, Knorretje en Boris Beer, kijk; ook Klo-te Betje is er weer...´

Niiijjntje! Lief kut konijntje,Niiijjntje knuffel konijntje´

Ja,Yora, ik heb er wel een idee bij
Flauw e jullie zijn volgens mij ook afgehaakt Ga zo maar es te bed.

Kusss!
Lieve lieve Nursie,

Het was zo'n open doel om Tobbertje er weer even bij te halen, omdat jij begon over het kennen van elkaar, en vooral omdat ik me nu hélémaal niet meer kan voorstellen dat jij onder die nick schreef. Daarom vind ik het zo grappig

Ik heb je leren kennen als een leuke spontane meid, en denk dat je juist heel relaxed in het leven/moederschap staat.

En ach, Tobbertje blijft daarom juist zo leuk om even aan terug te denken

Ik weet zeker dat Rox, Yasmine en de kleine miniNursie of MiniMich zich geen leukere moeder kan wensen
Yora, ja het is leuk, maar wel tijdrovend zeg! Ik merk dat ik nu veel minder op de rest van het forum zit te lezen, helemaal geen tijd meer voor.

Mijn nieuwe baan is circa 33-35 uur (we kunnen elk jaar kiezen voor een 38- of 40-urige werkweek, en mijn contract is 87,25%, raar hè). Ik werk nu dus elke dag (1 dag in de week besteed ik aan proefschrift). Op maandag komen mijn moeder en zusje om de beurt oppassen en donderdag is H thuis. Ik heb het komende half jaar tot mijn promotie geen vrije dagen meer door de week, moet er even doorheen...

Voor alles is wat te zeggen (combi werken/zorgen), het hangt heel erg van jou en je kind af zoals Mette zegt. Ik bedoelde niks negatiefs over welke keuze dan ook, maar dat snapte Nurse wel geloof ik.
Als morgen Noof met het muzieknijntje boek aan komt zetten, moet ik iig aan jullie denken bij dat liedje, haha!

Ik ga nu écht naar bed!

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven